Postitused: 8
Teemad: 2
Liitus: Mar 2006
Maine:
0
Probleem selles, et kohutavalt suitseb.Bensiinis viga ei saa olla.Aga tundub, et kütuse segu on väga vale.Küünlad lööb ka kohe mustaks kui käima panen.Sai ostetud uued küünlad, aga kasu pole midagi.Ja kütust võtab ka tunduvalt rohkem kui varem.Kas 190 on kusagil mõni koht kust saaks kütuse sissevoolu kuidagi vähendada?
Ette tänades!
Postitused: 8
Teemad: 2
Liitus: Mar 2006
Maine:
0
Tegemist on sissepritsega ja sinist suitsu ajab.
Postitused: 1,080
Teemad: 14
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
Kütuse segu on tõesti vale, liiga palju õli.Lõhnab mootori remondi järele.
Postitused: 8
Teemad: 2
Liitus: Mar 2006
Maine:
0
Küsimus siis selline, et kus oleks targem seda remonti ette võtta ning palju see maksma võiks minna?Ja kas ise poleks võimalik seda parandada?
Postitused: 1,080
Teemad: 14
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
Kui foori tagant minnes korraks sinist viskab, siis pääseb ehk ainult klapisääretihendite vahetusega.
Kui aga pidevalt sinine taga, siis juba rõngad läbi.Ja sealt võib veel juhtuda, et vaja ka uusi kolbe.
Postitused: 8
Teemad: 2
Liitus: Mar 2006
Maine:
0
:flaming: Oleks siis ainult foori taga, aga ei. :pissed2:
Postitused: 50
Teemad: 10
Liitus: Sep 2006
Maine:
0
Tõstaks seda teemat natukene. Omal siis sarnane sinine pilveke kerkimas kohalt minekuga. Autoks on 2.3E W123. Et kas surve järgi annab diagnoosida rõngaste korrasolekut?
Talvel nii palju ei suitsenud. Suitses praktiliselt ainult siis kui kõvasti tuuritada. Siis tundus see suits ka rohkem valge kui sinine. Nüüd soojaga on asi kõvasti hullem. Äkki peaks alustama ka sellega, et mineraal õli sisse kallama? Õli lekkeid on ka muidugi. Klapikambri kaan näiteks esimese asjana kuid see põhjustab ju õli kadumist mitte summuti otsast suitsemist...