03-02-2022, 06:02 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-02-2022, 07:44 PM ja muutjaks oli Randos.)
Mark: MERCEDES-BENZ E350 BLUETEC
Väljalaskeaasta: 2015
Läbisõit: 140 000km
Mootor: 3.0d 190kw
Värvus: pruun
Lisavarustus: kliimaautomaatik, roolivõimendi (kiirustundlik), kesklukustus (puldiga), ABS pidurid, elektrooniline seisupidur, turvapadi, turvakardinad, immobilisaator, stabiilsuskontroll, pidurdusjõukontroll, veojõukontroll, turvavööde eelpingutid esiistmetel, vihmasensor, ISOFIX lasteistme kinnitus (taga), kõrvalistuja turvapadja väljalülitamise võimalus, juhi väsimuse tuvastamise süsteem, LED (päevatuled, tagatuled, lähituled, kaugtuled), päevasõidutulede automaatne lülitus, valuveljed (17, originaal), rehvirõhu kontrollsüsteem, reguleeritav roolisammas (kõrgus ja sügavus), multifunktsionaalne rool, nahkkattega rool, käiguvahetus roolilt, stereo (USB pesaga, mälukaardi pesaga, originaal), kõlarid, ekraan (ees), navigatsiooniseade, autokompuuter, käed vabad süsteem, iluliistud salongis, taskud esiistmete seljatugedes, jalamatid, topsihoidjad, nahkpolster, elektriliselt reguleeritavad istmed, 2x istmesoojendused, käetugi ees (laekaga), käetugi taga, elektrilised välispeeglid (soojendusega, kokkuklapitavad), 4x elektrilised akende tõstukid, toonitud klaasid, püsikiiruse hoidja, peeglid päikesesirmides, parkimisandurid (ees, taga), start-stopp süsteem, reisiarvesti, 12v pistikupesad, tagaklaasi soojendus, välistemperatuuri näidik.
Aasta algas ühe tagasihoidliku, kuid lihtsa ja esmavajaliku varustusega MB soetamisega. Elu esimene MB ja üsna tume maa selles valdkonnas. Siiani peamiselt kolmetäheliste sakslastega sõitnud, kuid nagu öeldakse, et paigalseis on taandareng ja nii tuligi samm edasi astuda. Auto pärineb Saksa oksjonilt, kuid ostetud Eestist autoaiast. Varasemalt olnud üks omanik, Eestis olen mina esimene. Läbisõit esindusajalooga tõendatud ning õige. Müügieelselt oli autole tehtud Vehos hooldus ja kontroll, korrosioonitõrje ja keraamilne vahatamine. Enne ostu sooritamist lasin paigaldada ka tumedama toonklaasi, kuna olemasolev oli minu jaoks liiga hele. Samas sai vahetatud ka talverehvid, kuna all olevad ei pakkunud piisavat pidamist. Ühe lisana leidsin ebay avarustest Leedus asuva esimese topsihoidja, mis seni puudu oli ja peale tellimist 2 nädalaga koha minu autos leidis. Ees on ootamas veel tagumiste amortide tolmukatete ning tagumiste piduriklotside vahetamine.
Kuna tegemist ei ole suurematsorti hobi- või projektiautoga siis erilisi tulevikuplaane ja to do listi siia teemasse ei tule, pigem selline päeviku või blogi laadne postitamine.
Väljalaskeaasta: 2015
Läbisõit: 140 000km
Mootor: 3.0d 190kw
Värvus: pruun
Lisavarustus: kliimaautomaatik, roolivõimendi (kiirustundlik), kesklukustus (puldiga), ABS pidurid, elektrooniline seisupidur, turvapadi, turvakardinad, immobilisaator, stabiilsuskontroll, pidurdusjõukontroll, veojõukontroll, turvavööde eelpingutid esiistmetel, vihmasensor, ISOFIX lasteistme kinnitus (taga), kõrvalistuja turvapadja väljalülitamise võimalus, juhi väsimuse tuvastamise süsteem, LED (päevatuled, tagatuled, lähituled, kaugtuled), päevasõidutulede automaatne lülitus, valuveljed (17, originaal), rehvirõhu kontrollsüsteem, reguleeritav roolisammas (kõrgus ja sügavus), multifunktsionaalne rool, nahkkattega rool, käiguvahetus roolilt, stereo (USB pesaga, mälukaardi pesaga, originaal), kõlarid, ekraan (ees), navigatsiooniseade, autokompuuter, käed vabad süsteem, iluliistud salongis, taskud esiistmete seljatugedes, jalamatid, topsihoidjad, nahkpolster, elektriliselt reguleeritavad istmed, 2x istmesoojendused, käetugi ees (laekaga), käetugi taga, elektrilised välispeeglid (soojendusega, kokkuklapitavad), 4x elektrilised akende tõstukid, toonitud klaasid, püsikiiruse hoidja, peeglid päikesesirmides, parkimisandurid (ees, taga), start-stopp süsteem, reisiarvesti, 12v pistikupesad, tagaklaasi soojendus, välistemperatuuri näidik.
Aasta algas ühe tagasihoidliku, kuid lihtsa ja esmavajaliku varustusega MB soetamisega. Elu esimene MB ja üsna tume maa selles valdkonnas. Siiani peamiselt kolmetäheliste sakslastega sõitnud, kuid nagu öeldakse, et paigalseis on taandareng ja nii tuligi samm edasi astuda. Auto pärineb Saksa oksjonilt, kuid ostetud Eestist autoaiast. Varasemalt olnud üks omanik, Eestis olen mina esimene. Läbisõit esindusajalooga tõendatud ning õige. Müügieelselt oli autole tehtud Vehos hooldus ja kontroll, korrosioonitõrje ja keraamilne vahatamine. Enne ostu sooritamist lasin paigaldada ka tumedama toonklaasi, kuna olemasolev oli minu jaoks liiga hele. Samas sai vahetatud ka talverehvid, kuna all olevad ei pakkunud piisavat pidamist. Ühe lisana leidsin ebay avarustest Leedus asuva esimese topsihoidja, mis seni puudu oli ja peale tellimist 2 nädalaga koha minu autos leidis. Ees on ootamas veel tagumiste amortide tolmukatete ning tagumiste piduriklotside vahetamine.
Kuna tegemist ei ole suurematsorti hobi- või projektiautoga siis erilisi tulevikuplaane ja to do listi siia teemasse ei tule, pigem selline päeviku või blogi laadne postitamine.