Müüdud
#1
Müüdud
Vasta
#2
Seda kolinat ei pruugi roolilatt põhjustada vaid mõni kulunud sillaosa.
Vasta
#3
Ma ei väida, et läbisõit pole keritud, sest ma ei tea mis selle läbisõit Itaalias oli aga auto registreeriti 2018 aasta kevadel esmakordselt Eestis, ehk onu_siim kuidas Sa tead, et selle auto läbisõit oli 2017 aastal üle 300k?

Sisemised-välimised rooliotsad said vahetatud, mis ei muutnud midagi ja kolin tuleb täpselt roolilati juurest, seega kahjuks ikkagi roolilatt.
Vasta
#4
(16-06-2021, 07:50 AM)onu_siim Kirjutas:
(15-06-2021, 05:31 PM)Meku Kirjutas: Ma ei väida, et läbisõit pole keritud, sest ma ei tea mis selle läbisõit Itaalias oli aga auto registreeriti 2018 aasta kevadel esmakordselt Eestis, ehk onu_siim kuidas Sa tead, et selle auto läbisõit oli 2017 aastal üle 300k?

Hooldusajaloost vaatasin.

Olgu, saad Sa mulle ka seda jagada, vaataks ise ka hea meelega mis seal veel kirjas on? Smile
Vasta
#5
Seda saab auto omanik Silberautost ise tasuta uurida. Andke mulle ka teada mis reaalne on, oleks ehk huviline..
Vasta
#6
A mis vahet seal on, palju tegelik on? Kalendreid müüakse igas poes.

Sai seda autot proovimas käidud, kiidan omanikku kannatlikkuse eest. Selle raha eest on autot küll. Kes mõtleb, tasub proovida. Nelikraabits on ikka omaette loomake.

Meeldivalt üllatas mootori erksus. Kuniks liikemine püsib mõistuse ja LS piires, on täitsa piisav. Illegaalseks minnes mingit varu muidugi ei ole... Ja ei mingeid V6 jahutilekkemuresid.
Vasta
#7
Kunagi mõtlesin samuti, et vahet ei ole mis läbisõit. Nüüdseks olen aru saanud, et igal masinal teatud ressurss ja igal omatud autol enam kasti ja mootorit teha ei viitsi. Selleks olekski vaja teada mis tegelikud numbrid on, et hinnata jätkusuutlikkust.

Aga mis siis hr. V6sale ei sobinud et autot ära ei ostnud?
Vasta
#8
(19-07-2021, 01:11 PM)byh Kirjutas: Kunagi mõtlesin samuti, et vahet ei ole mis läbisõit. Nüüdseks olen aru saanud, et igal masinal teatud ressurss ja igal omatud autol enam kasti ja mootorit teha ei viitsi. Selleks olekski vaja teada mis tegelikud numbrid on, et hinnata jätkusuutlikkust.

Aga mis siis hr. V6sale ei sobinud et autot ära ei ostnud?

Puudusid istmemälud ja Distronic. Ning paadunud liiklushuligaanina tundus kuidagi kõhe, et pedaali põhja pressides enam juurde enam midagi ei tule. Samas on väike mootor tunduvalt ökonoomsem meil lubatud kiirustel säästlikult liigeldes.

Normaalsele inimesele täiesti normaalne auto. Eusa_angel Aga uus ei ole, seda oli tunda. Hind ju ka vastav.

Meil lihtsalt oli kallim alternatiiv juba sihikul.
Vasta
#9
Vabandan viivituse pärast, ca 100 000 km on keritud.

Kuna tegemist on laialt levinud takso mootoriga, millele on Bi-turbo peale pandud, siis ressurssi peaks veel jaguma küll. Saksast leiab sarnaseid 800 000 km läbisõiduga, väidetavalt olid Sprinterid jõudnud ka 2 miljoni kilomeetrile, küll mitte Bi-turboga aga siiski. Nagu V6sa mainis, siis R4 mootoriga lekkeprobleeme pole, eriti õlicooleri ja talvel klapikaantega.

Kui tahaksin valetada, siis ütleksin, et turbo ja pihustid ja DPF on ka vahetatud, aga see oleks liiga lilleline. Smile Muidu need oleksid ilmselt kallimad asjad mida võib-olla on vaja järgmise 100 000 jooksul vahetada vaja, sest ketivahetus ja õlipumba vahetus oli kokku ca 3200€, mõlemal korral mootor vaja maha tõsta, seega on ka palju tihendeid vahetatud ja lekete pärast pole ka vaja niipea muretseda.

Kuskilt leidsin ka, et võib-olla annab roolilatti taastada, ehk on lootust, et roolisüsteemi saab tunduvalt odavamalt korda kui 2000€. Kirjutan siia kui targemaks saan.
Vasta
#10
14.08 viin auto Tartusse roolilati taastamisele, jutu järgi sain aru, et antud roolilatt peaks olema taastatav, juhul kui see pole seest roostes, eks paistab.
Seega kui keegi soovib Tartu kandis autot näha, siis 14.08 on võimalus või siis kui auto kätte saan, ilmselt 14.08-le järgnev või ülejärgnev nädalavahetus.
Vasta
#11
On ikka lekkeprobleemid, rohkem kui om642. Klapikambrikaane sees on näiteks karterituulutus, mille ummistumisel tuleb vahetada kogu kaas, sh eemaldada pihustid jne. Õlijahuti on samamoodi ju probleem mingi hetk. Paljudel lähvad mahlad segi, õli paisupaak täis. Endal hakkas õnneks lihtsalt väljapoole lekkima, päris tugevalt. Vahetus rahulikult 5h. Lisaks on om651 ju plastist karteripõhjaga mis jällegi lekkima kipub. Vahetuseks vaja esisild alla lasta.

Müügiteemast endal üks küsimus huvipärast kui tohib Smile
Nimelt kuidas esines see õlipumba rike? Antud autol ju õlituld kui sellist polegi, tasemeandur küll.
Vasta
#12
(03-08-2021, 03:12 PM)byh Kirjutas: On ikka lekkeprobleemid, rohkem kui om642. Klapikambrikaane sees on näiteks karterituulutus, mille ummistumisel tuleb vahetada kogu kaas, sh eemaldada pihustid jne. Õlijahuti on samamoodi ju probleem mingi hetk. Paljudel lähvad mahlad segi, õli paisupaak täis. Endal hakkas õnneks lihtsalt väljapoole lekkima, päris tugevalt. Vahetus rahulikult 5h. Lisaks on om651 ju plastist karteripõhjaga mis jällegi lekkima kipub. Vahetuseks vaja esisild alla lasta.

Müügiteemast endal üks küsimus huvipärast kui tohib Smile
Nimelt kuidas esines see õlipumba rike? Antud autol ju õlituld kui sellist polegi, tasemeandur küll.

Olgu, no siis mul on vedanud Smile. Enne ostu uurisin, et kõige popimad probleemid antud mootoriga pidid olema kett ja õlipump.

Õlipump ise töötas kenasti aga tühikäigul tekitas imelikku lärinat, esialgu esines lärin ainult soojast peast käivitades ja käigu väljalülitamisel mingi paar sekundit ja siis oli vaikus aga mingi hetk see heli enam tühikäigul ära ei kadunud. 
Esialgu arvasin, et mingi käigukasti tunneli plekk või plastik aga auto alt kuulates tuli heli karterist. Peale õlipumba vahetust on vaikne, 212 kere varajasematel OM651-tel oli vist plastikust õlipump, mis hiljem vahetati alumiiniumist pumba vastu aga mul unus küsimata, milline sellel küljes oli.
Vasta
#13
See on ju vaakumpumba probleem mitte õlipumba.
Vasta
#14
Vaakumpump oli väidetavalt korras ja õlipumbavahetusega kadus heli ära.
Vasta
#15
Roolilatt oli terve, stabikavardad vahetati ära ja 125 euro eest vaikus eetris. Smile
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Müüdud erkilo 0 307 25-07-2024, 01:29 PM
Viimane postitus: erkilo
  MÜÜDUD: C43AMG 1998a W202 Mike22 2 1,174 30-06-2024, 09:05 PM
Viimane postitus: Mike22
  Müüdud Ott 6 1,018 09-05-2024, 08:17 AM
Viimane postitus: Ott
  M: Müüdud Rai66 0 399 18-10-2023, 09:43 PM
Viimane postitus: Rai66
  Müüdud Mike22 2 650 13-10-2023, 11:22 AM
Viimane postitus: Mike22
  Müüdud: W212 E350CDI Avantgarde 2010a PaulE 0 736 13-02-2023, 12:54 PM
Viimane postitus: PaulE
  Müüdud Arkadi.T 0 461 11-02-2023, 02:06 PM
Viimane postitus: Arkadi.T
  MÜÜDUD franck1 0 404 05-02-2023, 06:50 PM
Viimane postitus: franck1
  müüdud Mike22 5 1,382 02-02-2023, 11:30 AM
Viimane postitus: Mike22
  M: w211 (müüdud) Subterra 0 496 10-01-2023, 11:20 AM
Viimane postitus: Subterra



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne