Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mercedes benz Ml 320 cdi 2006a mootorituli
#1
Tere küsiks kohe kas keegi oskab  puusalt arvata mis võiks olla , nimelt auto läheb soojaks mootorituli põleb ja jõud kaob, auto seisab jahtub kaob tuli ja jõud kah tagasi.
Vasta
#2
Mis seal ikka arvata  - vaadata tuleb.

Kui ükski juhe või vaakumvoolik ei lipenda ja näppimise peale ka ära ei lagune, siis arvutiga.

Turbo geomeetriat võiks kangutada - käega peaks ikka suutma liigutada.
Vasta
#3
Me elame aastas 2024 ja enam ei pea kristallkuuli kasutama ja arvama. 2006 aasta autole saab külge panna diagnostika ning välja lugeda veakoodid. Siis saab edasi vaadata mis ja kuidas. Soovitan pöörduda mõnda töökotta.
Vasta
#4
Sai siis loetud koode ja andis p2020 kütuse rõhk, kas on neil midagi kindlat mida võiks vaadata, üritan asju teha nii palju ise kui võimalik.
Vasta
#5
Kõrgesurvepump. Rõhuregulaator. Auto on 18 aastat vana ja KST, palju läbi sõitnud.

Ühe soojaga võiks ka pihustite tagasivoolud ja korrektsioonid ära kontrollida. Kuigi need enamasti annavad end üles külmkäivituse rikkumisega.
Vasta
#6
Selline rumal küsimus veel, kas seda lisa pumpa kui süüte aisse keerad peaks olema kuulda ?, varasemalt on autotega kokkupuude siis üldiselt on kuulda neid olnud.
Vasta
#7
Viga leitu, kütuserõhu regulaator, nüüd jõud ikka kadunud ja näitab p0299, sõites maanteel ühel hetkel ei jõua enam üle 100 minna.
Vasta
#8
Eile sai viga otsitudja hakkas silma turbo aktuaator hakkab 3100rmp peal jõnksutama ja ajab autol kah pöörded kõikuma
Vasta
#9
(10-11-2024, 08:31 AM)ArdoV Kirjutas: Eile sai viga otsitudja hakkas silma turbo aktuaator hakkab 3100rmp peal jõnksutama ja ajab autol kah pöörded kõikuma

See veakood tähendabki turbo aktuaatori viga. Uus aktuaator külge ja elu on jälle lill.
numerus stultorum, infinitus est
Vasta
#10
(10-11-2024, 12:45 PM)vreps Kirjutas:
(10-11-2024, 08:31 AM)ArdoV Kirjutas: Eile sai viga otsitudja hakkas silma turbo aktuaator hakkab 3100rmp peal jõnksutama ja ajab autol kah pöörded kõikuma

See veakood tähendabki turbo aktuaatori viga. Uus aktuaator külge ja elu on jälle lill.
Aga uut aktuaatori õpetama ei pea? Või see saab ise kohe aru mis tegema peab ?
Vasta
#11
Sai siis täna aktuaator välja vahetatud kuid siiski viga ei kadunud, on kellelgi veel ideid ?
Vasta
#12
Lisan väikse video käitumisest https://youtube.com/shorts/YZ61BCmGp4U?s...9ho5hoXgwq
Vasta
#13
(13-11-2024, 03:40 PM)ArdoV Kirjutas: Sai siis täna aktuaator välja vahetatud kuid siiski viga ei kadunud, on kellelgi veel ideid ?

Äkki oleks mõistlik pöörduda mõne pädeva remondikoha poole? Foorumis on erinevaid inimesi. Üks soovitab, et vaheta see, teine soovitab, et vaheta too. Sina võtad rahakoti välja ja vahetad selle ja tolle, aga ikka midagi ei muutu. Kas see on kõige mõistlikum tegevus? 

Ideaalis võiks iga inimene tegeleda selle tegevusega, mida ta hästi valdab. Näiteks tööalaselt.
Vasta
#14
Kaupo51, kas pakime foorumi kokku ja läheme igaüks oma leivatööd tegema?

Ma ei nõustuSmile

Kui kood püsib, siis polnud ebapiisava ülelaaderõhu põhjuseks turbo geomeetria juhtimine. Tõenäoline küll, aga seekord siis mitte.

Siin on ports põhjuseid, mis selle vea annavad: https://obdeleven.com/p0299?srsltid=AfmB...Ojw5ZQwhLg

Hakka aga otsast minema ja uuri, kuhu rõhk kaob...

Esmalt proovi ilma õhufiltritaSmile

Aga ole maru ettevaatlik - kui midagi töötavasse turbosse sisse imeb, on turbo vahetus.
Vasta
#15
Kas uue aktuaatori parameeetrid pandi paika ?
Lihtsalt vahetus ei taga korralikku tööd.
Hoob ikka liikus vabalt ?
numerus stultorum, infinitus est
Vasta
#16
to v6sa
Eks foorumist võib ikka nõu küsida. Samas me ei tea mis (autotehnilise, remondivõimekuse) tasemega on nõuande küsija ja nõuande andja. Üks kulukamaid viise on remontida autot katse eksituse meetodil. Küsid foorumist nõu ja siis hakkad juppe vahetama ning nii mitmeid kordi järjest. Auto ei ilmuta paranemise märke. Kas nii võib teha? Ikka võib, aga see on kulukas. Vahel on lihtsam auto spetsialistide kätte viia, maksta neile näiteks 100 või 200 eurot ja saada toimiv auto nende käest tagasi. Aga las igaüks remondib oma autot, nii nagu soovib ja lõppeks mis see minu asi peaks olema.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  CDI kõrgsurvepumba muhv rekkamees 5 574 19-05-2023, 11:03 AM
Viimane postitus: rekkamees
  CDI mootor ei käivitu - APIAPI v6sa 79 77,300 22-08-2022, 07:50 PM
Viimane postitus: Ott
  W204 CDI katkendlik starter? PaulE 3 1,011 11-04-2022, 01:07 PM
Viimane postitus: hellrix
  Mercedes-Benz vito v220 Mv220 8 1,200 02-03-2022, 08:20 PM
Viimane postitus: v6sa
  W209 2,7 cdi mootor läheb avariireziimi Bullterrier 12 2,082 03-06-2021, 09:47 PM
Viimane postitus: Ott
  Mercedes-Benz Vito 115 CDI sureb välja helitehnik 4 1,768 05-12-2020, 09:51 PM
Viimane postitus: v6sa
  Mercedes Smartkey programmeerija Xhorse firewalker 1 1,770 10-05-2020, 07:18 PM
Viimane postitus: väikemees
  w639 2.2 CDI lagiseb hentsy 4 4,141 02-12-2019, 01:36 PM
Viimane postitus: znxe
  CDI mootori jahutustorustik ja 220Velektriline eelsoojendus? alambe 5 4,481 31-01-2019, 02:22 PM
Viimane postitus: väikemees
  E klass 320 CDI Airmatic universaalile sedaani õõtsad ja tavavedrud DaddyV 11 5,458 30-08-2018, 06:14 PM
Viimane postitus: DaddyV



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 6 külali(st)ne