Postitused: 180
Teemad: 41
Liitus: Sep 2006
Maine:
0
Tere.
Plaan soetada see 95a w140 vana S klass.Mida arvate sellisest isendist, või keegi vaatamas käinud? https://www.auto24.ee/used/3311421 Välimust on, rooste puudub.Häirib vähe see, et masin suvel toodud Jaapanist ja mnt lehepeal peal rsimene ülevaatus suht punane, hiljem läbitud.
Momendil siis talvekodus, plaan lasta ülevaadata vähe.
Imelik ka see, et 95a masinal ei ole parkimis andureid, ega ka sarvi.
Postitused: 1,361
Teemad: 157
Liitus: Apr 2012
Maine:
2
Auto on vana ja suur, elektronikat piisavalt, peab kontrollima kõike. Kui kõik korras, siis super pakkumine.
Räägin enda kogemusest. Olen kaks W140 taaastanud, mõlemad olid algselt päris ok korras (turul tol hetkel parimad valikud hinnapiiris kuni 6000€, käisin KÕIKI vaatamas). Ostetud taastamise eesmärgiga, et oleks hea toorik, mida on mõtet heaks saada. Ühe auto sisse läks 6500€, teise auto sisse läks 8500€, et kõik korras oleks
Ühesõnaga, W140 on selline auto, mida remontida ei ole odav ja kasutatud varuosade saadavus on suht raske. Tuled, klaasid, udukad, salongiosad, kereosad, moodulid, plokkid, jne. Seega, uuri põhjalikult mis on autol vahetatud ja remonditud müüja poolt. Kui eriti midagi tehtud pole, siis teed kunagi sina. Mis lisad toimivad, mis lisad ei toimi. Iga viga arvesta ca 300€ remondikulu. Kuluosad on kallid (kettad, klotsid, amordid, vedrud, rihmaliinid, mootorijuhtmestikud, salongidetailid, keredetailid, jne). Ma ei räägi kütusekulust ja tavahooldusest, ning rehvidest-velgedest, akudest vms
Kere seisukord on tähtis: kindlasti kontrolli kapoti all esitulede tagused katete all, samuti küljekarbikated maha ja vaata tungi ja tõstekohad. Tagauksed lahti ja võta lävepakud eest ära, vaata mis nende all toimub, pagasnikus katete all küljed, põhi seisukord, uste alused, tiivad, tagaluuk, jne. Kas on roostes või läbi, kas on originaal korras või juba taastatud-keevitatud. Kui need asjad on kontrollitud, järgmisena kas on roostet-mõlke-kriime kere nähtaval osal. Kui küsid suvalises värvitöökojas palju maksab W140 ülevärv, siis pakkumised algavad hinnaga 3000€. Ja selle hinna sees ei ole kere keevitust vms, jne.
P.S Lingil olev S on ilusa välimusega ja hea varustusega, tasub kindlasti uurida! Hind ka super, hetkel teine odavam W140 S500 turul (7000€-19900€)
Postitused: 1,761
Teemad: 200
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Konkreetsest autot pole näinud, kuid ÜV´s loetletud vigadest võib järeldada, et auto oli pikemalt seisnud Jaapanis. Paljud autoärikad (ei hakka nimesid nimetama) ostavad kokku mittesõitvaid autosid Jaapanist, millelel puudub grade ja lahter oksjoni lehel on ristiga läbi tõmmatud. Miks? Sest nende hind on väga odav. Olen saanud infot, et tavaliselt on viga bensu pumbas ja vanas akus ning auto saadakse tööle(mis ei tähenda ilmtingimata head seisukorda/sõidukorda). Mida aga ei arvestata on auto pikalt seismise mõju, sest tavaliselt seisavad need surnud pannid pikalt lageda taeva all, millele viitab sammaldunud kereosad.
Jõudes siis Eestise/Läti küüritakse masin puhtaks, puhutakse eluhing sisse ja müüki ta läheb. Ärikas saab oma paartonnise kasumi, ostja aga keskmise hinnaga auto, mis vajab tõenäoliselt korraliku investi. Mida inimesed tihti aru ei saa on tõsiasi, et kui surnud panni hind on 200 000 yeeni ja sõitva arvel oleva masina hind 500 000 yeeni siis teisendades hinnad eurodesse teeb see hinnavaheks 2500 eur. Kui osta auto, mis on Jaapanis veel arvel tähendab, et suure tõenäosusega on tal kriitilised sõlmed korras. Jaapanis tehtakse ÜV iga 2 a tagant ja väidetavalt kontrollitakse autosid põhjalikumalt kui meil.
Siin soovitus, et kui keegi tahab osta Jaapanist tulnud autot vahendaja käest siis nõudke auction sheet´i , mis muidugi ei välista dokumendi tuunimist vahendaja kasuks...
aga kõige parem kui ostate ise otse oksjonilt, saate 2-3 k odavamalt kätte.
Ja muidugi mainin seda, et Jaapanist auto toomisel pole kindlasti kõik must ja valge...igal asjal on olemas erand ja võib ka mitte sõitva auto saada vähese vaevaga väga kobedaks tükiks....aga tuleb arvestada sellega, et sellist rõõmu te ei näe ostes auto vahendaja käest, sest tema määrab juurdehindluse.
Juhul kui on kellelgi plaanis seda autot vaatama minna https://www.auto24.ee/used/3249978
Siis ärge kulutage on väärtuslikku aega. Müüja jutt väga ilus aga tegu täpselt ülalpool kirjeldatud stsenaariumiga. Pildid tehtud samuti kavalalt, kus defetke pole näha ja auto jätab pildi peal viisaka mulje.
Mõtlesin, et vaatan üle ennem kui oksjonipõrgusse sukeldun.
Lihtsam on öelda, mis selle auto puhul head oli - nahksisu.
1) Auto sitasti ülevärvitud ja mitu detaili eri ajal
2) Tagaosa pahtli all- rooste hakkas paistma
3) Salongis katkised detailid
4) Pagasnikus oli ka mõni polster puudu ja tundus olevat mõne kodutu elupaik
5) Mootoriruum oli suure sitakihi all(seda võiks võtta nii plussi kui ka miinusena aga antud konktekstis pigem miinusena)
Auto üldmulje on üsna õnnetu ja selle reaalne hind oleks kuskil 4-5 k ringis, kuigi ma ei soovitaks üldse sellist osta.
Kuldreegel : Osta korralik auto, läheb lõppkokkuvõttes vähem maksma.
Postitused: 74
Teemad: 6
Liitus: Oct 2016
Maine:
0
(22-01-2020, 10:21 AM)HotPapa Kirjutas: Konkreetsest autot pole näinud, kuid ÜV´s loetletud vigadest võib järeldada, et auto oli pikemalt seisnud Jaapanis. Paljud autoärikad (ei hakka nimesid nimetama) ostavad kokku mittesõitvaid autosid Jaapanist, millelel puudub grade ja lahter oksjoni lehel on ristiga läbi tõmmatud. Miks? Sest nende hind on väga odav. Olen saanud infot, et tavaliselt on viga bensu pumbas ja vanas akus ning auto saadakse tööle(mis ei tähenda ilmtingimata head seisukorda/sõidukorda). Mida aga ei arvestata on auto pikalt seismise mõju, sest tavaliselt seisavad need surnud pannid pikalt lageda taeva all, millele viitab sammaldunud kereosad.
Jõudes siis Eestise/Läti küüritakse masin puhtaks, puhutakse eluhing sisse ja müüki ta läheb. Ärikas saab oma paartonnise kasumi, ostja aga keskmise hinnaga auto, mis vajab tõenäoliselt korraliku investi. Mida inimesed tihti aru ei saa on tõsiasi, et kui surnud panni hind on 200 000 yeeni ja sõitva arvel oleva masina hind 500 000 yeeni siis teisendades hinnad eurodesse teeb see hinnavaheks 2500 eur. Kui osta auto, mis on Jaapanis veel arvel tähendab, et suure tõenäosusega on tal kriitilised sõlmed korras. Jaapanis tehtakse ÜV iga 2 a tagant ja väidetavalt kontrollitakse autosid põhjalikumalt kui meil.
Siin soovitus, et kui keegi tahab osta Jaapanist tulnud autot vahendaja käest siis nõudke auction sheet´i , mis muidugi ei välista dokumendi tuunimist vahendaja kasuks...
aga kõige parem kui ostate ise otse oksjonilt, saate 2-3 k odavamalt kätte.
Ja muidugi mainin seda, et Jaapanist auto toomisel pole kindlasti kõik must ja valge...igal asjal on olemas erand ja võib ka mitte sõitva auto saada vähese vaevaga väga kobedaks tükiks....aga tuleb arvestada sellega, et sellist rõõmu te ei näe ostes auto vahendaja käest, sest tema määrab juurdehindluse.
Juhul kui on kellelgi plaanis seda autot vaatama minna https://www.auto24.ee/used/3249978
Siis ärge kulutage on väärtuslikku aega. Müüja jutt väga ilus aga tegu täpselt ülalpool kirjeldatud stsenaariumiga. Pildid tehtud samuti kavalalt, kus defetke pole näha ja auto jätab pildi peal viisaka mulje.
Mõtlesin, et vaatan üle ennem kui oksjonipõrgusse sukeldun.
Lihtsam on öelda, mis selle auto puhul head oli - nahksisu.
1) Auto sitasti ülevärvitud ja mitu detaili eri ajal
2) Tagaosa pahtli all- rooste hakkas paistma
3) Salongis katkised detailid
4) Pagasnikus oli ka mõni polster puudu ja tundus olevat mõne kodutu elupaik
5) Mootoriruum oli suure sitakihi all(seda võiks võtta nii plussi kui ka miinusena aga antud konktekstis pigem miinusena)
Auto üldmulje on üsna õnnetu ja selle reaalne hind oleks kuskil 4-5 k ringis, kuigi ma ei soovitaks üldse sellist osta.
Kuldreegel : Osta korralik auto, läheb lõppkokkuvõttes vähem maksma.
On sul kogemust öelda, mis võiks olla seisma jäetud auto kriitiline piir- 2a, 3a, 10a? Loomulikult ei saa seda 1:1 öelda, aga kui mõeld nt lageda taeva all, ilma kateteta jne..
Postitused: 1,761
Teemad: 200
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Seda mina ei oska öelda, kus see piir jookseb. Olen vaid jälginud oksjonitel olevaid masinaid ja paljudel neist on korralik ajalooline kiht peale tekkinud. Samuti tuleb mõelda selle peale, miks auto seisma jäi? Põhjuseid võib olla mitmeid alustades auto kulukast korda tegemisest Jaapani ÜV läbimiseks.
Postitused: 1,761
Teemad: 200
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Postitused: 3,806
Teemad: 284
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
700€ on sisuliselt Lorinser velgede ja metallist gabariidivarda hind. Auto tuli siis pealekauba. Samas vöib vaid varuosadeks sobida.
Postitused: 1,080
Teemad: 14
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
(22-01-2020, 07:50 AM)Preda Kirjutas: Imelik ka see, et 95a masinal ei ole parkimis andureid, ega ka sarvi.
Võib järeldada, et matsu teinud. Kas sarved või parkimisandurid peavad ikka olema. Muidu ei suuda selle masinaga tagurdada, taguotsa kusagilt näha pole, kui just ust lahti ei tee.
Vaata, auto24 oli mingi vin koodi järgi ajaloo kontrollimine mõne euro eest...proovi.
"vahetatud 8x süütepoolid ja pidurivoolikud" - imelik, et torusi ei mainita. Pigem lähevad torud rooste kui voolikud hapuks. Ja miks pidi kõik süütepoolid vahetama...?
Postitused: 707
Teemad: 85
Liitus: Jul 2006
Maine:
6
Tere,
Offtopic, kui tasub siiski mainida, et alates märtsist 1995 sai w140 elekroonilised parkimisandurid, kuid need olid standardvarustuses vaid V12 mootoriga autodel. Samal ajal kadusid kõigil mudelitel tagatiibadelt tiivast välja sõitvad vardad ja seega ei olegi kõigil selle kerega autodel alati parkimist abistavat lahendust. Tõsi - kuna antud auto oli S600, pidanuks tema puhul andurid siiski standardvarustuses leiduma.
Parimate soovidega,
Tauno
Postitused: 3,806
Teemad: 284
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
auto24 söiduki andmete päring REG NR +VIN alusel (millal ja kust Eestisse + kogu Eesti TÜV ajalugu, omanikuvahetused jne):
https://www.auto24.ee/ostuabi/?t=soiduki-andmete-paring
Postitused: 8,236
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(22-01-2020, 11:16 AM)mbw204 Kirjutas: ...
On sul kogemust öelda, mis võiks olla seisma jäetud auto kriitiline piir- 2a, 3a, 10a? Loomulikult ei saa seda 1:1 öelda, aga kui mõeld nt lageda taeva all, ilma kateteta jne..
Jaapani olusid ma ei tea. Aga olles ise hukanud oma rumaluse ja ihnsuse tõttu ära paar omal ajal paljulubavat toorikut, siis heinamaal seisev auto on poole aasta jooksul saanud alt niiskusekahjustuse, kahe aasta jooksul on kahjustus hukanud ära katmata metalli. Viie aasta järel pole peale plasti ja valudetailide enam midagi võtta. Kui on kaetud umbselt kilega, siis on kogu auto selleks ajaks utiil.
Katuse all säilib seni, kuni hiired plasti/kummi ära hukkavad. Korrosioon kuivas ja pimedas kaetud ruumis on väga aeglane.
Kruusa/afaldiplats on nende kahe vahel. Mida lagedamal kohal, kaugemal puudest-põõsastest ja kuivem, seda väiksem kahjustus. Aga 10 a platsi teeb ka korralikule autole palju kahju.
Postitused: 3,806
Teemad: 284
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
Seda mida teeb ca 3 aastat väljas Järve Silberi mändide all seismist saab igaüks ise vaadata:
https://www.auto24.ee/used/2429215
Postitused: 180
Teemad: 41
Liitus: Sep 2006
Maine:
0
Siinsete vastuste põhjal polnud pointi enam masinat üle vaadata, siis tühistasin masina ülvaatuse/kontrolli aja.Aga siiski jäi seest veits närima ja otsustasin masinale pilgu peale visata.Leppisin aja kokku, aga jõudsin kohale tunduvalt hiljem, siis polnudki enam aega seal eriti midagi vaadata, veel vähem sõita.
Väljast/seest paistis viisakas, kaane vahelt veits immitses õli 1 kohapealt.Mootori plokk oli mingi kollaka laki taolise kihi all, mis osaliselt koorus(vist vanadel masinatel kaetigi sellega üle)
Kahjuks aega oli vähe ja ei jõudnud käimagi panna, kuna teisel oli tööaeg juba läbi ja tahtis koju minna.
Postitused: 797
Teemad: 58
Liitus: Aug 2006
Maine:
4
(24-01-2020, 05:49 PM)nostromo Kirjutas: Seda mida teeb ca 3 aastat väljas Järve Silberi mändide all seismist saab igaüks ise vaadata:
https://www.auto24.ee/used/2429215
Käisin ükspäev sellega kimamas, iluvigu leidub, aga on ka konkurentsult soodasaim Euroopas müügisolevatest, järgmine alles 37000€ + toomine ja ei ole ka teada kas ja kui palju parem on.
Tehnika on sellel igatahes norm, käib edasi nagu metsaline.
Ma teda muidugi 3 aastat tagasi ei näinud, ega oska seepärast kommenteerida mis need männid temaga teinud on.
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe
Postitused: 3,806
Teemad: 284
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
26-01-2020, 11:24 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-01-2020, 11:28 AM ja muutjaks oli nostromo.)
Kui Mobilet igapäevaselt jälgida siis on nt olnud ka 2008 uuema sisuga 37-38.000€, nii valge kui mustana. Iga kell maksaks 5000€ rohkem uuema sisu ja korralikuma isendi eest. Nt Bi-Xenonid juba 1100€/tk uuena ja paigaldati al. 9/2006 ning vanematele paigaldus keeruline kuna ei mahu füüsiliselt halogeenide pessa ning lisaks ei pruugi TÜV läbi saada.
Jah odav ta on kuid see on suhteline. Minumeelest vajaks juba kere ülevärvimist (3-4K).
Kast lükkas ennast foori taga seistes iseenesest D pealt N peale.
Salongis ikka parajalt iluvigu, ekraan väga nörga valgustusega jne.
Keda häirib, keda ei häiri. Mulle meeldib kui autod korras on.
Ainuke pos. asi oli töesti et käis üllatavalt erksalt edasi-minuteada on tal hiljuti vahetatud uued küünlad, süütepoolid jm süütesüsteem.
Minumeelest see 350kW isegi veidi erksamalt kui dets müüdud 430.000km 368kW 2007 sinine.
Käisin ka mölemaga proovisöidul.
Väljas kasutamata seismine hakkab pikapeale lihtsalt elektroonikale möjuma ja tekivad igasugu rumalad pisivead.
Eks igale asjale leidub ostja kuid antud isend juba 3 vöi rohkem aastat seisnud ja isegi kevadine hinnalangus 37.900->32.900 pole senini kaasa aidanud.
Antud isend sobib iseehitajale kel garaazh, oskused ja palju vaba aega.
|