Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jaguar XK8 Convertible 1997 - soo
#1
Viimased pool aastat olen siin püsivalt piilunud SL-i, aga ei ole sobivat leidnud.
Läbi erinevate juhuste sattus minu omandusse umbes kuu aega tagasi hoopis üks Briti päritolu masin.
Kuigi mul üks avaauto on varasemast ajast juba hoovil, siis ei suutnud ikkagi ahvatlusele vastu panna ning sõitsin Tartusse teist vaatama

JAGUAR XK8 CONVERTIBLE
Esmane registreerimine: 1997
Kategooria: sõiduauto
Kere nimetus: lahtine
Kere värvus: must
Mootor: 3996 cm3 V8
Mootori võimsus: 209 kW
Kütus: bensiin kat.
Käigukast: automaat
Veoskeem: tagavedu

Väga meeldib punase naha ja musta kerevärvi kooslus.
Sõita on sellega üllatavalt mugav (siis kui ta parasjagu just iseloomu ülesse ei näita).

Eks ma juba ostes olin arvestanud, et kerge temaga olema ei saa ning pidamiskulud ei jää ilmselt tagasihoidlikuks.
Juba proovisõidul ilmnes, et mootor ei tööta korralikult ning lisaks oli katusekonstruktsioonis paar detaili puruks.

Nüüdseks suuremad vead eemaldatud, aga päris täie tervise juures see kasslane veel pole.

[Pilt: YPh2kzb.jpg]
[Pilt: cat3ZIJ.jpg]
[Pilt: wEIfgJX.jpg]
[Pilt: lCimReu.jpg]
Vasta
#2
väga ilus.
Ma olen ise ka antud Jaaguari mudelit varasemal perioodil palju piilunud.
Enamus siinpakutavad on jätnud siiski kahtlase mulje ja tänu sellele on se siiamaani ideeks jäänud.
Viimasel ajal olen uut mudelit piilunud ja nende hinnad on ka suht taskukohaseks muutunud.

Vasta
#3
Olles ka ise ühe veidi vanema jaguari omanik olen nendega veidi kursis, selle auto puhul soovin pikka meelt ja kannatust.
Jaguari foorumist leiad ühe kasutaja, kes murede puhul oskab eesti mastaabis enim aidata. Küll tead kellest jutt.

Edu.
Vasta
#4
(11-07-2014, 09:47 AM)kentq Kirjutas: Olles ka ise ühe veidi vanema jaguari omanik olen nendega veidi kursis, selle auto puhul soovin pikka meelt ja kannatust.
Jaguari foorumist leiad ühe kasutaja, kes murede puhul oskab eesti mastaabis enim aidata. Küll tead kellest jutt.

Edu.

See auto käiski meie juures töös (Jagworld-is). Kuidas ta nüüd ennast üleval peab? Katus toimib ilusti ja mootor käib korralikult?

Tundub, et see auto on vist kunagi kergelt üle katuse käinud, arvestades paari purux (ja keevitatud) katusedetaili (need on nüüd välja vahetatud) ja seda, et terve kere tundub vist pahteldatud olema (pahtlipraod uxe ülaservades ja tiibadel). Ex mingi hetk on tarvis ta vist uuesti korralikult üle värvida, aga hetkel näeb ta siiski üsna soliidne välja. Nahksisu on veidi pleekinud (punane värv pleegib teadagi lihtsalt), aga nahahooldusvahenditega üle käies (ja veidi naha värvi lisades) peax see välja nägema nagu uus, kuna nahk ise on väga heas korras. Esivõre näeb väga šikk välja.

Kere paistis suures plaanis sirge ja veermik tihke ning kuna mootoris on ka ketid ja pingutid hiljuti vahetatud, ei tohix lähiajal mingeid ootamatuid muresid tekkida. Pluss on ka see, et nende autode hinnad peax edaspidi ju vaid kerkima.

Edu sulle selle auto pidamisel ja loodetavasti peab ta end edaspidi viisakalt üleval.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#5
(11-07-2014, 09:47 AM)kentq Kirjutas: Olles ka ise ühe veidi vanema jaguari omanik olen nendega veidi kursis, selle auto puhul soovin pikka meelt ja kannatust.

Pikka meelt ja kannatust on tõepoolest sellise autoga kohe kuhjaga vaja.
Kes sattus pühapäeval Heltermaa sadamas olema, sai kindlasti huvitava vaatemängu osaliseks, kuidas teiste reisijate kannatus proovile pandi ning autot praamile lükati. Rahval oli vähemalt igavas praamijärjekorras ootamisel pisut meelelahutust.

Rohukülla ta hetkel maha jäigi. Loodetavasti saab peagi uuesti elule aidatud, kuna see suvi on küllaltki magus ava-autodele.
Vasta
#6
Tuning Scania style - ehk kui jääd raskeveokile pimedasse nurka.
Tuleb nüüd sammud kindlustuse poole sättida.

[Pilt: iLPVQja.jpg]
Vasta
#7
Kole. Kuid Scania puhul hästi, raskeveokiga pole nalja.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#8
Nüüdseks siis eeltööd tehtud ja käisin täna uut värvitooni välja valimas.
Jääb endiselt mustaks, aga päikese käes peaks lillakas läige juures olema.
Loodetavasti saab järgmine nädal auto kätte.

[Pilt: Ie5U4xq.jpg]
Vasta
#9
Viimasest postitusest peaaegu aasta möödas ning tuli mõte teha väike update.

Tänaseks on masin samas väritöökojas tagasi ning eelmisel sügisel tehtud töö tuleb ringi teha - pahtel hakkas pragunema (pagasiluuk, tagatiib, uks, katuseserv). Mis kehvasti, see uuesti...

Hooaeg lõppes minu jaoks juba augusti teises pooles, mil õnnestus käigukast teise ilma saata. Hetkel selle remonti enne kevadet on isegi endale keeruline põhjendada (rääkimata elukaaslasest). Seega enne kevadet ilmselt masinat elule ei ärata.

Üldiselt on vana kasslase pidamine ikkagi eelkõige hobi. Muud moodi on seda raske enesele vastuvõetavaks teha. Aga hobina on ta lõbus - saab palju erinevate inimestega suhelda - remondimehed, varuosamüüjad jne...
Aegajalt käib ikka peast läbi, et kas SL oleks ehk muretum masin olnud... Rolleyes
Viimane pilt veel "uue" värvkattega. Kogu parempoolne külg hetkel siis ümbertegemises.

[Pilt: Jag_uus.jpg]
Vasta
#10
Kasslane sai peale pikka "sügist" ka lõpuks õue värsket õhku hingama.
Kabriohaigus on peres ikka korralik - kõik pruudid kenasti ülesse rivistatud.

Piltidel siis poseerimas XK8, Z3 ja 318 Baur

[Pilt: Taay84a.jpg]
[Pilt: RZzJgYE.jpg]
Vasta
#11
Kenad masinad kõik. Aastaid tagasi oli Haapsalu kandis ühel naisterahval selline punane Baur, võib-olla tegu sama autoga, palju neid Eestis ikka on. Z3 - le sobix mingid muud veljed paremini alla, näitex originaalid:

[Pilt: i001921.jpg]
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#12
(15-05-2017, 11:52 AM)Werewolf Kirjutas: Kenad masinad kõik. Aastaid tagasi oli Haapsalu kandis ühel naisterahval selline punane Baur, võib-olla tegu sama autoga, palju neid Eestis ikka on. Z3 - le sobix mingid muud veljed paremini alla, näitex originaalid:

[Pilt: i001921.jpg]

Antud Baur on minu käes olnud juba aastast 2009 ning Eestis esimene omanik - kuidagi pikalt pidama jäänud ja ei raatsi käest ära ka anda.

Z3 on venna projekt ning ta aktiivselt hetkel uusi velgi sinna alla otsimas. Tegin just nädalavahetusel sellega proovitiiru ja täitsa vahva putukas (2.8 mootori otsas manuaal kast)
Vasta
#13
Viimasest postitusest on vahepeal sujuvalt juba aasta mööda veerenud.
Senine hooaja algus on olnud igati cabrio-sõbralik ning masin on küllaltki palju kasutust leidnud. Loodetavasti ilmataat on ülejäänud suve sama helde.

Eelmine aasta käis peast läbi kiiks, et võiks saada auto seisukorra 10-punktise skaala peal vähemalt 9 peale. See paraku tähendas korduvaid töökodade külastusi ning mitmete tuhandete eurode võrra kergemat rahakotti. Aga tehtud sai palju ning tänaseks olen oma seatud eesmärgist veel vaid ühe punkti jagu maas.

Mis siis tehtud sai?
- eelmise omaniku poolt paigaldatud xenon'id lendasid prügikasti (tegelikult karpi ja riiulisse), mõlemad tulede regulaatori mootorid vahetusse
- uued katalüsaatorid (auto konstruktsiooni tõttu sobisid ainult originaalid), 2 lamdat vahetusse
- õlilekete likvideerimine: kaanetihend vahetusse; uus karteritihend ja uued punnid; lekkiva roolilati kap.remont
- sildade kap.remont
- vahetati kogu käsipidurisüsteem
- salongi nahk sai puhastatud, värvitud ja kreemitatud
- ebay'st kilekotitäis salongidetaile, mis olid puudu või katki
- uus helisüsteem

Eelnevalt oli autosse robustselt paigaldatud miski no-name hiina audioseade ning see oli ka viimane suurem visuaalne puudujääk salongis. Vahetusse läksid ka kõlarid ning paigaldati hands-free mikrofonid ning saadi ka roolijuhtimine tööle.
Kuna oli soov, et stereo võiks autos välja näha nagu oleks ta sellisena poest välja sõitnud, siis tuli uus raam käsitsi valmis meisterdada. Tulemusega jäin üsna rahule.

[Pilt: GTwYDI6.jpg]

Mõned pisidetailid veel vajavad tähelepanu aga suures osas ei pea enam auto pärast väga häbenema.
Vasta
#14
Ilus ja elegantne masin.

Millises töökojas peamiselt Jaguari hooldada lased? Endalgi sama marki masin, kuid Inchcape teenustest (v.a. korralised hooldused templite pärast) soovin loobuda. Soovitused oleks väga teretulnud.
Bruno Sacco
Vasta
#15
(12-08-2018, 03:37 PM)shogun Kirjutas: Millises töökojas peamiselt Jaguari hooldada lased? Endalgi sama marki masin, kuid Inchcape teenustest (v.a. korralised hooldused templite pärast) soovin loobuda. Soovitused oleks väga teretulnud.

Eelmine suvi käis auto peamiselt AlertAutos Sõpruse puiesteel.
See aasta avastasin ühe asjaliku töökoja Mäealuse tänaval: JLR Teenindus
Sealne meister on 10 aastase Inchcape kogemusega ning nüüd paar aastat omal käel Jaguare ja Land-Rovereid remontinud. Senini olen väga rahule jäänud.
Vasta
#16
(14-08-2018, 04:00 PM)soo Kirjutas: Sealne meister on 10 aastase Inchcape kogemusega

Mis ta nimi on?

.

Vasta
#17
(14-08-2018, 04:00 PM)soo Kirjutas:
(12-08-2018, 03:37 PM)shogun Kirjutas: Millises töökojas peamiselt Jaguari hooldada lased? Endalgi sama marki masin, kuid Inchcape teenustest (v.a. korralised hooldused templite pärast) soovin loobuda. Soovitused oleks väga teretulnud.

Eelmine suvi käis auto peamiselt AlertAutos Sõpruse puiesteel.
See aasta avastasin ühe asjaliku töökoja Mäealuse tänaval: JLR Teenindus
Sealne meister on 10 aastase Inchcape kogemusega ning nüüd paar aastat omal käel Jaguare ja Land-Rovereid remontinud. Senini olen väga rahule jäänud.

Suur tänu! Viisin oma masina ka tema kätte - esmamulje väga hea.
Bruno Sacco
Vasta
#18
Selleks aastaks siis hooaeg ühelpool.
Tänu heale suvele kogunes ka kilomeetreid oluliselt rohkem kui tavaliselt.
Viimase tööna enne talveunne minekut sai elektrisüsteem üle käidud ning
piduritulede töö taastatud.

Lisaks käis mingi hetk väike kiiks peast läbi - kapoti all on V8, aga hääl,
nagu sõidaks Toyota Priusega. Pisut soramist internetis ning leidsin ühe
paljulubava komplekti. Kolm nädalat peale tellimist jõudsid pakid kohale.

[Pilt: MNnCiXS.jpg]

Pisut tuli veel oodata, et elektrisüsteem kokku saaks ning järg jõuaks torude
monteerimise kätte. Olin küll juutuubist kuulanud, kuidas see kõlada võiks,
aga eks oma kõrvaga saab alles teada, kas on õnnestunud ost või mitte.
Igatahes olin elevil nagu väike poisike.

Tulemus oli selline:


Kui päris alguses tundus, et sai pisut liiale mindud, siis peale pisikest tiiru
hakkas see heli juba väga meeldima. Raadio nuppudeni sõrmed igatahes
enam ei kippunud
Vasta
#19
(12-10-2018, 10:28 PM)soo Kirjutas: Selleks aastaks siis hooaeg ühelpool.
Tänu heale suvele kogunes ka kilomeetreid oluliselt rohkem kui tavaliselt.
Viimase tööna enne talveunne minekut sai elektrisüsteem üle käidud ning
piduritulede töö taastatud.

Lisaks käis mingi hetk väike kiiks peast läbi - kapoti all on V8, aga hääl,
nagu sõidaks Toyota Priusega. Pisut soramist internetis ning leidsin ühe
paljulubava komplekti. Kolm nädalat peale tellimist jõudsid pakid kohale.

[Pilt: MNnCiXS.jpg]

Pisut tuli veel oodata, et elektrisüsteem kokku saaks ning järg jõuaks torude
monteerimise kätte. Olin küll juutuubist kuulanud, kuidas see kõlada võiks,
aga eks oma kõrvaga saab alles teada, kas on õnnestunud ost või mitte.
Igatahes olin elevil nagu väike poisike.

Tulemus oli selline:


Kui päris alguses tundus, et sai pisut liiale mindud, siis peale pisikest tiiru
hakkas see heli juba väga meeldima. Raadio nuppudeni sõrmed igatahes
enam ei kippunud
qrat vot see on õige v8 hääl Thumbsup auto hind tõusis Icon_razz
www.arcar.eu


odavad rendiautod al.10 euri päev
56291000 Allar



Vasta
#20
Heli paitab kõrvu! Tubli töö!
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  100autot ehk kasutaja "soo" mitte-MB'd ja ka MB'd soo 77 37,848 26-01-2022, 02:28 PM
Viimane postitus: Priit
  BMW e36 328 Coupe 1997 tns-one 1 7,794 31-08-2015, 12:51 PM
Viimane postitus: MBW126
  BMW 318i Baur TC '85 - soo soo 12 21,545 27-01-2014, 04:11 PM
Viimane postitus: zum



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne