Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB 230E, 1982, w123 Arkadi.T
#1
Peale w123 müümist sõitsin mõned kuud ringi erinevate uuemate autodega, aga vaja ikka midagi vanemat. Tahtsin midagi sügiseseks nokitsemiseks ja igapäevaseks kulgemiseks. Käisin vaatamas erinevaid w123 ja w126, kõik vajasid jube palju tööd, ehk siis majanduslikult mõtetu tegevus. Siis aga kuskil Facebooki teemas keegi mainis, et tal selline lõpetamata väikse läbisõiduga kompott Saaremaal olemas. Originaalis olnud 420, millalgi pandi peale vabalthingav 3liitrine moto. Viimati liikles 2009 aastal, läbisõit 145000km. See vabalthingav sai otsa ja seisma ta jäi. Eelmine omanik lasi peale panna w124 pealt 3liitrine turbodiisli, mida siis aastaid ehitatud on, aga valmis pole saadud. 

Sõitsin Saarde vaatama ja järgmisel päeval juba järgi. 

Auto sõidab, el lisad töötavad, aga juhtmeid on palju üle. Kere üsna heas korras, 2 väiksemat alget ja vasak tagumine tiivaar vajab tegemist. Võtan homme auto ette ja, eks siis näe mis seis tegelikult on. Kindel on see, et rool tuleb originaal ja juhiistme üks nahatükk tuleb vahetada. Kapoti alt juhtmevärgid kenaks, siis üv peale ja kasutama. Siis saab kasutada ja teha samaaegselt. Lumes ja soolas ei hakka talvel tapma teda. 
[Pilt: 20211103-135005.jpg]

[Pilt: 20211103-142638.jpg]

[Pilt: 20211103-200033.jpg]

[Pilt: 20211103-200039.jpg]

[Pilt: 20211103-151127.jpg]
Vasta
#2
Oma vigadest ma ilmselgelt ei õpi. Nagu w140 läksin ka sellega tuimalt ülevaatusele, kontrollimata elementaarseid asju. Failisin kahel korral. Esimesel korral kuna taga eriti pirne polnudki ja auto veermiku kontrollimisel hakkas aknapesuveliku paak lekkima. Teisel korral jäi üks kaugtuli puudu ja peale selle lahendamist sai ka üv kätte. Oleks võinud kohe puhtalt läbi saada, aga ok. Äkki järgmine kord olen targem.

Avastasin, et olemas ka elektriliselt liigutatav rool mis isegi töötas seniks, kuni ma ta üles kõrgeimase asendisse lasin ja enam asi ei toimi. Nokitsemist jagub, aga õnneks on kõik need valdavalt kosmeetilised probleemid. Järgmine nädal läheb diagnostiku juurde, kes selles juhtmeasjanduses seal selgust looma hakkab ja vaatab ka roolisamba üle. Originaalrool võiks ka kindlasti külge saada kui see leida õnnestub. Kui kellegi w126 bagita must nahkrool olemas siis võib pakkuda.

Nägin huudis täna mitut liigikaaslast, klõps ka.
[Pilt: 20211104-105500.jpg]

[Pilt: 20211104-160806.jpg]
Vasta
#3
Mul oli rooliga sama jama, lüliti oli kutu.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#4
126 oli, on ja jääb klassikuks-jaksu!
Vasta
#5
Olen nüüd temaga sõitnud kokku vast 300 km ja kirja pannud, millega tegelema peaks. Radika jahutusvent teeb imeliku häält, täna vaatasime rihma üle ja jube lõdva, tundub, et liiga pikk peal. Vaatasin, et w124, OM603 tarbeks pakub neid 5 eri pikkust, valisin kliimaga vers ja vahetan selle vast täna ära. Äkki sai õige rihma esimese korraga. Salongisvent teeb ka sellist tüütult krigisevat häält, lasin tal tunnike omaette krigiseda ja juba parem. Ideaalis võiks vahetada ära, kui kellelgi üle, võib pakkuda.

Silberist tellisin autole:
Tihend antennide MA1268271598 - 3.08 eur
Tagumise logari ja ja tiivakaare vahele käiv porikatse MA1268852923 - 13.98 eur
Esistange kinnitus MA1268854714 - 16.05 eur

Sain siis vasaku poole omad nii kinnituse kui porikatse, parema poole omasid enam ei saa paraku. Kui kellelgi üle, võib pakkuda.

Õnnestus saada w126 nahkrool. Vajas vähe puhastust, lihvi ja värvi. W123 tarbeks olin sama varem teinud, seega asi käis kiiresti. Kogu ajakulu vast tunnike, tulemusega rahul. Täna leidsin Facebookist Becker Europa, vast peaks lähipäevil kohale jõudma, hetkel on seal augutäiteks üks Phillips. Kaasfoorumlase käest sain puuduva puksiirkonksu katte, see ootab värvi minemist.

Viimane ja suurim mure on selle juhiistmega katkise nahaga. Nii palju targemaks saanud olen FB rahvusvahelistes gruppides nuuskides, et seda materjali nimi Amaretto. Haruldane ja korras samasuguse leidmise tõenäosus on pigem teoreetiline. Lastvin.com annab sisu koodiks 293, nagu ka tag mis mootoriruumis, aga midagi leida selle järgi pole mul õnnestunud. Production date annab pruunide Ameretto sisu koodideks hoopis kuni 1986 -573, 873 tootmise lõpuni. Enne 1986 veel paar värvikoodi, aga mitte üks ei matchi. Siiski on väike lootus olemas, üks Belgia tüüp lubas oma sõbralt uurida. Juhus on pime ja äkki mul veab. Kui ei vea tuleb hakata kuskilt vanat Cartini nahktagi sebima, et sealt materiali saada. Igaljuhul on sellise sisu hooldamine ilge pain.

Kolmapäeval läheb diagnosti, kui need asjad korras, hakkaks vast iluvigadega tegelema. Neid õnneks väga vähe ja ka roostealgeid meeldivalt vähe. Rooste osas siis parema tagaukse liistu alt viskab rebast, sama lugu parema esitiivaga. Vasakul taga on näha, et kunagi on tiivakaare tagumisse nurka pahtlit saanud ja sealt tüki maha löönud. Õnneks raud kõva ja saab vast ka keevituseta hakkama. Vasaku esitiiva tule ümber nurkadelt värv maas ja seda vaja ka teha. Tundub pigem tööde käigus saadud kahjustusega kui plekimõlkimisega. Põhi, karbid, poolraamid, ukse servad/ääred, kapott, tiivad on roostevabad. Kerele annaks hindeks 4+. Sisu poolest pea komplektne, puudu tagumised pruunid jalamatid ja pagasiruumist parempoolne pruun tagarattakoopa kate.
[Pilt: 20211105-142752.jpg]

[Pilt: 20211105-142918.jpg]

[Pilt: 20211105-143138.jpg]

[Pilt: 20211105-143241.jpg]

[Pilt: 20211105-143618.jpg]

[Pilt: 20211105-143632.jpg]
[Pilt: 20211102-123230.jpg]

[Pilt: 20211105-143053.jpg]

[Pilt: 20211105-151711.jpg]

[Pilt: 20211107-150838.jpg]

[Pilt: 20211107-150846.jpg]

[Pilt: 20211106-131542.jpg]

[Pilt: 20211106-131554.jpg]

[Pilt: 20211106-135407.jpg]

[Pilt: 20211106-145920.jpg]

[Pilt: 20211106-153006.jpg]

[Pilt: 20211107-130821.jpg]

[Pilt: http-assets-catawiki-nl-assets-2019-8-5-...62a865.jpg]
Vasta
#6
See sisu nüüd kindlasti 145 000 km läbinud ei ole. Smile
Mina väidan, et see ei ole selle auto tehasest tulnud sisu istmed seal, millega maadled.
Swap on tehtud. See on pre-F/L sisu, mis ikka julmalt päevi/kilomeetreid näinud.
Samas 85-86 aasta F/L esines vana mustriga istmeid. Aga ma ei loe välja Su isendi aastat/VIN'i.
Peamine, et kere kena on! Sisusid liigub. Edu projektijuhtimisel!
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#7
(08-11-2021, 03:51 PM)Rolz Kirjutas: See sisu nüüd kindlasti 145 000 km läbinud ei ole. Smile
Mina väidan, et see ei ole selle auto tehasest tulnud sisu istmed seal, millega maadled.
Swap on tehtud. See on pre-F/L sisu, mis ikka julmalt päevi/kilomeetreid näinud.
Samas 85-86 aasta F/L esines vana mustriga istmeid. Aga ma ei loe välja Su isendi aastat/VIN'i.
Peamine, et kere kena on! Sisusid liigub. Edu projektijuhtimisel!
1987,WDB1260341A377569.Tegu ikkagi tehasesisuga, see üsna kindel. Iseasi, kas see konkreetne sisu auto külge pandi tehasest. Segadust tekitab 293 värvikood, mille kohta igasugune info veebis puudub. Läbisõiduga on asi lihtne, w126 kellad ei sobi mootoriga kokku ja seetõttu näitab see number pigem seda, millal bensiinimootor oma elu lõpetas. Minu arusaamise järgi oli 2009 aastaks peal eelmine diiselmootor, üv läbiti sama läbisõidunäiduga ja alates 2010 auto enam liikluses ei osalenud. Tegeliku läbisõitu ei oska pakkuda.
Vasta
#8
Hei, 

Salongi teema on antud auto puhul väga põnev. Muster on igati õige kui tegu 1987 aasta autoga, sest nn Softleder ehk ristiõmblustega ehk uuem salong tuligi alles 1988 aastal.

Amaretta materjal on ta ilmselt ka koos oma tüüpiliste kahjustustega. 293 kood aga ei viita tõesti eriti millelegi, sest selles koodis number:
2 peaks tähistama nahksalongi, 
9 polstritüüpi (tähistas väidetavalt mittestandardlahendust ehk viitab eritellimusele) ja 
3 salongivärvi Brazil ehk midagi pruuni ning see tundub klappivat.

Nahast see salong muidugi ei ole, aga võibolla see 9 seal koodis sõidabki teerulliga numbrist 2 üle, sest sedaankerega W126 puhul Amaretta materjali kasutusel ei olnud. Samas kõik märgid näitavad ja silm toetab, et materjal ongi Brazil värvitoonis ja Amaretta. Seda võib päris keeruline hankida olla, sest haruldane on ta kindlasti.

Ja ilmselt on täpsem spetsifikatsioon ka kuskil Mercedese arhiivides kirjas, kuid lihtsureliku jaoks on selle hankimine vist pigem liiga keeruline. Big Grin

Parimate soovidega,
Västrik
Vasta
#9
Video 
Sõitnud temaga siis iga päev mõnikümmend km. Vahetatud on generaator, peale õiges mõõdus rihm ja uus aku. Leidnud mõned puudu olnud jubinad, tellisin ka Beckeri, aga sain sellega vähe alt. Müüja saatis 3 nädalat hiljem katkise asja ja kasutan hetkel seetõttu suvalist kasettmakki, mis juhuslikult muidu ka 1987 aastal toodetud on.

Täna sai lõpuks lahenduse spidomeetri probleem. Selle mure lahendas mees kes varem sama asja juba teinud. W126 asemele läks w124 oma. Vahetatud sai vaid keskmine osa, äärenäidikud jäid originaalid. Modimist ikka oli, nii mehaanilist laadi kui ka suundade osas näidikute taga ja valgustusega. Aga kell ise oma kinnitustega läks suht 1:1 peale. Kuna nii mootor kui kast w124 omad, siis kastist tross armatuuri taha ja töötab. Mõned mured siiski elektriga veel on, sest osad näidikud panevad pange. Valgus ka kehva olnud pilti tehas, taustavalgus ei ole sinine tegelikult.

Ees oleva näidu 145 t asemele läks 179 t km. Linnas testides oli kiirus üsna täpne, maanteel pole jõudnud proovida. Läibisõidu panemisel lähtusin auto mulle müünud saarlase infost, et ostis selle auto Soomest 2008 aastal ilma mootorita. Müüjaks talle olnud soomlanna, kes selle algupärase V8 kotti lasi. Auto oli enne üsna pikalt ilma mootorita töökoja ääres seisnud ja ta oli selle lõpuks Eesti ära toonud. Peale läks 3L vabalthingav om603, auto võeti arvele ja sai ülevaatuse V8 moto lõpunäiduga 145 t km aastal 2009. Auto läks saarlase tütre kasutusse ja päris lõpuni jäi ümberehitus tegemata. Spidomeetri teemat ei jõudnudki ta vana mootoriga lahendada, sest diisel jooksis kokku. Põhjuseks õlinäidik, mis ei töötanud peale swapi. Õlitoru oli puruks läinud ja mootor jooksis kokku. Siis seisis auto aastaid ootel ja ca 5 aastat tagasi alustati hetkel peal oleva turbodiisli ehitust. Enamik Eestis oldud ajast on see auto ehituses olnud ja liikluses on ta kokku alla aasta osalenud.

Olen nõus, et juhiistet vaadates on seda üsna raske uskuda. Vaadates üldist kulumisastet, kere seisukorda kaldun uskuma, et kui on keritud siis juba Saksamaal, kuhu ta algselt müüdi ja hiljem Soome edasi liikus teadmata ajal.
Kerele julgen hindeks 4+ anda, kui värvida ära viis detaili siis võiks juba 5- anda. Lõigata ja keevitada pole kuskilt vaja, põhi ja tüüpkohad on roostevabad.

Juhiistme seljatoe tükk, ehk see istmekattematerjal on väljakutse igaljuhul. Seeriatootmises sedaanile tõepoolest Amarettat ei pakutud ja selle tellis sakslane eritellimusena. Kupeedele pakuti Amarettat küll, aga kuna see oli legendaarselt sitt materjal hooldamiseks siis seda väga ka kupeedele ei tellitud. Amarettat sai muide sama ajastu teistele Mercedese mudelitele ka tellida. W126 oli lihtsalt viimane mudel millele seda sai, peale w126 tootmise lõpetamist läks materjal valikust välja. Internetis surfates aru saanud, et istmekatted puruks kulunud ka 100000 km läbisõiduga autodel. Müügist pole mina seda materjali või salongidetaile leidnud, vähemalt mitte selles värvitoonis. Ebayst tumehallid istmetükid, aga Brazil värvitooni pole leidnud mitte ainsatki junni müügis. Usast saaks w129 helebeezid istmed päris tasuta, aga ega ma seda materjali värvima vast hakka. Hea uudis on see, et Jaapanist pärit Amarettat saab ka täna toota kui on tahtmine tehas Jaapanis tööle panna. Kindlasti on veel alternatiivseid võimalusi, mida ma ei tea vaadata või otsida. Arvata võib, et sedaankere ja Brazil Amaretta sisuga W126 pole just ülemäära palju tootmisliinilt maha tulnud. Oleks originaalmootor peal, oleks üsna haruldase asjaga tegu.

Aga on mis on. Kasutan ja timmin teda igapäevaselt, selleks ta ju hangitud saigi. Kui keegi soovib ta Tallinna soolastest teedest päästa ja sügisel garaažis vähe nokitseda, võib minult ta ära osta.
[Pilt: 20211121-113627.jpg]

[Pilt: 20211121-114111.jpg]

[Pilt: 20211121-114519.jpg]
[Pilt: 20211121-115718.jpg]

[Pilt: 20211121-115749.jpg]

[Pilt: 20211121-115928.jpg]

[Pilt: 20211121-120015.jpg]

[Pilt: 20211121-120044.jpg]

[Pilt: 20211121-120110.jpg]

[Pilt: 20211121-120128.jpg]

[Pilt: 20211121-120152.jpg]

[Pilt: 20211121-120204.jpg]


[Pilt: 20211116-141613.jpg]

[Pilt: 20211117-173534.jpg]

[Pilt: 20211117-173539.jpg]

[Pilt: 20211130-182842.jpg]

[Pilt: 20211130-183140.jpg]

[Pilt: 20211130-183225.jpg]

Vasta
#10
[Pilt: 20220108-110705.jpg]

[Pilt: 20220108-110717.jpg]

[Pilt: 20220108-110818.jpg]

[Pilt: 20220108-110857.jpg]

[Pilt: 20220110-112312.jpg]


[Pilt: 20220102-134256.jpg] [Pilt: 20220118-200532.jpg]Sõitnud temaga 1600 km, mis on möödunud pidevalt millegagi tegeledes.
Vahetatud eesüüterelee, rihmarullik, tegelenud juhtmestikuga, timmitud gaasipedaali asendit, trossi ja pumba poolt. Kindlasti midagi veel mis kohe ei meenugi.

Sõbrale autot ostes leidsin ühe w202 küljest sobiliku numbrialuse taha, mis rändas autole külge kohe kui numbrid ära vahetasin. Lasin ka üv kleepsu koha pressida, aga otsustasin kleepse talle ikkagi mitte panna. Selle asemel saab esiklaasi taga koha üv paberversioon. Becekeriga sain üle ja hetkel on sees Blaupunkt, et ei peaks juhtmeid retsima. Kapoti alla sai isolatsiooni ja teise tagumise puuduva porilapaka.

Igav ei hakka ja hetkel on eesmärk maiks valmis saada. Seda juhul kui enne maha ei müü teda. Lisaks pisematele asjadele nagu istmenahatüki vahetus ja paari puksi vahetamisele oleks vaja 5 detaili üle värvida, et rahule jääda.
Vasta
#11
Ilus.

Muide, Sul on Temp-matic. Ehk kuniks salong ei ole seatud temperatuuri saavutanud, köetakse täie rauaga. Salongiosoojenduse solenoide ei suleta üldse enne, kui hakkab soe kätte jõudma.

Ehk mingit sisulist vajadust rullikut põhja krudida ei ole. Samas teeb liugeradadele ja klemmidele head, kui need vahepeal hõõruda saavad, mitte ei kasva ühte kohta kinniSmile
Vasta
#12
(19-01-2022, 09:54 AM)v6sa Kirjutas: Ilus.

Muide, Sul on Temp-matic. Ehk kuniks salong ei ole seatud temperatuuri saavutanud, köetakse täie rauaga. Salongiosoojenduse solenoide ei suleta üldse enne, kui hakkab soe kätte jõudma.

Ehk mingit sisulist vajadust rullikut põhja krudida ei ole. Samas teeb liugeradadele ja klemmidele head, kui need vahepeal hõõruda saavad, mitte ei kasva ühte kohta kinniSmile

Mille järgi saab selgeks teha, kas autol on Temp-matic?

Auto on huvitav, aga veel huvitavam on see et kuidas see soomlanna selle V8-ga hakkama sai.
Vasta
#13
(19-01-2022, 11:38 AM)mbw204 Kirjutas: Mille järgi saab selgeks teha, kas autol on Temp-matic?

Kui autol pole trossiga liigutatav soojakraan, vaid solenoidid ja temperatuuriandur. Nähtav osa on temperatuuri reguleerimise rullik hoova asemel.
Vasta
#14
Need solenoidid on mind vähe nöökinud küll. Kohati ei lase sooja õhku salongi kui hommikul külmalt stardin. Kui mootor veel soe on, siis seda muret pole. Peaks lahti võtma ja ära puhastama.

Oli vaja ja lõpuks sain täismõõdus varuratta. Õige, 126 koodiga. Õigemini kaks, kui kellelgi puudu siis võib kaupa teha. Olid kaks rattapolti lühemad, sain puuduvad ja varuks ka veel.
[Pilt: 20220128-151934.jpg]
[Pilt: 20220128-152517.jpg]

Becker õnnestus teisel katsel saada korralik, tõsi see küll küsis koodi. Mingi UK lehel maksin 11 eur ja sain koodi. See sobis ja nüüd näeb konsool loomulikum välja. Europa 2000 sobib sinna hästi. Muusika telefonist mahamängimiseks hankisin sigaretisüütajase käiva bluetooth transmiteri, mis näeb välja kui usb ots. Ei mingit displayd või suurt tarbetut jurakat seal otsas.
[Pilt: 20220128-152834.jpg][/url]
S klassis võiks ikka pakk Marlborot olla, Rumba ja Ekstra pole siin enam teema. Sain paki üsna vana Marlboro, kahtlustan sinise sildi põhjal, et 90 ndate alguse oma. Sobib hästi kindlatesse hoiule.
[url=https://postimg.cc/CzbWb9L4][Pilt: 20220128-171252.jpg]

Ehk siis igav ei ole veel hakanud. Pidevalt midagi vaja teha või mingit nänni sebida. Saab vast kevadeks viisakaks küll.

Eelmisel aastal umbes samal ajal käis töö Franki kallal. Aasta hiljem ja tundub, et ma pole midagi õppinud oma vigadest. Sai Saaremaalt esiotsakõksuga 230E automaat toodud. Mootor käib poolest pöördest nagu Antsu viiul. Nina tõmbasime sirgu, vahetasime kogu parema pole veermikupulgad ja nüüd mõtlen, mis temaga edasi teha. Kapott olemas, uksed saaks. Kuigi pildid seda ei näita on selle kere paremas korras kui Frankil. Panin ta müüki, aga keegi peale minu pole ilmselt nii loll, et teda osta. Kui midagi üle ei jää tuleb hakata rati ehitama. Kui aga selline loll peaks leiduma, siis viskan mõne pildi ka.[Pilt: IMG-20210206-122657.jpg]
[Pilt: 20220126-182115.jpg]
Vasta
#15
(28-01-2022, 06:31 PM)Arkadi.T Kirjutas: S klassis võiks ikka pakk Marlborot olla, Rumba ja Ekstra pole siin enam teema. Sain paki üsna vana Marlboro, kahtlustan sinise sildi põhjal, et 90 ndate alguse oma. Sobib hästi kindlatesse hoiule.
S-klassis võiks ikka paar cohibat olla, mitte mingid kauboide tubakapurujunnid
Vasta
#16
No ma ei tea, minu jaoks assotsieerub 90 ndate algus siiski Soome markade ja Marlboroga. Tehti esimesed arglikud sammud kauboikapitalismi poole, sigaritest ei teadnud mina isegi unistada mitte.

Ei ole keegi teine nii loll, et w123 ehitada, seega ma teen seda siis ise. Seekord siis rati moodi asi. Eks paista mis temast lõpuks saab, eraldi teemat ei hakka tegema ja viskan siia pisut pildimateriali. Auto jõudsin minuni taas Saaremaalt, w126 naaberkülast.
[Pilt: received-5060518783968482.jpg]
[Pilt: 20220124-155018.jpg]
[Pilt: 20220126-104325.jpg]
[Pilt: 20220204-182119.jpg]
[Pilt: 20220204-181641.jpg]
[Pilt: 20220204-181659.jpg]
[Pilt: 20220204-181707.jpg]
Vähe lõigatud ja keevitatud on, aga õnneks teha vaja oluliselt vähem kui rohelisel oli. Näda alguses peaks keevitusega kõik olema.

Sisu on sellel autol väga viisakas, alates mattidest, istmetest ja lõpetades armatuuris, kus pragusid pole ja puit on uueväärne. Meeldivaks lisaks olemasolev hooldusraamat ja kasutusjuhend.
[Pilt: 20220130-130618.jpg]
[Pilt: 20220130-130346.jpg]
[Pilt: 20220126-181430.jpg]
[Pilt: 20220130-130430.jpg]
[Pilt: 20220126-172530.jpg]
[Pilt: 20220126-180444.jpg]
[Pilt: 20220126-180802.jpg]
[Pilt: 20220126-180802.jpg]
[Pilt: 20220126-180745.jpg]
[Pilt: 20220126-112235.jpg]
[Pilt: 20220126-112424.jpg]
Seekord sai pilte rohkem kui juttu. Märtsis vaja hakata matkabussi ehitama, äkki saab selle auto selleks ajaks valmis ka. 

Kui kellelgi pakkuda Ronal Penta 15, üksikut velge siis oleks huvi.
Vasta
#17
Pole neil kolmedel häda ka midagi ja eks keegi peab neid ka ehitama. Tood nad kõik ühekaupa Saaremaalt ära? Smile

Mulle igatahes meeldib, et keegi peale minu ka kolme fännab Big Grin

P.S kui kunagi ilma mootorita kolm näppu jääb, siis tea, et mul on 2x2,4d mootorit kolme pealt pakkuda, millega lähtulevikus kindlaid plaane pole.
MB 200T D, S123, 1983. a. 2.0, 44kW, diisel
Instagram: mb_s123
www.rxoptika.ee
Vasta
#18
Mul oli üks mootorita hea kere, aga loll nagu ma olin, müüsin selle maha. Hetkel olen ma nii palju nühkinud seda, et kopp ees täiega igasugusest ehitamisest. Vaikselt hakkab kuju võtma, aga keevitada ikka veel vaja. 
[Pilt: 0f9e824e4836784cc6e30c080a9f1859-0.jpg]
[Pilt: 2c4afda8e7f5b7f4a1a1b266092136d8-0.jpg]
Kuuel lasin lõpuks roostealged likvideerida. Tehti hajutamisega ja jäi üsna hea. Kui ei teaks kuskohast otsida, ega siis ilmselt märkaks ka. Külge said ka tagumised porikaitsed, mis ootasid, et tagumine tiivakaar korda saaks. Seal oli mõlk ja keegi oli selle väljalükkamise asemel pahtlit täis löönud. Nüüd kui roostealgeid pole, häirivad plastikuvead stangedel. Millalgi tuleb ära teha, esistange jaoks riiulis ka uued kinnitused olemas. Esimene plastikust numbrialus on kole. Leidsin riiulist mingi Soome numbrialuse, millest saab paremini sobiva aluse teha. 
Varsti võiks mahlade vahetuse ära teha ja tagasilöögipuksidega tegeleda. Viimase kuuga hakanud jääroobastes klobisema esisild. Õnneks to do list üsna lühikeseks jäänud ja varsti äkki ei pea enam peale sõitmise muud tegema. [Pilt: 17dae2dfdab0839952a2592b182e86f1-0.jpg]
[Pilt: e84c53e4bc781ef03e5b5b942fda5d9e-0.jpg]
[Pilt: 0947086c68e20c1ff411ccd5fd961243-0.jpg]
[Pilt: 69708e8f85da1d20732ee3493ce8b47d-0.jpg]
Vasta
#19
Koplis , volta kandis saab iga hommikul sind kohata?
Vanametalli,mööbli,vanatehnika ja kodukraami utiliseerimine
+ 372 50 81 295
Vasta
#20
Lahe w123. Hea värvi kombo. Kas tagatiivad ja uksealused keevitasid uued plekid või lihtsalt /rat/ stiilis pahteldasid augud kinni?
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB 300CE C124/300E ja 230E W124, sm. pelle sm. pelle 295 299,375 23-09-2024, 09:11 PM
Viimane postitus: sm. pelle
  Mercedes-Benz W124 230E 1987 - Bumer323 Bumer323 17 8,240 18-09-2024, 09:35 AM
Viimane postitus: Veskioja
  MB 240D 1982, W123 Lexuz Lexuz 10 1,704 22-05-2024, 04:01 PM
Viimane postitus: Lexuz
  300 D, 1982, W123 - ulst ulst 74 70,582 06-01-2024, 03:27 PM
Viimane postitus: nostromo
  MB 200, 1978, W123 - fittipaldi fittipaldi 27 13,987 27-12-2023, 10:36 PM
Viimane postitus: fittipaldi
  MB 200, 1982, W123 -Arkadi.T Arkadi.T 65 16,436 03-11-2021, 04:42 PM
Viimane postitus: Arkadi.T
  MB 240D(300D) w123 80. KertR 33 24,681 19-08-2021, 05:32 PM
Viimane postitus: w123fagon
  MB w140, 420, 1992, Arkadi.T Arkadi.T 7 3,001 18-04-2021, 07:30 PM
Viimane postitus: Arkadi.T
Photo MB 310 D buss - 1988 - Arkadi.T - LUKKU! Arkadi.T 41 10,829 24-03-2021, 09:01 PM
Viimane postitus: Arkadi.T
  W123, 200d, 1982 - 190hans 190hans 10 11,491 14-06-2019, 10:17 PM
Viimane postitus: Werewolf



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne