Postitused: 167
Teemad: 53
Liitus: Apr 2007
Maine:
0
03-04-2019, 11:31 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-04-2019, 11:43 AM ja muutjaks oli urraa.)
Tere, olen mõelnud siin W212 ostu üle. Rohkem tõmbab bensukas kuna läbisõit aastas 10-15k max. Tahtsin uurida ega see 1.8 pole üks neist tänapäevastest mootoritest, kuhu peab aina õli juurde kallama õlivahetuste järel? Mis üldse sellel mootoril norm õlivahetus välp on?Senini rohkem 30a taguste autode peal olnud, nüüd plaan midagi värskemat proovida. Millistest läbisõitudest läheb asi probleemseks sellele mootorile?
Mida diislitest arvata? Arvestades, et bensukaid pakkumises vaid 1 hetkel... . Äkki tuleks hoopis diislit eelistada, kuna resurss on ehk suurem?
Postitused: 414
Teemad: 36
Liitus: Sep 2013
Maine:
0
Kui 1.8 siis M271 ilmselt.
Kett, nuka hammasrattad kuluosa. Probleemid läbisõidul 120000-180000km.
Postitused: 167
Teemad: 53
Liitus: Apr 2007
Maine:
0
(03-04-2019, 12:20 PM)Black66 Kirjutas: Kui 1.8 siis M271 ilmselt.
Kett, nuka hammasrattad kuluosa. Probleemid läbisõidul 120000-180000km.
Nuka hammasrataste vahetus ilmselt kallis? Praegu on üks müügis 244000km läbisõiduga. Selle mootori puhul kaldub juba pideva remondi poole?
2.1 125kw diisel on väiksema hoolduskuluga remondi mõttes?
Postitused: 167
Teemad: 53
Liitus: Apr 2007
Maine:
0
(03-04-2019, 12:46 PM)onu_siim Kirjutas: (03-04-2019, 12:20 PM)Black66 Kirjutas: Kui 1.8 siis M271 ilmselt.
Kett, nuka hammasrattad kuluosa. Probleemid läbisõidul 120000-180000km.
Kas seltsimees mitte omavahel segi ei aja vanemat 271.9 mootorit ja uuemat 271.8-t (271EVO)? 212 sai just tolle viimase ning vanaga on erinevusi üsna palju, k.a. pea kadunud ketiliiniprobleemid.
Mis aastast uuem mootor tuli? Kohe 2009? Kuidas eristada vanemat ja uuemat?
Postitused: 414
Teemad: 36
Liitus: Sep 2013
Maine:
0
Ma olen oma silmaga näinud ja osad tellinud kahele 271.8 koodiga mootorile. Ikka needsamad rattad+ketid teemaks. Uuena Eestist ostetud ja mõlema auto läbisõit jäi 150tuhande peale.
Nii nagu räägitakse muidu jah, et 271.8 on parem kui 271.9 ning probleemid peaks olema kõrvaldatud. Ise jätaks proovimata või arvestaks sellise auto ostu puhul, et selle probleemiga võib olla vajadust tegeleda.
Postitused: 167
Teemad: 53
Liitus: Apr 2007
Maine:
0
03-04-2019, 01:32 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-04-2019, 01:45 PM ja muutjaks oli urraa.)
(03-04-2019, 01:27 PM)Black66 Kirjutas: Ma olen oma silmaga näinud ja osad tellinud kahele 271.8 koodiga mootorile. Ikka needsamad rattad+ketid teemaks. Uuena Eestist ostetud ja mõlema auto läbisõit jäi 150tuhande peale.
Nii nagu räägitakse muidu jah, et 271.8 on parem kui 271.9 ning probleemid peaks olema kõrvaldatud. Ise jätaks proovimata või arvestaks sellise auto ostu puhul, et selle probleemiga võib olla vajadust tegeleda.
Eriti ostma ei kutsu jah. Kuidas diislite töökindlusega on? Mõtlen 2.1 125/150kw dislat alternatiivina, võib-olla ka 3.0 170kw. Peab seal ka pidevalt lappama midagi?
https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2973180
Kas sellel lingil olev nahksisu on päris nahk või vakstu?
Postitused: 3,895
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
200A LEATHER
201A LEATHER - BLACK/ANTHRACITE
Päris veider tundub, käigukang keskkonsoolis
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 3,895
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
(03-04-2019, 02:02 PM)onu_siim Kirjutas: 5a tagasi oli see pill s6itnud 167 000...
Saab can filtri kaubapeale
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 167
Teemad: 53
Liitus: Apr 2007
Maine:
0
03-04-2019, 02:43 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-04-2019, 04:03 PM ja muutjaks oli urraa.)
Osadel pillidel on käigukang klassikalisel kujul ja osadel olen mingit pöördnupu moodi asja näinud. Mis loogika sellel on? Kas kuidagi saab ka vahet teha, et millisel autol on 5ne ja millisel 7ne kast? Kuskil armatuuril vms ei näita käiku? Kuskilt on kõrva jäänud, et 7ne kast oli esimesed kaks aastat kehva. On see tõsi?
Mis asi on vin dekooderis TRANSMISSION CODE VERSION 02 ja kas diislite tüüpvigadest ja maksumusest oskab keegi pajatada?
Postitused: 167
Teemad: 53
Liitus: Apr 2007
Maine:
0
Küsin veel, et mis on kübemefiltri hind kui peaks olema vaja vahetada? palju maksab pihustite remont?
Postitused: 414
Teemad: 36
Liitus: Sep 2013
Maine:
0
Kübemefiltriga ei juhtu midagi, kui auto on korras. Ehk EGR, pihustid ja kõiksugu andurid töötavad.
Autod läbisõiduga 500-600tuhat km ja kübemefilter on endiselt all ja töökorras. Kui sõidad lühikesi otsi, siis see on filtrile niiehknaa surm.
Postitused: 723
Teemad: 60
Liitus: Mar 2010
Maine:
3
(03-04-2019, 02:43 PM)urraa Kirjutas: Osadel pillidel on käigukang klassikalisel kujul ja osadel olen mingit pöördnupu moodi asja näinud. Mis loogika sellel on? Kas kuidagi saab ka vahet teha, et millisel autol on 5ne ja millisel 7ne kast? Kuskil armatuuril vms ei näita käiku? Kuskilt on kõrva jäänud, et 7ne kast oli esimesed kaks aastat kehva. On see tõsi?
Mis asi on vin dekooderis TRANSMISSION CODE VERSION 02 ja kas diislite tüüpvigadest ja maksumusest oskab keegi pajatada?
Pöördnupp on navigeerimiseks menüüdes. PreFL on käiguvalits keskkonsoolis, FL aga juba rooli taga.
Kurjajuur
Postitused: 3,895
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Pre faceliftil on samuti roolil. Oleneb kastist.
[img] [/img]
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 167
Teemad: 53
Liitus: Apr 2007
Maine:
0
04-04-2019, 08:53 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-04-2019, 08:53 AM ja muutjaks oli urraa.)
Oskab keegi ka öelda, mis hinda mingi 2009-2011 2.1 125-150kw diisel sedaani eest reaalselt mõtet välja käia on? A24 on nad 9-12k, kuid olgem ausad - enamik neist on üleval seal juba 3 kuud... .
Postitused: 707
Teemad: 85
Liitus: Jul 2006
Maine:
6
Tere,
Olgem ausad, nad võivad ju mitmeid kuid üleval olla, kuid endiselt tuleb pigem üle 10 000 euri sellise Elegance/Avantgarde sedaani eest välja käia kui ta mõnel oma eluetapil takso olnud ei ole.
Parimate soovidega,
Tauno
Postitused: 414
Teemad: 36
Liitus: Sep 2013
Maine:
0
Palju oleks loota, et turu odavama otsa autod murevabad on. Pane rahakott valmis, kui sellise kasuks otsustad.
Uuemate autode puhul on kõige tähtsam eelmised omanikud ja korrektne hooldus/remont. 212 kuulub juba kindlasti nende autode hulka, kus kehv omanik suudab auto üsna rondivääriliseks trööbata. See ei ole enam selline raud, mis kestaks isalt pojale. Palju elektroonikat jne.
Erandeid leidub alati.
Postitused: 81
Teemad: 4
Liitus: Jan 2006
Maine:
0
07-04-2019, 02:41 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-04-2019, 03:15 PM ja muutjaks oli kriipc.)
Kui on keskkonsoolis käigukastikang, siis 5G-Tronic (2009-2011) .
Kui rooli küljes, siis 7G-Tronic.
Mul 2009 aasta E250. Hetkeks sellega ise sõitnud 90 000 km. Praegu odomeetril ees 304 000 km. Diisel OM651 (200, 220, 250).
Suurematest väljaminekutest ehk mootoriketi vahetus. Levinud probleem. Vahetasin kuskil 240 000 juures. Kõik kokku maksis 400€.
Elektroonika.
Vahetatud tahmafiltri diffrõhuandur. ca 50€.
Kustus parem esituli. Mõtlesin, et ksenooni juhtplokk. Ostsin uue ca 175€. Vahetada ei jõudnud, nelja päeva pärast ärkas ellu ja toimib seniajani (poolteist aastat).
Harilikult vean sellega iseeenast ainult . Kord aastas saab ta peale 3 inimest ja haagissuvila 3 nädalaks. Alates Saksa siledatest kiirteedest kuni Albaania lõhutud teedeniteni või Transilvaania serpentiinideni. 7000-10 000 km üks sõit. Mägesid on olnud iga kord. Seni on 3 sõitu vastu pidanud.
Postitused: 18
Teemad: 1
Liitus: Jan 2018
Maine:
0
ketivahetus pigem 500 000 - 700 000km kandi mure ei ole nendel ?
7g tronic on üsna vastupidav kast, kasutatud korras kast mingi 500eur w212 puhul.
Mercedes EIS remont ja võtmete lisamine.
M: W212 E200CDI 2012 LHD sedaan varuosadeks, kere sile, tehnika korras
Postitused: 81
Teemad: 4
Liitus: Jan 2006
Maine:
0
(07-04-2019, 04:13 PM)mikkhh Kirjutas: ketivahetus pigem 500 000 - 700 000km kandi mure ei ole nendel ?
Ei oska öelda hilisemate mudelite puhul, aga esiotsa masinatel oli tehasekett kehv. Selle info leiab pea kõikidest MB foorumitest ja ka 212 sünnivigade artiklitest. Ehk hiljem nad hakkasid panema vastupidavamaid kette. Ketivahetus on nats ebamugav, kuna asub mootori salongipoolses otsas.
Postitused: 18
Teemad: 1
Liitus: Jan 2018
Maine:
0
Olen näinud 400 000 läbisõiduga om651 mootorit, originaal kett, dpf originaal ja toimetab edukalt, originaal pihustid, turbo. Mingit külmalt käivituse keti laginat ei esinenud, kett ja hammakad olid ise ka viisakad (võtsin klapikambrikaane maha, et vaadata, nukkvõllidel oli ka 0 kulumist). Pole nagu põhjust vahetada, seni kuni muresid ei ole. OM651 mootoril mõningased titehädad, suures plaanis midagi hullu pole, kui korralikult hooldatud ja ise samamoodi regulaarsete õlivahetustega jätkata. Aga karmilt "kompaktseks" on om651 tehtud võrreldes om611/646, ruumi mõistes selline tunne, nagu kapoti all oleks v8 .
Mercedes EIS remont ja võtmete lisamine.
M: W212 E200CDI 2012 LHD sedaan varuosadeks, kere sile, tehnika korras
|