Postitused: 31
Teemad: 6
Liitus: Jul 2006
Maine:
0
Tere head kaasklubilised!
Plaanis sellisele isendile mõne päeva pärast kosja minna:
http://www.auto24.ee/used/2726698
Otsisin foorumist selle mudeli kohta ning suures plaanis kuulen kasutajatelt vaid positiivseid noote :-) Kas keegi võib siiski välja pakkuda mingi põhjuse, miks ma EI peaks seda autot vaatamagi minema või peaksin kõige suhtes ülitähelepanelik olema? Olen kuulnud vaid konkreetse käigukasti kohta muret, muud vist väga ette ei heideta? Selge see, et kõik oleneb sellest, kui hästi ja korrapäraselt auto eest hoolt kantud on.
VIN-ni pole veel esinduses kontrollida lasknud. Esmane VIN Check näitab, et kõik tundub tõepärane olevat. Kas AutoDNA-d on mõistlik kasutada või see pigem raharaisk?
Igasugused soovitussõnad on teretulnud, tänan ette :-)
Postitused: 414
Teemad: 36
Liitus: Sep 2013
Maine:
0
Suncari platsi kohta ütleks küll paar sõna.
Aastaid tagasi oli üks Navara teemaks, mis jutu järgi oli Saksast. Tegelikkuses Rootsist ja läbisõitu oli kõva 200000km maha tõmmatud.
Ja eelmine aasta kui bussi otsisin omale, siis ei jõudnud ise Leetu minna ühte AMG paketiga Vianot ära tooma, varsti oli Suncaris müügis, hinnale oli veerand otsa keevitatud, läbisõitu oli poole väiksemaks keritud.
Ehk et korralik VIN-kontroll ei teeks paha.
Postitused: 349
Teemad: 34
Liitus: Aug 2008
Maine:
1
17-01-2018, 12:12 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-01-2018, 12:14 PM ja muutjaks oli herki.)
Tere,
Eks nende Viljandi autode ls. on nagu nad on. Auto DNAga võib vedada, võib ka mitte. Ma ühe masina kohta sain Belgia kuulutuse koos piltidega ja samas ei pruugi sealt ka midagi saada. Samas see 18€(vist oli selline summa) ei ole nii suur, mis tapaks ja kui saad ka andmeid, siis on selle lehe väljatrükk ka argumendiks hilisemal müümisel. Ilmselt oskab ka Silber midagi öelda, kuna auto komplektsust arvestades võib arvata, et järsku algne omanik liigses kitsikuses ei elanud ja hooldas autot ka margiesinduses.
Kuigi toodud riigiks on märgitud Saksamaa, siis millegipärast vin decoder väidab, et algselt on masin müüdud Prantsusmaale. Võimalik, et vahepeal on ta prantslaste juurest liikunud Saksamaale, aga jah, masin algselt pärit Prantsusmaalt. (onu_siim jõudis juba Prantsusmaaga ette, seni, kui ma toksisin
V6 mootoril on üks õnnetu koht õlijahuti tihendite leke, mille kõrvaldamine eeldab suht palju lammutamist. Tihendid palju ei maksa, kuigi töö käigus läheb neid vahetusse üksjagu. Leket saab tuvastada moorori keskosa uurides.
Eks uuri ja kui sina ei uuri, siis uurib ostja kellele kunagi masinat müüma hakkad ja kui selgub midagi halba, siis oled ise täbaras olukorras.
Herki
Postitused: 349
Teemad: 34
Liitus: Aug 2008
Maine:
1
17-01-2018, 12:35 PM
Nagu mainisin, siis sa(onu-siim) kirjutasid vastuse samal ajal, kui mina sõnumit toksisin, sellest ka dubleerimine.
No kui kahe või vähema aastaga suudeti 95000km läbi uhada, siis vaevalt et järgmise 100000km läbimine nüüd 8 aastat aega võttis
Eks tee oma järeldused ise. Samas kuna vahepealse aja kohta tõendeid ei ole, siis võib see nõnnaviisi ka olla......
Herki
(17-01-2018, 12:19 PM)onu_siim Kirjutas: Silber näeb täpselt samapalju nagu ma juba eelpool mainisin - mitte midagi. Paar pisemat tööd aastal 2010 läbis6idul 95000.
Postitused: 89
Teemad: 7
Liitus: Apr 2017
Maine:
0
Vabandan kohe ette , et teemast mööda räägin , aga mis sellest masinast nüüd siis tõupuhta AMG teeb ?
Kas embleem tagaluugil ? Pole ju AMG velgegi all autol ja tegu ju tavalise 3liitrise diisliga .
Kas Zink220 S204 C320CDI on ka peale AMG velje allapanekut tõupuhas AMG ?
Ma mõistan vanu AMG'sid , samuti ka uusi C63 , ja G63 jne. AMG'sid , et need on tõupuhtad loomad , aga tavaline 3.0 diisel ?
Postitused: 349
Teemad: 34
Liitus: Aug 2008
Maine:
1
(17-01-2018, 01:42 PM)nahk Kirjutas: Vabandan kohe ette , et teemast mööda räägin , aga mis sellest masinast nüüd siis tõupuhta AMG teeb ?
Kas embleem tagaluugil ? Pole ju AMG velgegi all autol ja tegu ju tavalise 3liitrise diisliga .
Kas Zink220 S204 C320CDI on ka peale AMG velje allapanekut tõupuhas AMG ?
Ma mõistan vanu AMG'sid , samuti ka uusi C63 , ja G63 jne. AMG'sid , et need on tõupuhtad loomad , aga tavaline 3.0 diisel ?
Ühtkomateist on AMG paketist kaasa tellitud. Ainult märgiga kokkupuuted AMG ei piirdu.
https://www.datamb.com/vin/a987L0EleVm2N1Kkp
Postitused: 267
Teemad: 22
Liitus: May 2007
Maine:
2
17-01-2018, 02:03 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-01-2018, 02:05 PM ja muutjaks oli Taffinaff.)
Andmekaarti järgi on antud isendil täitsa AMG pakett peal tehasest välja tulles:
772 - AMG STYLING PACKAGE-FRONT SPOILER, SIDE SKIRT
786 - AMG DOUBLE-SPOKE WHEELS 18" WITH MIXED TIRES
Ses suhtes on see isend rohkem AMG, kui siin mõned teised eelpool nimetatud W204-d
EDIT: Herki oli ettejõudnud juba
Postitused: 31
Teemad: 6
Liitus: Jul 2006
Maine:
0
17-01-2018, 03:02 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-01-2018, 03:03 PM ja muutjaks oli ollibox.)
Tänud vastajatele! Loomulikult, ootan ikka kõiki kommentaare-mõtteid, mida see auto ja müüja teis tekitab ????
Prantsusmaa sidemeni jõudsin ma ka ja see tasub välja uurida kindlasti, millal ja mis asjaoludel masin Saksa sattus.
Vaatama-katsuma ikka lähen, aga silmad-kõrvad pärani lahti. Kõikvõimalikud VIN päringud teen ka igal juhul ära. Nagu Herki kirjutas, siis hiljem müümisel tekib kindlasti probleeme, kui plekid ajaloos sees.
Aga jah, mis puudutab AMG-d, siis tegu vaid optilise paketi ning veel mõne kella-vilega, mis omane päris AMG mudelile. Päris AMG-le rahakott pähe ei mahu paraku ????
PS! Küsimärgid eelmises postis on tegelikult smiley'd
Postitused: 31
Teemad: 6
Liitus: Jul 2006
Maine:
0
Niih, astusin igaks juhuks Silberist läbi. Ongi nii nagu onu Siim ütles, ajalugu praktiliselt pole. Öeldi siiski, et see ei pruugi veel midagi väga halba tähendada. Frantsuusid ja italiaanod pididki tihtipeale laisad olema ja ei täida digitaalset hooldusraamatut nii piinliku täpsusega, kui germaanid. Oma silm on siiski kuningas ja kindlasti täiskontroll Silberis teha tuleks. Eeldusel muidugi, et peale auto nägemist ja müüjaga vestlust jutt üldse kaugemale edasi areneb. Hoian edusammudega kursis :-)
Postitused: 148
Teemad: 8
Liitus: Feb 2014
Maine:
1
Seal platsi peal polegi ühtegi saksa autot. Kôik itaalia, prantsusmaa jne, mis läbi leedukate siia sattunud. Läbisôit korruta kahega vastavalt ajaloole. Tehniline pass annab päritolu kohta adekvaatse info.
Postitused: 31
Teemad: 6
Liitus: Jul 2006
Maine:
0
Tervitus taas,
Hetkeolukord siis selline, et seda konkreetset isendit ma Viljandisse vaatama ei läinudki. Niiöelda "müügistrateegia" ei sobinud kuidagi. Ei viitsitud nad minu korduvatele kirjadele midagi vastata, kui telefoni teel lõpuks kätte sain, oli vabandus see, et "pole aega kõikide meilidega jännata". Küsisin, kas läbisõit on Silberis kontrollitav - vastus oli jah. Kui ütlesin, et Silberil pole mingit infot, siis teema muutus. Ühesõnaga - minu huvi kadus, edu neile igal juhul. Võibolla auto on tõesti aus ja hea, aga mitte minu jaoks.
Aga - suksu on siiski välja valitud, proovisõit tehtud ning esmapilgul on kõik kõige paremas korras. Pealelõunal läheb Silberis ka täiskontrolli, et mingeid üllatusi hiljem välja ei tuleks. Vot selline masin:
http://www.auto24.ee/used/1088167
Otsustasin siis MB neliveo ära proovida. Usun ja näha on, et autot on hästi hoitud ja hooldatud. Olen kursis, et remont ja hooldus võib hiljem sellise mootoriga 4Maticul väga krõbedaks kujuneda, kuid võtan selle riski. Elame vaid korra
Eks homme selgub, kui Silberi poisid on masina üle loksutanud, kas välimus on petlik või seekord siiski mitte
Proovisõidust on igal juhul ainult positiivsed emotsioonid ning suu oli kõrvuni pärast üsna mõnda aega
Kui ma oma valikuga nüüd väga puusse olen pannud, siis palun - hoidke mind kinni
Kõik arvamused-kommentaarid on teretulnud nagu alati!
Postitused: 52
Teemad: 10
Liitus: Mar 2006
Maine:
0
Proovi ära. Minul on analoogne, uuem ja väiksema ls-ga. Remontinud veel ei ole. Minule igatahes meeldib. Hea väike kiire auto, mis ristmikul kinni ei jää.
Postitused: 150
Teemad: 27
Liitus: Jun 2007
Maine:
1
Tere.
Millest selline arvamus,et 4Maticu hooldus hiljem võib kalliks minna?
Lihtsalt huvi pärast.
H.
Postitused: 8,230
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(13-02-2018, 07:12 AM)ollibox Kirjutas: ...
Proovisõidust on igal juhul ainult positiivsed emotsioonid ning suu oli kõrvuni pärast üsna mõnda aega
...
Kõik arvamused-kommentaarid on teretulnud nagu alati!
Kui krusamootori uimane ärkamine ei sega, siis kolmene pada nii kerges kestas on igati vilgas elukas. Kui kord liikuma saab
Neliveto on eri peto. Siin ei ole midagi arutada. Küll pärast remondid, kui see üleüldse peaks vajalikuks osutuma. Mercedes-Benz neliku tapmisega tuleb ikka vaeva näha.
Postitused: 349
Teemad: 34
Liitus: Aug 2008
Maine:
1
Tere,
Neliveduse pulki pole kohati B osana saada, sellest ka kallim remont. Näitena minu masinal oli näiteks ülemine šarniiri pooleveduse ja neliveduse hinnavahe 150v.450€
Sama näiteks mootoripatjadega jne.
Nelivedusel on omad võlud, aga need paraku maksavad
Herki
Postitused: 150
Teemad: 27
Liitus: Jun 2007
Maine:
1
Aga töökindluse kohta ei ole ma eriti kuskilt suutnud midagi halba välja lugeda... miks uurima hakkasin, sest olen ise suht värskelt 4maticu omanik ja tekkis küsimus..no igaks juhuks
Postitused: 414
Teemad: 36
Liitus: Sep 2013
Maine:
0
Päris mitmed kliendid on mu käest tellinud esimesi veovõlle W204 kerega nelivedustele. Ilmselt siis kuluartikkel.
Hind Silberautos oli veel mõni kuu tagasi ~1700€ vasak ja ~1200€ parem.
Postitused: 31
Teemad: 6
Liitus: Jul 2006
Maine:
0
Niisiis, auto üle kontrollitud. Nipet-näpet asju ikka leidus, kuid mitte midagi sellist, et kohe ära jalutada.
1. Mootoril paremalt eest õlileke (kusjuures, õlijahuti tihendid on suvel vahetatud)
2. Esimesed piduriklotsid vahetada
3. Vahekast õline
4. Tagumine vasak nivoohoob kinni (ei liigu) (mis see on, jäi mulle natuke selgusetuks)
5. Mootori mürakatte puksid läbi
6. Tagumised piduritorud roostes.
Seega jään hetkel Silberi kalkulli ootama. Eeldan, et tõsisemad (kallimad) probleemid võivad olla mootori ja vahekasti õlileke ning piduritorude vahetus. Viimase puhul ütles Silber, et torude vahetamiseks tuleb paak maha monteerida ning võib kujuneda 500-600 euroseks teemaks. On kellelgi kogemusi, on reaalne, et selline hind? Oma endisel CLK-l sai see asi aetud mu mälu mööda 25 euro eest + väike tööraha.
Ahjaa, tagumise tulega ka mingi teema, veakood üleval, lühis sees. Arvatavalt plaat vaja vahetada, ca 25 euri. Nii vähemalt mainiti.
Homme veel MB Abisse ka hindu uurima. Siis paistab, kuidas müüjaga kokkuleppele saame. Kas kõrvaldab enne tõsisemad vead ära või teeb hinna paremaks.
Postitused: 1,162
Teemad: 16
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Tere
Need on ju ikkagi kasutaud autod. Kui uut autot otsid pead esindusest ostma. Paraku on see suure töenäosusega müüja vastus. Omadest kogemustest tean seda vähemalt öelda. Vaevalt ta hakkab seda sul nüüd remontima. Teeb võibolla väikese hinna ale ja kui ei sobi siis müüb järgmisele kellele sobib.
Auto iseenestet muidu põnev.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Postitused: 31
Teemad: 6
Liitus: Jul 2006
Maine:
0
Suur Tänu info eest, onu Siim! Tänud kõigile kaasamõtlejatele!
Üldpildi järgi ei tundu, et peaks peale ostu kohe hullult raha investeerima hakkama, seega eeldatavasti läheb lähiajal diiliks. Ootan veel MB Abi hinnapakkumise ära, kui nad on saanud auto üle vaadata. Piduritorude vahetus nende hinnangul koos tööga ca 200 eurine jutt.
To siimruz - Arusaadav, et kasutatud auto ning läbisõit pole ka kõige pisem (MB jaoks mitte midagi kosmilist muidugi). Iseenesest näib tegu suht mure- ja veavaba autoga, ei plaaninudki müüjat väga peedistama hakata. Kui väikse ale saan, olen igati rahul (eeldusel, et õlilekked midagi väga kulukat ei paljasta).
Üks küsimus veel - kas keegi teab, millega seoses see tagumine vasak nivoohoob on ja kui tõsine see viga on? Jäi eile kiirustades Silberist üle küsimata. Mina saan aru, et see seotud vedrustusega. Kas sellel mudelil tõesti see reguleeritav juba? Airmaticut sellel autol igatahes pole minu teada.
|