Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
clk w208 käigukasti mure
#1
Esimese generatsiooni clk 2.3 142kw kompressor, automaatkast hakkas jamama, Alguses ei vahetanud suvalisel ajal enam käike sõidu ajal ja siis piisas kui süüde korraks välja ja tagasi panna. Nüüd aga töötavad vaid esimene ja tagumine käik, mis lähevad mõlemad sisse kolksuga. Käsitsi vahetamine ei liiguta käike kuskile. Kuna asun Saaremaal, siis pole siin väga ka ühtegi asjaliku remondikohta võtta, kes teaks mida teeks. Kui kast on õhtul, siis on lihtsam romulast uus 722.6 kast ligi võtta, kui hakata seda vana lahkama antud sümptomite puhul? Korra proovisin ka liiter õli peale kallata, kuid selle kasutegur puudus.
Vasta
#2
Õlitaset ikka kontrollisid enne pealevalamist?
Mida auto ise kurdab?

Aga eks jõukamad mehed vahetavadki kaste vajadue tekkimisel.Rolleyes
Vasta
#3
Romulast sa ju ei saa uut kasti, see on paras loterii.
Kui sa oma auto nina peaks kogemata sodiks sõitma ja ta romulasse viiks, siis läheks ka selle pealt ju kast müüki, "uue" kastina.

Samas, võib ka õnnestuda. Mul jooksis samuti üks automaat pauguga kokku, remontida ei osanud/viitsinud ja läks romula kast alla. Sõidab siiani.
(ptui-ptui)

Mida soovitada? Kui auto on muidu korralik, roostevaba ja heas korras, siis mina vist siiski laseks remontida. See üritus kokku läheb kindlasti kallimaks, kui teine kast panna.
Aga õnnestumise tõenäosus on siiski suurem.

Pane kasutatud kasti + õlivahetus + vahetuse ja remondi UMBES prognoositav hind kõrvuti ja siis otsusta. Umbes sellepärast, et ega lahti võtmata ju täpselt ei oska keegi öelda, mis seal viga on.
Vasta
#4
(06-10-2019, 02:40 PM)v6sa Kirjutas: Õlitaset ikka kontrollisid enne pealevalamist?
Mida auto ise kurdab?

Aga eks jõukamad mehed vahetavadki kaste vajadue tekkimisel.Rolleyes


Pealevalamisekoht on olemas kapoti all aga kastivarrast ei leidnud.
Vasta
#5
Ei leiagi. Seda saad seal kontrollida, kel see varras olemas on.
Või, ostad ise omale varda. (ei ole kallis asi)

Aga pmtselt see on MB poolt välja mõeldud nöök, et "tule mulle külla ja vaatame koos seda õlitaset, sinu raha eest ja minu vardaga"

.
Vasta
#6
Kõigepealt vaata, et kapoti all asuv kasti aju õli sees ei uju ja teiseks võiks pakkuda solenoidide elektroonikaplaati.
Vasta
#7
(09-10-2019, 12:33 AM)erx000 Kirjutas: Kõigepealt vaata, et kapoti all asuv kasti aju õli sees ei uju ja teiseks võiks pakkuda solenoidide elektroonikaplaati.



Käisin esinduses kontrollis. Käigukasti juures olev tüüpviga 13pin pistik pidi lekkima, ning samuti on õli jõudnud kundeistme all olevasse käigukasti ajusse. Ehk piisab puhastamisest, aga ise sellega tegeleda ei viitsi. Läks müüki. Peale esinduses käimist, töötab hetkel normaalselt, iseasi kauaks.
Vasta
#8
See ei ole tüüpviga, vaid tüüpiline hooletus. Õigeaegselt koos õliga vahetades, et leki sealt midagi.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#9
Ma nagu ütleks, et see on tüüpviga. See on antud pisike kummitihend ümber anduri, mille väsides hakkab käigukastiõli mööda juhet vaikselt aju poole liikuma ja õlitab aju ära.

Minu uuel kodustatud W210 objektil rõhutas müüja, et see tihend on saanud omal ajal Silberis vahetatud.
E55 AMG
Vasta
#10
Kui vahetad pistiku tihendi koos kasti õliga, siis kahe vahetuse vahepeal ei leki midagi.
Silberi lett oli umbes 7€
Rohkem nagu lohakus või teadmatus kui jätad vahetamata.

peaks see tükk olema
[Pilt: 2035400253.jpg]
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#11
(14-10-2019, 07:02 PM)Daniel87 Kirjutas: ...
Ehk piisab puhastamisest, aga ise sellega tegeleda ei viitsi. Läks müüki. Peale esinduses käimist, töötab hetkel normaalselt, iseasi kauaks.

Ega jah, viisteist minutit BC-ga loputamist on väga karm värk. Lihtsam on lükata järgmisele õnnetule kaela.

A no, see on tänane maailm - igaüks vaatab ise, kuidas end teiste kokkukeeratud supist päästa suudab.

Mercedes-Benz õnnetuseks on tooted sedapalju pikaealised, et tekivad "tüüpvead". Nii mõnigi tootja on teadlikult projekteerinud oma kaarikud nii, et sääraseid probleeme ei saa tekkida, kuna need ei kesta nii kaua.
Vasta
#12
(15-10-2019, 02:53 PM)v6sa Kirjutas:
(14-10-2019, 07:02 PM)Daniel87 Kirjutas: ...
Ehk piisab puhastamisest, aga ise sellega tegeleda ei viitsi. Läks müüki. Peale esinduses käimist, töötab hetkel normaalselt, iseasi kauaks.

Ega jah, viisteist minutit BC-ga loputamist on väga karm värk. Lihtsam on lükata järgmisele õnnetule kaela.

A no, see on tänane maailm - igaüks vaatab ise, kuidas end teiste kokkukeeratud supist päästa suudab.

Mercedes-Benz õnnetuseks on tooted sedapalju pikaealised, et tekivad "tüüpvead". Nii mõnigi tootja on teadlikult projekteerinud oma kaarikud nii, et sääraseid probleeme ei saa tekkida, kuna need ei kesta nii kaua.

Hea meelega laseks korda teha, aga need teenindused kus käinud olen, on kõik ainult kasti vahetusega ähvardanud, et mehhaaniline osa kindlalt otsas. Pistiku kohta sain infot alles siit foorumist.

kusagil kundeistme all olevasse ajusse satub sellest samast pistikust õli?
Vasta
#13
(15-10-2019, 03:20 PM)Daniel87 Kirjutas: ....
kusagil kundeistme all olevasse ajusse satub sellest samast pistikust õli?

Jah, pindpinevus ja käigukasti vahelduv rõhk tekitavad olukorra, kus käigukastiõli mööda juhtmekiududevahelist ruumi ronib ülespoole, kuni jõuab kontrollerini. Šitemal juhul ujub kogu aju metallipuruses marinaadis ja tegeleb lollustega. Meite HH-l oli näiteks säärane ajumarinaad, kui 300+ kkm pealt esimest korda Hõbenooles kastiõli vahetamas käisime. No meil väga ei lollitanud õnneks.

Kurb muidugi, kui elektroonikakomponente topitakse auto põhjale niiskuse sisse. Selle eest võiks küll kellegi tootearendusest maha lüüa ja maja ees kasvava kase otsa rippuma tõmmata, teiste õpetuseks.

A muidu olekski liiga hea auto.
Vasta
#14
(15-10-2019, 04:34 PM)onu_siim Kirjutas: ...
Asukohal pole midagi häda, uutelgi mudelitel on seal omajagu kola samuti pole ma seal näinud kunagi mingit niiskust, kui välja arvata eksemplarid, millel t6esti on vesi näiteks salongi lekkinud v6i umbes/lahtisest kondensi äravoolust tulnud.

Ega polegi häda, kuniks midagi ei juhtu. Normaalne inimene ju turunduse arvates autoga sõidab vaid ilusa ilmaga, säilitab vahepealsel ajal konditsioneeritud õhuga kinnises garaažis ja kõik hooldused teeb firmaesinduses garantiiaja lõpuni, misjärel auto utiliseeritakse seaduses ette nähtud korras ning inimene läheb uuele ringile. Mingid teistkümne aasta pärast tekkivad probleemid on ikkagi auto ebasihipärase kasutamise otsene tulemus.

Seega tasub w208 käigukasti aju otsida kõrvalistuja jalgade alt?
Vasta
#15
Peale pistiku vahetamist ja aju puhtaks tegemist töötas normaalselt. Käisin ka Hõbenooles õlivahetuses ning nüüd on asi täiesti okei. Enam ei tunnegi käiguvahetusi kui rahulikult sõita.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  722.9 7g käigukasti remont Teet01 16 15,046 04-01-2024, 06:02 PM
Viimane postitus: Prophecy
  K: Käigukasti kontroller Holari 0 297 02-02-2023, 07:18 PM
Viimane postitus: Holari
  Sprinter w903 robotkasti mure arcar 0 476 23-07-2021, 09:50 AM
Viimane postitus: arcar
  MB VANEO 1.9 ATM mure käigukastiga aivartoomi 0 490 25-06-2021, 01:33 PM
Viimane postitus: aivartoomi
  Mure hal727 1 778 05-05-2021, 04:19 PM
Viimane postitus: v6sa
  W124 elektrilised istmed mure karl7 1 1,891 29-03-2019, 05:37 PM
Viimane postitus: stihl
  w208 mure dexter 1 1,851 29-08-2018, 09:31 AM
Viimane postitus: v6sa
  Clk suri ära. supercharger230 11 6,443 03-08-2018, 11:48 AM
Viimane postitus: supercharger230
  Mure s320 4matic w221 Ain_V 6 4,450 15-04-2018, 01:22 PM
Viimane postitus: Ain_V
  Mure CLK W208 2,3 kompressor 1998 antykotsa 1 2,147 12-04-2018, 09:27 AM
Viimane postitus: Eero_S



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne