Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jama kesklukusüsteemiga
#1
Tere,

probleem selline, et W124 kesklukk ei toimi. Eile võtsin lahti ja uurisin pikemalt seda asja, selgus, et:

1. mootor töötab
2. vool jõuab kontaktideni
3. vaakumtorud on korras

Niisiis, ühendasin "+" juhtme sissetuleva klemmi pealt mootorisse minevasse klemmi... n.ö. jätsin vahele selle kadalipu, mille ta peaks tegema trükiplaadil.. Mootor töötas, kuigi ei lõpetanud, mingi asi seda ei katkestanud.

Nüüd küsimus: mis juhtmed tulevad ustest (3 juhet koonduvad ühte pistikusse)? Kas on võimalik, et nemad katkestavad kuidagi voolu jõudmise mootorini? Või teine võimalus, et trükiplaadil on mingi asi läbi põlenud lihtsalt ja vaja uut mootorit?

Ei taha nii huupi omal asju soetama ka hakata, sooviks enne veenduda, et vana normaalselt funktsioneerima ei hakka.


OK, loodan, et tekst sai varajasel hommikutunnil arusaadav ka teistele.


Imre
Vasta
#2
Ei oska keegi midagi kosta???
Vasta
#3
Natuke teooriat: pump imeb ja puhub - vastavalt kas sulgeb või avab uksi.
Keskluku jaoks on vaja kolme juhet (need tulevad ukse sisse): pidev +, pidev mass ja pumba signaali juhe.
Ei mäleta kuma pidi oli, aga keerates ukse lukku ühendatakse näiteks signaali juhe massiga. Nii pumb hakkab imema, rõhk langeb ja kui rõhu langus on juba piisav siis pumba sees olev menbraanlüliti annab teada, et uksed on sellise vaakumi peal juba kindlasti lukus. Membraanlüliti lülitab pumba välja. Ukse lahti keerates on vastupidine protsess: signaali juhe ühendatakse pidevasse plussi. Pump hakkab õhku suruma. Membraanlüliti annab teatud rõhu juures teada et uksed peavad sellise rõhuga lahti olema ning pump lülitatakse lahti.

Pumpa tuleb kolm signaali-juhet sisse (juhiuks, kõrvalistuja uks ja pagassi luuk).

Küsimus - kas sul on signa, sest sellisel juhul on sul ukse luku sees olevad juhtmed lahti lõigatud ja vastalt plussi või massi annab juba signa plokk.
Kirjuta lähemalt milles probleem, praegu ei saa muffigi aru - lihtsalt kesklukk ei toimi. Kas avad võtmega, või on äkki IR avamine, kas pump teeb häält, kas jääb lahti ei lähe kinni vms. Täpsele kirjeldusele on natukene lihtsam vastata.

PS selle + ja massiga võisin risti vastupidi mööda panna, ei mäleta kummaga avatakse ja suletakse.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#4
Signa on.

Praegu avan/sulgen võtmega juhi- või kõrvalistuja ukse, ülejäänud manuaalselt seestpoolt. Mootor ei tee mingit häält sealjuures. Signaga ei tee samuti mootor mingit häält.

Ühesõnaga avan võtmega, signa käib eraldi peale, sellega mingit lukusüsteemi ei aktiveeru.
Vasta
#5
Kas sul on siis mure, et sa ei saa auto uksi puldist kinni panna ja praegu pead nagu mossemees ümber auto ringi käima ja kõik uksed ükshaaval kinni toppima?
Ja varem toimis asi signapuldist (ukse keskluku juhtimine)?
Mis aasta pill on?
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#6
tõmba korra toide maha kompressoril, meibi kinni jooxnud.
Vasta
#7
Uste kinnipanekuga ja võrdlusega oled täppi pannud!(Y) Nii see tõesti on.
aasta 1986

signa on hiljem peale pandud.

Varem ei toiminud ka asi, kuid praegu on natuke vaba aega ja tegeleks natuke auto vähemvaluliste probleemidega. Nii laisk ma pole, et nüüd uksi ükshaaval kinni ei saa, aga lihtsalt uurin, et milles võib viga olla, et teisiti ei saa.

OK, selge, ma sellest juhtmetevärgist sain nüüd natuke inffi, eks ma homme uurin asja ja vaatan, mis juhtmed signa plokist välja lähevad.
Vasta
#8
marek Kirjutas:tõmba korra toide maha kompressoril, meibi kinni jooxnud.

Kui sa kompressori all vaakumpumpa silmas pead, siis selle lahti-kinniühendamine ei vii kuhugi. Kui aku pealt juhtmed vedada, siis mootor nii puhub kui imeb vastavalt sellele, milline poolus millisel klemmil asetseb.
Vasta
#9
http://www.autolib.diakom.ru/CAR/Mercede...S/3542.pdf

Siin on natukene uuema pilli skeem, aga peaks analoogne olema
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#10
Tänud!
Vasta
#11
Kas on võimalik, et puldist toimiv kesklukuahel ja võtmest keeratav kesklukuahel hakkavad üxteist kuidagi segama? Endal praegu selline juhus, et puldist ei tahtnud kesklukk korralikult töötada, vahest sulges uksed, vahest mitte. Võtsin juhipoolse ukse polstri lahti ja tõmbasin huvipärast seal oleva pistiku lahti. Peale seda hakkas puldist kesklukk normaalselt tööle ja lukustab/avab iga kord, aga võtmega keerates sulgub nüüd ainult juhiuks. Kui pistik uuesti kokku panna toimib kesklukk võtmega keerates iga kord, aga puldist on sama kala, et vahest töötab vahest mitte. Auto siis pildil :wink:
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#12
Ja pult on originaal?
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#13
Ei, asi ikka hiljem lisatud. Siiamaani pole eriti probleeme olnud, peale selle, et vahest kuumal suvepäeval signa täitsa lollix läheb ja end ise aktiveerib ja karjub jne.:lol:
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#14
Kuhu sul signaplokist need keskluku jutmed lähevad? Peaks mõõtma, kas ta juhib ikka õigesti seda kesklukku - või on mingi muu kala kuskil sees.
Põhimõtteliselt mulle tundub, et signa on peetis veits. Ja vastus sinu küsimusele - jah need mitte tehase puldid ja signaplokid on ennegi igasugu kummalisi asju teinud.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#15
Werewolf Kirjutas:Ei, asi ikka hiljem lisatud. Siiamaani pole eriti probleeme olnud, peale selle, et vahest kuumal suvepäeval signa täitsa lollix läheb ja end ise aktiveerib ja karjub jne.:lol:
kui sul on tehtud "kompressorijuhtimine" valesti, siis hakkab kindlasti segast panema, või ei toimi üldse. ukselukk/lyliti jätab peale kas massi või plussi. ma olen reeglina orig. juhtme läbilõigand ja lukku mineva juhtme ühendamata jätnud s.t. et ainult kompressori poole mineva juhtme ära yhendand. kompressorijuhtimine tahab ka pikemat signaali(2-4sek) reeglina saada kui signal tehaseseades on.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W211 siduri jama marek1983 6 3,914 26-09-2019, 03:34 PM
Viimane postitus: marek1983
  W124 pidurite jama Poisike 10 5,444 29-06-2018, 08:57 AM
Viimane postitus: nordrainbow
  w124 käigukasti jama Poisike 7 4,833 26-02-2018, 12:19 AM
Viimane postitus: Poisike
  Mb s210 voolu jama Alan87 7 4,809 17-02-2018, 10:22 PM
Viimane postitus: Heinar
  e200 w124 pöörete jama endriks 0 1,463 14-09-2015, 04:13 PM
Viimane postitus: endriks
  w210 katuseluugi jama energyfm 5 3,965 05-09-2015, 04:22 PM
Viimane postitus: energyfm
  w124 elektri jama t8nna1994 0 1,586 05-03-2015, 10:42 PM
Viimane postitus: t8nna1994
  w210 e270 el. jama siimsl1 2 2,181 18-02-2015, 02:19 PM
Viimane postitus: v6sa
  w210 2.9 td elektri jama warum 2 3,373 11-01-2015, 01:38 AM
Viimane postitus: warum
  W124 ce230 mootori jama!? misv2rkon 3 3,002 31-12-2014, 01:20 PM
Viimane postitus: Andre82



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne