22-04-2007, 03:11 PM
Ja kui ma 2-e autoga tulen, pean 2x maksma? :tongue:
W124 E500 Limited
Haapsalu kiirendus 2007
|
22-04-2007, 03:24 PM
Või maksustame ikkagi KW järgi :bigsmile:
22-04-2007, 03:39 PM
Heinar Kirjutas:Või maksustame ikkagi KW järgi :bigsmile: Eee pole aus:biggergrin:
perpetum mobile
22-04-2007, 04:25 PM
martiini Kirjutas:Ja kui ma 2-e autoga tulen, pean 2x maksma? :tongue: aga muidugi. see ju ongi stardi maks. mis sest et siis mölema roolitaga ise oled. kw järgi kuidas seda siis maksustada? ei usu et see öige oleks.
22-04-2007, 06:23 PM
Niisiis, nüüd on lood niiviisi, et tulemas on ka stardisüsteem koos stardituledega. Kuna see aga tasuta olema ei saa, siis peame panema ka osavõtjatele stardimaksu. Usun, et 125 eeki auto eest pole kallis, kui arvestada, et juba sinnasõit on kulutus.
Kohapeal teeme ka grilli ja saab janu kustutatud, seega võiks rahvas ise ka mingit sööki-jooki kaasa võtta. Stardiraha kogume kohapeal ja loodan, et ei pea ise hakkama rahvast taga ajama. Kellaajad on tulemas
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige indrek@clubmb.ee / 5121868
22-04-2007, 09:02 PM
Kas süsteem olemas või jutt käib sellest süsteemist millest Heinar jt. mõtteid mõlgutavad?
Auto on küürakas,ise kah mitte eriti sirge seljaga ja sõbral nimeks Quasimodo.
22-04-2007, 09:05 PM
Lõoke Kirjutas:Kas süsteem olemas või jutt käib sellest süsteemist millest Heinar jt. mõtteid mõlgutavad?Olemas toimiv süsteem ...testitud ja puha . Mõned klubilised on seda ka proovida saanud eelmisel aastal "katsetusfaasis" .:bisou:
"Mercedes и в Африке Mercedes"
22-04-2007, 09:11 PM
egas miskit ma jään ootama täpseid juhiseid ja kellaaegu.... ja lihtsalt siis päevaga arvestada..... tahaks juba kasvõi kohe minna tänavale kiirendama:evil: Kuigi mnjah enne tuleb auto töökorda saada:flaming:
22-04-2007, 09:47 PM
Reddog Kirjutas:egas miskit ma jään ootama täpseid juhiseid ja kellaaegu.... ja lihtsalt siis päevaga arvestada..... tahaks juba kasvõi kohe minna tänavale kiirendama:evil: Kuigi mnjah enne tuleb auto töökorda saada:flaming: Kannata Haapsaluni ära ja ära tänavatel küll kiirendama hakka. :-)
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
22-04-2007, 10:26 PM
Väike trükivea parandus vahele.Oma eelmises postituses mainisin autode eraldi klassidesse jagamist "kütuse tarbimise" järgi.Tegelikult ma mõtlesin klassidesse jagamist kütuse liigi järgi-bensiin,diisel,gaas,nitro,rapsiõli,või mis iganes parasjagu torudes voolab.Kütuse kulu järgi oleks veidi keerukas jah klassidesse jagada....
Küsimus ka söögi-joogi koha pealt.Indrek mainis,et kohapeal ka grilli tehakse.Kas tegemist MB klubi ühise grilliga,või tuleb igal mehel oma grilliseadmed kaasa võtta ja omaette pugida. Veel küsimus autoabi koha pealt.Kiirused suured ja võib igasugu asju ette tulla/juhtuda/peidetud viga välja lüüa.On keegi võtmekomplekti ja abistava käega kohapeal? Kui juhtub sedasi,et auto omal jõul edasi ei liigu, tuleb treila tellida ja maksta mõned kilod Tln.-a otsa eest? Pole varem MB klubiga kiirendamas käinud ja ei tea tehnilist külge.
W123 230E igapäevatöös.
Sigmar Avald 56 913 150
22-04-2007, 10:34 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-04-2007, 10:34 PM ja muutjaks oli rauntz.)
1888 autoabi
perpetum mobile
22-04-2007, 11:43 PM
Service ja hooldus : MB Truck + Co "igal pool, igal ajal" :biggergrin::biggergrin::biggergrin:
Litraaši kohta; yldiselt on kuni 2liitrit mootorimahtu, kuni 5 liitrit.... ja yle.... Ei leidnud tqhq-st kohe klasside täpset liigitust...... pole aega..
W124 E500 Limited
23-04-2007, 12:31 AM
Mnjaaa kiirendamisest tänaval ei tulegi miskit välja..... Sõber täna jäi juba lubadest nn: ilma::evil: JA VEEL VOLVOGA... krt kui ma veel oma 6ga sinna põrutan siis mul lähevad vist 2x load:lol: Aga annaks jumal et ikkagi yritus toimub ja minagi saaks mõõdupuud teistega võttailly: kuigi hea oleks teada palju umbkaudselt siis tulijad on? äkki hakkab keegi nimekirja või midagi sellist koostama ja saaks eeltööna ka klassidesse juba paigutada... oleks kindlam teada oma asukohta ja algstart ka selle järgi lihtsam ning ka pisikene kohustus ikkagi osalejatel oma masinaga tegeleda
23-04-2007, 07:49 AM
1. Söök - grilli proovime ühise kaasa vedada, kuidas jääb vorstidega on lahtine, ideaal oleks, kui kõik mingi pisikese rahanatukese meile poetaksid ja siis saaks ühiselt vorsti ja salatit sebida. Jama oleks, kui peaks igaüks ise kuskil nurgas nosima.
2. Võistlusklassid - usun, et kindlalt jagame klassid kütuse söömise järgi, ehk siis diisel ja bensiin ja mõlemad vast ka omakorda mingi süsteemi järgi. Diislil võiks olla näiteks mingi vabalthingav ja föön eraldi. Bensiinimootoritel teeks ehk kuni 3000cm3 (kaasaarvatud) ja siis sealt edasi kuni lõpmatus ja turbomootorile kirjutame mingi koefitsendi juurde - st, et 3 liitrine turbomootor, mis tegelikult kubatuuri järgi on 2900 millegagi liigitub siiski üle 3 liitriste meeskonda. 3. Mis puutub osavõtjatesse, siis loodaks võimalikult suurt osavõttu, aga kuna teeme selle ürituse pühapäevasel päeval ja mitte just kõige hilisemal tunnil, siis magajad mehed vast esimese hooga kohale ei jõuagi Eks näis. MIna olen tulemas, aga osa ei võta teatud tehnilistel põhjustel, kui just enne rikkaks ei saa ja teist masinat juurde ei osta
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige indrek@clubmb.ee / 5121868
23-04-2007, 10:19 AM
rauntz Kirjutas:Kilomeetri sõit ka tuleb? Kui radari saame, siis ikka tuleb, aga usun, et radar on tulemas
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige indrek@clubmb.ee / 5121868
23-04-2007, 11:39 AM
Ega pole plaanis bracketit sõita ?
Kas selle ajavõtu süsteemi / fooriga saab üldse sellist asja teha ? Ise tõenäoliselt osa ei saa võtta, aga vaatama tuleks ja bracketit vaadata on tiba põnevam. Kes ei tea mis bracket on siis: http://www.bhra.ee/index.php/page,bracketreeglid05 Huvitavaks teeb asja just see, et tähtis pole auto võimsus. Kõigil on võrdne võimalus võita, tähtis on täpselt sõita, oma autot tunda. See vaid minu poolne pakkumine. Ei juhtu midagi hullu kui seda ei toimu, kohale proovin ikka tulla. Pealtvaatajatel oleks lihtsalt põnev jälgida kuidas nõrgema jõuallikaga auto stardib võimsamast 4-5 sekundit varem ja finišijoonel on autod jälle kõrvuti.
23-04-2007, 11:45 AM
jah see oleks mõte, aga süsteem peab seda toetama, kas ta aga seda teeb ma ei tea, eks kohapeal selgub
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige indrek@clubmb.ee / 5121868
23-04-2007, 11:53 AM
Süsteem peab võimaldama mõlemale rajale eraldi aegadel starti näidata (mõlemal rajal on oma foor mida jälgida) ning vastavalt siis ka aega võtta.
Oleks väga tore kui see süsteem seda lubab.
23-04-2007, 06:08 PM
Aga rääkige kiivrist, st kui seda vaja on siis teab juba vaikselt sebima hakata.
Turbo
|
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|