Postitused: 8,236
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(08-11-2018, 05:45 PM)7hp Kirjutas: ...
suure tõenäosusega on salongiradikal vaheseinas auk, vedelik käib küll läbi radika kuid mitte oma algset rada - ribid jäävad läbi käimata.
...
Ma ei usu seda auku:
https://www.onlinecarparts.co.uk/car-bra...ating.html
Pea meeles, et vedelik läheb plokikaanest radikasse, sealt kummaltki poolt eraldi välja läbi duoklapi ja elektrilise pumba.
Sul ei toimu õhu vahetust. Oled kindel, et Sul üldse õhk läbi radika pääseb?
Kas sel on pliidinupud või automaatikapaneel? Viimasega saab kenasti klappe ükshaaval liigutada ja veenduda, et õhud liiguksid ettenähtud rada.
Kärje väline ummistumine on väga võimalik, aga sellega peaks kaasnema ka äärmiselt nadi õhu liikumine.
Kliima soojusvaheti ummitumine on tõenäolisem, kui kütteradika umbeminek, kuna jahutamisel muutub kärg niiskeks ja sinna armastab igasugune sodi kleepuda.
Postitused: 89
Teemad: 22
Liitus: Apr 2015
Maine:
0
10-11-2018, 12:50 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-11-2018, 12:59 AM ja muutjaks oli 7hp.)
(09-11-2018, 07:25 AM)stihl Kirjutas: Mis krdi auk?????
Ja kui üks pool läheb soojemaks, kui teine, siis pole ju auku...
. Ma pole küll kõige pädevam vana sellel alal aga arvan et radikasse siseneb vedelik, väljub duovalve poolsest otsast kuid päris kohe ta välja ei pääse, kõrvalistujapoolsesse osasse koguneb veidi seda vedelikku. Igatahes kõrvalistujale tulevat soojust ei saa ka nimetada soojaks, pigem leige.
Vastuseks teistele küsimustele, mul on kliimaplokiga, ei ole pliidinuppe. Õhku puhub muidu kenasti, õhuvool on nagu olemas.
Klapid tunduvad toimivat, sise-välisõhu klapp liigutab end kenasti, jalgade peale pannes puhub jalgadele, jalad+klaas toimivad ka ilusti mõlemas tsoonis ja muud asendid toimivad ka.
Samas vaadates seda radika ehitust siis see vaheseina jutt tundub tõesti ebareaalsena.
Kliima toimis suvel kenasti, see radikas tundub korras olevat.
Postitused: 89
Teemad: 22
Liitus: Apr 2015
Maine:
0
Üks küsimus mul tekkis veel, ega tal miskit klappi pole välisõhu soojendusradikast mööda suunab? Või käib tal kogu juhtimine puhtalt läbi duovalve jahutusvedelikku doseerides?
Postitused: 1,214
Teemad: 26
Liitus: Mar 2006
Maine:
5
laf1247 ju viskas 2,2 kohta joonise, vaevalt, et teistel teistmoodi on.
Ehk siis ainuke asi, kust väike ring veel läbi käib on klaasipesu paagi soojendus.
Mul naabrimehed jamasid ükspäev W202 soojendusega. Ei olnud neil äädikat ega midagi, lihtsalt lasid linna trassist vett üht ja teistpidi läbi. Mingil hetkel käis pauk ja mingi nutsakas olevat radikast välja lennanud (ei olnud ise juures); pärast hakkas kõik uuesti toimima.
202hel peaks kah kaheosaline salongikas olema.
.
Postitused: 89
Teemad: 22
Liitus: Apr 2015
Maine:
0
(14-11-2018, 10:18 AM)stihl Kirjutas: laf1247 ju viskas 2,2 kohta joonise, vaevalt, et teistel teistmoodi on.
Ehk siis ainuke asi, kust väike ring veel läbi käib on klaasipesu paagi soojendus.
Mul naabrimehed jamasid ükspäev W202 soojendusega. Ei olnud neil äädikat ega midagi, lihtsalt lasid linna trassist vett üht ja teistpidi läbi. Mingil hetkel käis pauk ja mingi nutsakas olevat radikast välja lennanud (ei olnud ise juures); pärast hakkas kõik uuesti toimima.
202hel peaks kah kaheosaline salongikas olema.
. Kui kaks tsooni kliima siis peaks radikas olema jah pooleks jaotatud, minul veega läbipesu ei aitanud. Kakkusin enda harimiseks ühe lekkiva vanniga peugeoti salongiradika lahti, seal olid jahutusribide vahel olevates torudes plastikspiraalid vedeliku voolu aeglustamiseks sees, äkki on minu radikal nendega miskit viga. Ega mul siis muud viga olla ei saagi, järgmine nädal võtan auto töösse ja vahetan selle radika ära.
Postitused: 707
Teemad: 85
Liitus: Jul 2006
Maine:
6
14-11-2018, 04:33 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-11-2018, 04:33 PM ja muutjaks oli Sm. Västrik.)
Hei.
7hp küsimus on õigustatud ja küsimus polegi radiaatoris endas ega seda läbivas vedelikus. Vähegi arenenud autodel tõepoolest suunatakse õhuvool salongi soojalt külmemaks reguleerimisel radiaatorist mööda, et radika jahtumiseks kuluv aeg ei oleks vajalik ka restidest puhuva õhu jahedamaks muutumiseks. Seega kui õhk läbi radika ei käi, on ta tõesti külm ja seda saab teoreetiliselt juhtuda. Ma paraku W210 õhutorude ja reguleerimiste hingeelu ei tea ning seetõttu saavad pädevamad inimesed ehk täpsemalt selle kaadervärgi ehitust seletada.
Parimate soovidega,
Tauno
Postitused: 8,236
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Tundub, et mingid segamisklapid seal on:
https://www.benzworld.org/forums/w210-e-...st12696921
Mul küll puudub teadmine, kas neist klappidest liigub läbi ainult keskmiste ventavade õhk või kogu toodang.
Ma tuletan meelde, et kõiki klappide tööd saab kliimapaneelilt ükshaaval üle kontrollida:
https://www.youtube.com/watch?v=Y8aheGCUJb8
Enne lammutamist tasub diagnostika ära teha
Postitused: 1,162
Teemad: 16
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Tere
Selles jutus võib iva olla! Mul selline kogemus W203-ga Kus juures meil on peres kaks W203- e ja mölemil on natue erinevad need süsteemid. Kuid räägin bensukast. Meie omal on keskmiste vent avade vahel rullik mida saab siis panna sinise vöi punase peale. Suvel tavaliselt lükkame selle sinise peale, sest kes seda sooja tahab sinna. Aga see sügis oli selline lugu, et mina muidu sügiseti olen selle lükanud punase peale, kuid seekord jäi tegemata. No ja siis üks ühta sain naiselt teate, et autol misit viga ei tule kuskilt otsast sooja masinasse. Mötlesin et tohho till ae see meil alati väga soe masin olnud. Vötsin vötme ja läksin proovima ja kuram ei tulnuu jah või öigemini tuli sellist leiget. Ja siis tuli meelde, et see rullik ju sinise peal. lükkasin punase peale ja masin nagu saun. Seega võib sinu oletustel alust olla. Meite omal ta ka siis pöhimötteliselt vötab köik öhu otse väljast ja radikast mööda.
Siim
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Postitused: 89
Teemad: 22
Liitus: Apr 2015
Maine:
0
Suured tänud Teile kõigile nende kommentaaride eest! Sain palju targemaks sellealaselt. Keskmise ava juures mul sellist rullikut pole kus sooja ja külma vahel valida saab, saab vaid on - off panna. Kliimaplokiga seal diagnostika asendis saab nuppe näppides ja klappe avades salongi rohkem sooja küll kuid salongist sauna teha ei saa. Tundus ka, et osasi klappe liigutades justkui midagi ei muutunud.
Tellisin täna ka salongiradika ära, letihinnaks oli tal 29€. Kuna autol läbisõitu pea pool miljonit siis ega see radikavahetus ka halba teha ei saa peale selle, et järgmise aasta suveperioodiks tuleb kliima uuesti täita. Saab armatuuri maha kakkuda, klapid üle vaadata ja teha ka veidike müraisolatsiooni.
Postitused: 8,236
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(14-11-2018, 11:18 PM)7hp Kirjutas: ...
Kliimaplokiga seal diagnostika asendis saab nuppe näppides ja klappe avades salongi rohkem sooja küll kuid salongist sauna teha ei saa. Tundus ka, et osasi klappe liigutades justkui midagi ei muutunud.
...
Aga kas nende mittemuutuvate klappide lülitumise klõpsu oli kuulda?
Postitused: 89
Teemad: 22
Liitus: Apr 2015
Maine:
0
(14-11-2018, 11:53 PM)v6sa Kirjutas: (14-11-2018, 11:18 PM)7hp Kirjutas: ...
Kliimaplokiga seal diagnostika asendis saab nuppe näppides ja klappe avades salongi rohkem sooja küll kuid salongist sauna teha ei saa. Tundus ka, et osasi klappe liigutades justkui midagi ei muutunud.
...
Aga kas nende mittemuutuvate klappide lülitumise klõpsu oli kuulda?
Ma homme hommikul kuulan põhjalikult üle, praegu käis ventikas põhjas, aknad olid udused ja oli vaja sõita.
Postitused: 89
Teemad: 22
Liitus: Apr 2015
Maine:
0
15-11-2018, 11:18 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-11-2018, 11:38 AM ja muutjaks oli 7hp.)
Klapid üle kuulatud ja tulemus järgmine:
1 - ok (Left diverter flap)
2 - ei toimi (Right diverter flap)
3 - ok (Left blend air flap)
4 - ok (Right blend air flap)
5 - ok (Left defroster flap long stroke)
6 - ok (Left defroster flap long and short stroke)
7 - midagi teeb, täielik korrasolek teadmata (Right defroster flap, long stroke)
8 - ok (Right defroster flap, long and short stroke)
9 - ok (Main air flap, long stroke)
10 - ok (Main air flap, long and short stroke)
11 - ok (Left footwell air fla, long stroke)
12 - ok (Left footwell air flap, long and short stroke)
13 - ok (Right footwell flap, long stroke)
14 - ok (Right footwell flap, long and short stroke)
15 - ok (All flaps)
Klapp number 2 testimise ajal ma mingit helimuutust ei tuvastanud. Mingeid veakoode kliimaplokk testides ei kuva.
Postitused: 8,236
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(15-11-2018, 11:18 AM)7hp Kirjutas: ...
2 - ei toimi (Right diverter flap)
...
7 - midagi teeb, täielik korrasolek teadmata (Right defroster flap, long stroke)
...
Nüüd tead, et kui armatuuri maha koorid, pead uurima ka passasiiri poolseid klapiajameid.
Vaakumkambritega ajamite käitumist ei kontrollita kuidagi.
Postitused: 89
Teemad: 22
Liitus: Apr 2015
Maine:
0
Neid klappe peab ka kontrollima jah, kuigi probleem siiski rohkem salongi soojaks saamisega. Antud klapp ei tohiks seda mõjutada, kliima mul automaatse asendi peal niikuinii kunagi olnud pole, alati jalad + esiklaas või soojade ilmadega keskmisest avast puhuma (need on ka alati kenasti toiminud).
Postitused: 510
Teemad: 11
Liitus: Dec 2006
Maine:
3
Jälgin teemat huviga kuna enda punni, 320 cdi, vaevab täpselt sama mure. Samuti eelmine talv oli veel enam-vähem, praegu tuleb max. 30 kraadi salongi poole. Sellega sooja ei saa. Nõus olen sinuga klapi majanduse suhtes, see siia ei puutu. Kui ongi mingi klapp kinni siis teistest peab ikka sooja tulema.
Postitused: 89
Teemad: 22
Liitus: Apr 2015
Maine:
0
Niimoodi, täna hommikupoole hakkasin autot laiali rappima, nüüdseks ahi väljas ja salongiradikas käes. Salongiradikas oli veidi niiske ka vannide juurest (pikka elu poleks enam olnud arvatavasti), murdsin ühe vanni küljest, et huvipärast seest vaadata - väga paljud torud umbes, läbipestes see ummistus ei kõrvalduks.
Panen õhtupoole kui auto koos mõned pildikesed ka juurde uudistamiseks.
Postitused: 8,236
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Ühtepidi kurb, et radikas umbes oli aga teisipidi jälle hea, et viga käes.
Postitused: 89
Teemad: 22
Liitus: Apr 2015
Maine:
0
24-11-2018, 02:34 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-11-2018, 02:35 AM ja muutjaks oli 7hp.)
|