Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
230CE probleem käivitamisega
#1
Tere!

Probleem siis R4 2.3L 97kw M102 bensukaga.
Tekkis täna selline probleem, et auto ei läinud enam käima. Ka külmast peast mitte. Üldse ei läinud.
Varasemalt läks külmast peast paugust, soojalt korra mõtles, aga läks alati.

Samas on mõlemad, nii soe ja külm käivitus pigem ajas kehvemaks jäänud. Viimasel ajal on külmkäivitus ka mõnikord pigem pikemaks muutunud, korra mõtlenud ja soe käivitus mõnikord puterdanud, tahtnud teist proovimist saada. 

See selleks, alati on auto käima saadud, vähemalt teisel katsel emb kumb settingus.

Täna siis juhtus nii, et ei saanud masinat üldse käima, mingi poole tunni jooksul 20+ korda proovides.
Sai siis käidud nahahoolduses, niiske märg garaaz ja seal sai kuskil poolteisttundi seistud, märja põranda peal.

Peale seda enam autot garaazist välja ei saa.
Pooltel kordadel nagu tahtis, hakkas puterdama, aga ei löönud käima end. Pöörded 500 kandis.
Pooltel kordadel käiasin niisama, ei hakanud puterdama ka, tahtis aga ei lubanud.
Käiamine täiesti mõttetu tegevus, ei anna tulemust. 
Mida rohkem käiasin seda vähem lubas.
Säde iseenesest nagu tundus, et oli olemas. 
Pump ka kenasti undas.

Kui juba nagu lubas, puterdama hakkas, siis gaasi peale andes mootor käis 2-3k pealt ja läks pöördesse ka, aga nii kui gaas lahti lasta ja pöörded alla tonni langesid suri välja. Teisisõnu tühikäiku ei ole. 
Lased gaasi lahti sureb välja.

Sai siis erinevaid asju proovitud. Korraks aku lahti ühendatud. Mõned pistikud õlikorgi juurest lahti ühendatud, nende kombinatsiooni proovitud. 
Õhukopsik lahti võetud (jetronikut ei näppinud), tulemus ikka null. Kerge bensulõhn on koguaeg üleval ka.
Samas visuaalselt leket ei tuvastanud.

Sai siis natuke meestega ümber auto asja arutatud ja rehvi toksitud, uuesti proovitud.
Läks paugust ja tühikäik kohe olemas.

Sõitsin siis kiirelt töökotta tuttava juurde. 
Sai seal välja suretatud ja uuesti proovitud, jälle paugust, kõik ilus kena, tühikäik kõik ilus, null probleemi.
See vana hea, et kui üritad kellegile midagi näidata siis sellel hetkel probleem kadunud.

Jetronik ise tundub vist, et vist on okei?
Pöörded ei uju, mootor käib ühtlaselt kui käima saab, aga tühikäigul (algul tuhat, siis 600) veidi raputab, ilmselt vist kasti/mootoripadjad?
Sõites käitub normaalselt, ei jäta vahele, ei poo, läheb pöördesse ilusti. Ei limpi.

Kas niiskus võis rolli mängida või asi millegis muus?
Võibolla keegi sama asjaga kokku puutunud?
Mida võiks vaadata?

Siin erinevaid asju pakutud, tuttav arvas, et jagaja andur, tühikäigumootor või mingi faktor x.
Arvas, et pigem lasta probleemil ajas süveneda, kuna suvaliste asjade ükshaaval vahetama hakkamine võib üsna kulukaks muutuda.

Tegemist siis ktmduke vana autoga (teema selles alafoorumis minu all), tema poolt eelnevalt palju asju vahetatud. Kuna ma ise automehaanik ei ole, ning nende vanade Mercedes-Benz bensukate hingeeluga üldse vähesed automehaanikud sina peal, siis mõistlikum oleks vist mõne pädeviku juurde antud probleemiga minna.

Postituse mõte on, et ehk kellegil ülal mainitud sümpomid esinenud ja tundemärgid löövad mingi vastuse pähe.
Tahaks ikka süüte korda saada ja tulevat suve nautida Eesti teedel. Auto iseenesest asub Jõgeval, et kui mõni asjatundja soovib pilku peale visata, siis minu poolt teretulnud. Oskuslik abi saab tasutud.
Hetkel vist päris ehku peale kuhugi ise sõitma ei hakkaks. Kuna automaatkast ka, siis pärast treila pidu kui käima ei saa.
Vasta
#2
Hei. Huupi pakun, et jagajakaas ja küünlajuhtmed ei ole esimeses nooruses ja niiskus hullas jagajakaane all. Smile
Vasta
#3
(18-04-2023, 12:17 AM)Sm. Västrik Kirjutas: Hei. Huupi pakun, et jagajakaas ja küünlajuhtmed ei ole esimeses nooruses ja niiskus hullas jagajakaane all. Smile

Jagaja ja küünlajuhtmed koos hulga muu krempliga ära vahetatud eelmise omaniku poolt juba mitte niikaua aega tagasi (aasta, kaks). Mis muidugi ei välista, et võib siiski asi neis olla.
Vasta
#4
(18-04-2023, 09:27 AM)Ramiak8 Kirjutas:
(18-04-2023, 12:17 AM)Sm. Västrik Kirjutas: Hei. Huupi pakun, et jagajakaas ja küünlajuhtmed ei ole esimeses nooruses ja niiskus hullas jagajakaane all. Smile

Jagaja ja küünlajuhtmed koos hulga muu krempliga ära vahetatud eelmise omaniku poolt juba mitte niikaua aega tagasi (aasta, kaks). Mis muidugi ei välista, et võib siiski asi neis olla.

Need võib vahetada iga vihmase ilmaga sellise mootori puhul Eusa_drool
Vasta
#5
(18-04-2023, 10:43 AM)Mike22 Kirjutas:
(18-04-2023, 09:27 AM)Ramiak8 Kirjutas:
(18-04-2023, 12:17 AM)Sm. Västrik Kirjutas: Hei. Huupi pakun, et jagajakaas ja küünlajuhtmed ei ole esimeses nooruses ja niiskus hullas jagajakaane all. Smile

Jagaja ja küünlajuhtmed koos hulga muu krempliga ära vahetatud eelmise omaniku poolt juba mitte niikaua aega tagasi (aasta, kaks). Mis muidugi ei välista, et võib siiski asi neis olla.

Need võib vahetada iga vihmase ilmaga sellise mootori puhul Eusa_drool
Eks see 2.3 paras ikaldus ole seal vahel jah, tundideviisi igast eesti ja välismaa foorumeid kammides ei tundu diiseldamine üldse enam nii paha mõte.
Vasta
#6
(18-04-2023, 10:48 AM)Ramiak8 Kirjutas:
(18-04-2023, 10:43 AM)Mike22 Kirjutas:
(18-04-2023, 09:27 AM)Ramiak8 Kirjutas:
(18-04-2023, 12:17 AM)Sm. Västrik Kirjutas: Hei. Huupi pakun, et jagajakaas ja küünlajuhtmed ei ole esimeses nooruses ja niiskus hullas jagajakaane all. Smile

Jagaja ja küünlajuhtmed koos hulga muu krempliga ära vahetatud eelmise omaniku poolt juba mitte niikaua aega tagasi (aasta, kaks). Mis muidugi ei välista, et võib siiski asi neis olla.

Need võib vahetada iga vihmase ilmaga sellise mootori puhul Eusa_drool
Eks see 2.3 paras ikaldus ole seal vahel jah, tundideviisi igast eesti ja välismaa foorumeid kammides ei tundu diiseldamine üldse enam nii paha mõte.

Ma arvan, et selle diiseldamise jutuga sa ajad siin foorumis vihale päris paljud inimesed. Enne kui traktoriks ehitad, siis tasuks mõelda 2.0/2.2/2.8/3.2 EFI pritsega mootorite peale, nende paigaldus ei ole midagi keerulist.
Aga muidugi kõige mõistlikum oleks säilitada sõiduk originaalina ja külastada Tallinnas Speedsteri Hannest, kes sul selle KE-Jeti käima paneb nii nagu vaja.
Vasta
#7
(18-04-2023, 10:57 AM)kodutu Kirjutas:
(18-04-2023, 10:48 AM)Ramiak8 Kirjutas:
(18-04-2023, 10:43 AM)Mike22 Kirjutas:
(18-04-2023, 09:27 AM)Ramiak8 Kirjutas:
(18-04-2023, 12:17 AM)Sm. Västrik Kirjutas: Hei. Huupi pakun, et jagajakaas ja küünlajuhtmed ei ole esimeses nooruses ja niiskus hullas jagajakaane all. Smile

Jagaja ja küünlajuhtmed koos hulga muu krempliga ära vahetatud eelmise omaniku poolt juba mitte niikaua aega tagasi (aasta, kaks). Mis muidugi ei välista, et võib siiski asi neis olla.

Need võib vahetada iga vihmase ilmaga sellise mootori puhul Eusa_drool
Eks see 2.3 paras ikaldus ole seal vahel jah, tundideviisi igast eesti ja välismaa foorumeid kammides ei tundu diiseldamine üldse enam nii paha mõte.

Ma arvan, et selle diiseldamise jutuga sa ajad siin foorumis vihale päris paljud inimesed. Enne kui traktoriks ehitad, siis tasuks mõelda 2.0/2.2/2.8/3.2 EFI pritsega mootorite peale, nende paigaldus ei ole midagi keerulist.
Aga muidugi kõige mõistlikum oleks säilitada sõiduk originaalina ja külastada Tallinnas Speedsteri Hannest, kes sul selle KE-Jeti käima paneb nii nagu vaja.
Nõustun, hindan ise samuti originaalsust ja tegelikult meeldiks see vana kupee bensukana rohkem.
On kõvasti ajastutruum ja päris mõnus on isegi selle R4ga sõita.
Nurrub vanale bensukale omaselt hästi. 
Lihtsalt... ta on kordades probleemsem kui mõni lihtne diisel.
Aga ilmselt tuleb jah Hannese või mõne muu pädeviku juurde minna.
Vasta
#8
KE-Jeti ise "diagnoosida" ilma teadmisi omamata on ikka kõrgem pilotaaž ja võib üsna enesehävituslik olla.
Seal on nii palju faktoreid, mis võivad alt vedada.
Soovtitaks viia kellegi pädeva kätte, hoiad hunnikus raha ja aega kokku, närvidest rääkimata.
Kui tahad edasi pusida - võta tester kätte ja hakka kõiki sõlmi/komponente läbi kontrollima.
Samuti kõikjal rõhud - kütus!
Pinge anomaaliad ei esine?
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#9
(18-04-2023, 11:24 AM)Rolz Kirjutas: KE-Jeti ise "diagnoosida" ilma teadmisi omamata on ikka kõrgem pilotaaž ja võib üsna enesehävituslik olla.
Seal on nii palju faktoreid, mis võivad alt vedada.
Soovtitaks viia kellegi pädeva kätte, hoiad hunnikus raha ja aega kokku, närvidest rääkimata.
Kui tahad edasi pusida - võta tester kätte ja hakka kõiki sõlmi/komponente läbi kontrollima.
Samuti kõikjal rõhud - kütus!
Pinge anomaaliad ei esine?

Olen kursis jah, et päris iga vend ei jaga ega häälesta neid, seepärast selle teema tegingi. 
Lambi kruttimine pigem ajab asja hullemaks.
Pingeid pole mõõtnud, aga mingeid silmaga nähtavaid anomaaliaid sõites ei ole tähendanud. Peale esitulede, mis täitega küünaldeks muutuvad ees. See vist pidi mingi massi probleem olema neil. Pole jõudnud süveneda, ei sõida väga öösiti ka. Udukad ka ei põle kuigi pirnid korras.
Varasemalt on and off põlesid üks või kaks.
Aku iseneesest hea, tühjaks ei tõmba end ka pikemalt seistes. St akut mingi asi ei söö seistes.
Eks natuke uurin vaatan, ilmselt viin auto kuhugi pädevasse kohta varsti
Vasta
#10
Soovitan ka Hannese juurde viia, mul 2.3 kuitsikas ka absoluutselt ei käinud, viisin tema juurde, paar tundi timmis ja masin käib väga hästi.
Vasta
#11
Speedsteri Hannes.
Vasta
#12
Eks ilmselt tuleb mingil hetkel sammud Hannese juurde seada jah. Eile proovisin käima panna. Käib. Ka soe käivitus ideaalne. Külmalt lõi korra pöörded suts kõrgemal kui tavaliselt ja hoidis kuni soojaks läks, siis lasi alla tagasi.
Samuti oli kapoti alt kuulda mingit elutegevust undamise näol, mingid asjad vist nö ühendasid end uuesti või häälestasid, kuna aku oli üle 24h maas (laadis) ja ühendasin eile uuesti peale. Aga hetkel soe külm suhtkoht okei. Tegin ka väikse tiiru, masin käitub sõites normaalselt.

Tähendasin eile ka seda, et kui pöörded idle peal ise alla laseb, mis ta siis on, 6 või 800, et veidi raputab nagu tühikäik ripuks ja tahab ära minna. Hoidis aga kerget raputamist oli tunda. Et vist siiski pole asi mootori/kasti patjades, aga eks see selgub varsti ma usun
Vasta
#13
(18-04-2023, 10:48 AM)Ramiak8 Kirjutas: Eks see 2.3 paras ikaldus ole seal vahel jah, tundideviisi igast eesti ja välismaa foorumeid kammides ei tundu diiseldamine üldse enam nii paha mõte.

Aga hakka otsast peale ja räägime peale registrist legaalsete paberitega ja viisakalt sõitva diiseldatud isendiga saabmist uuesti asja mõttekuse üleSmile

Hakkame algusest: mis värvi on küünlad? Tee grupipilt, milles küünlad silindriti reas. Siis näeb, ons segu rikas, paras või lahja ja kas see käib kõigi silindrite kohta ühtviisi.

Jutu järgi ei saa ottomootorit diagnoosidaSad

KE-Jet on elektriliselt (temperatuuri järgi) täpsustatav mehaanilien sissepritse. Seal ei timmi keegi midagi - nii palju, kui taldrikut alla tõmmatakse, kolbi ka liigutatakse ja mida pikem pilu on avatud, seda rohkem bensiini pritsepeast pihustitesse pressitakse.

Kõige aluseks on püsiv ja piisav kütuserõhk 6,3 bar.

Millise kütusega sõidad? Kaua see paagis marineerida jõuab enne ärapõletamist?

Kas keegi on "segu keeranud"?
Vasta
#14
(19-04-2023, 12:11 PM)v6sa Kirjutas:
(18-04-2023, 10:48 AM)Ramiak8 Kirjutas: Eks see 2.3 paras ikaldus ole seal vahel jah, tundideviisi igast eesti ja välismaa foorumeid kammides ei tundu diiseldamine üldse enam nii paha mõte.

Aga hakka otsast peale ja räägime peale registrist legaalsete paberitega ja viisakalt sõitva diiseldatud isendiga saabmist uuesti asja mõttekuse üleSmile

Hakkame algusest: mis värvi on küünlad? Tee grupipilt, milles küünlad silindriti reas. Siis näeb, ons segu rikas, paras või lahja ja kas see käib kõigi silindrite kohta ühtviisi.

Jutu järgi ei saa ottomootorit diagnoosidaSad

KE-Jet on elektriliselt (temperatuuri järgi) täpsustatav mehaanilien sissepritse. Seal ei timmi keegi midagi - nii palju, kui taldrikut alla tõmmatakse, kolbi ka liigutatakse ja mida pikem pilu on avatud, seda rohkem bensiini pritsepeast pihustitesse pressitakse.

Kõige aluseks on püsiv ja piisav kütuserõhk 6,3 bar.

Millise kütusega sõidad? Kaua see paagis marineerida jõuab enne ärapõletamist?

Kas keegi on "segu keeranud"?

,95
Küte väga kaua paagis ei marineeri, kuna ta suht janune, selline 10 sajale ja sõidan suht tihti, ehk iga päev või üle päeva, siis ta väga marineerida ei jõua. 
Tangin tavaliselt poole paagi kaupa.

Segu mina keeranud pole, minuteada viimati keeras eelmine omanik, kes lõpuks sai tühikäigu ja co paika eelmine aasta. Rohkem näpitud ei ole.
Vasta
#15
(19-04-2023, 12:51 PM)Ramiak8 Kirjutas: ...
Segu mina keeranud pole, minuteada viimati keeras eelmine omanik, kes lõpuks sai tühikäigu ja co paika eelmine aasta. Rohkem näpitud ei ole.

Kütus vähemalt on värske. See on hea.

Aga kui "eelmine omanik keeras CO paika", siis mine heaga Hannese juurde. KE-Jeti ei seadistata mitte heitgaasianalüsaatori, vaid korrektsioonvoolutugevust nullides. Ning kulunud pritse korral paraku head tulemust ei saagiSad
Vasta
#16
Hannese juures aeg kirjas.
Eks siis muljetab kui targem.
Vasta
#17
Tallinnas kindlasti üks parimaid valikuid!
Edu!
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#18
Müts maha selle mehe ees!
Teab ja tunneb teemat ja üleüldse ka eluliselt väga muhe vana.
Igaljuhul soovitan ka teistel tema juurde minna, kellel vanade bensukatega probleem.
Kindlasti lähen uuesti, kui mõni vana Mercedes-Benz bensukas peaks veel elu jooksul kätte juhtuma.
Häälestas pilli ära (väga palju paigast ei olnud).
Arvas ka, et pigem jagaja kaane alla kogunenud niiskus tol päeval mängis rolli, mistõttu ei käivitunud.
Ei õnnestunud mingit muud loogilist seletust leida asjale.
Pill ise käib nüüd tiba teravamalt edasi ka.
Enne oli segu veidi liiga rikas, aga tunne oli kiirendades, et nagu kohati läbi võsa läks.
Nüüd pedaal hea terav jala all ja masin liigub vabamalt. Co ka paigas! Soovitan!
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  230Ce jätab vahele. ktmduke 19 3,746 05-07-2022, 11:49 AM
Viimane postitus: ktmduke
  W114 temperatuuri näidiku probleem ! arcar 5 15,259 13-02-2014, 01:07 PM
Viimane postitus: arcar
  W123 240TD 1979 probleem keredetailidega kalmaar 2 5,949 10-09-2011, 04:59 PM
Viimane postitus: kalmaar
  W114 280C 1972 piduri probleem Urmb 4 6,045 03-08-2011, 09:14 PM
Viimane postitus: Urmb



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne