Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
200 D 89a. Avastamine
#21
Antud masinal kaitsmekarbis tühjad kohad puuduvad. Igal pool on mingid tuled ja lisad ja tont teab mida. Ainukesed tühjad kohad on tagavara kaitsmete kohad ja seal ka kolm tükki ootel. Kas on veel ideid? Selles variandis pole nagu seda kuskile ümber tõsta- või jääb mul midagi märkamata?- Või siis pean tekitama mingi lahenduse kaitsmerea kõrvale?
Praeguse seisuga on seal 20 kaitset ja no ühe rea jagu on seal ruumi aga tühjad kohad puuduvad.
Vasta
#22
Kindel, et iga pulga all päriselt ka tarbija on? 

Variant on võtta korras põhi ja juhtmed ringi tõsta. Mis on tõsine näputöö.
Vasta
#23
Korras põhja peab siis hakkama lammutustest ja eraisikutelt otsima või neid müüakse ka kuskil? Eks üks võimalus on ka otsida juba uus või kasutatud korras karp vms.
Kindlasti vaatan need kaitsmed veel korra üle ja siis püüan mõelda mingi lahenduse. Vb saab ajutiselt mõne teise mõttetu tarbja sealt ära kaotada aga vb tuleb ka välja, et mõni polegi ühendatud. Päris igat lambikest ei pea ju ka igal pool põlema nt vms. Vähemalt oleks kindlam olla?
Vasta
#24
Mu viimasel 220 TE-l oli neli tühja pesa, kus kenasti kaitsmed sees, aga miski seda ei tarvitanud. Tõstsin lihtsalt juhtme ringi ja mure lahendatud.
Vasta
#25
Juhtmete kohavahetus toimis kenasti ja kõik töötab nagu vaja.
Järgmine asi : käivitades natuke plärtsub nö nagu mõni pütt töötaks halvasti aga siis hakkab ilusti käima. Eelsüüte küünlad on vahetatud, siis järgmised on pihustid vaja üle kontrollida või isegi vahetada?
Ning veel üks probleem on õlisurve, mis veidi kõrge on. Alguses väitis eelmine omanik, et näidik valetab aga selles ma siiski veidi kahtlen.
Oletame, et see siiski ongi kõrge siis kas selle käivitamise ja rõhu vahel võib seos olla?
Vasta
#26
Millest te järeldate, et õlisurve on kõrge.
Turbo
Vasta
#27
esiteks näidik on püsivalt koguaeg põhjas 3 peal ja vahepeal õlifiltri juurest surub õli välja ka aga mitte koguaeg, keerasin klambrid üle aga see väga probleemi pole lahendanud, kuskilt ta ikka leiab tee välja end pressida. see ikkagi on veidi kahtlane aga kindlasti lähiajal lasen kuskil selle üle mõõta või panen vahele lisamõõturi ning siis vaatan edasi mis ta teeb. eks vahetan klambrid ka välja, voolikud on korralikud. aga see rohkem nagu huvist ka. Praegu vb lihtsalt erinevate asjade kokkulangevus aga juhul kui see rõhk ongi nt kõrge siis kuidas selle alla saab.
Vasta
#28
Kas kohe süüte sisse keerates lükkab kella põhja? Kui nii siis andur läbi või lahti ühendatud.
Pöörde peal peabki kell põhjas olema, kui tühikäigul üle ühe siis on hästi.
Turbo
Vasta
#29
koguaeg on põhjas jh, kohe kui süüdet keeran ja see sealt ei liigu ka. Teine näidik mis pidevalt jaurab on temp näidik aga sellega olen juba harjunud, see tõenäoliselt ka vist siis anduri asi, mida lähiajal uurin. Siis veel kellaplokist kadus valgus ära, kaitsmed korras- lihtsalt võib pirn läbi olla või võib viga kuskil mujal ka olla? Enne uuriks kui terve kellaploki lahti pean lammutama hakkama. Praegu sõidan pimedas telefoni äppi abil nagu moodsad inimesed Big Grin
Vasta
#30
Massiühendused vaata üle. Üks kereühenduse polt on armatuuri taga.

Õlirõhuanduri juhe on Sul massis kuskil, kui kella põhja viskab.

Meelerahu huvides kontrolli üle, palju seda rõhku tegelikult onSmile

Armatuuri taustavalgustuse kadumise peamine põhjus on reostaadi väsimine. Näpi odomeetri nullimise nuppu, muu hulgas tõmba väljapoole ja keera samal ajal. Kui see ei aita ja viga on siiski reostaadis, siis jupp juhet võimaldab selle kenasti ära sillata. Kellaploki pead sildamiseks muidugi välja sikutama.
Vasta
#31
no nende asjadeni veel jõuan aga nüüd tuli järgmine häiriv faktor välja. Sai mingid kasutatud suverehvid alla pandud ja no jube on sõita. Müratase on väga kõrge ja ebameeldiv kumin koguaeg. Noh mõnel kiirusel on see suurem teisel väiksem. Selge on see ju et oleks vist vaja uuemaid rehve aga mida selle puhul siis sellisel autol jälgida? Mis tüüpi rehve on sinna soovituslik alla panna sedasi et sõita ka kannataks, muidu pikka maad sõidad siis ikka pea pärast tükk aega kumiseb. Eks uurin ka müramattide variante aga rohkem mind just huvitavad teiste ideed ja kogemused. Mida keegi sellest rääkida oskab?
Vasta
#32
Rehvimüra on natuke subjektiivne asi ka Unibrow

Ma olen Barum Brilliantise ja Continentaliga väga rahul. Kumho ja Michelin pole ka pahad, aga neil tuleb vanusega müra kapaga juurde. Praegused Hankookid (aastast 2017, mustrit julge 5 mm) kipuvad kõrgel toonil undama, kui sõita naastudega rööpassefreesitud asfaldi. Korralikul siledal teel on vaiksed.

Samas päris uue rehviga oli 124 üsna vaikne ka kahe erineva jooksu nimetute hiinakatega. Küll toob müra sisse auk keres.
Vasta
#33
Tänapäeval peaks uute rehvide puhul olema müratase detsibellides ära märgitud. Selle valge sildi peal, mis rehvi külge kleebitud. Ma olen Hankooki mitmel autol (W123, W124 ja veel mitmel muul margil) kasutanud ning ei saa kurta mürataseme üle.
Vasta
#34
Ise mõtlesin ka hankooki peale, sest neid ma tean. Igal autol on ju see müra summutus erinev ja ennem pole sedasi nagu mõelnud. Mõnel autol on suht savi, mida sinna alla panna aga selle puhul jh annab ikka korralikult vahe tunda ja siis enne ostu mõtlesin, et küsin ikka üle millega veel keegi sõidab. Talvel olid eelmise omaniku Vallaid all, noh need teevad ka lärmi aga talvel nagu ei seganud ja samas Vallai on veidi pehmem ja isegi koos naeltega asfaldil sõites oli auto veidi vaiksem kui praegu kasutatud suvekatega. Lühidalt saan Teie jutust aru, et ka rehvide vanuses võib asi olla. No eks see ole ka vana tõde aga no näed uus auto uued probleemid ja vanad tõed Big Grin Aga lõpuks positiivne on see, et nüüd on põhjust hakata kvaliteetsemaid rehve vaatama. Detsibillidest tean jh aga lihtsalt mõtlesingi nagu üleüldist kvaliteeti. Igatahes no eks ma vaatan edasi vaikselt.
Vasta
#35
124 on päris vaikne auto. 

Sul on seal kuskil roosteaugud keres, kui rehvimüra teemaks tõuseb. Või kere sedapalju kõver, et uksed ei sulgu tihedalt.

Ning võin kinnitada oma kogemustest, et mingi kivikõvaks paakunud suverehv võib möliseda (ja vihmamärjal asfaldil ka libiseda) oluliselt paremini, kui korralik värske naastrehv.
Vasta
#36
Hei, Lihtsalt ütlen, et eriti kõva lärmi teevad "kuusepuuks" kulunud mustriga M+S või ka suverehvid. Selline kulumine tekib sageli esirehvidel, mis suure osa oma elust ei sõida sirgjoones. Kui rehvi servades mustri iga klotsi üks serv on järgmisest märgatavalt kõrgem või madalam, võib see teha nii kõva müra, et seda on vabalt võimalik laagri undamiseks pidada. Wink
Vasta
#37
(24-04-2021, 08:07 PM)Sm. Västrik Kirjutas: Hei, Lihtsalt ütlen, et eriti kõva lärmi teevad "kuusepuuks" kulunud mustriga M+S või ka suverehvid. Selline kulumine tekib sageli esirehvidel, mis suure osa oma elust ei sõida sirgjoones. Kui rehvi servades mustri iga klotsi üks serv on järgmisest märgatavalt kõrgem või madalam, võib see teha nii kõva müra, et seda on vabalt võimalik laagri undamiseks pidada. Wink

Õige meeldetuletus!
Vasta
#38
Tervitus taas, hetkel siis järgmised probleemid:
Käigukast- käigud ei lähe sisse ja ei tule välja. Räägivad et mingi õlilekke probleem. Lammutuses uus kast koos survelaagriga 150 eur aga kas keegi teab kui kulukas võiks olla vana kasti remontida või kus selle remonti on mõistlik küsida?
Kuskil Vändras vist oli mingi firma mis taastab kaste? v kes mida sellest teab.
Kui ma võtan lammutusest uue kasti kas on võimalus sinna ka 4 käigulise asemel 5 käiguline sokutada?
Samas läbisõidud on juba ju suured ja ega ma lammutusest ostetud kastiga ka ju garantiid ei saa, ja tõenäoliselt vajaks pikemas lõikes ka uus kast vb hooldust, seega lihtsam oleks ehk ikkagi vana remontida? Samas taravaraks võiks ju olla midagi.
Üks pihusti toru andis ka otsad, kas lihtsam on hakata uut otsima või tasuks küsida lammutusest v saab sinna lasta kuskil uue teha vms?
Kui üks läks- kui suur võimalus on et läheb ka mõni järgmine? vb peaks varuga muretsema ?
Vasta
#39
Tervitus, kas kellegil on midagi rääkida salongi ventikast. Ühel hetkel lõpetas töötamise. Kaitse korras. Mingil ajal jälle hakkas tööle korra aga siis kadus jälle ära. VB mingi lihtne probleem. Ma ise arvan et ventikaga muidu korras aga vb mingi kontakti viga vms.
Vasta
#40
(26-10-2021, 07:53 PM)MysteryGif Kirjutas: Tervitus, kas kellegil on midagi rääkida salongi ventikast. Ühel hetkel lõpetas töötamise. Kaitse korras. Mingil ajal jälle hakkas tööle korra aga siis kadus jälle ära. VB mingi lihtne probleem. Ma ise arvan et ventikaga muidu korras aga vb mingi kontakti viga vms.

Üldiselt ventika harjad lihtsalt kulunud...
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  A 200 Avantgarde Karl 2 504 24-06-2023, 09:29 PM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  E 200 Special Edition jeha 11 5,315 21-05-2008, 06:26 PM
Viimane postitus: marek



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne