Postitused: 36
Teemad: 15
Liitus: Sep 2014
Maine:
0
Tere! Küsiks targematelt nõu ,kas on mingi võimalus saada veel tagumised amordid tööle, kui autoremondi töökojas käies tehti autol nivoo amordid ümber tava amortideks ja nüüd on need amordid pikad ja käivad põhja.Ostsin eile kõige lühemad amordid mis veel võimalik saada oli (käru amordid) kuid need tambivad samamoodi.Amordi kinni olemisel on pikkus 25cm ja lahti olemisel 39cm.Kas teha mingid kinnitused ümber ja kas üldse on võimalik teha?
Tänud ette! (:
Postitused: 36
Teemad: 15
Liitus: Sep 2014
Maine:
0
(20-04-2018, 12:42 PM)onu_siim Kirjutas: Tavaliselt (olenemata margist) eeldab igasugune nivoosüsteemi ehitus tavalise peale lisaks amortide vahetusele ka sobivaid vedrusid. Lollus oli üleüldse see nivoosüsteem sealt likvideerida.
Töökojas öeldi ,et nivookad läbi ja uued maksaksid uue auto raha ja siis pakuti mulle välja ,et paneksin tavalised amordid alla,seal tehti seda tööd kuu aega ,sest ei leitud alguses õiged amorte ja siis pärast vedrusi jne... kokkuvõtteks sain tagasi koliseva auto ja pidurisüsteemis oli õhk vahel.Nüüd ongi mõistus otsas ,sest ise olen proovind juba 3 sorti eri amorte alla aga miski ei aita.
Postitused: 3,895
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Jah muidugi saab korda. Oleneb mis sealt veel eemaldatud on ja mis enne katki oli.
Eks ise pead otsustama. Kas summa on vastuvõetav või mitte.
Amordil saab väidetavalt vahetada tihendid kui ka sarniirid, on veel rõhuakud, seal ei paranda midagi, kuid uued ei maksa ka väga palju.
Tõenäoliselt on torud ka mädad.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 707
Teemad: 85
Liitus: Jul 2006
Maine:
6
20-04-2018, 06:08 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-04-2018, 06:10 PM ja muutjaks oli Sm. Västrik.)
Hei,
Kui nivooamordid alles on ja nad just kõveraks väänatud või muul moel täitsa katki tehtud ei ole, siis nagu Laur ütles, need ei saa praktiliselt kunagi "läbi olla", sest tegu on tavalise hüdrosilindriga (nagu nt GAZ 53 kalluri kasti tõstmiseks, ainult väiksem :p), mille lekked on kõrvaldatavad ja sarniirid taastatavad. Nn rõhuakusid leiab kindlasti alla 100 eur tk.
Seega kui jupid on veel alles ning kompressor ise jätkuvalt toimib, on üsna lihtne originaalseis taastada. Ta ei ole keeruline süsteem.
Tauno
Postitused: 1,080
Teemad: 14
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
Kui pumbast õli välja lasti, siis nähtavasti uut pumpa ka vaja.
Kunagi keegi mainis, et 124el sarniir amordivarre küljes kinni ja vahetada ei saa.....kuulujutt siis või?
123e amorte sai küll järele aidatud ja enam ei lekinud õli.
Postitused: 707
Teemad: 85
Liitus: Jul 2006
Maine:
6
Sarniir taastatakse ära sealsamas amordi küljes ning ei vahetata. Sama kaua nagu uus B-grupi varuosa ikka kestab või pigem paremini.
Kui kompressor tuksis, siis vist ei ole kõik nii lihtne muidugi.
Tauno
Postitused: 3,895
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Neid pumpasi liigub, kasutusel oli nii tandem koos roolivõimuga kui ka nuka otsas.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 36
Teemad: 15
Liitus: Sep 2014
Maine:
0
Amorte kahjuks enam alles pole,kuna esimest korda puutusin kokku nendega ja kui öeldi ,et on katki siis ei taibanud neid tagasi ka küsida töökojast.Ise olen suutnud niipalju välja mõelda ,et kui tuua amort allapoole kas see muudaks midagi? ,et siis kiigest läbi ja sinna alla keevitada uued kinnitused või on see mõtetu töö?
Postitused: 3,895
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Jube leiutamine, leida sobivad vedrud, keevitada amordi kinnitusi ja loota, et sai enamvähem.
Ma taastaks originaal süsteemi kui on plaanis autot kasutada rohkem kui külavahel paar tiiru teha.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 1,214
Teemad: 26
Liitus: Mar 2006
Maine:
5
22-04-2018, 12:23 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-04-2018, 12:24 PM ja muutjaks oli stihl.)
Mina mõtleks selles suunas, et vedrud samuti tavavedrustuse omadeks vahetada. Kas mingid SELLISED ei lähe alla? Kui midagi nivool on teine, siis mis?
Aga selge see, et nivoovedrud on pehmemad, kui tavavedrud; nendega rallit ilma originaalamordita (180€/tk) ei sõida.
P.S. kes seal Põlvas see tarkur oli, kes nii sul tegi? Teaks edaspidi eemale hoida...
.
Postitused: 20
Teemad: 8
Liitus: Nov 2016
Maine:
0
(22-04-2018, 12:23 PM)stihl Kirjutas: Mina mõtleks selles suunas, et vedrud samuti tavavedrustuse omadeks vahetada. Kas mingid SELLISED ei lähe alla? Kui midagi nivool on teine, siis mis?
Aga selge see, et nivoovedrud on pehmemad, kui tavavedrud; nendega rallit ilma originaalamordita (180€/tk) ei sõida.
P.S. kes seal Põlvas see tarkur oli, kes nii sul tegi? Teaks edaspidi eemale hoida...
.
Siis tuleb proovida vedru vahetus,Autot tehti Brimar service-s
Postitused: 3,895
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
T-modelli vedrud on arvestatud kandma tühja autot, minimaalsel kõrgusel.
Tavavedrustust pole kunagi olnud universaalil.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 36
Teemad: 15
Liitus: Sep 2014
Maine:
0
Aga kas variant ei oleks sportline vaguni amordid? Või jäävad ka need nõrgaks?
Postitused: 668
Teemad: 7
Liitus: Jun 2012
Maine:
1
Sportline toob natuke madalamaks ja võibolla ka natuke jäigemaks, aga see ei lahenda probleemi. Vagunil olid igal juhul nivoo amordid ja tänu sellele on vedrud pehmemad.
Ma võin sedaani sportline ilma nivoota vedrusi pakkuda, jäävad üle, kuna enda sedaanile läheb Eibachi Pro Kiti vedruring.
Postitused: 1,214
Teemad: 26
Liitus: Mar 2006
Maine:
5
22-04-2018, 09:04 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-04-2018, 09:11 PM ja muutjaks oli stihl.)
(22-04-2018, 05:26 PM)Laur Kirjutas: T-modelli vedrud on arvestatud kandma tühja autot, minimaalsel kõrgusel.
Tavavedrustust pole kunagi olnud universaalil.
With all the respect, sir, aga kelle kuradi pärast siis nad müüvad neid tavavedrusid...? Ja kes neid teinud on?
Laur`iga vaidlemine pole vaidlemine vaidlemise pärast vaid on ilmselt mingis mõttes arendav....
.
Postitused: 535
Teemad: 46
Liitus: Jan 2006
Maine:
0
22-04-2018, 09:50 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-04-2018, 09:58 PM ja muutjaks oli nordrainbow.)
Omasin kunagi ühte S124, mis oli juba enne mind ümber ehitatud.Vedrude kohta ei tea midagi öelda, aga amordid olid vene volga GAZ-21 omad.Meelde jäid sellepärast, et õõtsusid. Sai nad maha võetud ja ära remonditud. Nimelt sai neid lahti keerata ja kolvimansette vahetada.Uus õli sisse ja töötas jälle.
Muidugi ei mäleta, kas olid Volga esimesed, või tagumised, pigem arvan, et esimesed.Ehk all rõngas ja üleval pulk.Sõitsin palju aastaid ja tagumine ots ei vajunud läbi, polnud mingit probleemi. Kui sa ei taha nivoosüsteemi taastamisega vaeva nägema hakata, pead natuke tõsisemalt ringi vaatama ja kontakteeruma nendega, kes on vastavaid isendeid ümber ehitanud.Sind päästavad ainult õige jäikusega vedrud ja need ei tarvitse üldse MB toodang olla.Kunagi uurisin seda asja ja kas vist ei olnud need mingi Fordi omad. Tee kodutööd ja leiad lahenduse.
Postitused: 1,080
Teemad: 14
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
Kui ilma nivoota tulevik, siis soovitaks otsida sedaani tugevdatud vedrusi.
Postitused: 3,895
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
(22-04-2018, 09:04 PM)stihl Kirjutas: With all the respect, sir, aga kelle kuradi pärast siis nad müüvad neid tavavedrusid...? Ja kes neid teinud on?
Laur`iga vaidlemine pole vaidlemine vaidlemise pärast vaid on ilmselt mingis mõttes arendav....
.
Heh, nad ei tea mida nad müüvad. Tõenäoliselt tavadrustus ongi see mis käib nivoo süsteemile, mitte ala sportline vms.
T-modelli tavavedrud=nivoo vedrustus.
Tegin hiljuti sama asja 211 T mudelil, keegi oli sinna installinud ka tavavedrud, auto on tühjalt kasutatav, aga mitte siis kui tahad ära kasutada T mudeli suuremat kaubaruumi.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 668
Teemad: 7
Liitus: Jun 2012
Maine:
1
(22-04-2018, 10:27 PM)Laur Kirjutas: Tegin hiljuti sama asja 211 T mudelil, keegi oli sinna installinud ka tavavedrud, auto on tühjalt kasutatav, aga mitte siis kui tahad ära kasutada T mudeli suuremat kaubaruumi.
Ei pea selleks isegi tahtma T mudeli eripärasi kasutada. Sedaan 124'l vajub ka tagumine ots vastu maad, kui nivooka vedrusi ümber pole vahetatud. Kusjuures pole üldse palju vaja ca 150kg pagassi ja tagumine ots laseb nagu oleks kergelt ülekoormatud.
Postitused: 1,214
Teemad: 26
Liitus: Mar 2006
Maine:
5
(22-04-2018, 10:27 PM)Laur Kirjutas: Heh, nad ei tea mida nad müüvad. Tõenäoliselt tavadrustus ongi see mis käib nivoo süsteemile, mitte ala sportline vms.
T-modelli tavavedrud=nivoo vedrustus.
See, et nad ei tea, mida nad müüvad, on muidugi selge.
(nädal tagasi tellisin Laki Autost mingeid JP Group`i asju, need polnud kuulnudki, et sellised asjad üldse olemas on...JP kodulehelt leidsin. Aga ära tõid, isegi ukse taha)
Aga selle vedruga seoses on ikkagi lugeda, et traat on 14.15mm, välisläbimõõt 100mm ja pikkus 339mm
Nägu võiks olla mingi selline:
Peaks autol all ära käima ja vaatama, kas sellise teoreetiliselt alla saaks panna.
Ja mis mõõtudega + traadiga olemasolev on?
.
|