20-07-2022, 12:39 AM
Tere,
palun nõu seoses käivitamisel tekkiva sinaka? tossupilvega. Täheldanud olen seda siis, kui auto on seisnud mitu päeva (1-päevase pausi järel eriti polegi olnud). Õlikadu pole nagu poole aastase kasutamise järel täheldanud.
2011 aasta 1.8l CGI, mootorikoodi järgi peaks olema M271 (DE18LA).
Kas kellelgi oleks ehk kogemusi või ideid, et mis oleks tõenäolisemad põhjused / millest alustada /millele veel tähelepanu pöörata?
Kas oleks soovitusi, et kelle juurde (eelistatult Tartu kandis) sellega pöörduda?
Dr Google räägib mingist turbo Banjo poldist: Blue smoke after cold start - MHH AUTO - Page 1 ja isegi olemas õpetusvideo kuidas ise vahetada: SOLVED! Engine Blows White Smoke at Startup Mercedes C250 W204 Banjo Bolt - YouTube
Probleemi eiramine oleks pikas plaanis vist halb mõte (heitgaaside andurid, EGR, katalüsaator jms) ?
Ette tänades
palun nõu seoses käivitamisel tekkiva sinaka? tossupilvega. Täheldanud olen seda siis, kui auto on seisnud mitu päeva (1-päevase pausi järel eriti polegi olnud). Õlikadu pole nagu poole aastase kasutamise järel täheldanud.
2011 aasta 1.8l CGI, mootorikoodi järgi peaks olema M271 (DE18LA).
Kas kellelgi oleks ehk kogemusi või ideid, et mis oleks tõenäolisemad põhjused / millest alustada /millele veel tähelepanu pöörata?
Kas oleks soovitusi, et kelle juurde (eelistatult Tartu kandis) sellega pöörduda?
Dr Google räägib mingist turbo Banjo poldist: Blue smoke after cold start - MHH AUTO - Page 1 ja isegi olemas õpetusvideo kuidas ise vahetada: SOLVED! Engine Blows White Smoke at Startup Mercedes C250 W204 Banjo Bolt - YouTube
Probleemi eiramine oleks pikas plaanis vist halb mõte (heitgaaside andurid, EGR, katalüsaator jms) ?
Ette tänades