17-01-2006, 02:00 AM
Äkki teab keegi,kus on müügil Exide või Raylite akud hea hinnaga?Tänud
The soul smells like diesel
Kust saab Exide või Raylite aku osta?
|
17-01-2006, 02:00 AM
Äkki teab keegi,kus on müügil Exide või Raylite akud hea hinnaga?Tänud
The soul smells like diesel
17-01-2006, 02:30 AM
Akuexpert ikka abis, keegi siit sebib kindlasti hea hinna ka..... Raylite ja Exide asemel soovitaks küll juba Hagen'it, sama hind aga kavlitett ja kestvus parem, 100Ah maksis lett 1250.-.... Aga eluiga pidi oluliselt parem olema kui Raylite-l...
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
17-01-2006, 03:01 AM
Rolz Kirjutas:Akuexpert ikka abis, keegi siit sebib kindlasti hea hinna ka..... Raylite ja Exide asemel soovitaks küll juba Hagen'it, sama hind aga kavlitett ja kestvus parem, 100Ah maksis lett 1250.-.... Aga eluiga pidi oluliselt parem olema kui Raylite-l... Mis asi see Hagen on?Esimest korda kuulen sellest.Kas Saksamaa oma?
The soul smells like diesel
17-01-2006, 09:55 AM
Exide akusi toob vist MG-Auto maale.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
17-01-2006, 10:28 AM
Miks mitte varta, see ka ju hea aku.
17-01-2006, 12:01 PM
kodusiga Kirjutas:Miks mitte varta, see ka ju hea aku. Pigem jah valiks Varta Varta Silver nt. Exide ju täielik pask kalli raha eest. Vähemalt vanasti olid pasad akud. Jooksid sisemisse lühisesse.
17-01-2006, 12:07 PM
Meego siin pakkus Varta ostjale oma abi...
RAylite kohta head sõnad - andis lubatu välja neli aastat, siis sõideti koos autoga puruks... Exide pole just eriti head muljet jätnud tuttavate autodel. Kaks neljast on garantiiga välja vahetanud oma vooluallikad. Aga teised kaks on sigarahul. Võta siis kinni... Aga ise kah eelistaks Vartat...Eks hind ka määrab... Bosch Silverit ka kiidetakse... Mis loom see Hagen on?
17-01-2006, 06:59 PM
Siin ka akudest juttu, ehk on abiks.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
17-01-2006, 08:18 PM
Ei tia kas BOSCH akut tasub osta?Tundub et saksa nimi kas ka kvaliteet?
56562200
18-01-2006, 04:19 AM
Hagen saklslane ja väga kiidetud asi...
Boschi kohta olen niipalju kuulnud, et akude maailmas pole oma nime ja mainet väärt.....On kellelgi mingeid kogemusi? Ja kas keegi äkki teab kelle akudele Mercedes-Benz oma kirjad peale paneb ja A-osa aku pähe maha müüb, need on küll megahea kestvusega.......
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
20-01-2006, 10:03 PM
Rolz Kirjutas:Ja kas keegi äkki teab kelle akudele Mercedes-Benz oma kirjad peale paneb ja A-osa aku pähe maha müüb, need on küll megahea kestvusega....... Olen paar päeva tagasi Akukeskuses käinud,seina juures oli üks vana aku pandud,MB kirjaga küljes,andmed olid sellised:12V,90 Ah,käivitusvool 950 !!!Ja tootjaks oli Hoppecke.
The soul smells like diesel
21-01-2006, 04:29 PM
TM test:
Särtsu ka pakasepäevaks Banner Biltema Bosch Energie Exide Classic Exide Ultra Faam Fiamm Hankook Hoppecke Optima Rocket Salama Solite Trane Trane Calcium Varta Zap Talv on käes. Alatasa tuleb hommikuti autoakendelt jääd kraapida, aga see pole veel kõige suurem mure. Istud autosse, keerad võtit ja ... aku otsustab, kas lähed sõitu või, kaablijupid käes, abimehi otsima. Heikki Parviainen Fotod Hannu Häyhä Mõõtmised Test Center Tiililä ja Hasse Förnäs Eelmises võrdlustestis (TM 1/2000) olid vastamisi väiksemad, 55 Ah akud. Nüüd tahtsime uurida numbri võrra suuremaid, sest autode elektrilisade arv kasvab kogu aeg, peale selle võib lõuna pool igati piisav aku meie talves jõuetuks jääda. Eesmärk oli koguda võrdluseks 75 Ah akud, aga paraku polnud kõigil tootjatel täpselt selliseid võtta, nii et väikesed erinevused mahutavuses siiski tekkisid. 5 Ah pole aga oluline vahe, nii et kõigi stardijoonel olnute võimalusi võib võrdseteks pidada. Ka on akude valik testis ehk rikkamgi kui autopoodides – juhindusime sellest, et akuvajadus võib võõrsilgi tekkida, siis on hea, kui võõrapäraste markide väärtusest pilt olemas. Võrreldavad akud on mõõtmete poolest sellised, et neid kasutatakse kõrgema keskklassi bensiinimootorite ja väikeste diiselmootorite vooluallikana. Uuematel autodel on see levinuim suurus ja tarvikute seas üks nõutavamaid. Võrdluses oli kaheksateist akut kuueteistkümnelt tootjalt – Exide ja Trane olid esindatud kahe erineva ehitusega akuga, ülejäänud ühega. Tulemuste usaldusväärsuse tõstmiseks esindas igat marki vähemalt kaks akut. Paremusjärjestus saadi nelja katse kokkuvõttena. Kahe katse käigus kontrolliti seda, kuidas täis aku autole tugevas pakases käivitusvoolu annab. Kolmandas uuriti, kuidas on lood aku laadimisega, kui auto juba liikuma saadud. Neljanda eesmärgiks oli kindlaks teha, kui kaugele jõuab auto, kui generaatori rihm sõidu ajal katkeb või laadimisvoolu mingil muul põhjusel enam juurde ei tule. Külmkäivituspinge ja käivitusaeg Enne katseid äratati akud ellu, tehes neile mõned tühjenemis- ja laadimistsüklid. Nii saadi võrdsed algtingimused, sest kindlasti olid mõned kauem laos seisnud kui teised. Külmkäivituskatse tehti temperatuuril –20 °C, sellel hoiti akusid 36 tundi enne mõõtmiste algust. Katse vastab seega esmaspäeva hommikule, kui laupäeval sai poes käidud, pühapäeval aga polnud kange külma tõttu tahtmist nina toast välja pistagi. Külmalt akult võeti 15 sekundi vältel 200 amprit voolu, millele järgnes sama pikk paus. Seda tehti kolm korda, seejärel koormati akut, kuni pinge langes 7,5 voldini. 7,5 volti võeti piiriks seetõttu, et nii madala pingega auto süüte- ja toitesüsteem reeglina enam ei tööta. Teisisõnu, siis auto enam ei käivitu. Esimese koormustsükli pinge näitab, kui palju on akust võtta esimesel käivitamisel. 7,5 voldi piir näitab aga, kui kauaks akul käivitamisenergiat jätkub, kui auto mingil põhjusel kohe ei käivitu. Testitud akudest oli Optima külmkäivitamisel selgesti teistest parem. See sai ainsana mõlemalt katselt täispunktid. Lähim konkurent oli Exide Ultra, mis jäi mõlemal korral ühe punkti võrra maha. Järgnesid üsna ühtlase grupina Fiamm, Hoppecke, Trane Calcium ja Varta. Ülejäänud olid ühes, teises või lausa mõlemas katses pisut nõrgemad. Need kaks külmkäivituskatset iseloomustavad akut sel juhul, kui auto seisma jäädes on aku täiesti laetud. Tegelikkuses paraku alati nii ei ole. Lühikesed läbitud vahemaad ja mitmesuguste elektriseadmete kasutamine tähendavad seda, et aku ei jõua end korralikult laadida ning pole päris lõpuni laetud võib-olla kogu talve jooksul. Alalaetus on eriti suur probleem siis, kui aku ei võta laadimisvoolu hästi vastu. Ning kui vastuvõtlikkus on niigi halb, siis külmaga see mure vaid suureneb. Talvel võib vastuvõetav vool olla vaid murdosa suvisest. Laadimisvoolu vastuvõtt külmaga Suure osa autokasutajate jaoks piirdub päevane sõidunorm lühikeste teekondadega linnaliikluses. Hommikul käivitatakse väljas külma käes seisnud auto ja sõidetakse tööle – ning õhtul jälle tagasi. Kellel see võimalus on, paneb kummalgi korral käima ka kütusel töötava eelsoojenduse, et mootor ja siseruum soojemaks saaksid. Mugav küll, aga iga korraga kulub akust mitme ampertunni jagu elektrit. Mootori soojendamiseks kulunud energia saadakse tagasi juba kümneminutilise sõiduga, aga siseruumi soojendamiseks kasutatakse auto soojusvahetuse tuulutust. See võtab märgatavalt energiat ja aku varud hakkavad vähenema. Kuni ühel hommikul võib aku olla nii tühi, et ei suuda enam autot käivitada. Akude võimet vaid lühikesi linnaotsi sõites vastu pidada hinnati selle järgi, kuidas nad külmaga laadimisvoolu vastu võtsid. Katset ette valmistades laaditi kõik akud toatemperatuuril täis. Sama temperatuuri juures koormati neid nii, et iga aku kaotas 30 ampertunni jagu energiat. Seejärel paigutati akud ööpäevaks 20kraadise külma kätte. Kui akud olid päris kindlasti külmad, laaditi neid kümme minutit 14,4 V pingega ja siis mõõdeti, mitu ampertundi on nad vastu võtnud. Selle põhjal hinnati laadimisvoolu vastuvõtlikkust. Tulemused erinesid suuresti käivituskatse tulemustest. Erinevate akude tootmisel on rõhku pandud erinevatele omadustele. Mõned ladusalt energiat andvad akud ei taha seda vastu võtta ja teistega on jälle vastupidi. Muidugi oli võrreldavate seas akusid, millele nii energia andmine kui vastu võtmine raskusi ei valmistanud. Vastuvõtuvõime poolest tõusis eriti esile Trane Calcium. Selle laetud energiakogus oli kolm korda suurem kui viimaseks jäänud Solitel. Energiavaru Energiavaru all peame siinkohal silmas seda, kui kaua jaksab aku autot käigus hoida generaatorivoolu puudumisel. Võib ju juhtuda, et generaatori rihm katkeb, ent teenindusse uue rihma järele tuleb siiski sõita. Nii energiavaru kui käivitusaja seisukohast omab suurt tähtsust aku mahutavus ehk see, kui palju ampertunde akus energiat on. Selge see, et mida rohkem, seda parem. Teisest küljest ei huvita autojuhti akule kirjutatud numbrid, vaid teadmine, kui pika sõiduga ta võib arvestada. Tee peale jäädes pole mingi lohutus, et mõni tootja ei pidanud vajalikuks 74 Ah akude valmistamist, vaid leppis vähemaga. Katse käigus võeti akult 25amprist voolu nii kaua, kuni pinge alanes 9,5 voldini. Nagu arvata võis, olid tipus 74 Ah akud. Teisest küljest, 70 Ah Hoppecke sai samuti hea tulemuse. See näitab, et energiavaru ja aku mahutavus ei ole päris samad asjad, erinevused on rohkem tingitud ehituslikest eripäradest. Täispunktid teenisid Exide Ultra, Fiamm, Salama ja Solite. Eriti halba hinnet ei saanud ükski aku. Seega on rihma katkedes üsna suur tõenäosus kõigil teeninduseni välja jõuda. Erinev varustus Koondhinne on antud nelja katse kokkuvõttes. Lisaks uurisime huviga ka akude varustust, nagu kandesanga olemasolu ja mitmesuguseid näitusid, kuigi hinnet need ei muutnud. Uutes autodes on aku peidetud plastist katteplaatide alla ja enamasti pole akuga kokkupuutumist enne, kui see mingil põhjusel enam ei tööta. Ega kena ja käepärane sang eriti ei lohuta, kui akut paarikümnekraadises pakases mootoriruumist välja peab kaevama. Hoopis teine lugu on siis, kui akut kasutatakse mootorpaadil, haagissuvilas ehk kas või suvilas kaasaskantava televiisori energiaallikana. Neis puhkuseveetmise juurde käivates akudes on arvestatud hoopis teiste omadustega kui auto käivitamiseks vajaminevatega. Siis on kergem kaal ja korralik sang asja eest. Antud juhul oli rõhk aga neil omadustel, mis päästaksid meid vajadusest akut tõstma ja kandma hakata. Nii et hea varustus lisapunkte ei andnud. Kõrge tipp ja ühtlane keskklass Vahed olid väikesed, kuid võitjas polnud ometi kahtlust. Exide Ultra oli ühtviisi hea kõigis katsetes, teenides kümnest võimalikust iga kord vähemalt üheksa punkti. Kuna energiavaru eest tulid täispunktid, tõusis keskmine üle üheksa. Täpselt üheksa oli Trane Kalsiumi keskmiseks; lisaks neile kahele andsime eeskujulikku hinnet tähistavad viis tähte ka Fiammile ja Optimale. Enamasti järgneb tippudele ühtlasem keskklass. Nii ka seekord. Neli tähte teeninud akusid oli lausa seitse. Sealt edasi jäi tähti vähemaks ja kõige viimaseks jäänud Rocket pälvis vaid ühe. Oleks võinud ju rohkemgi saada, kuid külmkäivituspinge oli kogu rühma madalaim ja see võttis hinde kõvasti alla. Kokkuvõttes võib öelda, et akude kvaliteedis on endiselt suuri erinevusi. Mõni annab energiat küll ladusalt välja, kuid ei võta seda külmaga sisse, mõni jälle vastupidi. Testis tulid võitjaks need, millel mõlemad omadused tasakaalus. Kes sellise aku valinud, ei pea talve tuleku pärast muret tundma. Kui auto on muus osas korras, siis käivitumine peaks õnnestuma ka karmi pakasega. Voolu võtmine teisest autost Kui auto mõnel hommikul enam omal jõul ei käivitu, tuleb abi otsida. Selleks sobib varuaku – aga voolu saab ka teisest autost. Kasutage selleks kvaliteetseid, suure läbimõõduga kaableid, millel on korralikku kontakti andvad klambrid. Kõigepealt kinnitage punase kaabli üks ots aitaja aku pluss-klemmile (reeglina on see suurema läbimõõduga kui miinus-klemm ning muidugi peaks see olema ka märgistatud). Teine ots siis ”surnud” aku pluss-klemmile. Järgmisena kinnitage tumeda (must või sinine) juhtme üks ots aitava auto aku miinus-klemmile. Teine ots aga mitte aku klemmile, vaid aidatava auto kere või mootori külge. Kinnituskoht olgu värvist ja roostest puhas. Seda ei ühendata aku külge seepärast, et kinnitamisel tekivad sädemed, mis võivad süüdata akust lekkinud gaasi. Muidugi oleks mõistlik aitav auto käivitada enne juhtmete ühendamist. Kui abi vajav auto on käivitunud ega ähvarda enam välja surra, võetakse juhtmed lahti kinnitamisele vastupidises järjekorras. Näpunäiteid hoolduseks • Kontrolli, et aku oleks korralikult auto külge kinnitatud. • Hoia aku kuiva ja puhtana. Mustus võib tekitada lühise ja aku tühjendada. • Puhasta aku klemmid ja neile kinnitatavad kaabliotsad ning määri neid kergelt vaseliiniga. Kontrolli, et ühendus oleks korralik. • Kui on võimalik aku vedelikutaset kontrollida, siis tee seda regulaarselt. Vajaduse korral lisa destilleeritud vett. • Juba sügisel tuleks mõõta aku happe tihedust ja omapinget. Tihedus peab olema vähemalt 1,20 g/ml ja omapinge 12,2 V. • Kui auto jääb mitmeks kuuks seisma, tuleks aku kaablid lahti ühendada, sest autos on elektritarbijaid (näiteks kell), mis akut vähehaaval tühjendavad. • Akut ostes kontrolli, et selle mahutavus (ampertundides) oleks ikka sama, mida auto valmistaja soovitanud. Väiksema mahutavusega aku puhul pole käivitumine nii kindel. Suurema aku kasutamisel mingeid halbu mõjusid ei ole, küsimus on vaid selles, et selle välismõõdud on siis suuremad ja aku ei pruugi ära mahtuda. • Kui raadio käib koodiga, siis otsi see välja juba enne aku vahetamist (raadio unustab ära ka salvestatud lemmikjaamad). Kokkuvõtteks Akude mahutavuses on erinevusi, see on margi nime järel ka kirjas. Antud juhul me väikesi erinevusi ei arvestanud, kõiki võrreldud akusid hinnati ühtviisi. Külmkäivitusvoolu on valmistaja teatanud, milleks on EN-normi kohaselt mõõdetud voolutugevus. Kui valmistaja on kasutanud teisi norme, siis on sulgudes lisatud lähim EN-normile vastav arv. Kahel akul on energiavaru näit. Tervelt 14 akul on kandesang. Mõnelgi väga käepärane, mõnel üsna ebamugav. Akude mõõdud – pikkus, laius ja kõrgus – on antud millimeetrites. Tänapäevaste autode madalas mootoriruumis on sageli just kõrgus kõige kriitilisemaks mõõduks. Exide Mudel: Ultra 47600 Mahutavus: 75 Ah Külmkäivitusvool: 760 A EN Plaatide arv: 17 Hooldusvaba: on Kandesang: on Energiavaru näit: on Mõõtmed (p x l x k): 277 x 175 x 190 Tootjamaa: Poola Garantii: 2 a Hea Energiavaru Voolu vastuvõtt Halb Ebamugavad klemmikatted Koondhinne 9,3 ***** Trane Mudel: Calcium 57412 Mahutavus: 74 Ah Külmkäivitusvool: 680 A EN Plaatide arv: 17 Hooldusvaba: on Kandesang: on Energiavaru näit: ei ole Mõõtmed (p x l x k): 275 x 175 x 190 Tootjamaa: Tai Garantii: 1 a Hea Energiavaru Voolu vastuvõtt Halb Pole energiavaru näitu Koondhinne 9,0 ***** Fiaam Mudel: Original 57412 Mahutavus: 74 Ah Külmkäivitusvool: 680 A EN Plaatide arv: 17 Hooldusvaba: on Kandesang: on Energiavaru näit: ei ole Mõõtmed (p x l x k): 275 x 175 x 185 Tootjamaa: Itaalia Garantii: 1 a Hea Energiavaru Käivitusaeg Kandesang Halb Pole energiavaru näitu Koondhinne 8,8 ***** Optima Mudel: Yellowtop D1400S Mahutavus: 75 Ah Külmkäivitusvool: 975 A EN Plaatide arv: ei teatatud Hooldusvaba: on Kandesang: ei ole Energiavaru näit: ei ole Mõõtmed (p x l x k): 325 x 165 x 238 Tootjamaa: USA Garantii: 2 a Hea Külmkäivituspinge Käivitusaeg Halb Väga kogukas Voolu vastuvõtt Koondhinne 8,8 ***** Banner Mudel: 57412 Mahutavus: 74 Ah Külmkäivitusvool: 680 A EN Plaatide arv: 15 Hooldusvaba: on Kandesang: on Energiavaru näit: ei ole Mõõtmed (p x l x k): 278 x 175 x 175 Tootjamaa: Austria Garantii: 1 a Hea Energiavaru Voolu vastuvõtt Halb Pole energiavaru näitu Koondhinne 8,5 **** Biltema Mudel: 80-572171 Mahutavus: 72 Ah Külmkäivitusvool: 400 A EN Plaatide arv: 15 Hooldusvaba: ei ole Kandesang: on Energiavaru näit: ei ole Mõõtmed (p x l x k): 302 x 175 x 190 Tootjamaa: Korea Garantii: 2 a Hea Energiavaru Voolu vastuvõtt Halb Külmkäivituspinge Pole energiavaru näitu Nõuab hooldust Koondhinne 8,5 **** Exide Mudel: Classic 57412 Mahutavus: 74 Ah Külmkäivitusvool: 680 A EN Plaatide arv: 16 Hooldusvaba: ei ole Kandesang: on Energiavaru näit: ei ole Mõõtmed (p x l x k): 275 x 175 x 190 Tootjamaa: Poola Garantii: 1 a Hea Energiavaru Voolu vastuvõtt Halb Pole energiavaru näitu Nõuab hooldust Koondhinne 8,5 **** Varta Mudel: Blue Dynamic 57412 Mahutavus: 74 Ah Külmkäivitusvool: 680 A EN Plaatide arv: 15 Hooldusvaba: on Kandesang: on Energiavaru näit: ei ole Mõõtmed (p x l x k): 278 x 175 x 190 Tootjamaa: Hispaania Garantii: 1 a Hea Energiavaru Käivitusaeg Halb Pole energiavaru näitu Koondhinne 8,5 **** Hoppecke Mudel: 570901076 Mahutavus: 70 Ah Külmkäivitusvool: 760 A EN Plaatide arv: 13 Hooldusvaba: on Kandesang: on Energiavaru näit: ei ole Mõõtmed (p x l x k): 272 x 175 x 190 Tootjamaa: Saksamaa Garantii: 2 a Hea Energiavaru Käivitusaeg Halb Pole energiavaru näitu Koondhinne 8,3 **** Salama Mudel: 316-57412 Mahutavus: 74 Ah Külmkäivitusvool: 680 A EN Plaatide arv: 15 Hooldusvaba: on Kandesang: on Energiavaru näit: ei ole Mõõtmed (p x l x k): 278 x 175 x 190 Tootjamaa: Tehhimaa Garantii: 1 a Hea Energiavaru Käivitusaeg Halb Pole energiavaru näitu Koondhinne 8,3 **** Trane Mudel: 57412 Mahutavus: 74 Ah Külmkäivitusvool: 680 A EN Plaatide arv: 17 Hooldusvaba: ei ole Kandesang: on Energiavaru näit: ei ole Mõõtmed (p x l x k): 275 x 175 x 190 Tootjamaa: Tai Garantii: 1 a Hea Energiavaru Käivitusaeg Halb Pole energiavaru näitu Nõuab hooldust Koondhinne 8,3 **** Hankook Mudel: 935-57220 Mahutavus: 72 Ah Külmkäivitusvool: 720 A EN Plaatide arv: 15 Hooldusvaba: ei ole Kandesang: on Energiavaru näit: ei ole Mõõtmed (p x l x k): 277 x 174 x 190 Tootjamaa: Korea Garantii: 1 a Hea Energiavaru Voolu vastuvõtt Halb Pole energiavaru näitu Nõuab hooldust Koondhinne 8,0 *** Bosch Mudel: Silver 7C Mahutavus: 74 Ah Külmkäivitusvool: 680 A EN Plaatide arv: 14 Hooldusvaba: on Kandesang: on Energiavaru näit: ei ole Mõõtmed (p x l x k): 275 x 175 x 190 Tootjamaa: Hispaania Garantii 2 a Hea Omadustelt ühtlane Halb Pole energiavaru näitu Koondhinne 7,8 *** Energie Mudel: Silver 57412 Mahutavus: 74 Ah Külmkäivitusvool: 700 A EN Plaatide arv: 15 Hooldusvaba: on Kandesang: on Energiavaru näit: ei ole Mõõtmed (p x l x k): 275 x 175 x 190 Tootjamaa: Portugal Garantii: 1,5 a Hea Voolu vastuvõtt Halb Külmkäivituspinge Käivitusaeg Pole energiavaru näitu Koondhinne 7,5 ** Zap Mudel: 57213 Mahutavus: 72 Ah Külmkäivitusvool: 680 A EN Plaatide arv: ei teatatud Hooldusvaba: on Kandesang: on Energiavaru näit: on Mõõtmed (p x l x k): 275 x 175 x 175 Tootjamaa: Poola Garantii: 2 a Hea Voolu vastuvõtt Halb Külmkäivituspinge Käivitusaeg Koondhinne 7,5 ** Faam Mudel: 70L32 Mahutavus: 70 Ah Külmkäivitusvool: 680 A EN Plaatide arv: 14 Hooldusvaba: on Kandesang: on Energiavaru näit: ei ole Mõõtmed (p x l x k): 275 x 175 x 190 Tootjamaa: Itaalia Garantii: 2 a Hea Voolu vastuvõtt Kandesang Halb Käivitusaeg Koondhinne: 7,3 ** Solite Mudel: 57512 Mahutavus: 75 Ah Külmkäivitusvool: 320 DIN (520 A EN) Plaatide arv: 13 Hooldusvaba: ei ole Kandesang: ei Energiavaru näit: ei ole Mõõtmed (p x l x k): 301 x 172 x 223 Tootjamaa: Korea Garantii: 2 a Hea Energiavaru Lihtne happe tihedust kontrollida Halb Pole energiavaru näitu Nõuab hooldust Koondhinne 7,3 ** Rocket Mudel: 57512 Mahutavus: 75 Ah Külmkäivitusvool: 310 DIN (520 A EN) Plaatide arv: ei teatatud Hooldusvaba: ei ole Kandesang: ei ole Energiavaru näit: ei ole Mõõtmed (p x l x k): 304 x 172 x 225 Tootjamaa: Korea Garantii: 1,5 a Hea Lihtne happe tihedust kontrollida Halb Pole energiavaru näitu Nõuab hooldust Külmkäivituspinge Koondhinne 7,0
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans |
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|