Postitused: 3,791
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
21-10-2018, 11:51 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-10-2018, 03:25 PM ja muutjaks oli nostromo.)
Mida neist kolmest soovitaksite ja kas kuskilt leiaks veel odavamalt:
Hakkapeliitta 9 279€/tk = 1116€ jooks
Michelin X-ICE 3 239€ / tk = 956€ jooks
Toyo G3-ICE 229€ / tk = 916€ jooks
Soovin kindlasti just naaste.
Sirvides Eesti rehvisaite siis valik äärmiselt piiratud.
TM 2018 naastrehvitest muidu siin:
1. Michelin X-Ice North 4 (8,7)****
2. Continental IceContact 2 (8,5)****
3. Hankook Winter I’Pike RS 2 (8,4)****
3. Nokian Hakka 9 (8,4)****
5. Bridgestone Noranza 001 (8,1)***
6. Vredestein Wintrac Ice (7,9)***
7. Pirelli Ice Zero (7,8)***
8. Gislaved NordFrost 200 (7,7)**
8. Yokohama Ice Guard iG65 (7,7)**
10. Goodyear UltraGrip Ice Arctic (7,6)**
Postitused: 346
Teemad: 1
Liitus: Nov 2016
Maine:
0
TM testis neid 16” versioone. Tulemused ei pruugi kajastuda 20” peal.
Postitused: 1,848
Teemad: 20
Liitus: Feb 2007
Maine:
5
Postitused: 3,791
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
Kusjuures X-Ice North 4 ei toodetagi veel 20", hetkel suurim 19".
Naaste sellepärast kuna olin senimaani vaid naaste kasutanud (Hakkapeliitta 7 ja 8) kuid eelmisel autol CE kupeel sai proovitud elus esimest korda lamelle ning ühele ringteele sõites no lihtsalt ei saanudki pea pidama-kiirus oli vast 15km/h kuid auto lihtsalt jätkas libisemist. Õnneks ringteel olnud veoauto taipas kiirust lisada ning jõudis eest lipsata kui mina sinna libisesin. Seekord läks õnneks.
Sellist asja ei taha rohkem läbi elada.
Postitused: 668
Teemad: 7
Liitus: Jun 2012
Maine:
1
Päris ausalt, arvestades, kui vähe Sa sõidad, siis pane kõige odavam, mis seda mõõtu olemas on ja kulge rõõmsalt oma sõidud ära.
Postitused: 3,791
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
Hankook Winter I’Pike RS 2 ka kuskilt selles mõõdus leiab?
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
22-10-2018, 08:23 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-10-2018, 08:24 AM ja muutjaks oli v6sa.)
(21-10-2018, 09:37 PM)nostromo Kirjutas: ...
Naaste sellepärast kuna olin senimaani vaid naaste kasutanud (Hakkapeliitta 7 ja 8) kuid eelmisel autol CE kupeel sai proovitud elus esimest korda lamelle ning ühele ringteele sõites no lihtsalt ei saanudki pea pidama-kiirus oli vast 15km/h kuid auto lihtsalt jätkas libisemist. Õnneks ringteel olnud veoauto taipas kiirust lisada ning jõudis eest lipsata kui mina sinna libisesin. Seekord läks õnneks.
Sellist asja ei taha rohkem läbi elada.
Usk on võimas asi... Paraku naastudega käib pauk lihtsalt suuremal kiirusel.
Miks peaks talverehv olema säärase jabura mõõduga? Kas tõesti külgseinaga rehvi jaoks vajalik velg esipidurile peale ei lähe?
Samas - kui auto on vaid näitamiseks, siis pole ju vahet, milline pastel seal peal on.
Hankookil on küll hea pidamise-hinna suhe, aga mind häiris rehvi "nurgelisus" esiveolise poekoti all. Võib-olla suurema auto all pole see nii tunda.
Postitused: 593
Teemad: 37
Liitus: Oct 2015
Maine:
1
Ma panin W220-le alla prakt uued Michelini naelad, mis autoga kaasa tulid ja kohe mäletasin, et miks ma naelu vihkan. Vastik undamine isegi läbi W220 võrdlemisi paksu naha
Postitused: 3,791
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
V6sa-sest teine komplekt 20" velgi on juba ostetud. Ja eks välimusel ole ka loomulikult tähtsus-ega ilmaasjata teist korda CL-i ei valinud.
Eks see naast vs lamell ole igikestev vaidlus nagu Apple vs Android, AMD vs Intel jne.
Jah loomulikult valiks pigem vaiksema lamelli kui oleks pidevalt samad ilmaolud. Aga siiski (mustal) jääl mida meil üsna palju tunne ikka naastuga veidi kindlam. Sobiv söidukiirus on muidugi köige tähtsam.
Postitused: 414
Teemad: 36
Liitus: Sep 2013
Maine:
0
Arvestades, et sul sõitmist vähe, siis Toyo on maa ja ilm sinu jaoks.
Hankooki selles mõõdus saada ei ole.
Postitused: 3,791
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
Võtan vist Michelin X-ICE North 3, hinnavahe neil Toyo G3-ICE-ga 80€.
Postitused: 593
Teemad: 37
Liitus: Oct 2015
Maine:
1
Jubedad undajad on need rehvid, mul ühe tööauto all olnud need ja nüüd W220 all. Täpselt ühesugune tüütu ouououououououou käib maanteel
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Kui on ououou, siis seda saab ju tümakaga katta...
Ega peale Conti ju polegi talutava tämbriga naaste. No Nokian ei pane ka hambaid valutama.
Postitused: 346
Teemad: 1
Liitus: Nov 2016
Maine:
0
Nokianil oli ju siin vahepeal rehvipeale kõige rohkem naaste. Kahtlen, et vaiksemad olid.
Postitused: 414
Teemad: 36
Liitus: Sep 2013
Maine:
0
Nokian on ikka väga kõva ouou võrreldes Micheliniga. Minuarust need uued Hakka9'd on ühed kõige hullemad undajad tippudest.
Panin just enda tööbussile kah Nokiani naastud alla ja see on viimane kord, kui ma neid tarbin.
Üldiselt ongi naastudest Conti kõige vaiksem. Tegelikult ka uus Michelin X-Ice North 4, vähemalt niipalju kui ma neid juba proovida olen jõudnud.
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Ma pean tulema siis proovisõidule
Ma pidasin silmas subjektiivset ebameeldivust, mitte helivaljust.
Postitused: 346
Teemad: 1
Liitus: Nov 2016
Maine:
0
Naljakas on see, et uuel Michelinil on 250 naela rehvi peale, uuel Hakka 9 aga 190. Ja TM järgi tundub, et rehvimüra neil samas augus pandud hinde järgi (9)..
Postitused: 1,162
Teemad: 16
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Tegelikult oleneb ikka väga palju just rooli ja istme vahelisest muhvist. See naelade arv rehvis on nagu köige väiksem mure. Surma võid saada ka seisva autoga suvekummidega tee ääres.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Postitused: 346
Teemad: 1
Liitus: Nov 2016
Maine:
0
Rääkisin seda, et ühel 24% rohkem naelu rehvi peale, aga suudab sama vaikne olla teisega. Kodus suremise protsent on kõige suurem.
Postitused: 414
Teemad: 36
Liitus: Sep 2013
Maine:
0
testid on ühed toredad asjad, aga mina räägin siiski reaalsusest.
Muideks, müratekitaja ei ole ainult naast ja nende kogus rehvi peale, vaid ka mustri kuju, rehvisegu koostis, teekatte kvaliteet jne.
Lõpuks on seadustega määratud, mitu % rehvi pinnast tohib olla naastutatud. Kes paneb 1000 naastu, kes 100 naastu, mõlemal juhul võib % olla sama.
EUR-LEX'is on kõik määrused olemas, sealt saab lugeda, kuidas tohib ja kuidas ei tohi.
|