04-08-2019, 08:18 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-08-2019, 08:21 PM ja muutjaks oli jan110.)
Tere!
Olles endine foorumi liige ja endine MB omanik (tõsi küll, viimati sõitsin W124-ga, mille müüsin 2010) tekkis mul vajadus uue auto järele hinnaklassis kuni 1500 eurot.
Käisin täna vaatamas ühte 2001 a. C320-t, millel läbisõit 267 000. Sedaan on automaatkastiga ja toodud Eestisse 2008 ja tänaseni olnud Eestis 2 kasutajat. Esimene neist omas autot 2008-18 ja teine siis nüüd omanud aasta. Väidetav müügipõhjus on vajadus suurema auto järele. Varustustasemelt Classic. Standardlisad vist olidki 4x el. aknad, 2x istmesoojendused, püsikiirushoidja. Liikluskindlustusfondi andmeil Eestis avariisid pole olnud, samuti on puhtalt läbitud kõik tehnoülevaatused.
Peale proovisõitu tekkis täitsa hasart auto ära osta, aga siiski mõned mured, mille kohta tahaks nõu küsida:
1) Rooste - seda leidub pea kõikidel tiibadel ja kõige rohkem tagaluugil (vaadake pilte)
2) Kliima väidetavalt on tühi olnud kogu viimane aasta. Kas see viitaks, et midagi on seal tõsist lahti ja ülikallis korda teha?
3) Peale käivitamist tuli ette kiri, et "Service is exceeded 120 days".
Muidu proovisõitu tehes meeldis auto salongi vaikus, käigud vahetasid sujuvalt. Pidurdades oli tunda auto tagaosas kerget vibra, samas ei kiskunud auto kuskile.
Mida arvate? Kas 1400 euri eest on siin autot niiöelda piisavalt? Kuivõrd kalliks ja keeruliseks ja mõttekaks võiks sellise rooste eemaldamine osutuda? Mu sõiduemotsioon oli muidu selle autoga hea (niiöelda vana hea tunne), seega ehk olen liiga emotsionaalne ja võibolla 1400 on selline hind, mis ongi suhteliselt marginaalne ja emotsiooni selle raha eest saab.
Mõtteid, arvamusi?
Aitäh!
http://fotoalbum.ee/photos/webern/112167055
http://fotoalbum.ee/photos/webern/112167087/
Olles endine foorumi liige ja endine MB omanik (tõsi küll, viimati sõitsin W124-ga, mille müüsin 2010) tekkis mul vajadus uue auto järele hinnaklassis kuni 1500 eurot.
Käisin täna vaatamas ühte 2001 a. C320-t, millel läbisõit 267 000. Sedaan on automaatkastiga ja toodud Eestisse 2008 ja tänaseni olnud Eestis 2 kasutajat. Esimene neist omas autot 2008-18 ja teine siis nüüd omanud aasta. Väidetav müügipõhjus on vajadus suurema auto järele. Varustustasemelt Classic. Standardlisad vist olidki 4x el. aknad, 2x istmesoojendused, püsikiirushoidja. Liikluskindlustusfondi andmeil Eestis avariisid pole olnud, samuti on puhtalt läbitud kõik tehnoülevaatused.
Peale proovisõitu tekkis täitsa hasart auto ära osta, aga siiski mõned mured, mille kohta tahaks nõu küsida:
1) Rooste - seda leidub pea kõikidel tiibadel ja kõige rohkem tagaluugil (vaadake pilte)
2) Kliima väidetavalt on tühi olnud kogu viimane aasta. Kas see viitaks, et midagi on seal tõsist lahti ja ülikallis korda teha?
3) Peale käivitamist tuli ette kiri, et "Service is exceeded 120 days".
Muidu proovisõitu tehes meeldis auto salongi vaikus, käigud vahetasid sujuvalt. Pidurdades oli tunda auto tagaosas kerget vibra, samas ei kiskunud auto kuskile.
Mida arvate? Kas 1400 euri eest on siin autot niiöelda piisavalt? Kuivõrd kalliks ja keeruliseks ja mõttekaks võiks sellise rooste eemaldamine osutuda? Mu sõiduemotsioon oli muidu selle autoga hea (niiöelda vana hea tunne), seega ehk olen liiga emotsionaalne ja võibolla 1400 on selline hind, mis ongi suhteliselt marginaalne ja emotsiooni selle raha eest saab.
Mõtteid, arvamusi?
Aitäh!
http://fotoalbum.ee/photos/webern/112167055
http://fotoalbum.ee/photos/webern/112167087/