Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Olematuks roostetanud keermed keres.
#1
Tere,

Kas oleks paar head varianti, et kuidas kinnitada "plekikruvi" juba läbiroostetanud auku? (enne keevitaja juurde minekut)

Näiteks porikaitsed pôhja all vôi rattakoobastes.

Need on pôhimôtteliselt plekikruvid, aga keermed aukudes on minemas vôi juba läinud.

Môtlesin, et ehk on mingi kavalus, mis lükkaks keevitustöid mône aasta vôrra edasi.
Vasta
#2
Tere

Nali naljaks, aga mina olen sellistel puhkudel teinud nii. Lõiganud plekist paiga. Puhastanud alt pinnad ja siis klaasi liim vahele ja neetidega paik peale. Selle omakorda olen pärast kas siis kerehermeetikuga vöi selle sama klaasi liimiga katnud. Mastiks peale ja nagu uus. Sedasi tehakse ka siis kui on kohad kus on mingid juhtmed ja keevitamise jaoks peab pool masinat laiali lammutama. 

NB! See ainult erandjuhtudel ja sellistes kohtades kus pole midagi kandvat. Kandvad kohad tuleb ikka keevitada.

Siim
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#3
Järgmise mõõdu kruvi on alati lahendus. See kiirendab ka mädanemist tõhusalt.

Samuti on variant panna lobedaksmädanenud auku sisse paslik plasttüübel ja sinna kruvi sisse keerata. Tüütu sobitamine on ja eeldab piisavalt vahetusfondi, aga toimib. Piiripealsetel juhtudel võib käepärase mastiksi või liimiga ju kindlustada, et tüübel jalutama ei läheks.

Kolmas variant on popneet. Neid on päris turskeid.
Vasta
#4
Sõltuvalt asukohast võib olla lahenduseks ka plaatmutter või siis neetmutter..
Vasta
#5
Aga kas mingit sihukest segu ei ole välja môeldud:
surud pehme segu auku, keerad kinnituse paika, segu täidab kôik orvad ja valgub veits laiali, segu kivistub, sellest saab kere osa... nagu uus, keermega.
Vasta
#6
Ei ole teada segu, mis autokere deformatsioone ja vibratsioone taluks. Mida saaks osta pisikeses tuubis (sest suur läheb hapuks isetegijal) ja mida saaks kasutada ilma eriteadmisteta keemiast.
Vasta
#7
Njah. Kui sellise segu välja môtleks, tuleks Nobeli mehhaanikapreemia.
Vasta
#8
(10-11-2023, 08:13 PM)iseteenjasaan Kirjutas: Aga kas mingit sihukest segu ei ole välja môeldud:
surud pehme segu auku, keerad kinnituse paika, segu täidab kôik orvad ja valgub veits laiali, segu kivistub, sellest saab kere osa... nagu uus, keermega.

Keemiline metall. Osad oimivad, osad mitte. Olen puurinud vana keerme välja ja asendanud keemilise metalliga. Hea vahend ka mikroaukude täiteks, kus keevitamine pole võimalik. Ada õige toote valik on keeruline. Osa nendest muutub rabedaks ja osad ei nakku.
Muideks on ka kereliimid, mis on tugevamad, kui keevitus. Uued autod valdavalt liimitakse kokku,
https://varvifoorum.ee/tootekategooria/t...hermeetik/
Suurimad sõbrad: relakas, keevitus, pahtel,
Vasta
#9
Need terosonid on ikkagi kummid. Ei püsi seal ükski kinnitusvahend sees.
Liimid ei ole ükski tugevam kui keevitus, lihtsalt liimitavat pindala on kümneid kordi rohkem võrreldes punktkeevitusega.
Vasta
#10
(10-12-2023, 12:13 PM)Marksus Kirjutas: ...
Liimid ei ole ükski tugevam kui keevitus, lihtsalt liimitavat pindala on kümneid kordi rohkem võrreldes punktkeevitusega.

Lisaks ei teki liimimisel metalli struktuuri muutust, erinevalt keevitusest.
Vasta
#11
(10-12-2023, 12:13 PM)Marksus Kirjutas: Need terosonid on ikkagi kummid. Ei püsi seal ükski kinnitusvahend sees.
Liimid ei ole ükski tugevam kui keevitus, lihtsalt liimitavat pindala on kümneid kordi rohkem võrreldes punktkeevitusega.

No ma ei tea. Mul õnnestus küll põhjaplastikut kinni hoidvad roostetanud välispidised kruvid maha käiata ja nende asemele uued liimida. Jäi ikka väga kõvasti kinni, et valesse kohta paigaldatud väliskeerme pidin relakaga maha lõikama. Mingi usakate keemilise metalliga liim oli. Pakend ammu utiilis kahjuks.

3M Panel Bonding liimiga sai ühel autol küljekarbid asendatud ja rattakaartele uued plekid pandud ilma keevituseta. Jäljetu ja korrosioonivaba lahendus. Pidi olema ka väidetavalt kõvem, kui keevitus. TEROSON EP 5055 peaks sama töö tegema.
Suurimad sõbrad: relakas, keevitus, pahtel,
Vasta
#12
(10-12-2023, 12:13 PM)Marksus Kirjutas: Need terosonid on ikkagi kummid. Ei püsi seal ükski kinnitusvahend sees.
Liimid ei ole ükski tugevam kui keevitus, lihtsalt liimitavat pindala on kümneid kordi rohkem võrreldes punktkeevitusega.

Teoreetiliselt punktkeevitus rebeneb avarii olukorras või metalli deformeerumisel. Liimiga jaguneb ühenduspind ühtlaselt ja punktkoormus väheneb. 
Tekkis kohe täitsa huvi. Peaks ükskord paar plekitükki punktiga kokku panema ja teised liimima ning proovima kruustangide vahel kokku suruda, siis targem.
Suurimad sõbrad: relakas, keevitus, pahtel,
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  keres vibratsioon kaljula 6 5,110 18-05-2009, 06:12 PM
Viimane postitus: Pets



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne