Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
m278 cylinder scoring & misfire
#1
tere, 
käisin Esmaspäeval vehos kontrollis kuna autoga kiirendades tekitas see müra ja vibratsiooni mis salongigi jõudsid. Ise arvasin et kardaani leevendusmuhv kuid nemad leidsid et probleemiks on 5da silindriseina kahjustused mis tekitavad nn "misfiret". 
Seega küsin mis variandid on ? uus mootor ? , silindripesade freesimine ja hülssimine ? mis veel ? 
autoks 2012 cls550 c218

https://www.upload.ee/image/17769050/IMG_2883.jpeg
Vasta
#2
Misasi on silindripesa?

Järgmine mootor on odavam paigaldada. Ja kestab, kuniks kestab. Teada viga ju.

Kulutõhusam (selles mõttes, et saab korda ja kestab ka) on mootor avada ja mõõta kulumine ära. Kui pääseb hoonimise ja uue kolviga võiks kesta. Neil on vist ka erikattega hülsid, mida puurida pole mõtet. Saab muidugi puurida hülssimiseks üle, aga seda ei raatsi keegi teha.

Ksf! Hents Elbe Engineeringust oskab ilmselt head tegijat juhatadaSmile
Vasta
#3
(21-02-2025, 08:21 AM)v6sa Kirjutas: . Kui pääseb hoonimise ja uue kolviga võiks kesta.

Hoonida pole seal midagi! Lammari mootor peale ilmselt, hülssimine ületab terve auto turuväärtuse.
Vasta
#4
Pigem sellise pildiga sinine suits taga ja vibra põhjus mingi muu.
Vasta
#5
(Eile, 04:28 PM)Heinar Kirjutas: Pigem sellise pildiga sinine suits taga ja vibra põhjus mingi muu.

mida mõtled täpsemalt ?
Vasta
#6
Aga mida ütleb diagnostika, on siis see misfire kusagil?
Vasta
#7
(Eile, 10:55 PM)Heinar Kirjutas: Aga mida ütleb diagnostika, on siis see misfire kusagil?

https://www.upload.ee/image/17777092/IMG_2885.jpeg
Vasta
#8
Pane sinna 5-dasse uus/puhas küünal ja vaata mis saab. Seda 5-enda silindri viga vahel juhtub mingil põhjusel. Ühe silindri kadumine ei tohiks ju hullu vibrat põhjustada.
Aga igal juhul on see mootor õhtal.
Vasta
#9
(11 tundi tagasi)krucca Kirjutas:
(Eile, 10:55 PM)Heinar Kirjutas: Aga mida ütleb diagnostika, on siis see misfire kusagil?

https://www.upload.ee/image/17777092/IMG_2885.jpeg

Seda oleks ju palju tahta, et oleks küünla väljakeeramise järel pandud kompressomeeter järele ja mõõdetud surved.

Mootor on otsas jah, aga siin on suur vahe, kas silindris on survetakti lõpus >8 või <6 bar... Esimesel juhul saab küünalt vahetades ja õli peale valades veel üksjagu sõita, teisel juhul on oht väntvõllist jagu saada... Seisusekohane see muidugi pole, aga ilmselgelt pole omanik ka säärase sissetulekuga, millest  kannatab lasta uus mootor tehasest esindusse tellida paigaldamiseks.

Ma pakun, et peale küünla vahetamist misfire kadus mõneks ajaks? Maakeeli on see vahelejätt.

Vastan siia ära ka mulle tulnud küsimuse: kasutatud mootorite usaldusväärset veebipoodi pole teada. Hoiad silma peal juba mainitutel ja kui vähegi näkkab, oled laiba kohal esimesena saama pealSmile

Tasub teha ka päring lammutuste liidule: https://elv.ee/varuosaparing/. Eraldi tasub veel läheneda nii Lesvenile kui Demonteeringule (https://www.vokparts.eu/?lang=et). eriti viimased ei kipu ELV päringule vastama.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  A208 CLK katuse hüdrosilindri kinnitus lahti (case cover lift cylinder) kalest 4 4,590 13-06-2019, 02:51 AM
Viimane postitus: kalest



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: Heinar, 1 külali(st)ne