Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mercedes originaalvaruosade koopiate probleem
#1
Uudised kütavad kirgi, et Mercedes on hädas varuosade koopiate masstootmisega, mis iga aasta kasvab.
Aga eks muidugi selles, et ka ise päris korralikult süüdi olakse, seda ei märgata.
Originaalvaruosade kättesaamine on tehtud ikka nii võimalikult raskeks, et klient sõna otseses mõttes suunatakse mujale otsima.
Originaalvaruosa hankimise skeem:
1. Tead peast kõiki juppide koode ja trükid need kuskile OEM või esinduse varuosasüsteemi.
2. Ei tea kõiki koode peast ja oled sunnitud kulutama närvesöövad tunnid ummikutes või kaugemalt tulijatel terve päeva, et käia esinduses.
3. Istud esinduses ühe tuima tegelasega laua taga ca pool tundi või kauem, sest ka tema koode ei tea, aga tal on süsteem kus saab asja välja otsida.
4. Näed, et pooled jupid ei ole enam saadaval ja ülejäänud maksavad vähemalt 10-20% auto jääkväärtusest. Näiteks mingi lüliti või pisike mootorike millegi liigutamiseks alates 1000€
5. Üleni higisena tellid saadavad jubinad ära ja siis ootad 1-2 kuud, kuni suvi läbi saab ja võid oma hobiauto tagasi garaazi ajada.
6. Jupi kättesaamiseks tuleb tagasi pöörduda esindusse ja kulutada terve päev
7. Puuduvad vidinad saad kuskilt romula kõrval võsast hingehinnaga kätte ja rõõmu kui palju.
Koopia hankimise skeem:
1. Kirjutad otsingusse automargi ja soovitava varuosa nimetuse
2. Lüliti ja oma väikse mootori leiad 100€ eest, suunad ostukorvi, maksad ja klaar
3. Mõne päeva või nädalaga sõltuvalt postiviisist on ühel päeval kaup garaaziukse ette maha visatud ja sõit võib jätkuda.

Alustuseks võiks vaadata üle, et kliendile on kauba kättesaamine võimalikult lihtsaks tehtud.

Seejärel ka hinnapoliitika. Mõned vidinad, mida on 20aastat jutti toodetud, on ammu ära tasunud oma tootearenduskulud. Mõnel puhul muidugi aru saada, et üksikjubin tuleb uuesti toota.

Ma ei ole viimase 25 aasta jooksul kordagi saanud meeldivat kliendikogemust originaalvaruosa soetamisega esindusest.
Häda korral olen selle jätnud pigem remonditöökoja mureks.

Eraldi küsimus on see, et mis neil üldse originaal on? Suur osa detaile tehakse ju vähempakkumisega allhankijate poolt. Pole siis imestada kui pljud detailid ilma logota kõrvale müüakse.
Suurimad sõbrad: relakas, keevitus, pahtel,
Vasta
#2
"Eraldi küsimus on see, et mis neil üldse originaal on? Suur osa detaile tehakse ju vähempakkumisega allhankijate poolt. Pole siis imestada kui pljud detailid ilma logota kõrvale müüakse"

M.O.T.T.

Kui suudad leida Mercedese allhankija toote, siis saadki "A osa" "B hinnaga".
See ringipakkimine, mis täna toimub, on kosmos juba.
"D" kategooria osad on ka juba ümberpakitud "I" kategooria.
Ja täna pea igast "Genuine Germany" karbist vahib vastu made in China asi.

Ehk see MB tehase kisa on suurest kasumimarginaali langusest tulnud. Aga siin on põhjuseks rohepöörasus, mitte meie siin oma "valede" tarbimisharjumustega siiski.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#3
(06-08-2025, 11:00 PM)Rolz Kirjutas: ....
Ja täna pea igast "Genuine Germany" karbist vahib vastu made in China asi.

Ehk see MB tehase kisa on suurest kasumimarginaali langusest tulnud. Aga siin on põhjuseks rohepöörasus, mitte meie siin oma "valede" tarbimisharjumustega siiski.

Tahtmata EL eluvõõrast viigrihüpet kuidagi õigustada palun siiski selgitada seost rohepöörde ja majandusseaduste (loodusseadused needki) tõttu odavamat pesapaika otsiva tootmise vahel? 

Julgen siiski täheldada, et ülemaailmselt kipub tänane heaoluriikide elanikkond otsima järjest uut, selmet olemasolevat mõistliku kuluga lõpuni tarbida. Ning majandusreeglite kohaselt annab suurema majanduskasvu (ergo ka suurema kasumi pankadele) uute odavate (ja seetõttu lühikese elueaga) toodete tootmine. Murekoht on siin maailma rahvaarv: suur osa napist 9 miljardist tahab elada "nagu Ameerikas", paraku mitte pidades silmas amišite eluviisi... 

Et meie siin oleme kaugel Classic Centerist (ja enamus meist ka lihtsalt liiga vaesed sealsete hindade maksmiseks), on lihtne kurb maateaduslik tõsiasi. Veho tahtmatust keerulisemate juhtumitega kliendi jaoks sujuvalt hakkama saada ma kommenteerima ei hakka. Ei ole positiivset jagada, ilmselt on viga minus.

Õnneks on valikuid, MAV jaoks võiks olla mugavamas asukohas näiteks Keila Autokeskus.
Vasta
#4
Ei viitsi tõesti loengut pidama hakata.
Aga - tead Sa mis on EUR kui valuuta tagatis?
Mis paneb EUR väärtuse paika?

Kui tead, siis teada ka seda, kes seda teevad.
Sellest põhiosa on GER ekport, millest üks põhiartikkel on mis? Jah, õige foorum!

See tööstusharu vajab energiat ja mitte vähe, nagu iga reaalne tööstus.
Kuna üks mees on siin väga hea müügitöö teinud ja oma gaasi "roheliseks" lobistanud, on kogu EU selle najal liugu lasknud....
Kõik muud päris rohelised energia allikad, nagu tuumaeneriga, on ju ohtlik ja paha...See Tšernobõl ja Fukushima...

Nüüd oleme olukorras, kus riigil, kelle tootmiseksport määratleb EU ala majanduse seisu ja EUR'o väärtuse, millest suure osa teeb autotööstus, on käpuli, kuna sisend on kosmosesse läinud.
Aga peab olema poliitkorrektne, selle reaalset põhjuste ei tohi ju välja öelda! Järelikult poliitkorrektselt on süüdi loll tarbija, kes ei osta A-osa.....
NL aegne "poliitkorrektsus" on ammu kahvatanud selle jama kõrval!

Nii, et hr Võsa, seotage ainult A-osi esindusest ja elu on kõigil lill!
Saab aga rohkem päikesepaneele ja tuulikuid Hiinast osta ja rohkem insenere ja raketiteadlasi ja kiruge vastu võtta, kes meile kõrge pensionimakse võimaldavad!

MAV on intelligentne inimene ja andestab selle teemast kõrvalpõike ehk!
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#5
Paneme väikese lõigu ka sellest artiklist, mis ilmus Autogeeniuse tasulises portaalis.
Mercedes kurdab kuulsa firma märki kandvate võltsvaruosade buumi üle juba aastaid, kuid libakaubavastane võitlus ei näi andvat tulemust, pigem vastupidi ehk petiste töökodade toodang aina kasvab.
Mullu korraldati koos eri riikide politsei ja tolliga 793 haarangut ning nende käigus avastati üle 1 500 000 võltsosa ja -agregaadi süttimisohtlikest õhufiltritest pliid ja arseeni sisaldavate piduriklotsideni.
Vasta
#6
Alati on alternatiiv panna oma Mercedesele külge mõni preemium tootja poolt valmistatud varuosa, mida seesama tootja toodab ka Mercedesele. Näiteks on vaja Common Raili pihustit. Erilist vahet ei ole kas ostad pihusti Bosch või Delphi karbis või siis sellesama pihusti Mercedese logoga karbis. Hind võib olla erinev. Muidugi on palju asju, mida saadki osta ainult originaalosana ja siis see soovitus ei aita, aga tihti on võimalik osta kuluosi ka nende tootjate karpides, kes toodavad Mercedesele. Mõni inimene muidugi soovib seda, et kõik autole külge minevad jupid oleks pärit esindusest ja originaalosad.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mercedes erakogu MAV 3 1,000 17-05-2023, 07:43 AM
Viimane postitus: v6sa
  väike probleem peale rehvide vahetust linnumaetonu 1 788 29-04-2022, 09:40 PM
Viimane postitus: sm. pelle
  Hartan Mercedes-Benz Collection lapsevanker ignar 0 513 27-01-2022, 07:26 PM
Viimane postitus: ignar
  Mercedes GP Petronas F1 Team Ott 38 30,882 01-11-2020, 04:59 PM
Viimane postitus: Ott
  Probleem pagasnikuga Ten 10 7,997 30-10-2017, 10:23 PM
Viimane postitus: Rando
  Mootori keti probleem peale hooldust mbw204 5 5,069 17-10-2016, 06:27 PM
Viimane postitus: mbw204
  Mercedes Benz küljekarbi plastikkate. Vigrii 0 2,242 14-07-2016, 08:48 PM
Viimane postitus: Vigrii
  Mercedes-Benz mudelid 1:18 andres23 5 4,754 13-03-2016, 09:41 PM
Viimane postitus: andres23
  Mercedes-Benz mudelid 1:43 Sm. Västrik 2 3,373 12-03-2016, 03:11 PM
Viimane postitus: sass730ia
  Probleem käiigukastiga, Nautilus6666 2 2,842 03-07-2015, 08:00 PM
Viimane postitus: Nautilus6666



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne