Postitused: 3,791
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
Isa sooviks kuni ca 10a vana universaalkerega diislit, pigem aut aga võib ka manuaal.
Võiks välistada MB, BMW, Audi.
Endal pole aimugi peale MB et mida vaadata?
Skoda Octavia (77kW?)
Volvo V70 (120kW vist ökom kui vanem 136kW?)
veel midagi?
Tean et V70 tuleb vist esimese asjana rihmad ära vahetada.
Postitused: 1,848
Teemad: 20
Liitus: Feb 2007
Maine:
5
Volvo automaatkaste vaevavad probleemid. Manuaal V70 on esimene käik väga lühike.
Postitused: 346
Teemad: 1
Liitus: Nov 2016
Maine:
0
Volvol ikkagi 120kw vanem ja 136kw uuem D5. Aga dünaamika uuemal puudub ja võtab rohkem kütust kui vana. Volvo käigukastid üsna nõrgakesed. Vag-i 77kw on suhteliselt pommikindel. Tarbesõidukina ettevõttes olnud, peale hooratta ja korraliste hoolduste ei soovinud midagi, et kestaks. Võid ka Mondeoid vaadata, 2.0tdci 103kw. Ega kui BMW, Audi ja MB välja jätta, siis pole väga millegi vahel valida sellises hinnaklassis ja vanust arvestades.
Postitused: 3,791
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
Postitused: 706
Teemad: 85
Liitus: Jul 2006
Maine:
6
Tere,
Ise ostaksin sellistel eeltingimustel turuhinna mõttes kallilt ja korraliku (ilmselt kontrollitava ajalooga värske impordi) manuaalkäigukastiga 96kw 1.9 TDI VW Passati, Audi A4 või kui leiaks, siis isegi A6 (see oleks veel eriti äge) ning jätaks osa raha alles. Ükski teine auto ei ole selles hinnaklassis parem valik kui põhikriteeriumiks on just odav ülalpidamine.
Manuaali tasub ökosõiduki puhul alati eelistada, aga lisaks on VAG automaatkastid kõik selles hinnaklassis arusaamatult suure kütusekuluga ning tõenäoliselt paari aasta jooksul katki minemas kui just äsja garantiiga remonditud ei ole.
Aga tõsi, vana Volvo V70 on samuti päris töökindel auto.
Edu auto leidmisel.
Tauno
Postitused: 321
Teemad: 35
Liitus: Jan 2007
Maine:
0
20-09-2018, 10:17 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-09-2018, 10:18 PM ja muutjaks oli Uku.)
Sekundeerin. Võttes uuema põlvkonna, seisad vastamisi keerulisema auto ja sellest tulenevalt kõrgemate hoolduskuludega. Sellises vanuses autodel on aastanumber lihtsalt üks number, seisukord on palju tähtsam. Allpool toodud lingil on üsna haruldane asi, B5.5 kerega VW Passat 1.9TDI-PD (96 kw) 4Motion Highline. See on ainus Passat, mida tehti pideva nelikveoga (Torsen), kuna on tihedas suguluses Audi A4 B5-ga. Aastaarv on küll vanem, kuid see auto pakub läbivust, ökonoomsust ja korralikku varustust, kuid ta on ka neetult igav (kompromissid). Ajalugu tundub samuti plekitu olevat.
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?...6c5609e484
1993 Ford Scorpio Stufenheck 2.0i Topas
Postitused: 3,791
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
Kas A6 eelistada kuni 2005 1.9 96kW või al. 2006 2.0 100kW?
Postitused: 105
Teemad: 13
Liitus: Jun 2012
Maine:
0
Kui sa juba esimeses postis vag grupi välistasid siis jää kindlaks endale nüüd Miks isa MB välistada soovib?
Postitused: 346
Teemad: 1
Liitus: Nov 2016
Maine:
0
No taheti ka kuni 10a vanuseid sõidukeid, mitte kuni 16-aastaseid. Aga C6 täna mõistlikum kui C5 kere poolelt.
Postitused: 706
Teemad: 85
Liitus: Jul 2006
Maine:
6
21-09-2018, 07:29 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-09-2018, 07:33 PM ja muutjaks oli Sm. Västrik.)
Kindlasti 1.9. Kindlasti.
Sellel on mitu viga vähem kui mõistliku läbisõiduga auto osta ning kui ta peakski palju sõitnud ning tuksis plokikaanega olema, on õli juurdetekkimist võimalik märgata ja mootor ära päästa. Muid muresid temaga peaaegu kunagi ei ole.
2.0 sureb sageli hoiatuseta ja totaalselt nagu moodsamad mootorid ikka.
C6 võib kere poolest olla parem kui C5, aga tal pole ühtki inimlikku ehk odavalt peetavat ja kauakestvat mootorit ning isegi paljukirutud ürgvana 2.5 TDI oli võrreldes kõigi C6 peal pakutud diislitega üks pommikindel ja odavalt hooldatav ning remonditav agregaat.
Tauno
Postitused: 346
Teemad: 1
Liitus: Nov 2016
Maine:
0
C6 3.0tdi 176kw diisli kohta ei oska küll midagi halba öelda. Ketid ja tallad ainuke läbiv teema, aga noh millel seda täna poleks. Kõik oleneb läbisõidust. Vähemalt ei pea nukkasid vahetama. Kokkuvõtvalt kallid tööd mõlemal. Üks pakub dünaamikat ja on natukene kaasaegsem.
Postitused: 706
Teemad: 85
Liitus: Jul 2006
Maine:
6
Kui ketid, kütusepumba rauatootmine (mis tapab ära ka pihustid) ja väntvõlli kinnijooksmine välja jätta, on 3.0 176 kw kahtlemata parem kui nii mõnigi teine mootor, annab euro5 normi välja ja edasi käib mehiselt, aga ta pole midagi võrreldavat kulude poolest vanade töökindlate TDI-dega. Ta on ikka edasijõudnute variant.
Kuid eks kindlasti tasub elus kõike proovida ja varem või hiljem tüütab vanatehnika kahtlemata ära.
Tauno
Postitused: 3,791
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
Selge. Hetkel kere ja sisu poolest sümpaatsed V70 ja A6. Asjaga kiiret pole-mõtlesin lihtsalt veidi kurssi viia ka muuga peale MB.
Postitused: 1,162
Teemad: 16
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Andke andeks aga oma kogemuste pöhjal võin õelda, et Volvo küll kuskilt otsast auto ei ole. Sobib esimeseks autoks vöibolla. Kuid kui oled kvaliteetset Saksa autot omanud siis igal juhul Volvo ei. VOLVO teeb häid veoautosid ja ehk ka traktoreid ja muud raske tehnikat, kuid sõiduautod on mööda, mis mööda.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Postitused: 593
Teemad: 37
Liitus: Oct 2015
Maine:
1
Mul on hard core reccamehest tuttav, kes kohe ütleb, st Volvo veoautod on saast. Niiet maitse asi (ütles kukk ja...)
Postitused: 346
Teemad: 1
Liitus: Nov 2016
Maine:
0
Maitse asi, aga kui 80000km peale turbiin ja hüdroplokk oma töö lõpetanud, siis never ever ei soovi sellist kogemust endale uuesti. D5 158kw ja geartronic ei sobi omavahel. Hõbenoole FB lehel ka meie autost väike nupukene lugemiseks. Ja kui võimekat diislit osta ei tohi, siis milleks mulle see D3.. Vanemad V70 samade hädadega. 3-el sõbral kõigil käigukast mingi hetk alla andnud. Kukk võib sitta süüa aga fakt on, et õrnakesed on need Volvod selle koha pealt.
Postitused: 346
Teemad: 1
Liitus: Nov 2016
Maine:
0
Sõprade kohta jah jään vastuse võlgu aga, XC60 oli eelnevalt hooldust saanud. Iga 40000km kasti tootja ette näinud seda. Teist õlivahetust see kast enam ei kannatanud ilma remondita.
Postitused: 1,848
Teemad: 20
Liitus: Feb 2007
Maine:
5
Volvo kastide probleemid hakkasid aastast 2004 või 2005.
https://en.wikipedia.org/wiki/AWTF-80_SC
Postitused: 1,214
Teemad: 26
Liitus: Mar 2006
Maine:
5
23-09-2018, 01:08 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-09-2018, 01:09 PM ja muutjaks oli stihl.)
(22-09-2018, 09:50 PM)onu_siim Kirjutas: Pigem on probleemsemad just vanemad Aisini kastid (AW50 jne).
Pole väga kindel. Mul kah üks selline triikraud, 650t on läbisõitu ette näidata. Käike vahetab nagu mõte, kõik "spordid ja talved" töötavad samuti hästi.
Ainult ühe korra olen mina tal täisõlivahetuse teinud, see oli vist mingi 400t pealt. 14L õli tahtis, kurask.
Mina ei kurda.
.
|