Postitused: 92
Teemad: 11
Liitus: Mar 2014
Maine:
0
14-03-2019, 03:26 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-03-2019, 03:26 PM ja muutjaks oli KalevE.)
Tervitus
On seda looma ehk keegi ise omanud või teab miskit rääkida?
http://www.auto24.ee/used/2480026
VIN: WDB1240431B614501
Postitused: 1,214
Teemad: 26
Liitus: Mar 2006
Maine:
5
14-03-2019, 07:02 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-03-2019, 07:13 PM ja muutjaks oli stihl.)
Eestis ta ju peamiselt vist hobikas olnud, kes ikka tahab rääkida.
------
Aga väike valem, kuidas JÄMEDALT arvutada selle auto tegelikku läbisõitu:
1. Eestis arvele võttes oli tagasi keritud 100 tuhandeni; saksas oli ta enne seda veetnud 16 aastat.
2. Keskmiselt sõidetakse saksas 40000 km aastas, seega maha oli võetud (16 x 40000) - 100000 = 540000km.
(ärme arvesta mingte DHL-i busside v. taksomersude läbisõitudega, mis sõidavad aastas 100 -200t ja rohkem ja ega ka mingi üüberkalli Ferrari üliväikese läbisõiduga, mis peamiselt esinduse tagahoovis garantiiremondis vedeleb ja Itaaliast mingit juppi ootab)
3. Praegu on tal kellal 200000km, graafik ülevaatustel käimistega üsna sirge.
4. Seega, oletatav reaalne läbisõit oleks tal täna ja praegu 200 tuh + 540 tuh, mis teeb kokku 740 000km.
Mis sellise auto jaoks ei ole teab, mis läbisõit. See mootor isegi ei võta veel õli (kui, siis klapisääre vahelt, no krt kumm ikka ajaga kõvaneb pisut) ja kast ei tee veel mingeid nägusid.
Veermikudetailid on enamuses tehase omad, tehase käsitsi ülehõbetatud elekter töötab laitmatult (v.a. aku muidugi, mis tuleks kohe uus osta).
Arvestades, et tagaistme keskmine käetugi TUNDUB originaal ja lõikumata, siis ehk nii vast ongi.
(tagaistme käetoest võetakse 124-jal juhiistme parandamiseks õiget riiet, kust sa muidu seda ikka saad....)
Juhiistmest loomulikult pilti pole. Miks, võid ise arvata.
Mine vaata need joodikud ja kelnerid, mis kupeel on, üle ja osta ära.
Kui mingit kolhoosi tehtud pole.
Sest selline C124, mis on kolme võtme, ajaloo, kõikide arvete ja hooldusraamatuga ja 2 sotti on kellal, maksab 8000 ja PLUSS € ja tal on tagakoopal üks pisike roostetäpp, mis tegelt on linnukaka....
Palun!
.
Postitused: 554
Teemad: 38
Liitus: Feb 2007
Maine:
0
See auto on juba igavesti ammu müügis.
E55 AMG
Postitused: 3,790
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
14-03-2019, 10:31 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-03-2019, 10:37 PM ja muutjaks oli nostromo.)
See jah juba aastaid vaheldumisi müügis olnud.
1K võib isegi väärt olla kui liigub.
Samas see R4 97kW võtab prakt. sama palju kütust kui R6 162kW. Omasin kunagi ja no ei liikunud absoluutselt.
Teine asi et CE-mudeli all pole juba vist vähemalt pool aastat ühtegi isendit müügis olnud ja E-klassi kupeede all vaid üks 7500€ diiseldatud kupee.
Postitused: 918
Teemad: 30
Liitus: Nov 2005
Maine:
3
Kust selline idee tuleb, et Saksas autod keskmiselt 40 kkm aastas läbivad, kas on mingitele konkreetsetele allikatele viidata? Minu teada Saksa statistika midagi taolist ei räägi. Kuskilt numbritest on ka 15kkm läbi käinud.
Loomulikult tuuakse siia igasuguseid keritud panne, aga mulle on aastate jooksul täiesti tõestatud läbisõiduga täiesti normaalsete hindadega masinaid ette jäänud, mis olid Saksas liikunud aastas 10-15 kkm (millest mõned olid ka reaalselt pea probleemivabad)
(14-03-2019, 07:02 PM)stihl Kirjutas: Eestis ta ju peamiselt vist hobikas olnud, kes ikka tahab rääkida.
------
Aga väike valem, kuidas JÄMEDALT arvutada selle auto tegelikku läbisõitu:
2. Keskmiselt sõidetakse saksas 40000 km aastas, seega maha oli võetud (16 x 40000) - 100000 = 540000km.
(ärme arvesta mingte DHL-i busside v. taksomersude läbisõitudega, mis sõidavad aastas 100 -200t ja rohkem ja ega ka mingi üüberkalli Ferrari üliväikese läbisõiduga, mis peamiselt esinduse tagahoovis garantiiremondis vedeleb ja Itaaliast mingit juppi ootab)
3. Praegu on tal kellal 200000km, graafik ülevaatustel käimistega üsna sirge.
4. Seega, oletatav reaalne läbisõit oleks tal täna ja praegu 200 tuh + 540 tuh, mis teeb kokku 740 000km.
Mis sellise auto jaoks ei ole teab, mis läbisõit. See mootor isegi ei võta veel õli (kui, siis klapisääre vahelt, no krt kumm ikka ajaga kõvaneb pisut) ja kast ei tee veel mingeid nägusid.
Veermikudetailid on enamuses tehase omad, tehase käsitsi ülehõbetatud elekter töötab laitmatult (v.a. aku muidugi, mis tuleks kohe uus osta).
Arvestades, et tagaistme keskmine käetugi TUNDUB originaal ja lõikumata, siis ehk nii vast ongi.
(tagaistme käetoest võetakse 124-jal juhiistme parandamiseks õiget riiet, kust sa muidu seda ikka saad....)
Juhiistmest loomulikult pilti pole. Miks, võid ise arvata.
Palun!
.
Postitused: 92
Teemad: 11
Liitus: Mar 2014
Maine:
0
15-03-2019, 12:16 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-03-2019, 12:21 PM ja muutjaks oli KalevE.)
(14-03-2019, 08:01 PM)Lahekas Kirjutas: See auto on juba igavesti ammu müügis.
Sestap ma mõtlesingi uurida, et äkki keegi siit juba kaemas käinud
(14-03-2019, 10:31 PM)nostromo Kirjutas: Samas see R4 97kW võtab prakt. sama palju kütust kui R6 162kW. Omasin kunagi ja no ei liikunud absoluutselt.
Ehk siis sama hästi võiks E320 võtta?
Postitused: 3,790
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
Igatahes E320 kuid pole ju vötta prakt. midagi Eestist.
Postitused: 554
Teemad: 38
Liitus: Feb 2007
Maine:
0
15-03-2019, 04:59 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-03-2019, 05:00 PM ja muutjaks oli Lahekas.)
Enda kogemusest - jumala eest, kui võimalik, vaata R6 mootoreid. Dünaamika ja sõidumõnu vahe tohutu.
EDIT: bensukaid ikka, mitte diiseldatud projekte
E55 AMG
Postitused: 802
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
Ega selliste 1000 euriste rontide puhul on kõige olulisem minna ja oma silmaga üle vaadata, kui ta pikemat aega 1200 euroga müügis on, siis vaevalt et seal midagi üleliia head on. Põhiline et kere mäda poleks.
Postitused: 1,848
Teemad: 20
Liitus: Feb 2007
Maine:
5
Läbisõit kohe kindlasti reaalne ei ole, pigem isegi 1 200 000km. Töökindel auto!
Esimese 10-15 aastaga tehakse suuremad läbisõidud ära.
Leidsin oma vana auto andmed. WDB2100701A873437
200tuh maha tõmmatud, vahepeal oli ka mitu korda avariis osalenud.
Postitused: 1,214
Teemad: 26
Liitus: Mar 2006
Maine:
5
16-03-2019, 03:15 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-03-2019, 03:17 PM ja muutjaks oli stihl.)
(15-03-2019, 10:51 AM)Priit Kirjutas: Kust selline idee tuleb, et Saksas autod keskmiselt 40 kkm aastas läbivad, kas on mingitele konkreetsetele allikatele viidata? Minu teada Saksa statistika midagi taolist ei räägi. Kuskilt numbritest on ka 15kkm läbi käinud.
See ei ole idee, see on 20a elukogemus erinevates autode müügi ja hooldusega tegelevates ettevõtetes, peamiselt esindustes, töötades.
Ja hea küll, ma siis möönan et väljendusin valesti: mitte saksas pole keskmine nii suur, vaid Eestisse toodavate autode masinate läbisõit on nii suur. (kui ei ole konkreetne tellimus)
Mõtle ise: head, väikese läbisõiduga masinad on saksas samuti kallid ja neid siia vedada pole lihtsalt majanduslikult mõttekas.
Capiche?
Näiteks selle C124 hinnaga 8k€ panin enne vähe puusse, 200t sõitnud aus masin maksab saksas pigem 14k€, kui 8k. Aga vahet pole, neist Eestis ei müüks kumbagi.
Loomulikult, ma ei hakka sulle midagi tõestama ega veel vähem linkima; mõtle oma peaga ja vaata ringi.
Väike vihje ka: siiamaani töötab vana hea hooldusraamat auto läbisõidu hindamisel. (võltsituid raamatuid olen elus vähe näinud ja need tunneb kohe ära)
Hoolimata sellest, et varsti juba pea 20a on kõik margid oma ajalugusid ka digina säilitanud.
Raamatut pole = 100% keritud. Nii lihtne ongi.
Praegu ntx tuian igapäevaselt ringi 30t sõitnud 2014a Passatiga.
Ok, kaotan raamatu ära - pole probleem uus raamat maksab Mölleris 10€ ja tembeldavad hinna sisse ka uuesti ära.
Esipöördlehe tehasekleps on küll puudu, aga VW digiajalugu toetab neid, kes kahtlevad.
Samas, auto24 on täis 150t sõitnud samu vanu samu autosid. Raamatut pole.
Kas neil müüjatel puudub 10€?
Ei, vaid selge see, et läbisõit on tegelikult 200t ja peale. AGA sellist on raske müüa.
Postitused: 706
Teemad: 85
Liitus: Jul 2006
Maine:
6
Tere,
Hr stihl ütles laias laastus üsna õigesti: "...head, väikese läbisõiduga masinad on saksas samuti kallid ja neid siia vedada pole lihtsalt majanduslikult mõttekas."
Leidub siiski ka erandeid. Näiteks erilisemad autod, mida Eesti järelturult ei leia ja mille puhul hinnaargument ei oma seega suurt rolli ning meeldivaks võimaluseks on ka konkreetsete tehniliste riketega (mootor, käigukast) autod.
Tuhat eurot C124 eest on siiski juba ainuüksi kere hind kui see enamvähem korras peaks olema ja seega oma silmaga autot nähes väga eksida ei ole võimalik.
Parimate soovidega,
Tauno
Postitused: 1,106
Teemad: 57
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
Hind näitab seda, et see auto vajab igast otsast nokitsemist. Kui 5+k eest omale kupeed ei lähe ostma siis selline projekt tasub kaalumist. See 2.3 liigub täpselt nii nagu iga bensiini 100kw pill, midagi loota pole mõtet aga no jalgu ka ei jää, enamus liikluses olevaid autosi samas kandis või isegi õnnetuma kw määraga.
Alates 07 Eestis seega kere peab mingil määral kindlasti tegema ja 16 viimane ülevaatus siis tõenäoliselt seismisest tingitud anomaaliaid ka.
Turbo
Postitused: 3,790
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
Täna tekkis müüki 300CE 132kW 4000€ aga usun et saab ka nt 3000 peale kangutada:
https://www.auto24.ee/used/3059019
Uskumatu kuhu C124 hinnad töusnud on.
Ise müüsin aasta tagasi 420CE V8 205kW suure vaevaga 4800€ Soome kuhu olin eelnevalt 4000€ sisse pannud (köik töendatud arvetega) ja auto nägi vörreldes praegu müügisolevatega nagu poesalongist välja veerenud prillikivi.
Postitused: 1,106
Teemad: 57
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
See 4k pill vist sama, mis Alar tõi/müüs Rootsist.
Turbo
Postitused: 1,359
Teemad: 157
Liitus: Apr 2012
Maine:
2
See sama, kerel pahtlit kilogrammides =)
Postitused: 877
Teemad: 17
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=44175
Minu mäletamist mööda liikus auto24-s 1300.- eest natuke hiljem edasi, praegune müüja "otsib lolli kes ei karda kolli"
setud sõitsid seciga
Postitused: 1,214
Teemad: 26
Liitus: Mar 2006
Maine:
5
(19-03-2019, 09:00 AM)ralak Kirjutas: http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=44175
Minu mäletamist mööda liikus auto24-s 1300.- eest natuke hiljem edasi, praegune müüja "otsib lolli kes ei karda kolli"
Noh, proovida ju võib ja seda ei saa ka pahaks panna, kupeede hinnad ju tõusevadki. Jah, iseasi kas paksu pahtli ja keritud spidodega kupeede.
Ka sedaanide hinnad tõusevad, isegi selliste, millel pole mitte ühtegi lisa ja kiirendus kalendriga.
Siin üks, mis tundub, et ei ole keritud ja see 300t võib õigeks lugeda: https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=3052977
(enne muidugi kohapeal üle vaadata ja siis otsustada)
Juhiiste on MB-l 300-ja km peale veel terve, samas, VL kolle pealt on see valge keraamika (tehase oma) läinud ja mingi loll on survekaga ja täis peaga mürasummutust kapotialt retsinud.
.
Postitused: 877
Teemad: 17
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
(19-03-2019, 10:42 AM)stihl Kirjutas: (19-03-2019, 09:00 AM)ralak Kirjutas: http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=44175
Minu mäletamist mööda liikus auto24-s 1300.- eest natuke hiljem edasi, praegune müüja "otsib lolli kes ei karda kolli"
Noh, proovida ju võib ja seda ei saa ka pahaks panna, kupeede hinnad ju tõusevadki. Jah, iseasi kas paksu pahtli ja keritud spidodega kupeede.
Ka sedaanide hinnad tõusevad, isegi selliste, millel pole mitte ühtegi lisa ja kiirendus kalendriga.
.
Kahtelmata ei keela keegi küsida mida hing ihkab.
Mõtlev huviline vaatab ka natuke kaugemale ja võib saada midagi tunduvalt viisakamat, nt:
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai...2c25f7819b
setud sõitsid seciga
Postitused: 1,214
Teemad: 26
Liitus: Mar 2006
Maine:
5
(19-03-2019, 11:18 AM)ralak Kirjutas: Kahtelmata ei keela keegi küsida mida hing ihkab.
Mõtlev huviline vaatab ka natuke kaugemale ja võib saada midagi tunduvalt viisakamat, nt:
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai...2c25f7819b
No see oskab juba igasugu asju ise teha ja välja näeb kah...
Ainult see on kahtlane, et see krdi plekist istmenahk, mis neil originaalis on, on katki samas kui selle Eesti diisli 300t sõitnud seeneriidest iste on terve?
Nahk vs riie ja riie võidab?
Eesti omal tagaistmest muidugi pilti pole, vblla on käetoe pealt lapp juba esiistmesse läinud...
.
|