Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vaese mehe G55 e 2007 Range Rover L322 4.2 V8 Supercharged 291kW
#1
4.2 V8 Supercharged (Jaguar AJ-V8)
291kW
395hj
560Nm
0-100km/h: 6.5sek
6-speed ZF 6HP automaatkast
"Buckingham Blue Metallic" huvitav tumesinine/pea must metallikvärv

269.752km
TÜV 3/2021
VIN: SALLMAM347A255244
Reg: 811BNZ

Niisiis sai oma 2007 CL500 suht odavalt ära antud 12.900€ kuna tekkis oktoobris Silberis 1 tumesinine 2007 G55 müüki millel küll meeletu ls 427.000km kuid samas 100% Silberi ajalugu ning hooldustega poldud koonerdatud (mh 2a tagasi raamivahetus).

Alguse hind 37.900€ just ostma ei kiirustanud kuna proovisöidul illmnes ikka mitu roostemulli. Alles kui detsembri alguses hind järsku 32.900€ peale lasti sai enda auto hind ka alla lastud.

Loomulikult üritasin hinda veel 30 ligi painutada millega esialgu isegi nöus oldi aga siis meelt muudeti. Tegin pakkumise 31.000€ millele aga vastust ei tulnud. Ja nii ta vindus kuni enne Jöule vist 20.12. reede öhtul tekkis märge "Broneeritud" ja esm. ta maha oligi vöetud.

Mobiles vähegi normaalsemad isendid 40-45K mis isegi huvi korral oleks keeruline olnud kuna 2-3p aega pole Saksamaal seigelda (saksa keelt ei valda mis tundus vähemalt könede pähjal takistus kuna sakslased väga i.k. ei taha rääkida miskipärast) ning samas tekkis vöimalus osta parklakoht mida seni aastaid üürinud.

Nii saigi hetkel parklakoha kasuks otsustatud ning pärast seda oleks hammas ehk kuidagi veel G270 peale hakanud aga 115kW ei tundunud eriti ahvatlev pärast 368kW omamist.

Nii saigi pilk mujale pööratud-vaatasin isegi elus esimest korda selliseid asju nagu x5, Q7, Touareg, Cayenne aga minule jäid nad möistmatuks-eelköige mittemidagiütleva välimuse töttu.

Nii saigi Range Roveri maailma enda jaoks avastatud.

Oli plaanis osta 2012 Range Rover Sport facelift 3.0 diisel V6 188kW 8k autom.:

https://www.auto24.ee/used/3310404

aga Land Roveri foorumis ei soovitatud:

-Sporti kuna pidi 10x rohkem lagunema kui "päris" suur Range Rover
-ega uuemat kui 2002-2006 BMW 3.0 R6 130kW diisliga isendit kuna al. 2007 diislid Citroen-Peugeot koostöös ning palju probleeme ölipumpadega, nukkvöllidega jne.

Seega jäi söelale "päris" suur RR ja otsisin:
2006-2009 4.2 Supercharged 291kW
2009-2012 5.0 Supercharged 375kW


millest tehti pakkumine 2007 4.2 SC osas millel siis Jaguari AJ-V8 mootor mida kasuati nt ka XKR-il jne.

Määravaks sai et oli korralikult (viimase omaniku poolt Imedepöllus) hooldatud naisterahva auto.
Uuena Eestist ostetud ja mina 4. omanik.

Sai tehtud Viimsis Eriala OÜ ÜV punktis ka ÜV ilma ühegi märkuseta.

Meeldib:

-SUURUS-nii pluss kui miinus.
Söita on äge kuid parkida mitte niiväga kuna mu parklas vähemalt 200 betoonposti.
5.17m pikk vs G55 4.68m e 49cm pikem!

-KIIRENDUS 6.5sek ka päris tore sellise suure paadi kohta kuigi G55K 5.5s vastu ei saa aga hinnavahe ka 4-5x.

-ÖHKVEDRUSTUS mönusalt pehme. G55 oli tank vörreldes sellega.

-Harman Kardon Logic 7 heli.

Kuna aastane ls 3000-4000km siis mind bensukulu ei huvita väga.

MIINUSEKS seni veidi VANAMOODNE AV pool-kuigi touch-screen siis meenutab 80'ndate videomänge pigem.

Eks näis kuni temast ära väsin aga esialgu plaanis 2-3a söita kuni G55 taas reaalsem.

Hetkel paar müügipilti:
[Pilt: 98282-1.jpg]
[Pilt: 23742-2.jpg]
[Pilt: 33226-3.jpg]
[Pilt: 89787-4.jpg]
[Pilt: 43572-5.jpg]
Vasta
#2
Numbri tähed on vähemalt nagu Benz Smile

Äge ikka! Hoia siis kursis, kuidas on omada?
MB 200T D, S123, 1983. a. 2.0, 44kW, diisel
Instagram: mb_s123
www.rxoptika.ee
Vasta
#3
See audi/video pool on ka uuematel paras jama. Toimib aga võiks mugavam olla kasutada.
Vasta
#4
Isegi sellise kerega RR omanud ja lust oli sõita.
Õnnestus sellega üks metssiga alla ajada, nagu jänes oleks alla jäänud, niivõrd massiivne on.
Palju õnne ja edu masinaga.
Vasta
#5
Jep AV loogikast pole veel aru saanud paari söiduga-ikka peab süvenema-sama aasta CL500 ei anna vörrelda-ülimugav kettaga ja GPS isegi toimis täiesti normaalselt.

Massi tal on töesti omajagu tühimass 2622kg

Registrimass (kg) 3100
Tühimass (kg) 2622
Kandevõime (kg) 478
Autorongi mass (kg) 6600
Lubatud piduritega haagise mass (kg) 3500
Lubatud piduriteta haagise mass (kg) 750
Pikkus (mm) 5171
Laius (mm) 1956
Kõrgus (mm) 1988
Vasta
#6
Korralik vanakooli RR :thumbsup
See 427000km G55 läks ära 29000€ eest, huvitav, et 31000€ eest sulle anda ei tahetud. Aga kurvastamiseks pole põhjust, see on tihe esinduse külaline, tänagi oli sees, mingid elektroonikavead küljes. Ise tassin selle 2004 aasta G55 oma hoovile, tehti pakkumine millest ei olnud võimalik keelduda.
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe 
Vasta
#7
Hmm, see siis töesti huvitav keiss et minu 31 ei sobinud aga 29 sobis. Minuteada vöeti ta veel liisingusse ka.

Ok ega selline ls Eestis töesti naljaasi pole.

Mis siis 2004 musta pakkumiseks tehti löpuks? Ta vist 3 vöi 4 aastat seal seisnud-alatasa nad ka parandasid seda-tihti oli töökojas näha.
Tore et vähemalt päästad-sellised autod ei vääri sellist kohtlemist. Tehnika hea kuid nokitsemist jagub.
Vasta
#8
Mis siis 2004 musta pakkumiseks tehti löpuks? Ta vist 3 vöi 4 aastat seal seisnud-alatasa nad ka parandasid seda-tihti oli töökojas näha.
Tore et vähemalt päästad-sellised autod ei vääri sellist kohtlemist. Tehnika hea kuid nokitsemist jagub.
[/quote]

Hind tehti selline, et isegi peaaegu ühtegi diislit ei saa selle eest täna auto24-st.
Sealjuures on ühes sinu postituses loetletud vigadest üsna mitmed kõrvaldatud tänaseks. Aga nokitsemist jätkub sellegipoolest.
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe 
Vasta
#9
Range Rover müügis-tahan siiski G55:
https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=3443455
Vasta
#10
(10-11-2020, 08:02 PM)nostromo Kirjutas: Range Rover müügis-tahan siiski G55:
https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=3443455

Sõitsid ka ikka sellega ?

SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe 
Vasta
#11
(11-11-2020, 03:23 PM)secman Kirjutas:
(10-11-2020, 08:02 PM)nostromo Kirjutas: Range Rover müügis-tahan siiski G55:
https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=3443455
Sõitsid ka ikka sellega ?

269 752 > 269 000 = -752 km ROFL

Vasta
#12
Ei mäleta mis täpne ls oli-vast 270.000 siis. Ei jöudnudki söita kui 2-3x kuna koroona tuli peale ja enamus ajast Soomes.

Auto on korralik-aastaid enne mind naisterahva kasutuses ja hooldatud regulaarselt Imedepöllus.

Uued Michelin 20" naastud ja uus AGM aku.

Märtsis läbis ülevaatuse ilma ühegi märkuseta.

Vördlusena vöin öelda et Range on palju mugavam, vaiksem ja suurem, G on robustsem ja väiksem.
Vasta
#13
Huvi pärast küsin, miks kuulutuses rõhutatakse, et auto oli naisterahva igapäevakasutuses?
Täpne sõnastus on selline:
Auto väga mugav ja suurepärases korras kuna olnud enne mind aastaid naisterahva igapäevakasutuses kes hooldanud regulaarselt Imedepöld OÜ-s mille kohta ka arved.

Vasta
#14
No tegemist oli äärmiselt korrektse naisterahvaga kes lasi autol alati köik kohe korda teha kui väiksemgi viga ilmnes.

Polnud plaanis üldse RR osta kuid pärast antud isendi nägemist ja kohtumist tundus ost turvaline. Ei pidanud selles osas kahetsema-lihtsalt pole minu maitse.

Auto seisis pärast koroona muutumist pandeemiaks ja piiride sulgemist alates 13.märts kuni suvepuhkuseni august 5 kuud ning pärast aku laadimist käivitus ja söitis endiselt ideaalselt ilma ühegi veata.

Nüüd avanes vöimalus taas G55 poole vaadata.

Vasta
#15
RR müüdud 2.1.2021

Asemele tuli G55-ehk sellest varsti ka teema.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne