Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
320CDI eelsoojenduse tuli põleb
#1
Peale külmalt käivitumist (käivitub raskelt) põleb veel tükk aega eelsoojendusküünalde tuli. Küünalde või eelsoojendusmooduli viga ei näita. Kas see soojendusküünalde tuli viitab mingile veale või on see normaalne?
Auto on 2007 ML
Vasta
#2
Millega vigu vaadati? Üldjuhul viitab põlev küünalde tuli mitte töötavale küünlale. Kontrolli küünlad üle, seda lihtne teha.
RENTIDA THULE KATUSEBOX! Diagnostika. Autode elektroonika remont. Webasto diagnostika/remont. Auto konditsioneeride kontroll/survestamine/täitmine. Tel. +3725145023 Puksiirabi +37255558678
Vasta
#3
(03-12-2020, 11:48 AM)meego Kirjutas: Millega vigu vaadati? Üldjuhul viitab põlev küünalde tuli mitte töötavale küünlale. Kontrolli küünlad üle, seda lihtne teha.
Mingi kõige tavalisema testriga lugesime vigu. Eelmise generatsiooni ML'il näitas kohe kui mõni küünal katki oli. Mismoodi on kõige otstarbekam küünlaid kontrollida seda tüüpi masinal?

Vasta
#4
Multimeetriga küünalde relee pistikust.
RENTIDA THULE KATUSEBOX! Diagnostika. Autode elektroonika remont. Webasto diagnostika/remont. Auto konditsioneeride kontroll/survestamine/täitmine. Tel. +3725145023 Puksiirabi +37255558678
Vasta
#5
Lambiga on kindlam tulemus. Samas nad mõnikord põlevad lühisesse ja põletavad relee ka maha. ????
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#6
(03-12-2020, 03:05 PM)Laur Kirjutas: Lambiga on kindlam tulemus. Samas nad mõnikord põlevad lühisesse ja põletavad relee ka maha. ????
No mistahes juhtmooduli või küünla rike peaks ju kohe veakoodi tekitama. Samuti paar rikkis küünalt ei tohiks oluliselt käivitamist segada. Panen õhtul testri külge, vaatasin, et korras küünalde takistus peab 0,4 oomi olema.

Vasta
#7
Multimeetriga näed ära katkestuse ja lühise. Seda, kas normaalse takistusega küünal reaalselt kuumaks ka läheb, paraku ei näe. Samuti ei pruugi multimeetrile ilusa näidu andnud halb ühendus reaalset voolutugevust läbi lasta (siin on pirn parem).

Samuti ei tähenda katkestus ja lühis tingimata küünla riket, sama hästi võib ka juhe nöökida.

Aga kiireim kontroll käib tõesti relee pistikust mõõtes.

Piiripealse kulumisega mootor miinuskraadidel ilma küünaldeta ei lähe. Tihe mootor läheb, kuigi aega võtab rohkem ja alguses ka puiterdab/suitseb.
Vasta
#8
Mõõtsin oommeetriga, 1 või heal juhul 2 küünalt näitavad 0,4 oomi, üks on katkestuses ja üks 0,2 oomi. Huvitav, et mootori vigu lugedes küünalde viga ei näita.Eusa_angel
Vasta
#9
Ehk üks või kaks küünalt on loodetavasti korras, üks kutu ja üks kahtlane. Aga järelejäänud kaks - 320 CDI on ju kuuesilindriline...
Vasta
#10
(04-12-2020, 10:34 AM)v6sa Kirjutas: Ehk üks või kaks küünalt on loodetavasti korras, üks kutu ja üks kahtlane. Aga järelejäänud kaks - 320 CDI on ju kuuesilindriline...
Ülejäänud 2 on enamvähem korras, ehk siis miski 0,5-0,7 oomi. Tundub, et moodul on ka rikkis, vähemalt ainsa lammutamiseta ligipääsetava küünla peale toidet küll ei tulnud kui süüde sisse panna. See oli muidugi ka see 0,2 oomine.

Vasta
#11
V6 on küünalde relee tüüpviga, endal läks ka vahetusse. Uus varuosa on muudetud ning natuke teise kujuga, väidetavalt ei pidanud enam probleemne olema. Ja küünlad loomulikult BERU.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  ML 320CDI 2008a W164 piduritule probleem kqzz 6 7,834 04-03-2021, 06:27 PM
Viimane postitus: Zlang
  Kuna tuli Harman Kardon Logic 7 G-klassile (G55)? nostromo 0 2,751 09-10-2019, 06:29 PM
Viimane postitus: nostromo
  SRS tuli, sensormati bypass killer666 6 5,994 01-01-2018, 02:33 PM
Viimane postitus: killer666
  ML Airbag'i tuli põleb ferdinand 4 5,474 02-10-2014, 05:32 PM
Viimane postitus: väikemees
  ML 320cdi 2007 õlileke rewo 12 13,737 27-09-2013, 09:58 PM
Viimane postitus: rewo
  W163 270CDI EPC tuli armatuuris ??? rolka 2 4,916 18-06-2013, 10:58 AM
Viimane postitus: v6sa
  Tuli armatuuris BAS ESP ML400CDI ´02a. Janno 5 7,043 20-04-2010, 11:05 PM
Viimane postitus: Sulo



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne