Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Pukseerimis haagise rent
#21
Karl Kirjutas:Targutamiseks väheke ei kisu? Confusedilly:

Loogiline ju, vaata kes teema algatas. :bash:
Vasta
#22
h2x0r Kirjutas:
Karl Kirjutas:Targutamiseks väheke ei kisu? Confusedilly:

Loogiline ju, vaata kes teema algatas. :bash:

Ja pealegi, teema on õiges kohas: Muud/Vaba Teema

Siin võibki end vabalt väljendada:tongue:
Vasta
#23
Aga mis on see vahemaa, kus antud sõiduk ära kooles ja lõpppunkti vahel?
Miks arvad üldse, et ise vedada tuleb odavam kui puksiir tellida?
Võin on sul jälle mingid isetegemise tuhinad peal?
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#24
Rolz Kirjutas:Aga mis on see vahemaa, kus antud sõiduk ära kooles ja lõpppunkti vahel?
Miks arvad üldse, et ise vedada tuleb odavam kui puksiir tellida?
Võin on sul jälle mingid isetegemise tuhinad peal?

60 kilti on vaja vedada. Selle käru rent maksab 200 eeq, pane kütus ka otsa, igal juhul tuleb odavam, kui puksiir.
Vasta
#25
Sellega nõus...
Nüüd järgmine dilemma, kas B kat juhilubadega võib seda üldse vedada?
Teatavasti B kati puhul max järelhaagitud asjanduse registri mass 750 kg ja B kati puhul autorongi maks registrimass i tohi ületada 3,5t....???
Mina pole siiani aru saanud nendest asjadest, sellel auto vedamisel vist oli mingi lõige, et ainult üks sild järelveetaval autol veetav, teine "tuleb omal jõul". Ja mismoodi on ntx B kati puhul üldse järelkäru vedamsiega kui auto registrimass on ise juba 3200 kr? Sel juhul järelhaagisega ületab igal juhul ju kehtiva 3,5t regitrimasside piirangu?
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#26
Rolz Kirjutas:Sellega nõus...
Nüüd järgmine dilemma, kas B kat juhilubadega võib seda üldse vedada?
Teatavasti B kati puhul max järelhaagitud asjanduse registri mass 750 kg ja B kati puhul autorongi maks registrimass i tohi ületada 3,5t....???

Ise vean tihtipeale rallikat just selle samase haagisega ja B kati lubadest piisab. Kui juba võtta see õige autotreiler, siis kindlasti E katti vaja.

Hea lihtne haagis, auto jaksab kahekesi kenasti peale lükata sinna, vints ka olemas, kui muidu ei saa. Edaspidi lihtne manööverdada, aga tagurpidi ikka oluliselt pornom suurest kaheteljelisest autotreilerist.
Vasta
#27
Pukseerimishaagis käib LE punkti: osaliselt toetatud sõiduki pukseerimine alla. Ehk siin ei kehti tavalised massipiirangud. Vähemalt pole minu kõrvu kandunud vastavaid oigeid. Iseasi on see, et pukseerida võib meil kui kiiresti? Õige, 50 km/h... Ja pukseeritaval peab olema liikluskindlustus. Nende kahe asja vastu eksinuid on küll...

Haagised ja massid. Üldiselt on ainult kerghaagis B-katile sobiv. Ja ka siis võib juhtuda, et registrimasside summa läheb üle 3500 kg. Tõsi, ühe mitteametliku tõlgenduse kohaselt peaks B+kerghaagis olema ikka 3500+750=4250 kg. Samas, enamasti vaatab kordnik Kukeke pungis silmadega registrimasse, lööb need kokku ja teatab, et paljuvõitu on selle tähestiku jaoks lubade allservas...

Arvesse lähevad siis registrimassid, mitte tegelikud massid. Seega, tühja treilerit transportida ei tohi... Kuigi reaalsed massid ju lubaks. Tegelik mass oleks õigem, kuid tehniliselt oluliselt keerukam kontrollida (kas teate, kui palju maksab 40 t portatiivne kaalukomplekt? Kodanik kolmandast reast, teil on õigus. 160 000+ kõmm...)

BE korral on see piir täpselt 3500 kg.

Kusjuures huvitav on see, et samas on teoreetiliselt võimalik vedada piduritega haagist, mille täismass on vähem, kui veduki tühimass ja autorongi registrimasside summa on <3500 kg ainult B-katiga. Ehk minu Saani korral võiksin vedada 3500-2100=1400 kg haagist (tühimass 1610 kg)... Autotreileri korral suhteliselt tähtsusetu, kuna enamus treilereid kaalub ise 500+ kg ja sinna peale võiks isegi selle tõlgenduse alusel panna vaid väikese auto. Kuid täiesti pädev ühehobusetreileri tarvis... Tõsi, seda erisust tuleks ilmselt teel tõestama hakata.UZI

Siiski, kes on vedanud autotreilerit, see teab isegi kärulubade vajalikkust. Tõsiselt koormatud haagis on vääriline vastane vedukile ja kogemuste puudumisel on lihtne statistikasse sattuda... Aeg-ajalt ikka näeb neid väikeautosid, mis tirivad endast suurusjärgu võrra raskemat haagist. Sihuke rong paneb kukalt kratsima. Seal pole juhi tahtel just palju sõnaõigust, määravaks saab koolifüüsikast tuntud dünaamika võrrandite ühtivus juhi soovidega... Ja neid esimesi juba ära ei osta...
Vasta
#28
Vana teema juba aga ei osanud oma küsimust ka mujale postitada.
Nimelt tahaks teada et kui vedada automaatkastiga autot, puksiirhaagise ehk nn. konnaga, kas tohib veetavat panna konnale tagurpidi, tagasild haagisele mõtlen.
Suuri busse veetakse nii kuid vast seal teised reeglid?

Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  G-klassi rent pulma sõiduks billkill 2 3,936 16-06-2018, 12:42 PM
Viimane postitus: väikemees
  W638 Vito / Viano piduritega haagise mass apsik 1 2,064 17-09-2012, 08:45 AM
Viimane postitus: v6sa
  Angaari rent Randar 10 8,450 12-04-2010, 05:51 PM
Viimane postitus: m20b20
  Pulmaauto rent andres23 3 13,961 18-03-2010, 01:00 AM
Viimane postitus: andres23



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne