Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
2004 G55-le G63 facelift esiosa+peeglid ja roolilõtk
#1
Kui lihtne on paigaldada 2004 G55-le 2012 G63 facelift kogu esiosa (võre+raam+stange+LED-ribaga tulekarbid+Bi-Xenon tuled), kas ühendatakse nö vaid pistikutesse plug'n'play või nõuab suuremat tööd ja lisavidinaid?

Ebayst uurides pakutakse mingit Rumeenia B-osa komplekti (paistab et seal terve tehas tegeleb vastavate B-osa juppidega)-kellelgi kogemusi nende sobivusega?

Nt see 1500€ terve esiosa+Brabus tagastange:

https://www.ebay.de/itm/Fur-Mercedes-W46...SwFdtXzpoS

Teine asi roolilõtk on ikka päris suur-G-l ongi ta suur kuid see tekitab sõites juba ebakindlust. Mis seal tavaliselt läbi läheb ja mis hinnas jupp/jupid?

Samuti kus oleks usaldusväärne lasta auto kas siis tervenisti või osaliselt üle värvida Tallinna kandis (osaliselt rooste + kivitäkked)?
Vasta
#2
Seda Rumeenlaste KITT asja saab suht OK'ks pidada, kui rääkida järelturu asjadest.
Roolilõtk - kui rooliamort kutu on, siis see võimendub hullult lõtku.
Krooni ajal oli miskine 3600 EEK'i ja vist leidus ainult A-osa.
Pakun puusalt, et LS oli selline, et see tuleks nagunii välja vahetada.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#3
Kosmeetiline kraam nagu võre, tuleümbrised, tiivalaiendid ja stanged lähevad külge kruvides. Päevasõidutuled tahavad kuskil toidet, olenevalt siis kui viisakalt nad elektrisüsteemi integreerida.

Kui on järelturu esitulede koopiad pole ka probleemi, kui panna korralikud Mercedese Bi-Xenon lambid tuleb esitiivad või ainult esitiibade otsad välja vahetada, viimane sisaldab puurimis, keevitamist ja värvimist. Need originaal tuled on tegelikult suuremad kui ava tule ümbrises, seega kinnitus tiivas on ka hoopis teine.

Peegli poltide kinnitusmuster on sama, ainult 2004. aasta mudelil kokkuklappimisfunktsiooni ei ole kuigi uuemad peeglid peaks seda võimaldama.

G63-l on esi stanges hunnik jahuteid ja radiaatoreid, mis läbi võrede paistavad. Mõned face-liftijad siis saevad sinna sobilike radiaatoritükke… Retard


Mul on mingi ebay G63 esi võre aga uue CDI vahejahuti ja ventilaatorite peale ei mahtunud. Plastik pole sama mis OEM aga viisakas, jupid sobivad ikka kokku ja mitte kõige õhukesem lipakas. Värvi kvaliteet muidugi suurem asi ei ole, raskem putukas kokkupõrkel viib ilmselt tüki minema. Samas tuledeümbrised päevasõidutuledega ja laiendid, mis on tehtud Taiwanis (Howell) on üllatavalt korralikud.

Roolilõtkul tuleks järjest üle vaadata: käändmiku laagrid, radiaal ja diagonaal varda puksid, rooliotsad, rooliamort, paralleelvarda otsad ja jooks, roolivõlli kardaanliigendid (kaks tükki). Roolikarpi on võimalik peale keerata aga see peaks viimane valik olema.

Aga kui istuda moodsast lattrooliga sõiduautost ükskõik kui korralikku G-sse siis on see normaalne tunne, et rattad pole rooliga ühenduses. Tegu ikkagi 1970-nendatel disainitud traktoriga. Isegi uue 2018 mudeli lattrool, mis tõi ette sõltumatu vedrustuse pole mõne inimese jaoks andnud adekvaatset roolitunnetust.
Vasta
#4
Tänud. Ls peaks 200.000km olema, Eestist uuena ostetud aga paraku kõvasti elu ja omanikke näinud ning 9 plekimõlkimist (mõni aasta 3 avariid aastas!)-kahju et G55 sedasi ebaväärikalt on hoitud.

Eks see ole ka põhjus miks autot pole 3 aastaga suudetud ära müüa-korralikud liiguvad kiiresti.

Eks pean mõtlema veidi-lihtsam oleks kohe osta korralik aga need on kõik müüdud hetkel-Läti 2008 41.000€, Eesti 2008 eelmine kevad 38.000€ jne.
Siin suht esimesed ettejuhtuvad orig. Bi-Xenonid 460+40 = 500€/tk nagu aru saan (esinduses olid 3a tagasi 1140€ /tk), olen näinud neid ka mingite raamidega mida 2004 isendil siis vist vaja on:

https://www.ebay.de/itm/HELLA-Bi-Xenon-S...SwE~Zb9w9l

Bi-Xenonid sooviks ikka orig. või siis lihtsam panna mingid võimsamad külmema tooniga pirnid kuna orig. halogeenid jube kollased ja vanamoodsad.

2012 G63 pidurid hetkel oksjonil 1200€ , mingid leedukad müüvad ebays kasutatuid 3200€ e pea poe hinnaga)-need peaks vist adapteritega suht otse külge minema:

https://www.ebay.de/itm/Mercedes-G-Model...SwFwBdSexg

https://www.ebay.de/itm/Mercedes-G-Model...100623.m-1

Mercteil.com uued 3700€:

https://mercteil.com/en/products/amg-red...63-g63-g65

Mercteilis orig. nina+peeglid 3700€:

https://mercteil.com/en/products/amg-g63...class-w463

Kõige ilusamad 20" veljed G-klassile B66031528 3000€ (ebays miskipärast prakt. sama hinnaga kasutatud):

https://mercteil.com/en/products/amg-all...ls-set-r20

Üldiselt tundub targem mitte uuendama hakata vaid sõita 2-3a originaalina kuni uuema jaoks raha koos lootes et see päris kätte ära ei lagune.
Sest sinna võib vabalt 10K sisse panna ja keegi seda kinni ei maksa ning aastaks jääb ikka 2004.
Vasta
#5
Lihtsam on linkida visuaalsemat materjali, siis tekib pilt paremini.
Tulede komplekt koos plekkidega:
https://www.gelend.ru/product/a463-6/
Tööprotsess:
https://www.drive2.ru/l/7507485/
Veel:
https://www.hanshehl.de/xenon.htm

G-juppide turg on muutunud jaburaks, mitte ainult veljed vaid ka muid kasutatud detaile üritatakse müüa kallimalt, vahel oluliselt kallimalt, kui saab need kätte MBst.

Vabal maal on see ikka omaniku otsustada, mida ta oma varaga teeb. Sõidukite puhul kaaskodanikud ehk natuke loodavad, et esmajärjes hoitaks korras tehnika poolt ja siis hakatakse ilu tegema ja nänni külge kruvima.

G55 AMG versioone tehti 2002-2012 13978 tükki, vabalthingavad ja ülelaetud kokku. 2004 toodeti 896. Raamatus uuemaid andmeid pole aga teades, et G63 AMG oli kõige toodetum mudel (näiteks 2013. aastal 5264) siis peaks neid olema tehtud üle 30 tuhande. Ka mobiile.de-s on üle veerandi pakkumistest G63. Ja siis veel need kõik 'optik'...Eusa_shifty
Vasta
#6
(09-08-2019, 02:39 AM)nostromo Kirjutas: Eestist uuena ostetud aga paraku kõvasti elu ja omanikke näinud ning 9 plekimõlkimist (mõni aasta 3 avariid aastas!)-kahju et G55 sedasi ebaväärikalt on hoitud.

Bi-Xenonid sooviks ikka orig. või siis lihtsam panna mingid võimsamad külmema tooniga pirnid kuna orig. halogeenid jube kollased ja vanamoodsad.

Kõige ilusamad 20" veljed G-klassile B66031528 3000€ (ebays miskipärast prakt. sama hinnaga kasutatud):

Ter,
Ma ka seda Silberi 55-te nillisin kunagi, aga 37k raha eest nad ei tahtnud tookord müüa - nüüd siis enne Veho alla minekut peab platsi seismajäänutest puhtaks saama ja on 32,9k peale tulnud. Kas võtsid ära?

Aga tuledest niipalju, et mul oli ka vanemale G-liikurile xenonid pandid ja krt ei lastud ülevaatuselt läbi. Uuri seda aastaarvu, mis alates võis xenonid panna.
Ma panin siis samasuguse välimusega halogeentuled, aga tõesti läks päris kaua aega enne, kui leidsin halogeenpirnid, mis kollased ei paistaka ja enam-vähem õige värvi valguse tekitavad. Kui huvitab pirni mark, siis räägime privas edasi.

Velgede osas - eks maitse üle ei vaielda, aga - mul olid ostes sellised pildil näidatud B66031528 22"-sed all, aga see oli esimene asi, mis ära vahetasin selliste
vastu, ainult 20"-ste (siis jääb maastikurehvile ka ruumi):
https://www.elitecustomrims.com/products...e-wheels-1

Üldiselt mul on see upgrade kit w460 külge istutatud eelmise omaniku poolt, kaasa arvatud kokkukeeratavad peeglid.

Kui selle G sealt enda õuele tirid, siis võin näidata, kuidas seekit seal seljas istub.
Vasta
#7
BlueStang-ma ei tea mis aastal (kohe esimesel 2016?) sa seda vaatamas käisid kuid praegune olukord on üsna nutune.

Ma muidugi ei tea mis autodega sa harjunud oled.

See 2004 on seisnud seal 3 aastat väljas lume ja lörtsi sees. Eestist uuena ostetud 15 aastat tagasi ehk kõik need aastad korralikult sisse soolatud-seda oli eriti põhja alt kole vaadata.

Ma ei jaksa kõiki vigu siia kirja panna aga mis esmalt meenuvad:

-ROOSTE! klassikalised hinged, esiklaasi alune, tiival mullitab, taga paremal tiivaserval liitekohas mullitab korralikult, põhi ikka üsna nutune. Päris läbi pole aga palju puudu ka ei jää. Roostetõrjet pole see auto kordagi vist saanud.

Ühesõnaga auto tuleks üleni üle värvida koos korralike eeltöödega.

-juhiukse+tagaluugi lukustus ei tööta ja karjub kõrva (Hortist lukusüdamike hinnapakkumine 270€/tk+vahetus 2+1tundi x 45€)
-mõlema külje alumised pikad liistud (astmelaudade kohal uste alläärtes) plastikust/metallist ülevalt u 1cm irvakil ega pole võimalik kokku suruda. Nende vahele ka rooste tekkinud. (Hort autost hinnapakkumine 200€ liist x2+vahetus 2x1t x 45€)
-meeletu roolilõtk. G-l ongi suur kuid see mõjutas juba liiklusohutust-andis roolida et keset teed hoida.
-juhiukse paneel katki ja irvakil
-kaasistuja uksepaneel lahti servast
-klaaside ümbruses metallliistud roostes kõik 4tk
-tagumine kojamees ei tööta
-korraks lükkas vist linnas ummikus ise kasti 1. käigu peale (võimalik et kogemata läksin ise vastu aga ei usu)
-tagaklaaside soojendused lahti kummaltki poolt 1 (peaks saama tagasi liimida)
-esisuundade sees niiskuskahjustus ja niiskus (kuidas see sai tekkida?)
-vedrustuses/ülekandes midagi häiris (rattalaager vms?) kuigi vedrustus ise suht vaikne (kuigi meeletult jäik aga see juba AMG eripära-mul oli ka)
-kõrvalistuja põrandamati all vesi
-asfaltplatsi peal kiiruga koha peal seistes proovides keskmine diffrilukustus aktiveerus. II ja III mitte (süttisid vaid alumised oranzid tuled-mitte ülemised punased). Ei aidanud ka veidi edasi-tagasi sõitmine paar meetrit. Kast oli N ja LOW asendis nagu peab.
-juhipoolne udutuli katki
-4-st lävepaku AMG sinisest valgustusest 1 töötas normaalselt, 1 väga tuhmilt ja 2 pimedad (minul oli ainult 1 juhipoolne läbi ja el.plokk 300€, liist ise ka vist 300€ kanti aga mul oli liist korras, el.blokid saavad niiskust ja lähevad läbi-remontida neid ei saa)
-käsipiduri harjaskate puudu
-keskkonsooli puitdekoor 2-st kohast katki ja irvakil
-kindalaeka lukk/link puudu-ei saa avada
-kojamehed kriuksusid
-näidikuploki oranzh ekraan tuhm/ebaühtlase valgusega-väga häiris (Harteron peaks tegelema nendega)
-juhiukse klaas töötas aeglasemalt ja kriuksudes kui teised
-1 võti ainult

Hetkel ei jaksa rohkem kirjutada. Autost pole hoolitud kahjuks.

Üldine ilme nii seest kui väljast VÄSINUD.

Plussideks ergas mootor, kast (kui see 1.käigu teema oli minu viga), vedrustus vaikne, pidurid enam-vähem, kont töötas, makk töötas, katuseluuk töötas.

Minu poolt jäi see auto ostmata kuigi isu on suur.

Sellises seisus autost ei tunne rõõmu ja 10-15K sinna pumbata on mõttetu sest 45-50K saab juba korraliku uuema 2008-2011a sisuga ja näidikutega, tehase Bi-Xenonitega jne isendi.

Lihtsalt kahju on sellest autost.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  2024 G500 + G63 nostromo 1 315 27-03-2024, 10:06 PM
Viimane postitus: väikemees
  mootoriöli vahetus 2007 G55? 0W-40 / 5W-30? nostromo 3 594 14-09-2023, 10:27 PM
Viimane postitus: nostromo
  Summutite vahetus 2007 G55 -> G63 summutite peale? nostromo 2 530 23-05-2023, 11:12 PM
Viimane postitus: nostromo
  2013 G63 205.000km 64.900€ müügis -> teab keegi? nostromo 0 490 22-12-2022, 03:14 PM
Viimane postitus: nostromo
  2007 G55-le 2018 G63 mufflerid+summutiotsad (A4634907701)? nostromo 10 1,855 05-06-2022, 08:53 PM
Viimane postitus: nostromo
  G55-le aastaringselt lamellid 20" (285 / 50 / R20, 295 / 45 / R20 v midagi muud?) nostromo 55 6,919 06-04-2022, 05:33 PM
Viimane postitus: väikemees
  G-klassi veljepoldid (20"x9.5" ET50 AMG + 2007 G55) nostromo 7 1,393 28-05-2021, 08:08 AM
Viimane postitus: nostromo
  w463 2004 laevalgusti ei tööta secman 3 1,078 26-02-2021, 11:28 PM
Viimane postitus: Anis
  2007 G55K -> 2012 G63 pidurid? nostromo 10 2,577 06-01-2021, 02:41 PM
Viimane postitus: Indrekno
  W463 2007 G55 Kompressor väljalaskeotsad nostromo 9 2,489 06-01-2021, 08:22 AM
Viimane postitus: Anis



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne