26-07-2022, 12:45 PM
Tervist kaaskannatajad,
Hakkasin ajaviiteks oma g400 vagunil ketti/taldasid vahetama ning mõningaid õlilekkeid likvideerima. Sisselaske kollektoreid lahti võttes on seal sees näha kõvasti tahma. Mingil põhjusel on mootori pooltes see tahm üsna erineva konsistentsiga. Ühel pool on see mustus ja tagi kuivanud/tolmu laadne, aga teisel pool selline märg. Kas keegi oskab kommenteerida, millest selline erinevus tuleb? Loomulikult tean, et egr kaudu juhitakse heitgaasid osaliselt taas kollektoritesse, aga egr toru ja klapid on seest oluliselt puhtamad ning kindlasti on sealne tahm täiesti kuiv ning väga õhukese kihina.
Kas keegi siin omab sarnast kogemust om628 mootoriga?
Hakkasin ajaviiteks oma g400 vagunil ketti/taldasid vahetama ning mõningaid õlilekkeid likvideerima. Sisselaske kollektoreid lahti võttes on seal sees näha kõvasti tahma. Mingil põhjusel on mootori pooltes see tahm üsna erineva konsistentsiga. Ühel pool on see mustus ja tagi kuivanud/tolmu laadne, aga teisel pool selline märg. Kas keegi oskab kommenteerida, millest selline erinevus tuleb? Loomulikult tean, et egr kaudu juhitakse heitgaasid osaliselt taas kollektoritesse, aga egr toru ja klapid on seest oluliselt puhtamad ning kindlasti on sealne tahm täiesti kuiv ning väga õhukese kihina.
Kas keegi siin omab sarnast kogemust om628 mootoriga?