30-10-2018, 05:41 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-10-2018, 05:47 PM ja muutjaks oli Joel..)
Tere
Küsimus 2007 ML63 AMG airmaticu kohta. Nimelt, tellisin paar aastat tagasi reguleeritava pikkusega nivooandurite vardad, et saaks autot pisut madalamaks lasta. Muidu nägi auto 21" originaalvelgede ja nende kohal tühjalt mustavate koobastega ebaproportsionaalne välja. Reguleeritavate varrastega sai auto ca 20mm madalamaks ja välimus läks palju paremaks. Lisasin veel flantsid (15mm ette ja 20mm taha) ja sai väga maasikas. Vardaid tuli küll 4-5x sättida, et kõrgus lõpuks paika saada, aga paika ta sai.
Eelmisel kevadel rehve vahetades ja auto üles tõstes murdusid andurite käppadel varda silmused katki ja HORT ei osanud neid parandada, vaid tellis uued B-andurid. Kui need külge said, siis istus tagaots palju madalamal kui enne. Ma olen nüüd 3x veel käinud HORTis ja nõudnud, et nad autot tagant kõrgemale krutiksid ja veidi on ka paremaks läinud, aga on tekkinud anomaalia. Ma ei taha sinna enam minna, kuna see kaader seal ei ole suuteline aru saama, et ma tahan sõitvat autot, mitte et tehtaks sõnasõnalt seda mida ma ütlen. Ma olen neile iga kord rääkinud, et mingu sõitku ringi, testigu katsetagu ja tehku nii et on hea, aga ei tule sealt midagi.
Nimelt seisuasendis seab auto tagaotsa ikkagi väga madalale. Kui ma peale käivitamist tõstan auto nupust üles, st vajutan ülestõstmise nuppu (tuleb ekraanile Lifting) ja siis selle tõstmise katkestan (tuleb ekraanile Lowering), siis jääb auto tagaots normaalsele kõrgusele, aga ise ta ei taipa ennast peale käivitamist üles tõsta. St iga kord peale käivitamist ma pean seda nuppu näppima, et tagaots normaalsele kõrgusele saada, et ei põrutaks. Kui ma manuaalselt üles ei tõsta, siis jääb tagaots selgelt madalamale kui esiots.
Padjad on terved, seega midagi ei leki ega niisama ära ei vaju. Probleem on ainult tagaotsaga, esiots on perfecto.
Küsimused:
* Kas on võimalik, et olenemata varraste pikkuse muutmisest seadistab auto ennast ise jälle madalamaks?
* Kas kalibreerimisega saab seda kuidagi kontrollida ja parandada, et nulltasand oleks kõrgemal?
* Kui saab kas keegi oskab mu auto tagaotsa nulltasandi kõrgemale kalibreerida?
Ette tänades,
Joel
Küsimus 2007 ML63 AMG airmaticu kohta. Nimelt, tellisin paar aastat tagasi reguleeritava pikkusega nivooandurite vardad, et saaks autot pisut madalamaks lasta. Muidu nägi auto 21" originaalvelgede ja nende kohal tühjalt mustavate koobastega ebaproportsionaalne välja. Reguleeritavate varrastega sai auto ca 20mm madalamaks ja välimus läks palju paremaks. Lisasin veel flantsid (15mm ette ja 20mm taha) ja sai väga maasikas. Vardaid tuli küll 4-5x sättida, et kõrgus lõpuks paika saada, aga paika ta sai.
Eelmisel kevadel rehve vahetades ja auto üles tõstes murdusid andurite käppadel varda silmused katki ja HORT ei osanud neid parandada, vaid tellis uued B-andurid. Kui need külge said, siis istus tagaots palju madalamal kui enne. Ma olen nüüd 3x veel käinud HORTis ja nõudnud, et nad autot tagant kõrgemale krutiksid ja veidi on ka paremaks läinud, aga on tekkinud anomaalia. Ma ei taha sinna enam minna, kuna see kaader seal ei ole suuteline aru saama, et ma tahan sõitvat autot, mitte et tehtaks sõnasõnalt seda mida ma ütlen. Ma olen neile iga kord rääkinud, et mingu sõitku ringi, testigu katsetagu ja tehku nii et on hea, aga ei tule sealt midagi.
Nimelt seisuasendis seab auto tagaotsa ikkagi väga madalale. Kui ma peale käivitamist tõstan auto nupust üles, st vajutan ülestõstmise nuppu (tuleb ekraanile Lifting) ja siis selle tõstmise katkestan (tuleb ekraanile Lowering), siis jääb auto tagaots normaalsele kõrgusele, aga ise ta ei taipa ennast peale käivitamist üles tõsta. St iga kord peale käivitamist ma pean seda nuppu näppima, et tagaots normaalsele kõrgusele saada, et ei põrutaks. Kui ma manuaalselt üles ei tõsta, siis jääb tagaots selgelt madalamale kui esiots.
Padjad on terved, seega midagi ei leki ega niisama ära ei vaju. Probleem on ainult tagaotsaga, esiots on perfecto.
Küsimused:
* Kas on võimalik, et olenemata varraste pikkuse muutmisest seadistab auto ennast ise jälle madalamaks?
* Kas kalibreerimisega saab seda kuidagi kontrollida ja parandada, et nulltasand oleks kõrgemal?
* Kui saab kas keegi oskab mu auto tagaotsa nulltasandi kõrgemale kalibreerida?
Ette tänades,
Joel
MB G63 AMG; MB ML320; Porsche 911 Turbo; Audi Coupe Quattro V8; Volvo 940 SE; ZAZ 965 Cabrio