Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W223 sisu tutvustus
#1
Keda huvitab, kuhu MB liikunud on siis siin asjalik galerii:
https://www.motor1.com/news/439063/2021-...-revealed/
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#2
Uus head up tundub äge, augmented reality navigatsiooni liikumine sinna on mõistlik.

Natuke viriseks füüsiliste nuppude vähesuse üle, aga see vist tänasel päeval paratamatus, et kõik asjad ronivad igal pool puutepatjade ja ekraanide peale.

Nagu kuskilt silma jäänud, siis uus S saab ka E-active body controli 4matic mudelitele mis on väga tervitatav, antud hetkel kasutuses olev GLE on tänu sellele igast asendist mugavam masin sõita kui tootmisest maha minev W222 tavalise airmaticuga.
Vasta
#3
Istmed ja uksed on ilusad. Kohe üldse ei meeldi need välja punnitavad paksud telekad igal pool. Jätab mulje, nagu oleks hiljem lisatud. Süvistatult oleksid asjad kenamad. Tagaistmel ja juhikohal tekib kange tahtmine ekraanilt ümbert kinni võtta ja aknast välja visata. Keskkonsool on veel enamvähem. Õnneks pole mul nii palju raha, et seda jubedust üldse taluda saaksin Smile
Eriti nõme on see, et 10 aasta pärast on need ekraanid nagu mingid hangunud vidinad võrreldes selle aja telefonidega. Rääkimata sellest,m et ükski neid ei ole suuteline võimeline elama uunikumiks. Wifi ja android süsteemid võibolla sellisel kujul enam ei toimigi.
Asi on maitses, aga mulle meeldib see rohkem :Maybach 6

Suurimad sõbrad: relakas, keevitus, pahtel,
Vasta
#4
(15-08-2020, 11:50 AM)Indrekno Kirjutas: uus S saab ka E-active body controli 4matic mudelitele mis on väga tervitatav, antud hetkel kasutuses olev GLE on tänu sellele igast asendist mugavam masin sõita kui tootmisest maha minev W222 tavalise airmaticuga.

Ilmselt oli uus GLE liiga mugav ja pidi karistuseks S klassile loovutama E-active body controli.
(Arvestades esimest GLE kupeed, siis oli maine parandamine vajalik kindlasti)

https://www.autoblog.com/2021/03/15/merc...y-control/
Vasta
#5
EQS võrreldes tavalise S klassiga meeldib salongi poolest rohkem, kuigi ma ei saa öelda, et mulle see uus S klass ei meeldi.
Eelistaks ka siiski rohkem nuppe. Kogu idee vist selle ekraanilahenduse taga on täielik automatiseeritus. Seadistad kõik paika ja sõidad. Kas Mercedes mitte ei pakkunud ka juba Teslale sarnast lahendust, kus navigeerimisel ennetab kuhu soovite suunduda. Hommikul tööle ja õhtul koju.
Küll aga häirib mõtteviis, kus mugavusteenused, lahendused on lukustatud tarkvaraga. EQS, tagarataste pööramine, standard oli seal 4kraadi juures ja makstes rohkem, saab 10kraadi, tagumiste rataste pööramist.
Audi läks oma dünaamiliste lasertuledega sama teed. Pakuvad lausa kuutasuga rentimise võimalust.

https://youtu.be/_uI_hWmVCjo
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  c126 sisu sedaanile secman 0 1,982 31-03-2016, 08:59 PM
Viimane postitus: secman



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne