Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
Arvamus tuleb sellest, et MB vist ainuke autotootja kes ei pane enam veojõu/stabiilsuskontrolli väljalülitamise nuppu keskkonsooli. Minu järgmine auto ilmselt MB enam ei ole kuna lumega olen harjunud seda nuppu vajutama. Aga no tegelikult pole see nupp juba pikemat aega päris OFF nupp olnud ja menüüst otsimine ei ole ka päris normalane lahendus.
Ainuke võimalus mõni AMG mudel valida, aga no hinnad pole eriti rahakoti sõbralikud.
BMW ja Audi vist pakuvad ikka nupu all hoidmisega päris OFF-i?
Postitused: 1,761
Teemad: 200
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Tuleb sõita vanemate mudelitega . Pole küll konkreetselt teemasse aga minu meelest on MB disain hakkanud alla käima, eriti vaadates w205 C classi. Minu naine kutsub seda autot s"ituvaks koeraks no ja ega E w213 parem pole.
Aga who knows, kunagi arvasin, et W220 on ka kole auto.
Postitused: 346
Teemad: 1
Liitus: Nov 2016
Maine:
0
Maitsed on erinevad, aga uus E63 on ikka igati kenam kui G30 M5.
Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
Me sõidame juba viimased 4-5 aastat ainult nelikveolistega ja pole kordagi isegi mõelnud selle nupu vajutamisele.
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Postitused: 152
Teemad: 11
Liitus: Dec 2006
Maine:
1
Mul c217 saab ise koostada favoriit menu. Järjekorra saab ise valida ja kui väga vaja driftida siis saab selle kontrolli maha kahe järjestikuse klõpsuga.
Postitused: 74
Teemad: 6
Liitus: Oct 2016
Maine:
0
MB ongi penskari auto. Ja las ta olla- ei taha, et bemmide pealt audide peale liikunud vennad mersude peale edasi liiguksid. Kole, pehme, ebasportlik ja ebamugav...
Uue C ja E disain oli alguses täitsa harjumatu ja olin enam kui kindel, et need jäävad minu poolt tulevikus kindlasti ostmata, aga enam ei tundugi nii jubedad.
Tulevikus on kindlasti lahendus, nagu 204-ja puhulgi:
Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
Aga tegelikkuses on Daimler saanud üha suurema osa noorte klientide seast, kes enne valisid BMW või AUDI, kui premiumklassi autodest rääkida. Daimler on olnud juba viimased aastad ja ka eelmisel aastal kõige edukam premium autotootja. Aastal 2017 müüs üle 2.3 miljoni sõiduki. Viimased 7 aastat on daimler oma toodangut iga-aastaselt suurendanud ja põhiliselt hiina ja nooremate klientide seas.
Seega Mercedes-Benz ei ole enam pelgalt vanema põlvkonna auto, vaid pigem on hakanud noorem keskklass ka pilke MB poole pöörama. Mis aga puutub ESP väljalülitamise võimaluse eemaldamisele, siis see on nimelt tehtud keeruliseks, kuna seda nuppu tegelikkuses ei ole vaja kellelgil reaalselt kasutada. Kui valid autole head rehvid, siis pole ka talvel probleem. Pigem raskete vigastustega õnnetused juhtuvadki väljalüliatud juhiabisüsteemide tõttu. Liikluses on rohkem autosid, inimesed on närvilisemad ja Daimler soovib hoida oma mainet kõige turvalisema autotootja näol ja see on üks võimalus.
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Postitused: 1,080
Teemad: 14
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
Aga sealt need oskamatud juhid tulevatki, kes ei oska midagi roolitaga teha enam. Need abid võivad elu ju lihtsaks teha aga samas ka laisaks.
Olen sõitnud 600SEL-iga ka lumega ilma abideta ja ei olnud uued rehvid all ning polnud mingit probleemi.
Muidugi kui vaadata salakavalat äkki ilmuvat musta jääd teel, siis võib abi kasulikuks osutuda.
Aga kui jaksad osta küllaltki uue masina, siis võiks arvestada , et tuleb ka raha edaspidigi korralikult välja käia. Ja ei tohiks ka probleem olla see lüliti tekitada salongi.
Postitused: 707
Teemad: 85
Liitus: Jul 2006
Maine:
6
Härrased, tuletagem meelde, et W203 kerega C-klass langetas Mercedese klientuuri keskmise vanuse revolutsiooniliselt 5 aasta võrra alla 54 ning esimese põlvkonna A-klassi klientuur oli oma keskmiselt 40-aastase vanusega märgatavalt MB keskmisest noorem. Sellest ajast ehk 90-te lõpust on Mercedese kliendid muutunud pigem üha nooremaks ja kindlasti mitte vastupidi.
Aga ühiskond ning tehnoloogia on ammu muutunud ja nii nagu inimene ei suuda juba vähemalt 10 aastat juhtida arvutist paremini lennukit (hävituslennukite puhul ei suudaks ta seda õhuski hoida), pole meil tänaseks mingit võimalust saada masina vastu neljal rattal.
Jah. Me muutumegi üha rumalamaks ja me ise toodame vahendeid, mis seda võimaldavad. Aga teisest küljest ongi juba täna paraku ohtlik lubada keskmisel kodanikul lihtsa vaevaga kaasaegses autos ja tänapäevases liikluses ohjad haarata, sest kaos, mida ta sellega kogemata korraldada suudab, võib olla liiga ulatuslik. Samas entusiastid, kes kedagi teist ei ohusta, leiavad selleks kindlasti endiselt võimalusi ja seegi on ok. Erinevus rikastab.
Parimate soovidega,
Tauno
Postitused: 8,236
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Aga on MB kunagi olnud noore inimese auto? Siis tehasest, oma olemuselt?
Eks ma annan endale aru, et esindan väljasurvate saurusteliiki, kelle arvates ei pea kõik elus olema ette määratud ja igaühele vastuvõetav. Minule on näiteks iga järgmine MB mudel järjest ebamugavam ja inetum. Kaapeväldiku väljalülitamise võimaluse puudumine on köömes ebameeldivalt kõvade istmete või näotute näidikupaneelide kõrval. Aga kuna maksujõuline osa elanikkonnast nõuab leksussi MB tähega mootorikattel, siis loomulikult turundus seda pakub. Klient on ju kuningas.
Asjaolu, et mingi maaka jaoks on iste liiga jäik või puuteeekraan suisa võõrkeha muidu kenas konsoolis, ei puhu uute mudelite kujustamisel üldse pilli. Nagu ka see, et ühele pikaajalisele MBfännile on vastukarva temalt otsutusõiguse äravõtmine.
Maailma muuttuu, veikkoseni...
Postitused: 1,080
Teemad: 14
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
(22-01-2018, 11:35 AM)v6sa Kirjutas: Aga on MB kunagi olnud noore inimese auto? Siis tehasest, oma olemuselt?
Maailma muuttuu, veikkoseni...
Aga kutsikas? Olemuselt, mitte hinnast. Pean silmas Cosworth-i ja selle edasiarendust.
Ja kõvad istmed vist üldse uuemate masinate ilming...pole jõutud veel pehmeks istuda.
Postitused: 8,236
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(22-01-2018, 03:04 PM)Heinar Kirjutas: Aga kutsikas? Olemuselt, mitte hinnast. Pean silmas Cosworth-i ja selle edasiarendust.
Ja kõvad istmed vist üldse uuemate masinate ilming...pole jõutud veel pehmeks istuda.
Ma pidasin silmas siin istme ehitust, mitte selle sodiksistumist kahe põlvkonna jooksul. Iga põlvkonnaga on MB istmed muutnud jäigemaks ja isikupäratumaks. Endisest tugitoolimugavusest on tänaseks saanud mitte eriti mugav korv. Ehk selline, mida armastavad kähkusõitjad. Ning mida ei armasta minusugused mugavalt kulgejad. Aga meid on vähe ja me pole seega tootearendusele enam sihtgrupp.
Kurjad kutsikad ei olnud toodangu mõttes maht, vaid reklaamprojekt stiilis: me oskame ka. Ning ega tegelikult beebi benz päris omaks vist ei saanudki.
Ilmselgelt ei ole mina õige inimene arutlema AMG märki kandvate asjade hingeelu üle, kuna kuulun teise sihtgruppi. Aga olles mõnda veidi mekkinud, siis.... Münchenis osatakse juhile mokkamööda kähkusõiduautode valmistamist veidi paremini.
Optiline tuuning on ... labane turundus. Aga praegu ongi moes näiv.
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
No ma olen ka viimased mitu aastat 4M sõitnud ja no ei ole normaalne see mida see ESP korraldab. Tõsiselt taksitab ja tekitab lolle olukordi isegi "OFF" asendis. Aga ma vaatan, et "noortel" pensionäridel ongi vist suund sinna poole, et istun oma mb "tagaistmel" ja las auto ise sõidab kuna sõidoskust lihtsalt pole. Ma olen suht kindel, et mingid ostetud lubadega "tibid" ei tea selle nupu olemasolust midagi, ega vajuta seda kunagi.
Jah selle nupu ilmselt saaks ise tekitada, aga mitte nii nagu mugav oleks - tahad kiiresti ümber keerata, driftida korra vms ja siis kruisiga edasi sõita - aga ei saa kuna pead autole restardi tegema. Eestis vist nii kõva tegelast ka pole kes asja can-is tööle saaks.
Ma veel päris seniilne/pime/kurt/orbik vist pole ja eelistan ikka ise autot juhtida. Peab vist xDrive pemmi ostma lõpuks, keskeakriis vist.
v6sa, kas s-klass pole piisavalt suur ja mugav su jaoks? Mina eelistan näiteks kergemat/kiiremat ja mugavat kähkusõitmisautot.
Postitused: 8,236
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(22-01-2018, 05:56 PM)marek Kirjutas: ...
v6sa, kas s-klass pole piisavalt suur ja mugav su jaoks? Mina eelistan näiteks kergemat/kiiremat ja mugavat kähkusõitmisautot.
Onon, ainult et...
116 oli MINU auto. Paraku olen ma liiga vaene ja koi, et seda omada. Aga miski ei saa vastu heas korras 116 istmete mugavusele.
126 on ka hea, aga natuke... liiga polsterdatud. 140 on juba väga polsterdatud ning nende istmetest on kadunud vedrude mugavus ja asendunud porolooni jäikusega. Jah, ma tean, et seal on vedrud all, aga seda mõnusat-mugavat tunnet enam ei ole. 220 ja 221 - järjest hullemaks läheb. Või siis paremaks - kuidas võtta, eksole. On ju nende istmeid kiidetud, kui varasematest oluliselt paremaid. Veel uuematega ma pikemalt sõita saanud ei ole , aga kuna kiidetakse head külgtuge pakkuvaid tugevalt toetavaid istmeid, siis tekivad kahtlused...
Aga õige on ka see, et elu läheb edasi ja uutel põlvkondadel on omad nõudmised. Meie valida on see, kas neelame need alla (leides need isegi mugavad olema - nagu ESP näiteks ) või põtkime vastu.
Millises liiklussituatsioonis ESP lolli olukorda tekitab?
Postitused: 1,080
Teemad: 14
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
Kusjuures, 140 tagaiste on esiistmetest pehmem minu arvates.
Postitused: 1,761
Teemad: 200
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Mina väidaks, et w220 istmed on pehmemad kui w140 omad.
Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
(22-01-2018, 07:58 PM)v6sa Kirjutas: Millises liiklussituatsioonis ESP lolli olukorda tekitab?
Täpselt sama küsimus ja eriti veel kui nelikvedu omada. Saan aru et kui tahad rajal hullata või offroadi teha, siis ESP võib takistuseks olla, aga muul ajal? Vbla jah tagaveolisega suuremast lumevallist saab oskaja juht paremini läbi, kui ESP välja lükkab, aga muidu on ikka elektroonika selles osas parem juht, kui enamus meist.
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Postitused: 733
Teemad: 12
Liitus: Mar 2011
Maine:
1
Mina ka ei saa hästi aru, miks stabiilsuskontrolli (ESP) peab kogu aeg välja lülitama. Mina olen täitsa tavaline pealinna inimene, kes sõidab linnas ja reeglina suurtel maanteedel. Olen seda teinud viimased paarkümmend aastat tavalise esiveolise keskklassi pereautoga (tegelikult nelja erineva margiga) ja kolmel neist on olnud ESP nupp. Väga väga harva on seda vaja läinud nende aastate jooksul. Ilmselt mingist lumehangest väljasaamiseks pealinna tänaval. Ehk korra kaks aastas tuleb seda ette. Arvan, et 95% autojuhte ei vaja seda võimalust (tihti ESP-d välja lülitada).
Teine asi on siis, kui elad kuskil maakolkas või oled mingi driftimise huviline. Aga selle vastu on rohi- ostad omale teistsuguse auto, kas maasturi, kastika (maakolkas elaja), Impreza (driftisõber). Probleem lahendatud. Tavaline inimene tavalise pereautoga tavalist teed pidi sõites vajab harva ESP nupu näppimist.
Minu arvamus.
Postitused: 668
Teemad: 7
Liitus: Jun 2012
Maine:
1
(22-01-2018, 10:00 PM)kaupo51 Kirjutas: Aga selle vastu on rohi- ostad omale teistsuguse auto, kas maasturi, kastika (maakolkas elaja), Impreza (driftisõber). Probleem lahendatud. Tavaline inimene tavalise pereautoga tavalist teed pidi sõites vajab harva ESP nupu näppimist. Sõltub maasturist. WK2 kerega Grand Cherokeel tuleb ESP maha ainult SRT mudelil. Teistel ESP OFF lülitit litsudes tuleb maha ainult veojõukontroll.
Mulle meeldib ka teinekord natuke külgees uisutada, 211'ga oli päris lõbus. Nüüd Jeebiga, ainus asi tõmba mõni kaitse välja või tuleb yaw sensorile lüliti vahele panna.
Postitused: 346
Teemad: 1
Liitus: Nov 2016
Maine:
0
Harva kui tuju tuleb, siis lülitan dyno mode sisse enda S212’l. Saab 4M nalja teha küll, 40/60 skeem laseb rahus pikalt diagonaali sõita. Kuigi nalja tegemiseks oli eelnevalt BMW ja nüüd Subaru. Nüüd kas see nupuna või eraldi menüüst kättesaadav, ei oma minu jaoks erilist tähtsust. BMW puhul pole see ka enam ainult nupu vajutus. Menüüst tuleb ka õige sõidurežiim valida.
|