Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W108 / W109 / W111 / W112
#1
Teeksin siis teema ühest kaunimast Mercedes-Benzist läbi aegade.
Olen neid viimasel ajal palju uurinud,W111/112 kupeekerega autod on lihtsalt...sellist sõna polegi olemas,millega seda disaini kirjeldada :biggrin:
Ükspäev sai Kaleviga arutleda kupeekere üle.Uurimistöö tulemusena saime teada,et toodeti..
220SEb W111/3 1961-1965
300SE W112/3 1962-1965
250SE W111/3 1965-1967
300SE W112/3 1965-1967
280SE W111 E28 1968-1971
280SE 3.5 W111 E35/1 1969-1971
Asi on keeruline,kuid huvitav:bigsmile:

Mõtlesin siin,et kuna W108/109 tuli tootmisse 1965 ning sama välimusega kupee oli juba 1961.aastast(W111 Heckflosse S-klassi sedaani põhjal) olemas,kas uus W108/109 sedaan projekteeriti siis kupee põhjal ning 1965.aastal lihtsalt uuendati oluliselt auto tehnikat seoses uue S-klassi turuletulekuga,kuid kest jäi samaks?

Samuti tahaksin teada omanike kogemusi selle S-klassi kohta ning igasuguseid huvitavaid eripärasid ning jutte,avaldage oma arvamust.

Lisaksin ka mõned pildid.     Haruldane W111 universaal     W111/112 Cabriolet     W108/109 sedaan
1993 Ford Scorpio Stufenheck 2.0i Topas
Vasta
#2
http://www.geocities.com/mbz109/
http://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_W108
Siin siis natuke infot selle mudeliseeria kohta.
Lisaksin veel pilte kupeest.        
W108 oli siis tavalise vedrustusega,pakuti ka pika teljevahega.
W109 oli hüdraulilise vedrustusega,ainult pika teljevahega.

W109 300SEL 6.3 on kahtlemata üks tähelepanuväärsemaid.
1820 kg, 250 hp ,510 nm @ 2800 rpm ja 6.5 sekundit sajani - need andmed teevad silmad ette ka paljudele uuematele autodele.

Mõned kuulutused parimatest eksemplaridest
Mercedes-Benz W111 280SE 3.5 Coupe
http://www.mobile.de/SIDkTNhIq7LfmiyucaY...1249792384&
Mercedes-Benz W112 300SE Cabriolet
http://www.mobile.de/SIDfTwP2uj3FS7TYdfm...1239265911&
Mercedes-Benz W109 300SEL 6.3
http://www.mobile.de/SIDAEMTD62ltRKAvfEV...1239336795&
1993 Ford Scorpio Stufenheck 2.0i Topas
Vasta
#3
Ojaa... ise kah vaadanud neid W111/112 kupeesi ja vesistanud. :hump:

Sealt geocities lehelt üks hea pilt kah....


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Turbo
Vasta
#4
sm. pelle Kirjutas:Ojaa... ise kah vaadanud neid W111/112 kupeesi ja vesistanud. :hump:

Sealt geocities lehelt üks hea pilt kah....

Päkapikud võiksid sellised sussi sisse tuua :lol:
1993 Ford Scorpio Stufenheck 2.0i Topas
Vasta
#5
maitseasi. mulle sellised üldse ei meeldi kahjuks. w140 on aga ainuke meeldiv Mercedes-Benz ja üldse lemmik auto.
Vasta
#6
W108/109 sedaan on viimasel ajal ka hakkanud meeldima
Vasta
#7
Väga kenad klassikud on nad kindlasti. Mulle meeldib disaini poolest eriti W100 - tahaks seal kunagi sees kah istuda, oleks alles ülev tunne.... Vahest on hea unistada....
Vasta
#8
hents99 Kirjutas:Väga kenad klassikud on nad kindlasti. Mulle meeldib disaini poolest eriti W100 - tahaks seal kunagi sees kah istuda, oleks alles ülev tunne.... Vahest on hea unistada....

Noo Kuldar paar kuud tagasi rääkis W100-st,kuid ei tea,mis plaanid tal nüüd on :bigsmile:
Täpsemalt siin : http://foorum.mbklubi.ee/showthread.php?tid=3606

Siin natuke ühest 250SE W108-st,mis klubis on - http://foorum.mbklubi.ee/showthread.php?tid=3420
1993 Ford Scorpio Stufenheck 2.0i Topas
Vasta
#9
www.heckflosse.nl
Siin on absoluutselt kõik W110/111/112 kohta.
Tõeliselt huvitav ning professionaalne lehekülg Wink
1993 Ford Scorpio Stufenheck 2.0i Topas
Vasta
#10
Kõige huvitavam on muidugi see,et kupeed (W111/112) hakati kavandama juba 1957.aastal,disaineriks vanameister Paul Bracq.
S-klass oli sel ajal samuti W111.    
1961.a esitleti kupeed inimestele,see oli loodud Mercedes-Benzi 75. aastapäeva puhul,nii et tegemist on tõeliselt huvitava autoga.
Ning sedaankere,mis ilmus 1965.a,on puhtalt kupee 4-ukseline versioon Smile
1993 Ford Scorpio Stufenheck 2.0i Topas
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne