30-01-2019, 03:11 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-01-2019, 08:57 AM ja muutjaks oli Injection.)
2003 MERCEDES-BENZ E 320 CDI (211.226)
VIN WDB2112261A374313
Model E 320 CDI
Engine 648961 30 037311
Transmission 722626 04 698106
Release Date 2003-08-01
Taustaks saan öelda vaid nii palju, et tegu on autoga, mil on vahetatud mootor, mis olevat eelmise kere peal töötanud.
Eelmainitud sõidukil esinevad veakoodid P2015; P2019; P2047; P2051. Mootor käivitub üpriski hästi, tühikäigul tiksub rahuldavalt kuid seejuures tahmab ning läheb ~3500 p/min juures Limp mode-i, millega kaasnevad eelmainitud veakoodid. Teine kord suretab mootor end ka teatud pöörde juures välja.
Veakoodid on loetud AutoCom CDP+ seadmega. Kuna hetkel pole käepärast tehtud märkmeid, siis võivad mõõtetulemused mõningal määral varieeruda. Olles märkmed üle vaadanud või auto kõrval testides uuendan siinset infot.
Teema teen siia, et salvestada mõõtetulemusi ja lahenduskäiku. Kasuks võib muidugi ka tulla ehk teise vaatleja värske pilk. Muidugi on loodetavasti asjast kasu ka neile, kes sarnase probleemiga kokku peaks puutuma.Üritan hoida edasiste sammude ja tulemustega pidevalt teema uuendatud.
P2015
- Rail pressure monitoring via volume control valve
Ühenduvus kontaktide 1-M76 ning 2-M28 vahel on olemas, seega ahelas katkestust ei esine.
Takistus kontaktide 1 ja 2 vahel on 3.0 oomi.
Pinge kontakti 2 ja kere vahel on ~11+V
P2019
- Rail pressure monitoring via pressure control valve
Ühenduvus kontaktide 1-M52 ning 2-M4 vahel on olemas, seega ahelas katkestust ei esine.
Takistus kontaktide 1 ja 2 vahel on 3.7 oomi.
Pinge kontakti 2 ja kere vahel on ~11+V
P2047
- Rail pressure monitoring via volume control valve
P2051
- Rail pressure monitoring via pressure control valve
Ühenduvus kontaktide 1-M84, 2-M59 ning 3-M86 vahel on olemas, seega ahelas katkestust ei esine.
Ka siin pidasid näitajad paika. Kahjuks pole jõudnud testimise juures ostsilloskoopi veel rakendada.
Pean mainima, et testid said läbi viidud enne veakoodide kustutamist. Naasevad nad teine kord erineva kombinatsiooniga. Kui mälu ei peta, siis viimati esinesid peale Limp-i laskmist vaid P2047 ning P2015.
Olen erinevate allikate puhul korduvalt täheldanud, et veakoodi kirjeldus "pressure high" või "maximum exceeded" on olnud eksitav väärtõlgendus ning tegelikult on sel puhul tegemist madala kütuserõhuga. Nii mõnelgi juhul on madala kütterõhu põhjuseks olnud ummistunud etteandepumba filter, nõrk etteandepump, umbes kütusefilter, lekkiv kütuseliin või pihustid.
Nii palju olen veendunud, et paagis olev filter on puhas ning kütus värske ja temperatuurile vastav. Olen tuvastanud ühe esmalt märkamatuks jäänud kütuselekke, millega esiteks kavatsen tegeleda. Teiseks vahetaksin ära ka mootoriruumis oleva kütusefiltri, mille seisukord on teadmata. Kolmandaks vaatan üle oma märkmed, vajadusel sooritan lisamõõtmisi.
Kui peaksin lõpuks olema täielikult veendunud andurite-täiturite seisukorras, nende ühendustes mootori juhtmooduliga ning küttesüsteemi takistuste ja lekete puudumises, peaksin mõistlikuks jätkata küttepumba ja pihustite kontrolliga. Kõrgsurvepump on teine olemas, kahjuks aga seisukord teadmata - õnneks aga pole nende vahetamine just väga pikk protseduur, seega prooviksin esmalt ära selle.
Hoian progressiga kursis, kui miskit toimub.
VIN WDB2112261A374313
Model E 320 CDI
Engine 648961 30 037311
Transmission 722626 04 698106
Release Date 2003-08-01
Taustaks saan öelda vaid nii palju, et tegu on autoga, mil on vahetatud mootor, mis olevat eelmise kere peal töötanud.
Eelmainitud sõidukil esinevad veakoodid P2015; P2019; P2047; P2051. Mootor käivitub üpriski hästi, tühikäigul tiksub rahuldavalt kuid seejuures tahmab ning läheb ~3500 p/min juures Limp mode-i, millega kaasnevad eelmainitud veakoodid. Teine kord suretab mootor end ka teatud pöörde juures välja.
Veakoodid on loetud AutoCom CDP+ seadmega. Kuna hetkel pole käepärast tehtud märkmeid, siis võivad mõõtetulemused mõningal määral varieeruda. Olles märkmed üle vaadanud või auto kõrval testides uuendan siinset infot.
Teema teen siia, et salvestada mõõtetulemusi ja lahenduskäiku. Kasuks võib muidugi ka tulla ehk teise vaatleja värske pilk. Muidugi on loodetavasti asjast kasu ka neile, kes sarnase probleemiga kokku peaks puutuma.Üritan hoida edasiste sammude ja tulemustega pidevalt teema uuendatud.
P2015
- Rail pressure monitoring via volume control valve
Ühenduvus kontaktide 1-M76 ning 2-M28 vahel on olemas, seega ahelas katkestust ei esine.
Takistus kontaktide 1 ja 2 vahel on 3.0 oomi.
Pinge kontakti 2 ja kere vahel on ~11+V
P2019
- Rail pressure monitoring via pressure control valve
Ühenduvus kontaktide 1-M52 ning 2-M4 vahel on olemas, seega ahelas katkestust ei esine.
Takistus kontaktide 1 ja 2 vahel on 3.7 oomi.
Pinge kontakti 2 ja kere vahel on ~11+V
P2047
- Rail pressure monitoring via volume control valve
P2051
- Rail pressure monitoring via pressure control valve
Ühenduvus kontaktide 1-M84, 2-M59 ning 3-M86 vahel on olemas, seega ahelas katkestust ei esine.
Ka siin pidasid näitajad paika. Kahjuks pole jõudnud testimise juures ostsilloskoopi veel rakendada.
Pean mainima, et testid said läbi viidud enne veakoodide kustutamist. Naasevad nad teine kord erineva kombinatsiooniga. Kui mälu ei peta, siis viimati esinesid peale Limp-i laskmist vaid P2047 ning P2015.
Olen erinevate allikate puhul korduvalt täheldanud, et veakoodi kirjeldus "pressure high" või "maximum exceeded" on olnud eksitav väärtõlgendus ning tegelikult on sel puhul tegemist madala kütuserõhuga. Nii mõnelgi juhul on madala kütterõhu põhjuseks olnud ummistunud etteandepumba filter, nõrk etteandepump, umbes kütusefilter, lekkiv kütuseliin või pihustid.
Nii palju olen veendunud, et paagis olev filter on puhas ning kütus värske ja temperatuurile vastav. Olen tuvastanud ühe esmalt märkamatuks jäänud kütuselekke, millega esiteks kavatsen tegeleda. Teiseks vahetaksin ära ka mootoriruumis oleva kütusefiltri, mille seisukord on teadmata. Kolmandaks vaatan üle oma märkmed, vajadusel sooritan lisamõõtmisi.
Kui peaksin lõpuks olema täielikult veendunud andurite-täiturite seisukorras, nende ühendustes mootori juhtmooduliga ning küttesüsteemi takistuste ja lekete puudumises, peaksin mõistlikuks jätkata küttepumba ja pihustite kontrolliga. Kõrgsurvepump on teine olemas, kahjuks aga seisukord teadmata - õnneks aga pole nende vahetamine just väga pikk protseduur, seega prooviksin esmalt ära selle.
Hoian progressiga kursis, kui miskit toimub.