Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nissan Fairlaidy (GaGa ) Z32
#1
Keskeakriis lööb vaikselt välja , olen pikalt otsinud endale Toyota Suprat A80 mudelit,kuid asjatult.Kuna hinnad vaid tõusevad ja mina va turakas lootsin,et äkki langevad Eusa_wall, jäigi see leidmata.
Jäi hoopis jalgu üks äraütlemata lahe Lady ,nimelt Nissan Fairlady ja tänaseni ma ei tea miks tal selline nimi on Rolleyes
Vedeles proua kuskil Viljandis garaašis,tolmukihi all legona.Mingi noor hakkaja duud oli ta ostnud ja siis otsustas tuunima hakata.Paraku tjuuning lõppes koos rahadega.
Nii ta seda sotsiaalmeedias parseldas ja mina selle otsa sattusin.
Ühel kenal varakevadisel päeval otsustasin,et lähen ja sõidan kohale ja vaatan üle millega tegu.
Esialgne pilt oli päris masendav:
[Pilt: 97929-26239354_1861659380511108_24190156...4160_n.jpg]
[Pilt: 92844-28951747_1861666833843696_77201477...4192_n.jpg]
[Pilt: 39934-29066667_1861670950509951_43408866...8688_n.jpg]
Aga kuna ta võttis tule alla ja kere oli äraütlemata heas korras,rooste puudb täielikult.Ainult välja arvatud see jube bodykit mis oli neetidega külge poogitud ,otsustasin ikkagi ,et ostan selle .Tellisin treila ja peale ta läks ning hakkas Tallinna poole liikuma:
[Pilt: 48755-29342341_1871422859534760_84281338...2064_o.jpg]
Tallinnas lükkasin ta algul garaaši ja tiksusin kaks päeva veini uimas,sest tegelikult oli ta ikkagi kole ning kodus ma alles adusin seda töömahtu.
Nädala seisis garaašis ja ma isegi ei läinud sinna teda vaatama.
Aga peale nädalat juba kiikasin sinna ja otsustasin natuke tuhnida kapoti all.Selline pilt vaatas sealt vastu Confused
[Pilt: 85822-pusa_kapoti_all.JPG]
Ja mida ma seal nägin oli suur peotäis lahtisi vaakumi otsasi,poolikult ühendatud boos controller ja üks suur segadus.
Järgmise nädala tuhnisin mööda internetti ja kogusin infot ja minu õnneks on see üsna populaarne mudel.Päris mitmed mehed on viitsinud mahukad blogid sellest autost kirjutada.
Lugesin ja printisin ja lõpuks läksin garaaši...... ja tõstsin kasti ja mootori maha.Drool
[Pilt: 97825-toste.JPG]
Tänaseks olen lahti harutanud kasti ja uuesti kokku lappinud ,mis oli seest üllatavlt heas seisus,vagetasin tihendid ja simmerid jne.
Mootori käisin ka üle,turbod olid korras,vahetasin simmerid,lekkeid ei tuvastanud,läbisõit kella peal on 119000 km.Küünlad olid peal suvalised ,Nissan Micra koodiga Eusa_wall ja lahtisi vaakum otsasi leidsin terve posu,imelik,et see üldse käima läks.Vhetasin simmereid ja tihendeid,mootori rihma koos kõige vajalikuga.Eemaldasin EGR-i ,osaliselt vaakumeid mida enam vaja ei lähe.Deletesin ka söe filtri ja muu pahna mida soovitasid nii mõnedki blogijad.Loodan,et kõik sai õigesti tehtud Eusa_pray
Rämpsu sai terve papp kasti täis.Icon_rolleyes
Tänaseks on mootor peal tagasi ja natuke ka silmailu lisatud.
[Pilt: 53872-moto.JPG]
[Pilt: 57282-kapotialune.jpg]
Originaal coolerid oli maha võetud ja asemele oli ostetud kesk cooler ja hunnik torusi.Kaubandusest leidsin õnneks vajalikud muhvid ja lohvid ning pusimise peale sain uue cooleri ette.Jääb veel viimistleda ja siis peaks selle poolega OK olema.
Alustasin ka vaikselt keretöödega,eemaldasin tagastange(2 päeva tööd)mis on kinnitatud 13 poldiga aga meistrimees oli sinna suutnud veel lisada silikoon liimi ja kere ning stange vahe oli samuti täis valatud silikoon liimiga ja kinni pahteldatud Eusa_wall,Uskumatu mida kõike üks soome rakennusmies suudab välja mõelda Eusa_clap
Võtsin maha selle jõleda bodykiti ja pahteldasin kinni needi augud ja alustasin eeltööga.
[Pilt: 28868-eeltoo_2.JPG]
[Pilt: 26287-eeltoo.JPG]
[Pilt: 52478-krunt.JPG]
[Pilt: 45394-matt.jpg]
Tänaseks kõik aga hoian teid kursis FairLady(GaGa) tegemistega.
Minna veel on aga saame hakkama,,sest väidetavalt olevat ennem kui jupitamiseks läks selle mootorist dynos 300+kw välja pigistatud Doubt ma ei tea kas see tõsi ka on aga eks näis,loodame parimat !
Järgneb....,

www.arcar.eu


odavad rendiautod al.10 euri päev
56291000 Allar



Vasta
#2
Z32 oli Nissanil väga õnnestunud mudel. Tegelikult on tänasex päevax praktiliselt kõik Z seeria/Fairlady Nissani mudelid ihaldusväärsed, aga Z32 oli neist tehniliselt vast kõige arenenum omades muuhulgas ka nelikroolimist (küll vist lisavarustusena). Populaarsuselt on ta küll sama ajastu Toyota Supra, Mazda RX7, Nissan GTR-i (R32-R34) ja Nissan 200 SX-i/Silvia (S13-S15) varju jäänud, kuid omad fännid on tal alati olnud. Populaarsust on vähendanud asjaolu, et kapotialune on tehasest otsast otsani tehnikat täis ning remontimine ja tuunimine on tavakodanikule paras peavalu. See pole aga takistusex fännidele, kes näevad auto potensiaali ja arendavad seda edasi.

Siin ühe Jaapani tuunija Pentroofi näide:

http://www.speedhunters.com/2009/08/car_...troof_z32/

Muide kui sa veel värvi osas otsustanud pole, siis Z32-le pakuti üht üsna ilusat värvi: Midnight purple

[Pilt: f5aa4ce01786719df73dc50d1521266f.jpg]
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#3
Ai kurja.. sellise värvi ja veljega on täielik maasikas Eusa_drool
Vasta
#4
(21-05-2018, 11:28 PM)Werewolf Kirjutas: Z32 oli Nissanil väga õnnestunud mudel. Tegelikult on tänasex päevax praktiliselt kõik Z seeria/Fairlady Nissani mudelid ihaldusväärsed, aga Z32 oli neist tehniliselt vast kõige arenenum omades muuhulgas ka nelikroolimist (küll vist lisavarustusena). Populaarsuselt on ta küll sama ajastu Toyota Supra, Mazda RX7, Nissan GTR-i (R32-R34) ja Nissan 200 SX-i/Silvia (S13-S15) varju jäänud, kuid omad fännid on tal alati olnud. Populaarsust on vähendanud asjaolu, et kapotialune on tehasest otsast otsani tehnikat täis ning remontimine ja tuunimine on tavakodanikule paras peavalu. See pole aga takistusex fännidele, kes näevad auto potensiaali ja arendavad seda edasi.

Siin ühe Jaapani tuunija Pentroofi näide:

http://www.speedhunters.com/2009/08/car_...troof_z32/

Muide kui sa veel värvi osas otsustanud pole, siis Z32-le pakuti üht üsna ilusat värvi: Midnight purple

https://i.pinimg.com/originals/f5/aa/4c/...21266f.jpg
Nelikroolimine ehk HICAS oli lisaks ka R32-R34 Skyline mudelitel (nii GTR kui GTS-T jne), S13 ja S15 Silviatel. Hilisem versioon oli Super HICAS muutes süsteemi juba elektrooniliseks. Kõikidel muidugi mitte standardina, vaid ostetava lisana.
Vasta
#5
Üks samasugune vedeleb Mustamäel suhteliselt õnnetus seisus...
Vasta
#6
(22-05-2018, 08:34 AM)JorgenP Kirjutas: Nelikroolimine ehk HICAS oli lisaks ka R32-R34 Skyline mudelitel (nii GTR kui GTS-T jne), S13 ja S15 Silviatel. Hilisem versioon oli Super HICAS muutes süsteemi juba elektrooniliseks. Kõikidel muidugi mitte standardina, vaid ostetava lisana.

Sul on õigus, aga Z-seeria mudelitest sai seda vaid Z32-le. Peale Nissani pakkus nelikroolimist ka Mitsubishi oma 3000 GT ja Galant VR4 mudelitele, Honda Prelude-ile, Toyota Soarer-ile, Mazda MX-6-le, Subaru SVX-ile, BMW 850 CSI-le, GMC oma pikapitele. Renault nelikroolimist võimaldavad masinad on uuemad Laguna, Talisman, Megane ja Espace. Enamikel autodel oli see saadaval lisavarustusena ja ostjate vähese huvi tõttu (tõenäoliselt hinnast tingitud) ei ole nelikroolimine valdavax saanud.

Lisax on ajaloos kasutanud passiivset nelikroolimist (sillageomeetria muutub jõuga kurvi minnes) Porsche 928, Volvo 850 ja Peugeot 306.

Tõenäoliselt on lisax siinnimetatutele maailmas veel nelikroolimist pakkuvaid masinaid.

You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#7
(21-05-2018, 11:28 PM)Werewolf Kirjutas: Z32 oli Nissanil väga õnnestunud mudel. Tegelikult on tänasex päevax praktiliselt kõik Z seeria/Fairlady Nissani mudelid ihaldusväärsed, aga Z32 oli neist tehniliselt vast kõige arenenum omades muuhulgas ka nelikroolimist (küll vist lisavarustusena). Populaarsuselt on ta küll sama ajastu Toyota Supra, Mazda RX7, Nissan GTR-i (R32-R34) ja Nissan 200 SX-i/Silvia (S13-S15) varju jäänud, kuid omad fännid on tal alati olnud. Populaarsust on vähendanud asjaolu, et kapotialune on tehasest otsast otsani tehnikat täis ning remontimine ja tuunimine on tavakodanikule paras peavalu. See pole aga takistusex fännidele, kes näevad auto potensiaali ja arendavad seda edasi.

Siin ühe Jaapani tuunija Pentroofi näide:

http://www.speedhunters.com/2009/08/car_...troof_z32/

Muide kui sa veel värvi osas otsustanud pole, siis Z32-le pakuti üht üsna ilusat värvi: Midnight purple

[Pilt: f5aa4ce01786719df73dc50d1521266f.jpg]
Nelikroolimine täitsa küljes ja mis värvi puutub siis selline midnight purple Tartus täitsa olemas ja kahte samasugust ei tahaks ,et oleks.Kapoti all pole midagi nii hullu,küll oli see hull esmapilgul kus võttis silmeesise virvendama.Seepärast sai ka mootor maha rapitud,et saaks selguse majja mis kuhu käib jne.Nagu mainis siis jah õnneks on duude kes on viitsinud sellest autost kirjutada ja päris arvestatavas koguses materjale netti riputanud ! Pildil 2 kohalise pilt ,minul 4ja kohaline mis näeb välja natuke isasem ja rohkem nagu pannkook ja Värviks läheb ilmselt white camelion kuna veljed juba olemas harjatud ja valge randiga.mis peaks visuaalselt autot veelgi suuremana näitama :Velgedest veel niipalju,et see saksast toodud auto algselt ja seal juba tuunitud korralikult ning ratta poldivalem ümber tehtud 5x112 peale mille velgede valik on kordades uurem kui 5x114,3 valemiga [Pilt: 34828-valge.jpg]
www.arcar.eu


odavad rendiautod al.10 euri päev
56291000 Allar



Vasta
#8
(23-05-2018, 12:23 AM)arcar Kirjutas: Velgedest veel niipalju,et see saksast toodud auto algselt ja seal juba tuunitud korralikult ning ratta poldivalem ümber tehtud 5x112 peale mille velgede valik on kordades uurem kui 5x114,3 valemiga

Mina olen küll täheldanud vastupidist, et enamik huvitavaid velgi, mis maailmas toodetaxe on saadaval 5x114,3 poldivalemiga, aga mitte tingimata 5x112 poldivalemiga. Eritellimusel saab muidugi üxkõik missuguste aukudega.

See pärlmutter valge on väga ilus värv, ootan huviga missugune see auto välja hakkab nägema kui ta üxkord valmis saab. Kas on mingi tähtaeg ka, mis ajax on soov auto valmis saada või pigem läheb kaua läheb?
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#9
(24-05-2018, 07:30 PM)Werewolf Kirjutas:
(23-05-2018, 12:23 AM)arcar Kirjutas: Velgedest veel niipalju,et see saksast toodud auto algselt ja seal juba tuunitud korralikult ning ratta poldivalem ümber tehtud 5x112 peale mille velgede valik on kordades uurem kui 5x114,3 valemiga

Mina olen küll täheldanud vastupidist, et enamik huvitavaid velgi, mis maailmas toodetaxe on saadaval 5x114,3 poldivalemiga, aga mitte tingimata 5x112 poldivalemiga. Eritellimusel saab muidugi üxkõik missuguste aukudega.

See pärlmutter valge on väga ilus värv, ootan huviga missugune see auto välja hakkab nägema kui ta üxkord valmis saab. Kas on mingi tähtaeg ka, mis ajax on soov auto valmis saada või pigem läheb kaua läheb?

Pole mingit tähtaega ette seadnud,teen pigem korralikult ja loodan muidugi ,et saaks veel julis sõita aga kahjuks on üks pikem reis plaanis ja ilmselt valmimine lükkub augustisse ! Velgede koha pealt,5x114,3 on huvitavaid küll aga valikut on 5x112 ikkagi kordades rohkem.Algselt plaanisin JR-i veljed osta sellised :
[Pilt: 94824-japan.jpg]

aga jäid üle ühed 18" sellised S8 veljed valge põhjaga mitte punased nagu pildil,sobivad nagu valatult sinna alla ja velg on muidugi selline asi mida alati saab uut osta Unibrow
[Pilt: 35879-audi_velg.jpg]
www.arcar.eu


odavad rendiautod al.10 euri päev
56291000 Allar



Vasta
#10
Täna hommikul nägin sellist pilli Sõpruse pst. Kindlasti annab õige velg palju juurde. Mitut varianti originaalvelge pakuti sellel?
Kas mudelinimetus Fairlady viitab Jaapani turule tehtud mudelile?
MNT ameti statistika alusel on 300ZX mudelit eestis 22 tk.
Cl55 AMG
Vasta
#11
(28-05-2018, 09:35 AM)Ogadik Kirjutas: Täna hommikul nägin sellist pilli Sõpruse pst. Kindlasti annab õige velg palju juurde. Mitut varianti originaalvelge pakuti sellel?
Kas mudelinimetus Fairlady viitab Jaapani turule tehtud mudelile?
MNT ameti statistika alusel on 300ZX mudelit eestis 22 tk.
Neid ikka mõned on jah Eestis,enamus muidugi radadel kiirendamas/driftimas.Mõningad ka tänaval.Velgi originaale väga pole otsinud isegi,hetkel all mingid suht käkid ja ei panusta hetkel veljele väga,üritaks teele saada eks siis näeb mis saab.Velje valikut on piisvalt kui rahakott paks on Unibrow Olen vaadanud erinevaid variante aga las veljed jäävad viimaseks,tööd on rõvedalt veel teha Eusa_snooty

www.arcar.eu


odavad rendiautod al.10 euri päev
56291000 Allar



Vasta
#12
Jaapanis on jah kõik Z seeria Nissanid olnud müügil Fairlady Z nime all, muudel turgudel kasutati mudeliindexeid 240Z, 260Z, 280Z, 280ZX, 300ZX, 350Z ja 370Z. 240Z-280Z oli esimene põlvkond ehk S30 kere, 280ZX oli teine põlvkond ehk S130 kere, 300ZX olid kolmas ja neljas põlvkond ehk Z31 ja Z32 kere, 350Z oli viies põlvkond ehk Z33 kere ja 370Z on hetkel viimane põlvkond ehk Z34 kere.

Antud teemas olev auto on vasakpoolse rooliga ehk tõenäoliselt mitte Jaapani turu auto.

Nime Fairlady kasutati juba ennem Z seeriat, Datsun Sports mudeli puhul, mis Jaapani ja USA turul kandis nime Datsun Fairlady. Nimelt käis Nissani/Datsuni tolleaegne president Katsuji Kawamata 1958. aastal USA-s ja juhtus nägema Broadway muusikali "My Fair Lady" ehk "Minu veetlev leedi", mis oli väga populaarne ja juba pikka aega teatrikavas. Nissanil/Datsunil oli mõni aeg hiljem plaanis USA-s hakata pakkuma oma täiustatud varianti mudelist Datsun Sports ja Katsuji mõtles et nimetades populaarse muusikali järgi mudeli ümber Datsun Fairlady-ks võix see paremini müüa, kuna inimesed seostaxid seda kaunilt kõlava muusikali ja selle kauni näitlejannaga. Nii ka mõnes mõttes läx ja Fairlady nimi jäi aastakümnetex kasutusse Jaapani turul, USA turu autodel aga vahetati Fairlady nimi mõned aastad hiljem välja kubatuuri näitava indexi vastu. See oli tingitud sellest et USA inimeste jaox polnud Fairlady sobilik nimi sportautole (pole piisavalt mehelik vist), mis näitab selgesti Lääne ja Ida kultuuriruumide eripära.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#13
(28-05-2018, 11:12 PM)Werewolf Kirjutas: Jaapanis on jah kõik Z seeria Nissanid olnud müügil Fairlady Z nime all, muudel turgudel kasutati mudeliindexeid 240Z, 260Z, 280Z, 280ZX, 300ZX, 350Z ja 370Z. 240Z-280Z oli esimene põlvkond ehk S30 kere, 280ZX oli teine põlvkond ehk S130 kere, 300ZX olid kolmas ja neljas põlvkond ehk Z31 ja Z32 kere, 350Z oli viies põlvkond ehk Z33 kere ja 370Z on hetkel viimane põlvkond ehk Z34 kere.

Antud teemas olev auto on vasakpoolse rooliga ehk tõenäoliselt mitte Jaapani turu auto.

Nime Fairlady kasutati juba ennem Z seeriat, Datsun Sports mudeli puhul, mis Jaapani ja USA turul kandis nime Datsun Fairlady. Nimelt käis Nissani/Datsuni tolleaegne president Katsuji Kawamata 1958. aastal USA-s ja juhtus nägema Broadway muusikali "My Fair Lady" ehk "Minu veetlev leedi", mis oli väga populaarne ja juba pikka aega teatrikavas. Nissanil/Datsunil oli mõni aeg hiljem plaanis USA-s hakata pakkuma oma täiustatud varianti mudelist Datsun Sports ja Katsuji mõtles et nimetades populaarse muusikali järgi mudeli ümber Datsun Fairlady-ks võix see paremini müüa, kuna inimesed seostaxid seda kaunilt kõlava muusikali ja selle kauni näitlejannaga. Nii ka mõnes mõttes läx ja Fairlady nimi jäi aastakümnetex kasutusse Jaapani turul, USA turu autodel aga vahetati Fairlady nimi mõned aastad hiljem välja kubatuuri näitava indexi vastu. See oli tingitud sellest et USA inimeste jaox polnud Fairlady sobilik nimi sportautole (pole piisavalt mehelik vist), mis näitab selgesti Lääne ja Ida kultuuriruumide eripära.
Thumbsup hea teada !
www.arcar.eu


odavad rendiautod al.10 euri päev
56291000 Allar



Vasta
#14
väike update :

[Pilt: 83784-IMG_3423.jpg]
www.arcar.eu


odavad rendiautod al.10 euri päev
56291000 Allar



Vasta
#15
Suvex sõitma?
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#16
(25-03-2019, 04:41 PM)Werewolf Kirjutas: Suvex sõitma?
Loodan,et saan sõitma jah,tegelikult tipid täpid veel jäänud.
Mootor käib,nädala algul tuleb spetsialist kes boost controlleri ära ühendab ja paika keerab,siis on veel jäänud kokku lappida.
Tohutu ajakulu kokku panemisel kui ise pole autot lahti võtnud ja kruvid/tüüblid on ühte kasti visatud.Julm

www.arcar.eu


odavad rendiautod al.10 euri päev
56291000 Allar



Vasta
#17
Pole pikemt aega foorumit külastanud mõtlesin,et valgustan veits kuidas Leidyl Käsi käib .Tegelikkuses sõidab juba pikemat aega aga lõpuni valmis ikka pole ,hetkel on midagi sellist. Lambo uksed on maha võetud ja asendatud originaal hingedega (seega kui kellegi huvi siis lambo door kit on üle,ilmselt saab paigaldada kõikidele mudelitele) Samuti originaal tiivad ja stange on juba peaaegu värvitud ja varsti lähevad külge.Pole võimalik siin sõita selle pika ninaga ,stangel ja tiibades juba mõrad sees Smile Mõned pidlid ka kuna pole suurem asi kirjamees.
[Pilt: 87423-IMG_9459.JPG]

[Pilt: 85352-IMG_9461.JPG]

[Pilt: 63723-IMG_9462.JPG]

[Pilt: 82935-IMG_4454.jpg]

www.arcar.eu


odavad rendiautod al.10 euri päev
56291000 Allar



Vasta
#18
See jõle nina ju pole originaal? Sellest kasutuskõlblikuma vastu loobuda pole plaanis?

Samas istub pealkirja sulgudes oleva täienduse kontekstis muidugi ette tõupuhta kitšina. Niikuinii säärast autot keegi tõsimeelselt igapäevaliikluses tarvitada ilmselt pole mõelnud. Umbes samamoodi, nagu paljudele meestele küll meeldib vaadata 12-cm stilettodel tippivaid tibisid, aga nende järgi oma elu seadma on nõus vähesed.Icon_rolleyes

A muidu muhe vaheldus kaskaide vahele.Thumbsup
Vasta
#19
(02-07-2020, 10:17 AM)v6sa Kirjutas: See jõle nina ju pole originaal? Sellest kasutuskõlblikuma vastu loobuda pole plaanis?

Samas istub pealkirja sulgudes oleva täienduse kontekstis muidugi ette tõupuhta kitšina. Niikuinii säärast autot keegi tõsimeelselt igapäevaliikluses tarvitada ilmselt pole mõelnud. Umbes samamoodi, nagu paljudele meestele küll meeldib vaadata 12-cm stilettodel tippivaid tibisid, aga nende järgi oma elu seadma on nõus vähesed.Icon_rolleyes

A muidu muhe vaheldus kaskaide vahele.Thumbsup
Kirjutasin ju,et kohe kohe läheb originaal nina külge.See SET oli küljes kui soetasin.Võttis aega kuniks originaal tiivad ja stange sai sebitud,sest ega sellele väga letist enam midagi ei osta.Meerikast/austraaliast saab aga hinnad on üle mõistuse ,stange eest küsivad 850$ + saatmine.On ka odavamaid aga Eestisse ei saada,Lühidalt probleemne on midagi saada,Kus mõni välja ilmub siis mõne päevaga on järgi vaid kellade plokk ja sisu Smile Suutsin ukseklaasi ära lõhkuda ja õnnega pooleks UK-sse tekkis üks juppideks auto.Sain klaasi,küsisin ka tiibasi ja stanget ,tegelane ütles,et ennem kui romulasse jõudis oli enamus asju juba müüdud . Tiibade hinnad algavad ka ca 280€ euroopas ,sain need kohapealt mõistliku hinnaga õnneks ja ühe katkise stange ,mida siis nüüd lapin,et hea saaks.Mingeid klaasplast kärakaid pakutakse mõistliku hinnaga ka aga neid põld isu osta. Ma sõidan pea igapäev kui just ei saja ,siis lihtsalt ole võimalik sellega sõita mõistlikult nii,et külg ees poleks Icon_razz
www.arcar.eu


odavad rendiautod al.10 euri päev
56291000 Allar



Vasta
#20
No need veljed ei sobi mitte. Need nagu ilukilbid.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
Photo Nissan Patrol Y61 3.0d 2008 maxim1655 3 1,066 14-09-2023, 08:41 PM
Viimane postitus: maxim1655
  Nissan Pathfinder 2012 3.0 170kw Westcoast 2 1,031 15-07-2022, 06:14 PM
Viimane postitus: Westcoast



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne