Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W204 220 125 kw 2011.a.mootori probleem
#1
Tere.

Mootor seiskus maanteekiirusel.Käivitada proovides käis mootor raskelt ringi (nagu aku oleks tühi). 1.5 tundi hiljem mootor käivitus puterdades ja oli kuulda häält (kolin ,login,kolks).Võõras hääl ühesõnaga.Salongis oli tunda ka vähe Diisli lõhna.Ühtegi tuld enne seisma jäämist põlema ei läinud ja hiljem Launch juhtmega vigu ei näidanud.Kas on võimalus,et rikki läinud pihusti võis antud asja korraldada.On keegi midagi analoogset kogenud või oskab kaasa rääkida.Kindla vea tuvastamist neti teel ei ootagi.
Vasta
#2
Tere,
Kas õli on normis (ehk mitte liiga palju)?
Kõlab nagu saale kinnijooksmine, mida OM651 puhul ikka juhtub erinevail põhjuseil (sh diiselkütuse mootoriõli hulka sattumise tõttu). Neil mootoritel puudub õlirõhuandur, mistõttu on peaaegu võimatu juhil seda ka märgata kui mootori õlirõhk kaob ning hullem ära hoida.
Pihusti võib ka lagina-kolina ja suitsupilve üles lüüa, kuid raske ringikäimine kõlab kehvalt.

Loodame parimat ja anna ikka teada, mis oli.

Tauno
Vasta
#3
(14-01-2019, 10:38 PM)Tauno Mõts Kirjutas: Tere,
Kas õli on normis (ehk mitte liiga palju)?
Kõlab nagu saale kinnijooksmine, mida OM651 puhul ikka juhtub erinevail põhjuseil (sh diiselkütuse mootoriõli hulka sattumise tõttu). Neil mootoritel puudub õlirõhuandur, mistõttu on peaaegu võimatu juhil seda ka märgata kui mootori õlirõhk kaob ning hullem ära hoida.
Pihusti võib ka lagina-kolina ja suitsupilve üles lüüa, kuid raske ringikäimine kõlab kehvalt.

Loodame parimat ja anna ikka teada, mis oli.

Tauno

Õli normis.Mis need erinevad põhjused veel olla võiks.Raskelt käis ringi koheselt peale seikumist.1.5 h hiljem käivitus.Äkki oli ühes silindris rikkis pihusti tõttu liigne kütus ,mis ringikäimist raskendas.
Vasta
#4
Muud põhjused on ka lihtsalt ummistunud filter, katkine plastikust filtrielement, mille tõttu õli ei filtreerita (õlivahetuse käigus lõhutakse ta mõnikord ära), aga neil aparaatidel puudub teatud juhtudel üldse arusaadav põhjus, miks saale kinni jookseb ehk siis seda näib juhtuvat ka "lambist" mingi kulumise-väsimise vms tõttu. 1.5 h on piisav aeg metalli jahtumiseks ja seega väntvõlli mõningaseks kahanemiseks ning uuesti ringikäimiseks.
Muidugi võib viga paremal juhul ka pihustis olla ja seega tegelikku diagnoosi läbi foorumi on tõeliselt keeruline panna ning pihustite töö tasuks ära kontrollida ja kindlasti mitte koliseva mootoriga sõita proovida. Smile

Parimate soovidega,
Tauno
PS! Hea saksakeelne jutt CDI probleemidest (ja neid jagub):
https://www.motor-talk.de/forum/omxxx-wa...98119.html

PPS! Filtrikaane jupp, mis katki saab minna.
https://www.motor-talk.de/bilder/omxxx-w...36913.html
Vasta
#5
(14-01-2019, 10:38 PM)Tauno Mõts Kirjutas: Tere,
Kas õli on normis (ehk mitte liiga palju)?
Kõlab nagu saale kinnijooksmine, mida OM651 puhul ikka juhtub erinevail põhjuseil (sh diiselkütuse mootoriõli hulka sattumise tõttu). Neil mootoritel puudub õlirõhuandur, mistõttu on peaaegu võimatu juhil seda ka märgata kui mootori õlirõhk kaob ning hullem ära hoida.
Pihusti võib ka lagina-kolina ja suitsupilve üles lüüa, kuid raske ringikäimine kõlab kehvalt.

Loodame parimat ja anna ikka teada, mis oli.

Tauno

Nüüd niipalju selgunud ,et saale probleem ja veel nii hästi ,et uut mootorit vaja.
Vasta
#6
Tere,

Jama on nendega jah ja tänud, et ikkagi põhjustest teada andsid. Kas mootorit tarvis, sest nt plokil auk sees või ei kannata võlli enam lihvida?
Need mootorid väga odavad paraku ei ole, seega remont võib ära tasuda isegi taastatud võlliga kui see eBayst tellida.

Tauno
Vasta
#7
(03-02-2019, 11:03 PM)Tauno Mõts Kirjutas: Tere,

Jama on nendega jah ja tänud, et ikkagi põhjustest teada andsid. Kas mootorit tarvis, sest nt plokil auk sees või ei kannata võlli enam lihvida?
Need mootorid väga odavad paraku ei ole, seega remont võib ära tasuda isegi taastatud võlliga kui see eBayst tellida.

Tauno

Raamsaale ringi tõmmanud.Väntvõll vaja lihvida kui kõver pole (kontrollimata).Ühte kepsu vaja.Sellest infost piisas ,et uut mootorit otsima hakata.Mootori hinda isegi ei hakka kommenteerima (ulme).
Vasta
#8
(04-02-2019, 11:04 AM)kosekas Kirjutas: ...
Mootori hinda isegi ei hakka kommenteerima (ulme).


Ei mingit ulmet, labane nõudmise-pakkumise vahekord.

Enne "uue" "heas korras" mootori soetamist tee remondikalkulatsioon. Keegi ei tea, millal kasutatud pada otsustab sissetallatud rada käia.

Ega sel autol polnud pikka õlivahetusvälpa pruugitud?
Vasta
#9


Ega sel autol polnud pikka õlivahetusvälpa pruugitud?
[/quote]

No kuidas võtta.26000 neist kõige pikem.Ju siis Mercedes-Benz mootoril käib see ülejõu ja meeldib ühegi hoiatuseta leping lõpetada.
Vasta
#10
(04-02-2019, 01:35 PM)kosekas Kirjutas: ...
No kuidas võtta.26000 neist kõige pikem.Ju siis Mercedes-Benz mootoril käib see ülejõu ja meeldib ühegi hoiatuseta leping lõpetada.

Ei ole ühegi valmistaja pajad Eestis neid soovituslikke välpasid ilma poegimata üle elanud. See on endiselt kesk-Euroopa privileeg, kus olud leebed (peamiselt puudub allanulli külm) ja masinate läbisõit suur.
(14-01-2019, 10:38 PM)Tauno Mõts Kirjutas: ...
Kõlab nagu saale kinnijooksmine, mida OM651 puhul ikka juhtub erinevail põhjuseil (sh diiselkütuse mootoriõli hulka sattumise tõttu). Neil mootoritel puudub õlirõhuandur,
...

Kas keegi seda väidet kinnitab?
Vasta
#11
Palju auto tänaseks läbisõitnud on üldse?
Vasta
#12
(05-02-2019, 02:21 PM)Oliver.L Kirjutas: Palju auto tänaseks läbisõitnud on üldse?

Auto veits peale sajatuhande sõitnud ja täieliku esinduse ajalooga.Eestis sõitnud pole (Saksamaa).
Vasta
#13

...
Kõlab nagu saale kinnijooksmine, mida OM651 puhul ikka juhtub erinevail põhjuseil (sh diiselkütuse mootoriõli hulka sattumise tõttu). Neil mootoritel puudub õlirõhuandur,
...
[/quote]

Kas keegi seda väidet kinnitab?

[/quote]

No näidikute hulgas puudub õlirõhu märk,tuli (õlikann).Järelikult puudub ka õlirõhuandur.
Vasta
#14
(07-02-2019, 11:52 AM)kosekas Kirjutas: No näidikute hulgas puudub õlirõhu märk,tuli (õlikann).Järelikult puudub ka õlirõhuandur.

Neid andureid, mille jaoks ei ole oma märgutuld või näidikut, on nüüdisaegsetel autodel üksjagu. Sellest ka küsimus.
Vasta
#15
(05-02-2019, 03:03 PM)kosekas Kirjutas:
(05-02-2019, 02:21 PM)Oliver.L Kirjutas: Palju auto tänaseks läbisõitnud on üldse?

Auto veits peale sajatuhande sõitnud ja täieliku esinduse ajalooga.Eestis sõitnud pole (Saksamaa).

Siis võiks proovida Saksa päring teha esinduse kaudu, mis nad arvavad sellest.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W203 2003a 2.2 cdi 105kw atm kasti probleem -Mattis- 7 1,792 02-11-2024, 03:32 PM
Viimane postitus: topdust
  W204 C350 2012 Pimenurga andur vigane GertLem 5 260 10-10-2024, 08:46 PM
Viimane postitus: Pr0phet
  W204 C300cdi TCC lukustuse mure peale mootori remapi. Pr0phet 6 229 10-10-2024, 07:20 PM
Viimane postitus: Pr0phet
  W204 FL halogeen esitulede upgrade PaulE 0 172 28-03-2024, 05:53 PM
Viimane postitus: PaulE
  w203 2003a 2.2 cdi 105kw ATM kasti probleem MercedesBenz 2 442 05-02-2024, 08:19 PM
Viimane postitus: MercedesBenz
  C 220 - COMMAND Mirja 0 202 31-01-2024, 03:16 PM
Viimane postitus: Mirja
  W204 c320cdi generaatori vahetus? jsv 5 612 25-01-2024, 03:01 PM
Viimane postitus: jsv
  W204 om651 kütuserõhk madal. Barna 4 629 24-09-2023, 01:18 PM
Viimane postitus: v6sa
  W204 lukustus mure tomm75 2 519 11-08-2023, 05:11 PM
Viimane postitus: tomm75
  W204 c220CDI sureb välja külma mootoriga T1mm 8 5,335 24-04-2023, 06:36 PM
Viimane postitus: MattiasKaerma



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne