Tere, pöördun jällegi väikese hädaga Teie, foorumirahva poole.
Nimelt 270cdi kipub viimaselajal palju trikitama, suvalisel hetkel läheb auto nagu "limp home mode'sse". Käigud vahetab kõik kenasti ära aga teeb ta seda kõike 2000 pöörde peal. Käsitsi käiku vahetades lubab kuni 3000 lasta pöördeid, käik alla lüües pidurdab mootoriga kuni pöörded kukuvad 3000 peale.
Peale auto väljasuretamist ja uuesti käivitamist on asi jälle korras ja toimib vahest minuti, vahest kauem kui tund kenasti nii nagu peab.
Käigukasti õli ja filtri vahetasin ära, isegi trafost sai enamus õli kätte kuna mootor oli maas. Õli tase normis. Peale õlivahetust läks minuarust see viga veelgi sagedasemaks. Vahetatud ka autol kõik teised mahlad ja filtrid.
Kui mootor maas oli sai kenasti ka sisselase puhastatud ja pöördklapid kinni pandud.
KTS diagnosti lasin autole korra ligi, eelkõige ABS tulukese kustutamise eesmärgil kuid mootorivigu ei näidanud ka, käigukastile diagnosti tegime ka, miskit erilist seal polnud (libisemine kolmandalt neljandale käigule) aga see viga võis sinna juba aastaid tagasi tekkida. Kõik vead said kustutatud ja koheselt midagi asemele ei tekkinud/tagasi ei tulnud.
Hetkel rahadega kuulõpus nii nagu on ja auto alla ka rohkelt eurosid maetud niiet ehk oskab keegi veel miskit soovitada.
Conductor plate ja selle pistuku vea puhul peaks sümptomiks ju üldjuhul olema mingi kindla käigu lukus olemine.
Üks asi meenus veel, öeldi mulle diagnostist et ehk on turbo geomeetria/klapp kinni/takerdub ja tekib ülerõhk. Panin OBD adapteri külge ja ülerõhku kiirendades ei teki, gaasi andes turbo klapi/geomeetria hoob liigub kenasti. Soovitati ka proovida turbo vaakumklapp vahetada EGR'i omaga ära (sest need identsed) aga peale vahetust miskit muutust pole toimunud.
Suured tänud ette kaasamõtlejatele, järgmisesse diagnosti üritan jõuda siis kui viga reaalselt aktiivne on. Kui käiku vahetab siis teeb seda kenasti ja kiirelt, ei libista ega viivita.
Nimelt 270cdi kipub viimaselajal palju trikitama, suvalisel hetkel läheb auto nagu "limp home mode'sse". Käigud vahetab kõik kenasti ära aga teeb ta seda kõike 2000 pöörde peal. Käsitsi käiku vahetades lubab kuni 3000 lasta pöördeid, käik alla lüües pidurdab mootoriga kuni pöörded kukuvad 3000 peale.
Peale auto väljasuretamist ja uuesti käivitamist on asi jälle korras ja toimib vahest minuti, vahest kauem kui tund kenasti nii nagu peab.
Käigukasti õli ja filtri vahetasin ära, isegi trafost sai enamus õli kätte kuna mootor oli maas. Õli tase normis. Peale õlivahetust läks minuarust see viga veelgi sagedasemaks. Vahetatud ka autol kõik teised mahlad ja filtrid.
Kui mootor maas oli sai kenasti ka sisselase puhastatud ja pöördklapid kinni pandud.
KTS diagnosti lasin autole korra ligi, eelkõige ABS tulukese kustutamise eesmärgil kuid mootorivigu ei näidanud ka, käigukastile diagnosti tegime ka, miskit erilist seal polnud (libisemine kolmandalt neljandale käigule) aga see viga võis sinna juba aastaid tagasi tekkida. Kõik vead said kustutatud ja koheselt midagi asemele ei tekkinud/tagasi ei tulnud.
Hetkel rahadega kuulõpus nii nagu on ja auto alla ka rohkelt eurosid maetud niiet ehk oskab keegi veel miskit soovitada.
Conductor plate ja selle pistuku vea puhul peaks sümptomiks ju üldjuhul olema mingi kindla käigu lukus olemine.
Üks asi meenus veel, öeldi mulle diagnostist et ehk on turbo geomeetria/klapp kinni/takerdub ja tekib ülerõhk. Panin OBD adapteri külge ja ülerõhku kiirendades ei teki, gaasi andes turbo klapi/geomeetria hoob liigub kenasti. Soovitati ka proovida turbo vaakumklapp vahetada EGR'i omaga ära (sest need identsed) aga peale vahetust miskit muutust pole toimunud.
Suured tänud ette kaasamõtlejatele, järgmisesse diagnosti üritan jõuda siis kui viga reaalselt aktiivne on. Kui käiku vahetab siis teeb seda kenasti ja kiirelt, ei libista ega viivita.