Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W124 -> W213 (ekraan jne)
#1
Isal vist viimased 7-8a olnud 1996 S124 diisel 2.5 R5 83kW automaat.

Tema tahaks sellega söita palju aga kestab aga samas vöiks siiski selle vanakese asemel midagi mugavamat ja turvalisemat ning ökönoomsemat olla. Seega möelnud W213 diisli peale kuni ca 20.000€(+-)

Osadel (vanematel?) ekraanil 2 füüsilist näidikut, uuematel? (v lisavarustusena?) ühtne suur tasapinnaline ekraan mis näib ilusam.
Vasta
#2
Kui palju 213 mugavam on? Ma mõtlen päris mugavust siis ja mitte digivärki. Turvalisem on 213 võibolla küll. Ökonoomsus... See oleneb sellest kas võrrelda hetkekulu või siis 5 aasta kulu. Hetke kulus võidab kindlasti 213 aga pikaajalises tõenäoliselt 124.
Aga eks see ole rohkem maitse asi. Mulle isiklikult uuemad mersud üldse ei istu.
Vasta
#3
(07-01-2022, 04:59 PM)nostromo Kirjutas: Isal vist viimased 7-8a olnud 1996 S124 diisel 2.5 R5 83kW automaat.

Tema tahaks sellega söita palju aga kestab aga samas vöiks siiski selle vanakese asemel midagi mugavamat ja turvalisemat ning ökönoomsemat olla.
...

Kas tema tahab või sina näeksid meelsasti?

Mugavamat vanast hästihoitud neljast ei ole. Kui, siis hästi hoitud vants.

Ökonoomsemad võivad uued elektrilised mootorid ju olla, aga seda töökindluse hinnaga. Ning laieneb kogu autole.

Vat turvalisus on ainus asi, mille poolest uuemad on vanast neljast üle. Siit küsimus auto kasutajale: kas ta tunneks end uuemas auto sedapalju turvalisemalt, et auto vahetus ette võtta.

Inimesed on erinevad. Minusugune venitab millegi uue kasutuselevõtuga viimase võimaluseni, kui see pole selgelt kasulikum. Samas tunnen ühte pea seitsmekümneaastast, kes naudib iga hetke oma vileuue kaapelaudadega kolksvaageni roolis.

Minu isa kolis peale vileuue auto proovimist äärmiselt rahulolevana meie paljusõitnud punnsilma pealeWink
Vasta
#4
Eks ta ole. Möttekam vist neljaga söita kuni kestab.
Vasta
#5
Tegelikult peaks vanainimesel (70 aastat ja vanem) olema võimalikult lihtne auto. Hästi vähe nuppe, mida näppida annab. Minu kogemus põhineb kahe lähedase vanainimese praktilisel kogemusel. Esimene vanainimene sõitis ainult suvel ja talle sai ostetud W124 automaat. Sel oli hästi vähe nuppe ja automaatkast tegi sõitmise mugavaks. Teine vanainimene sõitis ka talvel ja oli manuaaliusku. Kümme aastat kulges ta E 300 Diesel universaaliga (S124). Talle sai ostetud Golf 6 manuaal väikese mootoriga kõige plangum variant. Tehas omal ajal vist tegi sellist mingi suurema partiina, olen sarnase värvi ja varustusega autosid mitmeid aasta jooksul müügis näinud. Ka tema on nüüd paar aastat sellega sõitnud ja rahul.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W213 E220 2018 raadio levi probleem Traak 0 91 07-11-2024, 07:20 PM
Viimane postitus: Traak
  W213 esituli, palun abi Zorz 3 213 03-11-2024, 12:44 PM
Viimane postitus: Mbclk200
  w124 süüteluku vahetus kraabus 2 465 18-04-2024, 06:21 PM
Viimane postitus: kraabus
  W213, OM654.920, 143kw diisel, õlileke!?! intel666 2 413 08-04-2024, 09:28 AM
Viimane postitus: intel666
  Kuidas eemaldada w124 esiukse aknatõstuki mootorit kui klaas ei liigu? kraabus 2 310 02-04-2024, 07:27 PM
Viimane postitus: kraabus
  W124 "duo valve" (puhub sooja) Manifesto 3 657 22-03-2024, 05:14 PM
Viimane postitus: Manifesto
Photo W124 1989_alu velg v. terasvelg? squirrel9 4 487 29-02-2024, 10:30 AM
Viimane postitus: squirrel9
  w124 om606 käigukast/sidur eenupeenu 3 567 26-02-2024, 02:03 PM
Viimane postitus: eenupeenu
  W213 audio upgrade sasskinn12 3 645 10-11-2023, 11:16 PM
Viimane postitus: Helari
  W213 E220D 2017a käigukast viskab neutraalile qwhite 14 1,415 30-09-2023, 07:06 AM
Viimane postitus: qwhite



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne