Postitused: 62
Teemad: 17
Liitus: Jul 2008
Maine:
0
Kas võib antud sümptomite korral kahtlustada vaakumileket? Erinevaid netiteemasid sirvides tundus kõige reaalsem.
1.Tühikäigul veidike vahel töötab ebaühtlaselt, eriti soojema mootoriga.
2. Püsikaga sõites kiirus õige pisut kõigub, spidoseier ei liigu, samuti tahho nähtavalt, kuid on tunda. Niisama sõites ei tunne kõikumist
3. Teatud pööretevahemikus vahetab käiku kolksuga nõksuga
Kesklukk ja tuleregulaatorid toimivad jne.
On mingeid sümptomeid mida veel jälgida?
Testimiseks parim variant mis leidsin on nö. suitsugeneraator pidurivõimendi torusse suunata ja hakkata otsima, et kus suitsu, seal leket.
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Võib olla aga ei pruugi.
Arvesta, et vaakumsüsteemi survega kontrollides ei tule kõik lekked välja. Töötab u rõhk valepidi.
Ainus kindel viis on ahelhaaval manomeetriga vaakumpumbaga. No keeletest aitab ka: imed suletud ahela keeleotsa külge ja see ei tohi mõne sekundiga lahti kukkuda.
Püsikas on elektriline ja seda vaakumimured ei mõjuta rohkem, kui mootori ebaühtlase töö kaudu.
Postitused: 62
Teemad: 17
Liitus: Jul 2008
Maine:
0
Kuna niisama gaasipedaaliga sõites pole mootori töös anomaaliaid tunda ühtlasel maanteekiirusel, kas siis võib lihtsalt ka olla mingi anomaalia kiirusehoidja endaga?
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Igasugused anomaaliad on nii vana tehnikaga võimalikud.
Sel on ABS? Või saab püsikiirus oma kiiruseinfo spido tagant?
Mis karwa/lõhnaga on käigukastiõli?
Postitused: 62
Teemad: 17
Liitus: Jul 2008
Maine:
0
19-08-2020, 12:53 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-08-2020, 01:26 PM ja muutjaks oli alambe.)
Abs on olemas ja toimib./ Samas neti info järgi, kui pole ASRi siis ikka kiirus trossiga kuni 95 aasta mudelini ja cruise saab infi spido tagant trossil olevast andurist.
Asjad mis olen veel märganud:
1. Püsikaga s90-110 ga sõites siis see econ seier kergelt liigub
2. Kuni 50kmh kiiruseni spidoseier ka kergelt võbeleb vahel / erinevaid foorumeid lugedes tundub, et see põhjustab tihti cruise tõmblemist
Kastiõli on ilus punane ja on atf lõhnaga. Mingit sodi ei paista ja kärsahaisu ka mitte
Eks peab elimineerima kahtlused, ehk uus spidotross, igaksjuhuks küünlad, tühikäigu mootor puhastada ja kasti uus õli ja filter ning siis vaatama , mis mõjus, mis mitte. Hetkel aga puhkama ja septembris teeb asjad ära.
Postitused: 62
Teemad: 17
Liitus: Jul 2008
Maine:
0
Eks katsetan selle trossi asja ära ja kui see ei aita, siis kontrollin neid külmjooteid, olen ka seda foorumi teemades lugenud samuti aga arusaanud, et väljendub kas siis mittetoimimises või toimimises mõningane aeg ja siis kiirusehoidja töö katkemises ja mingi aja pärast jälle toimimises jne. Annan kindlasti tulemustest teada.
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
22-08-2020, 09:21 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-08-2020, 09:23 AM ja muutjaks oli hents99.)
Püsikiiruse mootor(selline imelik otsetõlge nüüdisajal on vist “aktuaator”) on ilmselt kulunud ja tekkinud nn tühimik alasse, kus kõige rohkem liikumist (nagu roolikarp)...
Mina olen aegajalt reguleerinud lõtkusid hoovastikus vähemaks ja püsika mootori teise algasendisse.
Kogu see mehaanika on üpris lihtne, kui käsipidi kallale minna ja samal ajal kaasa mõelda, et miks see ja teine miskit teeb. Või teeb valesti, või ei tee üldse midagi.
Postitused: 62
Teemad: 17
Liitus: Jul 2008
Maine:
0
22-08-2020, 11:30 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-08-2020, 11:30 AM ja muutjaks oli alambe.)
Eks vaatan hoovastiku ja trossid jne ka üle.
Aga ta teeb seda tõmblemist-jõnksutamist pmtselt igal kiirusel. Väiksemal rohkem tunda suuremal vähem. Selle järgi võims see trossijutt foorumites täitsa tõele vastata. Mingi MB enda infolehekese leidsin ka selle kohta 210/124/126 mudelite kohta