Postitused: 366
Teemad: 61
Liitus: Nov 2005
Maine:
3
Miks petetakse mudeli nimetustega. Kui varem oli 500 ca 5,0 mootor, ja 300 ca 3,0 mootor, siis nüüd on 500 3,0l ja 300 1,8l vms.
Võiks ju kohe panna mudeli nimetuse õigeks. Nõme ja jabur lähenemine.
Järgmisena pannakse siis 6l mootori korral märge S900?
Suurimad sõbrad: relakas, keevitus, pahtel,
Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Sest turundusosakond sõidab ammu juba inseneride omast üle, kui viimaseid veel üldse jäänudki on....
Eks ta selline "suitsuvorst püksis" effekt ole.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 366
Teemad: 61
Liitus: Nov 2005
Maine:
3
26-07-2021, 10:10 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-07-2021, 10:15 PM ja muutjaks oli MAV.)
Turumajanduses arusaadav olukord, aga siiski mul oleks tootjana häbi suitsuvorst püksis ringi käia.
Ei meeldi kohe üldse need IT meeste disainitud sisutused tohutute ipodidega. Ootaks mugavat ja õdusat sisustust, kus ringi kulgeda, nagu sigaritoas, mitte börsimaakleri tööruumis. Maitse asi. Eriti nõme, et need ekraanid on mõne aasta pärast muu tehnika kõrval üli aeglased ja hiljemas tulevikus lausa naeruväärsed. Kahtlen, et sealt tehasest enam mõni tulevane klassik väljub.
Aga tuleb välja, et MB ole ainus.
https://www.youtube.com/watch?v=aPvQDKl-...1&index=29
Tundub, et W140 on viimane Mercedes-Benz, millega pole häbi liigelda.
Suurimad sõbrad: relakas, keevitus, pahtel,
Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Kohe tuleb siinne seltskond Sulle ja mulle selgeks tulema, et me oleme dinosaurused ega tea börsil noteeritud ettevõtte turundusest mitte midagi ja meiesuguste dinasaurustega ei arvesta nagunii mitte keegi
Reaalsus on aga see, et W223 müüginumbrid on alla igasugust arvestust.
Aga mõtle ajaloole!
Börsimaaklerite töötoad (väärtustamata 1m2 klaaskuubikud teiste samaguste vahel) tulevad ja lähevad, väärikad sigaritoad aga jäävad....
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 728
Teemad: 12
Liitus: Mar 2011
Maine:
1
Miks petetakse. Vanasti oli lihtsam, euronormid heitgaaside suhtes olid olematud, bensiinimootorid olid reeglina vabalthingavad ja siis oli hea süsteem tekitada, kus 200 oli 2 liitrine mootor ja 500 5 liitrine mootor. Siis heitgaasinormid karmistusid. Bensiinimootoritele ilmusid turbod ja kubatuur vähenes. Siis ilmselt mõeldi, et kuidas olukorrast välja tulla. Unustati kubatuur ja vaadati kui palju kilovatte samast kubatuurist välja pigistati ja tekitati indeks.
Toon ühe näite W212 kere baasil.
E350 3,5 l, 225 kw M276.952
E400 3,5 l, 245 kw M276.850