Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Häda w202 2,0 kompressoriga ( 141 kW)
#1
Tervitus.
Olen foorumi pidev kuid passiivne lugeja. Tean et siin on päris asjalikke lugejaid kes oskaksid mulle praegusel kellaajal abiks olla....

... nimelt peale tööpäeva lõppu istusin hoovis autosse ja kui olin jõudnud tänavale sain aru, et mootoril tõmmet ei ole
Pidasin ülemiste bensukas kinni ja kontrollisin kompressori lõdvikut. mingit survet gaasi andmisel ei teki.

Varem on kompressor tagant ära langenud korra maanteel sõites, siis peale väljasuretamist ja uuesti käivitamist rakendus kõik ilusti jälle... viga seletati siis (KAVA auto) elektroonikaga, mis pidavat õli madala taseme tõttu kompressori igaks juhuks tagant võtma...

Eelmine nädal käisin ülevaatusel, õli vahetan ilusti iga 15000 järel (2x aastas) Õlitase see seekord ei ole.

Päeval tegin ühe fooritagant stardi - pöörded 1 käiguga 6000ni... peale seda mingit muutust mootori tõmbes ei täheldanud.

Eelmine aasta on vahetatud õhulugeja...
... lähen praegu vaatan lõdvikud üle, et äkki saab kusagilt mingit lisaõhku...

... keegi targem võiks aidata,,, pean Homme Tartu otsa ette võtma...
teist varianti ei ole !

Ette tänades
Hannes
Vasta
#2
mootor on kuum, igalepoole vahele ei roni pagan... kompressori juurest tuleb sisinat kui pöördeid tõsta... kompressiooni ei teki ... see sisin võib ka mis iganes olla.

... kompressorita saab sõita küll... peaks saama nüüd mingi aeg (Tartu ots ja autoremondini) ringi sõita ilma et millegile mingeid tüsistusi tekiks ? Või eksin ?
Vasta
#3
jätkan monoloogi...

Tartus käidud. Sõitis nagu tavaline C200, tühikäigul suri kaks korda välja - elektroonika ei arvesta vist praegu kompressori puudumisega...

... aga õhtul vaatasin kõik torud ja lõdvikud üle... kõik ok.

Küsin siis niipidi:

Kas keegi teab Tallinnas erialaspetsialisti kes tuleks Kompressori elluäratamisega toime ?

Tänan jälle
Vasta
#4
Ära nüüd viimase vindini selle vigase kompressoriga sõida, sest kui sul see maanteel õhku lendab, siis lendab ka kogu õli mootorist minema. Kompressorimehi ilmselt tavalistes teenindustes vähe, seega võta MB esindusega esimesel võimalusel ühendust ja kurda oma mure ära.
Vasta
#5
see ei ole kindlasti kompressori viga pigem avariireziimil töötav mootor. mis aga põhjusex ???? väga palju asju.see kompressor on nendel masinatel veel magnet siduriga lülituv ja seda on tal kerge tagant ära võtta. ikka esindusse jah
Vasta
#6
Silberautos on esimene aeg 28, Bakti sain 23ndaks kirja.
Polegi ammu rongiga sõitnud.

Magnetsidur... mismõttes tagant ära võtta? Kes võtab ? Et magnetsidur on probleem näiteks ? 5000.- ? no ei spekuleeri praegu.

Kuna tundub et kiiremat lahendust ei ole siis selgub kõik alles 2 nädala pärast.


Mõtle kui arstiabiga oleks nii, kurdad arstile et süda valutab, arst paneb su järjekorda ja nädala pärast oled ää surnd sest aeg on alles 2 nädala pärast.
Vasta
#7
Ei ole kindel kas räägin tõtt või valetan, aga kui on magent siduriga siis vähemalt 113 mootoritel toimib asi nii, et tühikäigul on kompressor tagant ära. Rahulikult gaasi andes (vabakäiguga) võttis kuskil 2500 p/min (oli vist) kompressori taha. See oli lähedalt täitsa näha kuidas kompressori ratas niiöelda lukku läks (liikus õrnalt sissepoole). Ja mootori hääl kohe muutus.
Kui mul endal kompressor maas oli, siis proovisin, andsin pistikule voolu ja käis klõps-klõps. Kontrolli endal - juhul kui on magnetsiduriga.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#8
Ei anna ikka rahu.

Kui süüde sisse keerata siis kompressor klõpsub ilusti ja seda käivitamisel klõpsuvat jullat saab ilusti keerata. Niiet.. nagu aru saan on magnetsidur ok ? loomulikult ka kompressori raudvara...

... lõdvikud on terved, kuna õhukulumõõtja oli ka ilus puhas ja suht uus... siis mis veel :
Uurisin igasugu väljamaa foorumeid: motor-talk, w202-freunde.de jne..
pakutakse veel filtrikasti juures olevat bypassi (mis iganes see eesti keeles on ).. et äkki kontakt lahti või juhe katki... ei paistnud nagu olevat...

... mitte töötava kompressoriga sõitmise kohta oli ka suht üheselt õeldud 4-5 inimest et võib ikka ( muidugi need sama targad autoasjatundjad nagu ma ise )...
... nüüd on hirm veel mootori juhtsüsteem ise... et kui mingi viga on kuskil sees, et mingi juhtme viga tõesti... et veateade on välja saadetud ja näiteks lühis kuskil on ... et kärsatab aju läbi ?

Homme võtan korra mootori juhtsüsteemi karbilt kaane maha... keegi kuskil tark soovitas vaadata seal mingit releed või värki (juhend mul olemas)... et kui see pruun on jne... aga eks näis.


Magnetsiduri kohta veel niipaljut... et ! Käivitamisel plõksus, keerata sai aga pöörete andmisel kompressor ei rakendunud.

PS! muidu nende väljamaa foorumite otsingut kasutades on see üks levinuimaid jututeemasi kompressorite kallal üldse.
Vasta
#9
no ma mõtlesin selle tagant ära võtmise all aju.et mootori ajul on seda sidurit hea tagant ära võtta (lülitada) kui viga sisse tuleb ja mootorit kaitsta koormamise eest.seda ei usugi, et sul magnet-siduri juhtimisega midagi katki on.sellel masinal vist vea lampi armatuuris ka pole????kollane, mootori kujutis keske !!! no sellistviga võib põhjustada lambda andur,kehvad küünlad,vigane drossel klapp ,vigane kompressori tagasivoolu klapp,õhukulu mõõtja,kütuse rõhk ,nuka muundur ,katalüsaator ja noh see loetelu võib väga pikax minna, kuni võimsuse piiranguni piduri systeemi poolt hoopis. et siin kodus võid jah ainult õhu filtrit vaadata ja ega siin targem on oodata normaalsesse kohta remondi aega ,kui kahtlased kohad kõik läbi käia,erinevatele kooljadele kooliraha maksta ning lõpuks ikka esindusse köie otsas sõita.
Vasta
#10
tehnika kohta kontrolllampi pole jah... ainult tuleringi kohta...

... selle Boshi esinduse (BAKT kaubandus) osas hakkasin kahtlema juba. Sain küll aja pool nädalat varemaks et auto juhtme otsa saada ja
teada saada mis viga on, kuid juhul kui tõesti midagi vaja TEHA on, siis ikka Silberisse????

Pean ikka vist Silberisse aja panema... Bakt teeb ka elektroonika tõid (maitea kas siis ainult pirnide vahetus?), täidab konditsioneere ja Testib testib testib igasugu muud asja aga siis saadki oma 3-4 A4 paberit ja nende hieroglüüfidega ikka esindusse.

Kas keegi on midagi tõsisemat lasknud viimasel ajal Baktis TEHA peale testimise? Konkreetne elektrik seal on eelmisest suvest tööl, arvan et olen korra ta juures käinud kui oli õhukulumõõtja viga... aga viimane kord aega kokku leppides ütles ausalt, et ega ta sellest kompressorist suurt midagi tea!? kompressori peal on ka Boschi kleps!

Tundub et elektroonikutele turgu on... miks on ainult 2 kohta Tallinnas ?
Nüüd on 90ndate elektroonikaimed kõik sellises vanuses ja neid lisandub tulevikus iga päev...
Vasta
#11
Lahmisin siin natuke ja sain aja Tartu Silberisse järgmiseks esmaspäevaks. Saadan Treileril. Uut Tartu otsa sõites ette ei võta... kõik tundub juba täielik absurd - mõeldes sellele mis juba tehtud...
... ja kui siis peale seda seiklust avastatakse lahtine kontakt... siis ohjeerum

Lugesin siin erinevaid poste diagnostika ja diagnosti kohtade kohta, ega vist Tartu esindusele midagi ette heita ei ole ?
Vasta
#12
Muidu eile tulin Tartust tagasi. Väga hea tunne jälle Mondeo 1.8 ringi istuda - ma tõesti kuulsin kompressorit kui 120 pealt 5 käiguga mõõdasõidul tõmbas ! Smile

Aga. viga oli õhukulumõõtja.
Veits rohkem kui aasta tagasi just vahetatud. Tol ajal oli probleemiks see, et kompressor rakendus järsult alles 3000 pöörde juures...
... seekord kartsin hullemat kuna mootor lihtsalt lülitas end avariirežiimile...

... aga tänud Tartu esindusele ! Meeldiv teenindus oli.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w202 bensiinipumba relee dinowalk 4 511 19-11-2023, 07:35 PM
Viimane postitus: dinowalk
Tongue W202 2.0D 55kw süüteluku juhtmete erinevus Mersuotsingul 0 260 20-10-2023, 03:52 PM
Viimane postitus: Mersuotsingul
  W202 Starting issue Santtu 0 461 02-05-2023, 08:03 PM
Viimane postitus: Santtu
  W202 Diffri erinevus rexrex 4 677 15-02-2023, 04:23 PM
Viimane postitus: rexrex
  w202 mootoriaju pinout 7hp 0 496 05-01-2023, 03:39 PM
Viimane postitus: 7hp
  W202 250td ei puhu jalgadele sooja Alpz 1 878 09-12-2021, 10:11 PM
Viimane postitus: v6sa
  W202 c180 rev limiter merce 2 1,247 21-01-2021, 07:09 PM
Viimane postitus: merce
  w202/H0 2.0 D (OM 601),1994a. küsimused Jokker 12 3,755 28-12-2020, 10:40 PM
Viimane postitus: Jokker
  W202 VDO MSE H10 ecu pinout xmediax 0 1,088 25-12-2020, 05:25 PM
Viimane postitus: xmediax
  w202 250 diisel (OM 605) kaal HarryPokker 2 1,783 23-08-2020, 09:09 PM
Viimane postitus: HarryPokker



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 8 külali(st)ne