Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
'03 S211 320CDI P2015; P2019; P2047; P2051
#1
2003 MERCEDES-BENZ E 320 CDI (211.226)
VIN WDB2112261A374313
Model E 320 CDI
Engine 648961 30 037311
Transmission 722626 04 698106
Release Date 2003-08-01

Taustaks saan öelda vaid nii palju, et tegu on autoga, mil on vahetatud mootor, mis olevat eelmise kere peal töötanud.

Eelmainitud sõidukil esinevad veakoodid P2015; P2019; P2047; P2051. Mootor käivitub üpriski hästi, tühikäigul tiksub rahuldavalt kuid seejuures tahmab ning läheb ~3500 p/min juures Limp mode-i, millega kaasnevad eelmainitud veakoodid. Teine kord suretab mootor end ka teatud pöörde juures välja.

Veakoodid on loetud AutoCom CDP+ seadmega. Kuna hetkel pole käepärast tehtud märkmeid, siis võivad mõõtetulemused mõningal määral varieeruda. Olles märkmed üle vaadanud või auto kõrval testides uuendan siinset infot.

Teema teen siia, et salvestada mõõtetulemusi ja lahenduskäiku. Kasuks võib muidugi ka tulla ehk teise vaatleja värske pilk. Muidugi on loodetavasti asjast kasu ka neile, kes sarnase probleemiga kokku peaks puutuma.Üritan hoida edasiste sammude ja tulemustega pidevalt teema uuendatud.

[Pilt: large_29830359_m76z.jpg]

P2015
- Rail pressure monitoring via volume control valve

[Pilt: orig_29830331_NNKI.jpg]
[Pilt: orig_29830339_pRhG.jpg]
[Pilt: orig_29830357_cesz.jpg]
Ühenduvus kontaktide 1-M76 ning 2-M28 vahel on olemas, seega ahelas katkestust ei esine.
[Pilt: large_29830333_3LzV.jpg]
[Pilt: orig_29830335_ycm6.jpg]
Takistus kontaktide 1 ja 2 vahel on 3.0 oomi.
[Pilt: orig_29830337_luAO.jpg]
Pinge kontakti 2 ja kere vahel on ~11+V

P2019
- Rail pressure monitoring via pressure control valve

[Pilt: large_29830341_dK70.jpg]
[Pilt: orig_29830347_OWco.jpg]
[Pilt: orig_29830357_cesz.jpg]
Ühenduvus kontaktide 1-M52 ning 2-M4 vahel on olemas, seega ahelas katkestust ei esine.
[Pilt: large_29830343_oqis.jpg]
Takistus kontaktide 1 ja 2 vahel on 3.7 oomi.
[Pilt: orig_29830345_968l.jpg]
[Pilt: orig_29830337_luAO.jpg]
Pinge kontakti 2 ja kere vahel on ~11+V

P2047
- Rail pressure monitoring via volume control valve

[Pilt: orig_29830349_5k2e.jpg]

P2051
- Rail pressure monitoring via pressure control valve

[Pilt: orig_29830361_YiVK.jpg]
[Pilt: orig_29830355_Nnbn.jpg]
[Pilt: orig_29830357_cesz.jpg]
Ühenduvus kontaktide 1-M84, 2-M59 ning 3-M86 vahel on olemas, seega ahelas katkestust ei esine.
[Pilt: large_29830351_ART2.jpg]
[Pilt: orig_29830353_9ZQ4.jpg]
Ka siin pidasid näitajad paika. Kahjuks pole jõudnud testimise juures ostsilloskoopi veel rakendada.

Pean mainima, et testid said läbi viidud enne veakoodide kustutamist. Naasevad nad teine kord erineva kombinatsiooniga. Kui mälu ei peta, siis viimati esinesid peale Limp-i laskmist vaid P2047 ning P2015.

Olen erinevate allikate puhul korduvalt täheldanud, et veakoodi kirjeldus "pressure high" või "maximum exceeded" on olnud eksitav väärtõlgendus ning tegelikult on sel puhul tegemist madala kütuserõhuga. Nii mõnelgi juhul on madala kütterõhu põhjuseks olnud ummistunud etteandepumba filter, nõrk etteandepump, umbes kütusefilter, lekkiv kütuseliin või pihustid.

Nii palju olen veendunud, et paagis olev filter on puhas ning kütus värske ja temperatuurile vastav. Olen tuvastanud ühe esmalt märkamatuks jäänud kütuselekke, millega esiteks kavatsen tegeleda. Teiseks vahetaksin ära ka mootoriruumis oleva kütusefiltri, mille seisukord on teadmata. Kolmandaks vaatan üle oma märkmed, vajadusel sooritan lisamõõtmisi.

Kui peaksin lõpuks olema täielikult veendunud andurite-täiturite seisukorras, nende ühendustes mootori juhtmooduliga ning küttesüsteemi takistuste ja lekete puudumises, peaksin mõistlikuks jätkata küttepumba ja pihustite kontrolliga. Kõrgsurvepump on teine olemas, kahjuks aga seisukord teadmata - õnneks aga pole nende vahetamine just väga pikk protseduur, seega prooviksin esmalt ära selle.

Hoian progressiga kursis, kui miskit toimub.
Vasta
#2
Kas see on sama masin, mis suvest saadik sellises seisus olnud?
Mercedes EIS remont ja võtmete lisamine.
M: W212 E200CDI 2012 LHD sedaan varuosadeks, kere sile, tehnika korras
Vasta
#3
Salvestatud veakoodide põhjal ütleks, et regulaatorid ja andur on korras. Arvatavasti viga kõrgsurvepumbas!
Vaata Limp`i minemise momendil mõlema regulaatori Duty`t protsentides.
Kas mootor sureb koormuse (pedaal põhjas) ajal?
RENTIDA THULE KATUSEBOX! Diagnostika. Autode elektroonika remont. Webasto diagnostika/remont. Auto konditsioneeride kontroll/survestamine/täitmine. Tel. +3725145023 Puksiirabi +37255558678
Vasta
#4
(01-02-2019, 12:29 AM)mikkhh Kirjutas: Kas see on sama masin, mis suvest saadik sellises seisus olnud?

No hetkeseisus ta siiski saabumisest saadik pole, tõsi ta on, et auto mõnda aega tagasi on laekunud. Ehk isegi on tegu sama masinaga, mis teil mõttes, kuid see pole hetkel oluline, kui teil just pole lisada miskit tehniliselt väärtuslikku infot antud auto kohta. No hard feelings.

(01-02-2019, 01:57 AM)meego Kirjutas: Salvestatud veakoodide põhjal ütleks, et regulaatorid ja andur on korras. Arvatavasti viga kõrgsurvepumbas!

Ütleme, et seniste testide põhjal võiks esialgu isegi sama kahtlustada.

Vahepeal sai vahetatud kütusefilter, mis oli tõesti uskumatult umbes, ühtlasi võib öelda, et madalsurveliini rõhk on korras. Kõrgsurvepumbal lekkinud stutsi vaskseib sai ka vahetatud ning sellega sai süsteem tihedaks.

(01-02-2019, 01:57 AM)meego Kirjutas: Vaata Limp`i minemise momendil mõlema regulaatori Duty`t protsentides.

Teen seda kindlasti, kui taas asjaga tegelen.

(01-02-2019, 01:57 AM)meego Kirjutas: Kas mootor sureb koormuse (pedaal põhjas) ajal?

Mitte tingimata alati. Teine kord on seda esinenud ~3200 p/min kohapeal, samas hetke pärast mootorit taas käivitades, gaas põhjas jääb sama pöörde peale ta suremata toppama. Samas vahel esineb välja suremist koormuse all liikumise peal ligikaudu eelmainitud mootori kiiruse juures.

Mulle ei meeldi väga välja anda umbkaudseid andmeid, kuna mõistan isegi, et nende põhjal diagnoosimine võrdub klaaskuuli vaaatamisega. Eks tõttöelda vea tekkehetkel tuleb konkreetsemalt silma peal hoida ning need salvestada. Raskendavaks asjaoluks on käimisega kaasnev tugev tahmamine, mida üritan tarbetult vältida.

Seni olen keskendunud sellele, et testida veakoodidest lähtuvalt andurite ning moodulite vahelised ühendused vältimaks nende vahelisi katkestusi, kuna algupärane juhtmestik oli kohati kehvas seisus ning seda on parandatud. Ühtlasi on esinenud mõningal määral oksüdeerunud kontakte ning seeläbi erinevaid ühendusprobleeme, mis on tänaseks kõrvaldatud. Seejärel olen kontrollinud ettenähtud parameetrite vastavust süüteasendis. Käimisel testimised on osaliselt tehtud kuid lõpliku analüüsi jaoks tuleks neid korrata ja neisse põhjalikumalt süveneda.

Eelistan põhjendamatult osade proovimiseks vahetamist vältida kuid kuna kõrgsurvepumpa põlve otsas ei testi, siis pärast viimaseid teste vajadusel proovin siiski ka selle vahetust olemasoleva vastu.

Tänud kaasa mõtlemast! Hoian uuendustega kursis.
Vasta
#5
latirõhk? saada graafik?
kuidas pihusti tagasivoolud?

STAR on olemas?
Kus asukoht?
Mercedes EIS remont ja võtmete lisamine.
M: W212 E200CDI 2012 LHD sedaan varuosadeks, kere sile, tehnika korras
Vasta
#6
(01-02-2019, 10:30 AM)mikkhh Kirjutas: latirõhk? saada graafik?
kuidas pihusti tagasivoolud?

STAR on olemas?
Kus asukoht?

Tänud vastamast!

Üritan täna päritud andmed edastada.

STAR puudub, asukoht Tartu.
Vasta
#7
(01-02-2019, 10:30 AM)mikkhh Kirjutas: latirõhk?
...

Poleks esimene kord, kui rõhuandur labaselt villast paneb. Manomeetriga mõõdetud on?
Vasta
#8
(01-02-2019, 10:30 AM)mikkhh Kirjutas: latirõhk? saada graafik?

[Pilt: large_29830949_iCuf.jpg]
[Pilt: orig_29830955_2Yjd.jpg]
Järsu rõhulangusega käsikäes tuli süttinud MIL ning pildil olevad koodid.

(01-02-2019, 10:30 AM)mikkhh Kirjutas: kuidas pihusti tagasivoolud?

Pihustite tagasivoole pole veel testitud.

(01-02-2019, 01:25 PM)v6sa Kirjutas:
(01-02-2019, 10:30 AM)mikkhh Kirjutas: latirõhk?
...

Poleks esimene kord, kui rõhuandur labaselt villast paneb. Manomeetriga mõõdetud on?

Manomeetriga mõõdetud pole.

(01-02-2019, 02:32 PM)onu_siim Kirjutas: Ehk teed pihustitel olevatest kirjadest pildi?

Pihustite kirjad:
[Pilt: large_29830953_YF3e.jpg]
[Pilt: large_29830951_EkbD.jpg]

Hetkel paigaldatud mootori kood on 648960 30 052676.
Mõlema kõrgsurvepumba koodiks on A 648 070 00 01.

Lisaks kõigele on vahelduva eduga esinemas ka veakood P2511 (Left EGR positioner; Permanent). Olen mootori juhtmooduli ning EGR-i vahelised ühendused kontrollinud, ostsilloskoobiga graafikut pole kontrollinud. Uurides EGR-i lähemalt on näha, et seda on varasemalt hermeetikuga koostatud, kuna plastikust kinnituskõrvad on murdunud. Paistab, et klapi kaanes olev asendiandur ei saa just alati selle asendist aru, ning seetõttu tekib eelmainitud viga. Möödaminnes puhastasin ka klapi tahmast. Täiesti kinni miskit selle juures küll polnud kuid tunda oli, et klapp mõnel korral ei tagastunud oma algasendisse.
Vasta
#9
613 on 210 pihusti, normaalselt see tööle ei hakkagi, korra proovitud.
Samas viga ta ka ei anna. Sõitsin parema puudumisel ühe sellisega paarsada km.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#10
(06-02-2019, 10:03 AM)onu_siim Kirjutas: M66da pihustite tagasivoolud, enne kui mujale energiat suunad. Sul on enamik neist veel originaalsed (küll aga natuke uuemad, kui päris esimese tootmisaasta aegsed, millega oli palju probleeme juba 10-15a tagasi) ning too A613 koodiga ei ole sellele mootorile üldsegi, aga see selleks.

Nii ta plaanis on kui järgmine kord asjaga tegelen. Pihustitest sain ülevaate nüüd piltide jaoks neid vaadeldes, kui isegi täheldasin üht 210-i oma olevat.

(06-02-2019, 11:00 AM)Laur Kirjutas: 613 on 210 pihusti, normaalselt see tööle ei hakkagi, korra proovitud.
Samas viga ta ka ei anna. Sõitsin parema puudumisel ühe sellisega paarsada km.

Jah, viga ta ei anna. Küll aga tõesti on 613 commonraili 1. gen. ning sel on ka madalam rõhu lagi 1350 bar vs 2. gen. 1600 bar. Kuid vaevalt, et hetkel kogu kurja juur see üksik vale pihusti on.

Eks hetkel edasi siis tegeleb esmalt EGR-iga, seejärel kontrollin tagasivoolud.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  2004 s211 om648 pidurite probleem buby 1 231 14-07-2024, 08:11 AM
Viimane postitus: v6sa
  S211 tagasilla õhkvedrustuse anomaalia jegesmesh 0 206 06-07-2024, 04:56 PM
Viimane postitus: jegesmesh
  S211 universaali esimesed õhkpadjad Prophecy 10 2,331 28-09-2022, 03:40 PM
Viimane postitus: stihl
  S211 kliima probleem buby 3 842 18-07-2022, 05:27 PM
Viimane postitus: buby
  S211 4 tsooni kliima paigaldus TeccccccH 1 698 27-04-2022, 11:18 AM
Viimane postitus: vreps
  w211 320cdi 2004 Puhub külma srkiik 2 866 20-11-2021, 09:06 PM
Viimane postitus: raitzzz
  W210 320CDI TOSSAB veixmbs 7 1,215 19-11-2021, 09:58 PM
Viimane postitus: veixmbs
  W211 2002a. 320cdi ATM veixmbs 4 950 02-11-2021, 08:56 AM
Viimane postitus: veixmbs
  W211 320cdi 150kw limpmode allarh 13 5,814 04-09-2020, 07:55 PM
Viimane postitus: MadisMM
  Om642 320cdi uimane. killer666 17 8,099 19-12-2019, 07:58 PM
Viimane postitus: laf1247



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne