Postitused: 67
Teemad: 35
Liitus: Nov 2012
Maine:
1
Tere
Tahaksin vahetada universaali nivoovedrustuse välja tavaliste amortide vastu, kuna enda nivoo systeem on täiesti läbi, torud läbi roostetanud, regulaator lekib, pump lekib ja survesalvestid ka läbi, mõtlesin, et odavam ja lihtsam on panna tavalised amordi, on keegi neid vahetanud, teab keegi mis sinna alla sobiks, saan aru, et üks variant on panna sedaani õõtsad ja amordid, aga siis jääb tagaosa jube kõrge, kuna sedaani amort nii palju pikem, oskab ehk keegi mingit head lahendust pakkuda?
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Ainult amortidest ei piisa, vajad ka teisi vedrusi, olemaolevad on mõeldud kandma vaid osalist koormust.
Mingi auto amordid sobisisd ei mäleta millise, siin foorumis on kirjas.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 1,214
Teemad: 26
Liitus: Mar 2006
Maine:
5
Siin pikalt jahutud juba: http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?t...ight=nivoo
Kes paneb Volga amordid, kes Datsuni. + teised vedrud kindlasti.
.
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(02-12-2018, 05:33 PM)Poisike Kirjutas: Tere
Tahaksin vahetada universaali nivoovedrustuse välja tavaliste amortide vastu,
...
mõtlesin, et odavam ja lihtsam on panna tavalised amordi
...
Odavam ja lihtsam on soetada tavaliste amortidega auto. Nelja nivoosüsteemist vabanemine nii, et auto ka mingitki koormat kannaks, pole ei odav ega lihtne.
Vajad tugevamaid vedrusid ja lühemaid amortisaatoreid. Õõtsade vahetamine pole vajalik, kuid võib olla lihtsam - niikuinii tuleb kohitsemisel lõigata ja kleepida.
Postitused: 677
Teemad: 108
Liitus: Jul 2013
Maine:
0
Õõtsad on lihtsam ära vahetada, kui hakata vanu ümber tegema. Mina panin terrano esimesed amordid ja w210 sedaani tagumised vedrud.
Mercedes-Benz on Mercedes-Benz.
Postitused: 1,214
Teemad: 26
Liitus: Mar 2006
Maine:
5
Mul tekkis praegu uitmõte, et miks neid olemasolevaid amorte üldse vahetama peaks?
Juhul, kui nad töötavad amordina.
Ok, nad ei tõsta autot üles jne nivoo täie pas.ga lekib, aga kui amort ise on elus, siis võib ta ju vana jätta...
Kanged verdud külge ja kogu video.
.
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Ei tööta amordina kui tühi. Sisuliselt hüdra silinder.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(03-12-2018, 09:18 AM)stihl Kirjutas: Mul tekkis praegu uitmõte, et miks neid olemasolevaid amorte üldse vahetama peaks?
Juhul, kui nad töötavad amordina.
Ok, nad ei tõsta autot üles jne nivoo täie pas.ga lekib, aga kui amort ise on elus, siis võib ta ju vana jätta...
...
Keerukas on tagada amordi ja nivoopauna vedelikuga täitmist. Sest amort üksi ei toimi, peab koos rõhuakuga olema.
Kui mingi kavala valemiga täis pumbata, siis toimib küll.
Postitused: 1,214
Teemad: 26
Liitus: Mar 2006
Maine:
5
Miks ta üksi ei toimi?
Tavaline õliamort ju selline ongi, et mensuurist on 100g õli sisse valatud ja auk kinni pandud. Kogu lugu.
(Gaasikal on veel kerge lämmastikurõhk ka sees, et trepptee peal õli vahtu ei läheks.)
Tühjaks valada, sobiv kogus õli sisse ja üles punn ette.
Muidugi see klapivärk, mis õõtsumist takistab, peab töötama. Ja pole tavaõliamordil mingeid rõhuakusid.
.
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(03-12-2018, 01:31 PM)stihl Kirjutas: Miks ta üksi ei toimi?
...
Sest tegemist on hüdrosilindriga, mille varrel on arvestatav ruumala. Ehk sõltuvalt sellest, kui "sees" on vars, erineb ka sinna mahtuva õli maht.
Samas loodus tühja kohta ei salli ning kui lõpuni sisse lükatud varrega amort õliga täita ning seejärel lasta natuke aega tööd teha, saame vahtupekstud õliga mitteamortiseeriva asja. Iga kord, kui varras välja liigub, pääseb alarõhu all olevasse silindrisse natuke õhku. Mida teeb õhk hüdrosüsteemis, Sa tead isegi. Ning milline on "gaasamordi" erinevus, tead samuti.
"tavalise amortisaatori" kolvivarre ruumala on mõni kuupsentimeeter, 124 tagaamordil väidetavalt 34. Pole üle rehkendanud, aga eks ta sinnakanti võib jääda küll.
Kui täita väljatõugatud asendis, siis saab mõnusalt jäiga pulga, kuniks kusagilt tihend vahelt ära lendab.
Postitused: 1,214
Teemad: 26
Liitus: Mar 2006
Maine:
5
Ok, eks peab neid lihtsalt testima. Kui tagumik õõtsub, siis nad amordina ei tööta ja kui selle pekkis nivooga ikkagi tagaveoga sõita saab, siis toimivad.
(kui vedaval sillal amorti pole, siis ju väga isegi ei sõida tasakesi sellega)
Nimekirjas amorte ei olnud:
(02-12-2018, 05:33 PM)Poisike Kirjutas: kuna enda nivoo systeem on täiesti läbi, torud läbi roostetanud, regulaator lekib, pump lekib ja survesalvestid ka läbi,
...ehk siis mõtlesingi neid hädalisi oma mõttekäiguga pisut aidata.
Mina ise paneks muidugi mingid sobivas mõõdus uued. Kasvõi 9€-sed Hiace omad....
.
Postitused: 23
Teemad: 5
Liitus: Jul 2010
Maine:
0
S210 puhul Frontera esiamort on täpselt sellise paraja pikkusega et mahub alla. Vedru asendasin 211 mingisuguse madaldusvedruga mis mu oma autost kunagi üle jäi ja kummipuhver läks peale nelja sälguga. Õõtshooba tuli amordi jaoks uus kinnitusauk puurida ja amordi silmale relakaga ruumi juurde tekitada õõtsa sisse.
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Miks sa kohe vana passatit ei ostnud ?
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
|