Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
A180 müstiline kütusekulu
#1
Taaskord probleemiks ülikõrge kütusekulu. Ühel hetkel tuli naisel sõidu pealt kastiõli jahutuse radika küljest toru lahti ning kastiõli voolas välja. Toru tehti korda, õli pandi uus ning järsku oli kütusekulu väga viisakas (linnas 7-8l sajale). Kuna nüüd lõpetas DPF-i andur töötamise ja lõi auto limp mode'i, siis vahetati see ära. Peale anduri vahetust on kütusekulu jälle kõrge (12-14l).  
Tegin isegi maanteel pikema otsa, et äkki tahab tahmakas peale anduri vahetust puhastust, kuid ei muutunud midagi. Enne anduri vahetust pidi väga pikalt ummikus istuma, et keskmine üle 9l tõuseks. Nüüd ilma ummikuteta 20km ringi tehes oli kulu pea 14l sajale. On kellelgi mõtteid, kuidas see nii kõrge olla saab?

Autoks 2005 aasta A180 2.0 80kw diisel automaat
Vasta
#2
Väike update
Vaadati auto samas kohas üle, kus remondis käis. Arvuti vigu ei näita, lekkeid pole, tagant ei suitse - ei leitud kütusekulu tõusu põhjust.
Vasta
#3
Soovitan vahetada töökoda ja löö see krdi roheliste perverssus sealt üldse minema. Ka EGR löö minema. Need on mootori surm ja tõenäoliselt ka su kütusekulu mure põhjustajad.
Vasta
#4
(08-01-2022, 01:29 AM)jsv Kirjutas: Soovitan vahetada töökoda ja löö see krdi roheliste perverssus sealt üldse minema. Ka EGR löö minema. Need on mootori surm ja tõenäoliselt ka su kütusekulu mure põhjustajad.

Sa ikka annad endale aru, et Sinu soovituse järgi käitudes on juba lähiajal see auto ülevaatuskõlbmatu?

Lisaks on nii DPF kui EGR keskkonnale kasulikud, vähendades heitmete hulka linnas. Et meie siin hõredalt asusutatud maakolkas sellest murest midagi ei tea, on meie õnnWink Mõni vastutustundlik inimene võib pidada seda oluliseks...

DPF ja EGR ise ei põhjusta kütusekulu tõusu. Küll võivad need seda põhjustada kaudselt, umistades sisse- ja väljalaskekanaleid.

Soovitus vahetada töökoda on omal kohal, kui töökoda ei ole selles loetelus: https://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=6877.

Kindlasti tuleb tagasi minna ja küsida, kas nende arvates ongi kõik korras ja auto peabki peale nende juures remondis käimist kaks korda rohkem kütust võtma? Seda võiks nende käest kohe kirjalikul viisil küsidaWink

Kas auto ikka vahetab käike loogiliselt? Et seal ei oleks kast kolmandal käigul kinni...

Praeguse ilmaga on kindlasti oluline ka see, et auto veereks vabalt: mõni pidur ei hõõruks, rattad mahuks lund täis koobastes pöörlema.
Vasta
#5
Kus juures pidur on täiesti reaalne pöhjus! Sain ise ka esimest korda seda kogeda see suvi kui C klassil üks taga pidur tegelikult kergelt peale jäi. Aga kütte kulu ajas märkimisväärselt üles! Vahetasin sadulad ära ja nüüd nagu nuusutab. Kus juures ma olin selliste sadulatega tegelikult mis sealt maha vötsin vits juba pikemat aega söitnud. Vaatepilt oli kole. Pöhimötteliselt olid kolvid täiesti kinni ROOSTETANUD! Minu jaoks muidugi uskumatu. Ometi olid käik kaitsed ja vidinad korras. Ja auto pole tegelt palju söitnud. Seda tasub kindlasti uurida.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#6
V6sa, kui DPF ja EGR on asjalike tegelaste poolt eemaldatud ja ringi progetud, siis ei võta sul ükski ülevaatus seda välja. Ei peale vaadates ega ka arvutiga mitte. Neid muinasjutte, mida siin vahepeal valitsuse poolt räägitakse, ei maksa uskuda.
Ja mis saastamisest sa räägid? Lennukid vuravad igapäevaselt ja pole neil mingeid sõelasid vahel. Saastab ka selle DPF filtri tootmine ja kütusega tühjaks põletamine.
Vasta
#7
(09-01-2022, 02:53 AM)jsv Kirjutas: Ilus eneseõigustus.

Ega jah, kuna kõik pasandavad, mis siis minagi koristan. Retard Maailmavaateline usuküsimus, siin pole mõtet vaielda Eusa_angel 

See on õige, et hästi tehtud kohitsemine pealiskaudsel ülevaatamisel silma (ja väidetavalt ka kiirdiagnostikasse)  ei hakka.

Me võime põhjata saastekontrolli seadmete lisamist mootorile nii palju, kui tahame. Aga mõõtmised räägivad selgelt keelt: õhk ON läinud puhtamaks võrreldes möödunud sajandi lõpuga. Tõsi, seda mootorite eluea vähenemise ja ehituse keerukamaks muutumise hinnaga. Ning kuna tasuta lõunaid ei ole, siis ka kütust kulub selle võrra rohkem. Kui palju see mootori tegelikku ressurssi mõjutavb, me ei teagi. Sest enamasti surevad mootorid mitte EGR-i või SCR-katalüsaatori rikke tõttu, vaid turunduse idiootide süüdimatult reklaamitavate ülipikkade hoolduvälpade järelmitesse. Väga hea lugemine sel teemal Acceleristast:
https://www.accelerista.com/liiklus/oste...ja-adblue/

Asjatu lendamine, eelkõige sõjaväelendamine, on tõesti jabur. Ning enamus õhusebimisest on tegelikult vaid lõbu ja meelelahutus, mitte hädavajadus.

Teemaalgatajat ülalolev filosofeerimine ei aita. Temal oleks vaja konkreetset telefoninumbrit, kes eemaldab saastekontrolli seadmed nii, et see tulevikus probleeme ei põhjustaks. Teed ära?
Vasta
#8
V6sa, ma eile just võtsin oma bussi lahti millel on DPF ja EGR eemaldatud. Päris hea on vaadata, et sisselaske pool on läikivpuhas. Ei mingit nõge klappide peal ega sisselaske koldes.
Eemaldajate ja "tuunijate" kontakte leiab ka internetist. Lihtsalt tuleb teiste kogemuste põhjal endale selgeks teha kelle juurde kannatab minna. Ise lasin teha Tuneris.
Vasta
#9
Kuu lõpus on Test-Remis aeg. Tahan, et diislitele spetsialiseerunud inimene üle vaataks.
Aga tunduks loogiline, et asi võib DPF-is olla, kui katkise anduriga kütusekulu okei on, aga peale vahetust jälle kõrge?
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W169 A180 80kw. üle 3000 p/m ei lähe comoon 1 90 18-10-2024, 11:15 PM
Viimane postitus: v6sa
  A180 lambda andur trevooorrr 8 1,477 08-11-2021, 12:36 PM
Viimane postitus: jsv
  W169 A180 välistemperatuuri andur trevooorrr 1 780 10-10-2021, 06:36 PM
Viimane postitus: Randar
  A180 CDI 2.0 Magnus. 1 4,169 23-10-2013, 08:28 AM
Viimane postitus: v6sa



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne