Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
.
#1
Kustutada
Vasta
#2
Kui sa soovid, et mõni asjatundja sinu auto üle vaataks, siis pöördu töökotta. Töökojas töötavad inimesed, kes autosid igapäevaselt remondivad ja neil on olemas ka vastavad tööriistad autode remontimiseks. Kuidas leida õige töökoda? Üks võimalus on näiteks sisestada google otsingusse "mercedese remonditöökojad" ja lugeda saadud vastuseid ning valida mõni töökoda välja. Siin foorumis on samuti teema ning võib ka seda lugeda ja sobiva töökoja välja valida.
https://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=6877
Vasta
#3
Väga teemakohane vastus ilma minu teemat läbilugematta! Väga tänan!

Siiani otsin abi!
Vasta
#4
Kallis inimene, SINUL on probleem. Tegijatel on tööd tänavanurgani ees...

Tõenäoliselt on Sul probleem kütusesurvega, aga miks?

Meil on asjalikumate mersutöökodade teema olemas. Vali aga välja ja lepi kokku: https://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=6877
Vasta
#5
(15-02-2023, 04:16 PM)SanderOlen Kirjutas: Väga teemakohane vastus ilma minu teemat läbilugematta! Väga tänan!

Siiani otsin abi!

Ikka lugesin läbi. Soovid, et mõni asjatundja sinu auto üle vaataks. Aga mine mõnda töökotta ja asjatundja vaatabki sinu auto üle. Või sa tõesti loodad, et keegi sõidaks mingi mobiilse töökojaga sinu õuele? Varsti saab veebruar läbi ja nagu ma aru saan, siis seni keegi ei ole veel tulnud?
Vasta
#6
Vända/hooratta anduri võiks prooviks pimesi ära vahetada küll, kui tahta katseeksitusmeetodil läheneda! See kulu ei löö jalust ja saab ise hakkama, kui käed sealtsammusest välja ei kasva.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#7
(16-02-2023, 08:47 PM)kaupo51 Kirjutas:
(15-02-2023, 04:16 PM)SanderOlen Kirjutas: Väga teemakohane vastus ilma minu teemat läbilugematta! Väga tänan!

Siiani otsin abi!

Ikka lugesin läbi. Soovid, et mõni asjatundja sinu auto üle vaataks. Aga mine mõnda töökotta ja asjatundja vaatabki sinu auto üle. Või sa tõesti loodad, et keegi sõidaks mingi mobiilse töökojaga sinu õuele? Varsti saab veebruar läbi ja nagu ma aru saan, siis seni keegi ei ole veel tulnud?

Igas normaalses foorumis on tavaliselt eksperdid kes igapäevaselt mersudega tegelevad ja kindlasti ka selline teema läbi tehtud. Sinu vastusest saan aru, et siin neid ei ole ja kõik liikmed kes siin on viivad enda Mercedes-Benz esindusse või kuhugi nurgapealsesse garaasi remonti kus on vägevad mehaanikud.
Vasta
#8
(01-03-2023, 12:34 AM)SanderOlen Kirjutas: Igas normaalses foorumis on tavaliselt eksperdid kes igapäevaselt mersudega tegelevad ja kindlasti ka selline teema läbi tehtud. ...

Millises foorumis on klaaskuuliga inimesed, kes suudavad nii segase olukorrakirjelduse peale paugust  ütelda, kas probleemiks on immo, kütusesurve, süüde või hoopis ajurikke tõttu valel ajal lahti lastav pauk?

Kui tahad ise nokkimiseks abi, siis anna kõigepealt leitud veakoodide loetelu ja kinnita, et auto üldse mootori pöörlemist vea tekkimise hetkel näeb. Kütusesurve võiks ka ära mõõta, eelkõige selle tekkimise kiiruse.

Sellel on põhjus, miks asjalikud autoremonditöökojad omaniku remonditud autosid väga teha ei taha...
Vasta
#9
Oletame, et foorumis on olemas inimesed, kes hakkavad soovitama, et vaheta see või teine jupp mootori küljes ära. Võib minna täppi, aga võib ka mitte minna. Kas sa oleksid nõus foorumist saadud vastuste järel oma rahakoti peal katse eksituse meetodil juppe vahetama? Või tasuks pöörduda mõne spetsialisti poole, kes auto üle vaataks reaalselt ja soovitaks, millised jupid tuleb välja vahetada? Üks asi veel. Ma ei eeldaks vaikimisi seda, et autofoorumites kõik nõuanded on kirjutatud pädevate spetsialistide poolt.
Vasta
#10
Nüüd siis probleem veelgi süvenenud.
Diagnostika viga ei näita. Süüte võtab sisse, aga sama probleem mis terve google täis. NO CRANK NO START ja kellaplokis näitab ESP defective.
Starter töötab kui releest vool otse peale lasta. Kütuse surve probleemi veel kontrollinud ei ole, aga arvan, et see ei takista starteri tööd.
Aku on kuu vana.
Vasta
#11
Nii.... Kui vool ei jõua starterini, siis järelikult jääb miskit puudu. Kas plussi või siis miinust. Mõõda need asjad üle. Uuri välja mitu releed on sinu võtme keeramise ja starteri pöörlemise hakkamise vahel. Tee kindlaks, et need releed terved on. Muidugi ei tee paha kaitsmete kontrollimine. Selle kõige mõõtmiseks on vaja kõige lihtsamat multimeetrit ja mitte isegi margipõhist eksperti. Sellel hetke murel pole mingit pistmist kütuse surve ega nuka anduritega.
Vasta
#12
(04-03-2023, 02:22 PM)jsv Kirjutas: Nii.... Kui vool ei jõua starterini, siis järelikult jääb miskit puudu. Kas plussi või siis miinust. Mõõda need asjad üle. Uuri välja mitu releed on sinu võtme keeramise ja starteri pöörlemise hakkamise vahel. Tee kindlaks, et need releed terved on. Muidugi ei tee paha kaitsmete kontrollimine. Selle kõige mõõtmiseks on vaja kõige lihtsamat multimeetrit ja mitte isegi margipõhist eksperti. Sellel hetke murel pole mingit pistmist kütuse surve ega nuka anduritega.

Kui starterile vool otse peale lasta, siis starter hakkab mootorit ringi ajama. Millest sa seda järeldasid, et vool ei jõua starterini?
Vasta
#13
(04-03-2023, 03:24 PM)SanderOlen Kirjutas:
(04-03-2023, 02:22 PM)jsv Kirjutas: Nii.... Kui vool ei jõua starterini, siis järelikult jääb miskit puudu. Kas plussi või siis miinust. Mõõda need asjad üle. Uuri välja mitu releed on sinu võtme keeramise ja starteri pöörlemise hakkamise vahel. Tee kindlaks, et need releed terved on. Muidugi ei tee paha kaitsmete kontrollimine. Selle kõige mõõtmiseks on vaja kõige lihtsamat multimeetrit ja mitte isegi margipõhist eksperti. Sellel hetke murel pole mingit pistmist kütuse surve ega nuka anduritega.

Kui starterile vool otse peale lasta, siis starter hakkab mootorit ringi ajama. Millest sa seda järeldasid, et vool ei jõua starterini?

Ma nüüd ei tea, kas sa oled juba joonud täna või ei tea sa autodest eriti midagi. Mis põhjusel sa starterile otse voolu peale lased kui vool starterini jõuab võtit keerates?
Vasta
#14
(04-03-2023, 08:06 PM)jsv Kirjutas:
(04-03-2023, 03:24 PM)SanderOlen Kirjutas:
(04-03-2023, 02:22 PM)jsv Kirjutas: Nii.... Kui vool ei jõua starterini, siis järelikult jääb miskit puudu. Kas plussi või siis miinust. Mõõda need asjad üle. Uuri välja mitu releed on sinu võtme keeramise ja starteri pöörlemise hakkamise vahel. Tee kindlaks, et need releed terved on. Muidugi ei tee paha kaitsmete kontrollimine. Selle kõige mõõtmiseks on vaja kõige lihtsamat multimeetrit ja mitte isegi margipõhist eksperti. Sellel hetke murel pole mingit pistmist kütuse surve ega nuka anduritega.

Kui starterile vool otse peale lasta, siis starter hakkab mootorit ringi ajama. Millest sa seda järeldasid, et vool ei jõua starterini?

Ma nüüd ei tea, kas sa oled juba joonud täna või ei tea sa autodest eriti midagi. Mis põhjusel sa starterile otse voolu peale lased kui vool starterini jõuab võtit keerates?

Mis su klaaskuul ütleb? Ometi su klaaskuulikeselt seda ennustasid, et järsku starterini ei jõua vool, aga tegelikult ju ikkagi jõuab mida ma ometi ju ka kirjutasin!
Vasta
#15
(04-03-2023, 10:20 PM)SanderOlen Kirjutas:
(04-03-2023, 08:06 PM)jsv Kirjutas:
(04-03-2023, 03:24 PM)SanderOlen Kirjutas:
(04-03-2023, 02:22 PM)jsv Kirjutas: Nii.... Kui vool ei jõua starterini, siis järelikult jääb miskit puudu. Kas plussi või siis miinust. Mõõda need asjad üle. Uuri välja mitu releed on sinu võtme keeramise ja starteri pöörlemise hakkamise vahel. Tee kindlaks, et need releed terved on. Muidugi ei tee paha kaitsmete kontrollimine. Selle kõige mõõtmiseks on vaja kõige lihtsamat multimeetrit ja mitte isegi margipõhist eksperti. Sellel hetke murel pole mingit pistmist kütuse surve ega nuka anduritega.

Kui starterile vool otse peale lasta, siis starter hakkab mootorit ringi ajama. Millest sa seda järeldasid, et vool ei jõua starterini?

Ma nüüd ei tea, kas sa oled juba joonud täna või ei tea sa autodest eriti midagi. Mis põhjusel sa starterile otse voolu peale lased kui vool starterini jõuab võtit keerates?

Mis su klaaskuul ütleb? Ometi su klaaskuulikeselt seda ennustasid, et järsku starterini ei jõua vool, aga tegelikult ju ikkagi jõuab mida ma ometi ju ka kirjutasin!

Tead, loe oma esimene postitus läbi ja proovi aru saada miks keegi sulle enam midagi ennustada ei taha. Ma ei ennusta klaaskuuli pealt vaid lähenesin asjale loogiliselt lähtudes sinu enda vea kirjeldusest.
Vasta
#16
(01-02-2023, 02:17 PM)SanderOlen Kirjutas: Tere.
Auto MB e200 2003 aasta.

Update: NO CRANK, NO START ja ESP defectiv viga kellaplokis.
Nüüd enam ei võta starterit järgi ja ültse ei tee mitte midagi. Süüde läheb sisse ja armatuuris tuled põlevad, aga ei võta strarterit taha.
Diagnostika viga ei näita.

Lugupidamisega.

See kõlab küll norimisena, aga Vaheta diagnostikut, kui viga ei näita. Lõpeta huupi juppide vahetamine. Mul ei ole sarnast viga olnud, ei oska lampi pakkuda. Diagnostik oskab vaadata, mis puudub, et võtmest keerates starterit ringi ei aeta. Ammu juba ei ole süütelukk otse starteri releega ühendatud.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#17
Star diagnostikaga sai lõpuks moodulitele ligi. Ecu moodul ei anna käivitus signaali ja ei kuva ühtegi teist parameetrit. Sama lugu ka esp moodul mis ütleb, et ei saa ühendust ecuga. Proovime ecu ära vahetada ja vaatame kas aitab.
Vasta
#18
Võibolla vajab hoopis mõni juhe parandamist.
Vasta
#19
Ikka veel vahetad huupi juppe. Enne juhtplokkide vahetamist on terve hulk ühendusi mida kontrollida. 
Can liinid, toited, massid kaasa arvatud.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#20
Selleasemel, et aidata paned ikka puid alla nii kuis võimalik. Tuleviku jaoks kellel tekib äkki sama probleem avab selle teema ja loeb siinsete liikmete postitusi ja mitte ühtegi normaalset soovitust ega pakkumist siit ei leia.
Pane siis juhtme värvidki mida vaatama peab ja ühendused mitte ei hakka lampi targutama!
Up. Peale teise aju proovimist sai diagnostiga lõpuks aju parameetritele ligi ja auto läks käima, aga oli limp modis. Peale vana ajuga proovimist läks auto käima, aga kütuse toore parameetrid olid liiga kõrged.
Proovib uue aju ära kodeerida ja vaadata kas asi jaäb tööle.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne