Postitused: 3,822
Teemad: 286
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
Kas 430.000km M113K 368kW vöib veel kesta vöi on tavaliselt juba otsakorral?
Postitused: 1,763
Teemad: 201
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Ma arvan, et siin tekib ka küsimus, et kui sina seda tahad kunagi edasi müüa, siis kes sinu käest sellise LS´iga ta ära ostab? Ainult sõber või tuttav, kes on auto ajalooga täiesti kursis. Kui jätad endale 10+ aastaks siis vahet pole.
Postitused: 1,846
Teemad: 20
Liitus: Feb 2007
Maine:
5
Mul oli kunagi E430, läbisõit 450000. Oli ka mõte, et paneks kompressori peale. Ei olnud mina ainuke sellise mõttega ja inglise keelsetest foorumitest käis läbi ikka arvamus, üle 100tuh läbinud mootoritel tuleks eelnevalt mootor juppideks võtta, vajalikud osad asendada ja siis kompressor peale panna. See selleks. Teine probleem sellise läbisõidu juures kaasneb on auto võib juba väsinud olla, oleneb kuidas on kasutatud. Kardaan, käigukast, elektroonika, uksetihendid jne jne.
Postitused: 593
Teemad: 37
Liitus: Oct 2015
Maine:
1
Sellised läbisõidud tekivad autot igapäevaselt kasutades - ma tean nt me firmas 2te inimest, kes tööpäeviti Pärnu-Keila-Pärnu teevad
Postitused: 148
Teemad: 8
Liitus: Feb 2014
Maine:
1
Kuhu sa edasi liigud? Sul pole ju mingit g klassi veel, juba jupp aega käib mingi ulme ostuteemade tegemine ja uurimine, oled plaani pidand ka et kunas siis tehinguks läheb? Sorri aga tundub juba naljakas.
Postitused: 1,846
Teemad: 20
Liitus: Feb 2007
Maine:
5
Naljaks võib tunduda aga ometi on tal mitu autot olnud ja kõik on ka müüdud saadud.
Postitused: 3,822
Teemad: 286
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
16-10-2019, 08:49 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-10-2019, 08:54 AM ja muutjaks oli nostromo.)
shed-kui veel aru pole saanud siis tegemist pole just Skoda Octaviaga mida valida iga päev tuhandete seast ka Eestis.
Viimane norm pakkumine müüdi eelmine kevad 38.000€ 2008 must korralik (ls ca 250.000).
Praegune Silberi 2004 must on lootusetult käest lastud (mootor ergas aga köik muu väsinud) ja sinisel 423.000km. Pole just ahvatlevad variandid.
Tartu 2006 43K ka veidi ülehinnatud ja vana (pre 2008 sisuga)-ei tahaks enam.
Otseselt kiiret pole kuigi isu on suur-eriti pärast proovisöite. Aga enne CL-i müüki ei juhtu midagi kuna pole 2 autokohta. Seega töenäoliselt jääb kevadesse-märtsi.
Kusjuures olen imestanud kuidas 55 oma hinda hoiavad-eriti pärast uue 63 väljatulekut. Nimelt 63-l on meeletud tarneprobleemid-tehas ei suuda niipalju toota kui nöudlust kuigi mudel varsti juba 2a vana.
Ja miks mitte eri variante ka foorumis lahata. Eesti ju tibatilluke ja neid ikka liigub meie tänavatel ning järsku keegi teab kedagi kes plaanib just sobiva müüki. Sest Saksasse järgiminek on minu jaoks üsna ajakulukas ja riskantne.
Teine pöhjus miks asi venib kuna ei taha enam osta liisingusse nagu eelmist G55 vaid otse välja.
Postitused: 154
Teemad: 25
Liitus: Nov 2006
Maine:
0
Kui mu silm ei peta seoses selle isikuga kes seal pildil roolis on, siis see vend ei koonerda hoolduste osas mitte üks sent(loe: raha tal jagub kuhjaga)... lihtsalt infoks.
Postitused: 1,763
Teemad: 201
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Ei hakka uut teemat tegema. Ja juhul kui kuskil on see küsimus juba läbi käinud siis võite panna lingi. Aga minu küsimus on kahes mootoris M275(V12 Biturbo) ja M113K...
Väidetavalt mõlemad mootorid on head. Kas mõni spetsialist oskaks ka midagi spetsiifilisemalt lahti rääkida?
Omast käest tean ainult seda, et M275 süütepoolid ja "voltage transformer" on samad mis m137 ja mingi aja tagant kuumuse tõttu annavad järgi.
Näiteks kas turbod on lollikindlad? Mingeid muid tüüpvigu?
M275 on 100nm väänet rohkem, kas 100-200 kmh on minek parem?
Igastahes arutelu nende kahe mootori suhtes igati teretulnud.