Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mercedes w204 w212 c216 w221 küljepeeglite remont
#1
Peegliraamide üks vigadest mis tekib auto vananemisega on lahti oleku lõppasendist üle klappimine. Selle vea kõrvaldamiseks tuleb raam lahti võtta ning lõppasendi fiksaator tift uuesti liikuma panna. Kuna raam on originaalis mõlemast otsast kinni valsitud siis raami tagasi kokku panekuks tuleb kasutada uut hülssi koos seibiga. Uue hülsi koos seibiga saab vajadusel minult osta. Hetkel saadaval vähemalt +30 tk. Kui uue raami ostad on sama asi komplektis olemas, kuid eraldi ei müüda.

Täpsem video probleemsest peeglist enne,pärast!

https://youtube.com/watch?v=Dvh65ok2IVs

[Pilt: 20190720_165846.jpg]

[Pilt: IMG_20190707_225749.jpg]

[Pilt: 20190707_224315.jpg]

[Pilt: 20190706_202937.jpg]
Vasta
#2
Tundub, et mu omal vist määre otsas, aeg-ajalt krigisema hakand. Mis nende torude eest tahad?
Vasta
#3
Ei ole kinni valtsitud, hülsile on rõhuseib peale surutud.
Väga suure tahtmise juures saab selle eemaldada aga see eeldab jubedalt aega ja tahtmist.
Lihtsam on rõhuseib läbi hammustada näpitsadega.
See tsingitud hülss kipub ka rooste minema meie kliimas ja siis on seda roostelöga kõik vahed täis.
Tagasi panek on ka huvitav protsess, ise olen teinud nii, et kasutanud sobivas mõõdus padrunvõtmeid, üks ühelt poolt sellise mõõduga, mis hülssi alt toetab
ning teine sellises mõõdus, mis rõhuseibile täpselt ümber istub. Seda protsessi olen läbi viinud rahulikult kruustangide vahel.
Ja kui lahti võtta, siis tasub kõik ära määrida, k.a. klaasi mootori mehhanismid.

Aga tore on näha, et seda eraldi müüd. Ja kui see tegelt ka AISI on, siis seda parem! Originaal on tsingitud.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#4
(21-08-2019, 11:23 PM)marek Kirjutas: Tundub, et mu omal vist määre otsas, aeg-ajalt krigisema hakand. Mis nende torude eest tahad?

Et üks peegel ära remontida olen müünud siiani ühe poole remontkomplekti 40eur eest. üks komplekt sisaldab ühte toru ja kahte seibi. Kui huvi siis 56715828



(22-08-2019, 12:29 PM)Rolz Kirjutas: Ei ole kinni valtsitud, hülsile on rõhuseib peale surutud.
Väga suure tahtmise juures saab selle eemaldada aga see eeldab jubedalt aega ja tahtmist.
Lihtsam on rõhuseib läbi hammustada näpitsadega.
See tsingitud hülss kipub ka rooste minema meie kliimas ja siis on seda roostelöga kõik vahed täis.
Tagasi panek on ka huvitav protsess, ise olen teinud nii, et kasutanud sobivas mõõdus padrunvõtmeid, üks ühelt poolt sellise mõõduga, mis hülssi alt toetab
ning teine sellises mõõdus, mis rõhuseibile täpselt ümber istub. Seda protsessi olen läbi viinud rahulikult kruustangide vahel.
Ja kui lahti võtta, siis tasub kõik ära määrida, k.a. klaasi mootori mehhanismid.

Aga tore on näha, et seda eraldi müüd. Ja kui see tegelt ka AISI on, siis seda parem! Originaal on tsingitud.

Väike täpsustus, 221 ja 216 autode peegliraamid on tehasest tulnud mõlema variandina, nii valtsitud toru kui rõhuseibidega. Olen mõlemat korduvalt teinud ja näinud. Kui seibiga variant juba küljes siis korraliku jebimise peale saab seibi vajadusel tervena kätte aga see on aega nõudev protsess. Nagu ütlesid siis näpitsatega puruks hammustamine kiirem aga siis tekib probleem, et rõhuseibi pole võtta, neid originaalis eraldi tellida ei saa. Tellisin ise ühest saksa tehasest originaalile lähedase mõõduga seibid. Kuna pole standardmõõt siis minimum kogus mida sai tellida oli 1000tk. Erinevatel muudel mudelitel nagu w204 w212 on siiani kõik raamid tehasest tulnud valtsitud toruga. Kui peegliraam mis juba valtsitud hülsiga lahti võtta pole seda võimalik kinnitada rõhuseibiga, toru jääb lühikeseks. Youtube-is muidugi ka neid naljamehi kes keevitavad pingeall tagasi kinni Big Grin . Raami kokkupaneku protsessi kirjeldus sul väga õige, samamoodi ka ise seda teinud.
Torud on jh valmistatud parimast roostevabast torust mis Eestis saadaval. Testisin erinevaid torusi ning enamus nn roostevabad torud tegelikult tõmbavad roostekirme peale. Selle toruääre valtsimine muidugi ka omaette kunst, terastoru ju väga jäik olemuselt. Käisin paljudes metalli ettevõtetes kes valtsimisega tegelevad ning sain teada et neil masinad mis võimaldavad minimaalselt 30mm läbimõõduga toru valtsida. Peegliraami hülsi läbimõõt vaid 20mm. Nii sai siis vajalikud asjad ise treialil teha lastud.
Pole väga mõtet maksta 400eur. uue peegliraami eest kui saab kordades soodsamalt ise nokitsedes korda Wink

Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W124 spidoploki ja keskkonsooli valgustuse kaitsme ja potentsiomeetri remont. Laur 16 33,048 06-03-2016, 06:37 PM
Viimane postitus: janek126
  W124 salongipuhuri remont Alexitoo 15 17,739 15-01-2013, 11:36 AM
Viimane postitus: Alexitoo
  Mercedes Technical Training juhendid allalaadimiseks marek 0 4,257 26-12-2012, 04:02 PM
Viimane postitus: marek
  Nivooamortide remont S123 Heinar 1 10,325 11-10-2007, 01:57 AM
Viimane postitus: Heinar



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne