Postitused: 103
Teemad: 33
Liitus: Oct 2008
Maine:
0
22-07-2009, 06:51 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-07-2009, 06:51 PM ja muutjaks oli --Arx--.)
et siis 3.0 d , peale õli ja tosooli vahetust, on mootori temp kõrgem kui vana tosooliga, uue tosooliga on temp 90 kraadi, peaks ju nagu vähem olema, nii 85 kanti ?
Postitused: 153
Teemad: 5
Liitus: Jun 2008
Maine:
0
Ega sul ohku sisse ei jäänud? Kas tosooli tase ikka normis?
Postitused: 103
Teemad: 33
Liitus: Oct 2008
Maine:
0
tase normis, õhku nagu ei saa sees olla sest kuuma ühku tuleb salongi piisavalt
Postitused: 202
Teemad: 2
Liitus: Jan 2007
Maine:
0
See temp. väga hea. Niikaua kui ta sealt edasi ei lähe,pole probleemi.
W123 230E igapäevatöös.
Sigmar Avald
56 913 150
Postitused: 134
Teemad: 42
Liitus: Nov 2014
Maine:
1
Endal juba viimased kolm päeva temp kuskil 105, milles võib probleem olla, enne seda oli kenasti 90 peal. Salongi puhub korralikku kuuma. Autoks c124 3.0d 83kw
Postitused: 1,214
Teemad: 26
Liitus: Mar 2006
Maine:
5
Mis kuupäeval jahutusvedeliku viimane vahetus auto päevikus kirjas on?
.
Postitused: 134
Teemad: 42
Liitus: Nov 2014
Maine:
1
Kes seda teab, pole ise kursis, kuna sai ostetud doonor ja sealt mootor võetud. Kaldute arvama et jah.vedelikus viga?
Postitused: 1,214
Teemad: 26
Liitus: Mar 2006
Maine:
5
28-02-2018, 03:14 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-02-2018, 09:55 PM ja muutjaks oli stihl.)
Andurid tavaliselt väsivad teistpidi, s.o. hakkavad vananedes vähem oma takistust muutma, seega salongiseier enam nii palju ei näita, kui võiks.
Ja viimased 3 päeva on külm olnud.
Veega pooleks sõitvad diiselaudide omanikud kurdavad, et mootori temp läheb hetkega lakke, aga salongi ei jõua midagi.
Ehk siis mingid ringid kuskilt on jääsuppi täis.
Ehk siis jah, vedelikus viga.
.