Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
R230 SL55 läheb keema
#1
Tere

Sai pikalt õhtuti mõeldud, et peals endale sellise auto ostma. Peale 1.5 aastast mõtlemist ja näges kuidas hinnad selle ajaga tõusid siis sai lõpuks ära osteud.

Mobilest, puhas sakslane müüs, 2002 aasta 185k läbisõit.  Nagu ikka pidi kõik korras olema aga tegelikult nii ei ole. Auto jõudis kohale, väiksed tiirud, kõik töötas ja emotsioonid laes. Esimese päeva õhtul sai siis tehtud pikem tiir ja viskas temperatuuru seal 120 juurde.

Hea küll, sai remonti viidud. Alustasid seal veepumba ja termostaadi vahetusega. Auto käis tund aega, kõik ilus tore. Hakkasin koju sõitma mure uuesti tagasi. Eks siis kui kapot lahti töökojas oli, suutis tänu sellele ennast ära jahutada.

Tosooli tase korras, korgid alt ise korralikud puhtad. Voolikuid katsud pehmed asjad. 
Täna siin testisin, siis täheldasin et ees suur vendikas igakord ei hakkand käima, kui auto käivitasin.
Samas kui vendikas töötas, kapoti sulgesid läks ikka keema.

Mõtlesin, et esmaspäeval testin heitegaasid jahutusvedelikus ära, kui need korras siis nagu kohati rahakotile vast kergem lahendust. Kui aga need korras, siis mida kust lammutama hakata.

Kas kuidagi saab kontrollida, et vendikas töötab õigel kiirusel?

Sakslane muidugi jahub et auto seal sõitis igapäevaselt ja kõik korras.

Auto asub Tartus
Vasta
#2
Kui süsteemis survet sees pole, siis pole seal tõenäoliselt ka heitgaasi. See heitgaasi tester on pigem selline, et kui see selgelt näitama hakkab, siis peaks juba lollile ka selge olema, et seda sinna lekib. Ise läbi proovitud teema.
Vasta
#3
Vastus loogiline. Lihtsalt mõtlesin teen selle ära siis süda rahul.
Aga kust mida proovida,katsetada?
Vasta
#4
Kas temp läheb ka reaalselt 120 kraadini või näitab seda ainult andur? Kas kõik jahutusvedeliku pumbad on töökorras?
Vasta
#5
(14-05-2023, 08:23 AM)jsv Kirjutas: Kas temp läheb ka reaalselt 120 kraadini või näitab seda ainult andur? Kas kõik jahutusvedeliku pumbad on töökorras?

Arvutiga vaadates näitas ka, et temp kõrge.
Kirjutasid et kas kõik pumbad? Seal mitu neid siis?
Vasta
#6
Vahest juhtub, et temp andur ise valetab. Veepumpade arvu ma sulle täpselt ei oska öelda, aga pakun et lisaks mehaanilisele on ka elektrioniline. Kogu jahutuse ringluses tuleks veenduda ja välistada ummistused.
Vasta
#7
Tere

Tsirkulatsiooni Pump on ka. Aga see ei tohiks keema minemist tekitada kui ei toota. See ei lase tekkida olukorda kui kuuma mootori seisma jätad siis ta tsirkuleerib teatud aja vedelikku edasi et liiga kuum vedelik ei jääks seisma. Samuti kasutatakse seda ka siis kui on saada seisva mootoriga sooja salongi. Kui mul CDI l kaan puruks oli siis ei olnud küll mingit vahet kui tsirkulatsiooni pumba töötava vast vahetasin.

Mina sõitsin ikka pikalt nii et kerge surve oli sees. Ladvikut kõvad. Ja keema ei läinud. Kuid uheltmaalt talle aitas. Siis läks keema. Aga siis oli surve selline sees et oli purskkaev.

Ei oska esialgu muud soovitada kontrolli radikad ka üle .

Kunagi ei tea mida eelmine omanik teinud on. 

Kui ta keema läheb. Kas siis on ka purskkaev. Kas salong läheb ilusti soojaks. Pane salongi vent põhja ja maks kuuma peale. Kas siis jõuab jahutada. Seda nippi sai vanasti kasutatud SmileSmileaga siis pidi maika väel suvel olema.

Mina olen arusaanud nii, kui on olemas suur ja väike ring peaks mootor jahutatud saama . Kui aga seal takistus siis ta keema läheb. 1. Ei ole ringlust. 2. Vedelikku vahe. 3. Surve sees mis tekitab õhumullid ja tsirkulatsioon on häiritud.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#8
No siin näppinud. Kolm korda käivitanud autot ja igakord vent ei ole tööle hakanud. Siis mõtleisn et akki mootori temp peab olema kõrge, et hakkaks alles tööle. Ei hakanud ikka. Käega lükkad hoo sisse siis saab nagu tööle, aga hakkab ära surema. Kui youtubest videosi vaadata siis tundub, et peaks kiiremini käima. Tuleb vist uus tellida ja proovida seda.
Vasta
#9
Anna talle otse 12 v peale kui on võimalik. Saad ju koduste vahenditega ära proovida.

Sellise võttega sain kondi tööle igal juhul. Sest viga oli juht elektroonikas.i
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#10
Vaata STARiga andurite reaalseid väärtusi mootori soojenedes!
Ei ole enne mõtet huupi asju vahetada.
Ka vantikale saab anda töökäsu arvutiga.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#11
Kindlasti saab arvutiga ka. Ma pigem mõtlesin seda et seda saab vajadusel kodus teha ja siis näeksid ka tulemit et kas sellest on kasu. Kui muidugi STAR ligi saab sellega vast lihtsamini. Aga no peavalu ikka.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#12
Huvipärast küsin, mis sellest keemis probleemist ka saanud on.

Olen enda masinal seda temperatuuri jälginud, siis palavaga linnavahel juristades läheb sinna 100 kraadi lähedale, kuid kui maanteel sõita siis pigem on seal 80 lähedal. 

Nii palju kui ise olen selle kohta lugenud, siis see ongi normaalne. Suur vent rakendub alles 100 kraadi juures. 

Ameerika omanikud on isegi väitnud, et sealses kuumuses tiksubki 100 kraadi juures.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#13
Enne, kui kuhugi tuimalt +12V peale annate, süvenege mootori juhtimisse.
Uuematel on seal korralik "aju" ehk juhtplokk ja CAN võrgus juhtimine.
CAN'i puhul valesse otsa +12V peale lajatada võib parimal juhul palju uusi probleeme tuua.
Võimalik, et R230 oli veel arhailisem juhtumine, aga soovitan veenduda.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne